Wooot nog 8 dagen!! Helaas ben ik dan op vakantiequote:
Haha, ja ik ook! Nou ja dan kan ik ze gelijk allemaal achter elkaar kijken.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:30 schreef Ogala het volgende:
[..]
Wooot nog 8 dagen!! Helaas ben ik dan op vakantie![]()
![]()
Understatement van het jaarquote:Op zondag 6 juli 2008 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo lang gewacht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fuck dat rekenen ik ben op vakantie check em morgen wel iddquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Uhm ik weet niet precies. At 8 p.m. (EST), maar geen idee hoe laat dat hier is.
Eastern Standard Time, een tijdzone in Amerika aan de oostkust die 5 uur achterloopt op UTC.
Nederlandse tijd loopt 1 uur voor op de UTC tijd sinds de 2e wereldoorlog.. dus... reken maar uit.
Anders kijk je 'm gewoon morgen.
hehe dan ben ik waarschijnlijk ergens in een discotheek te vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
6 uur later dan de Eastern Standard time, dus om 2 uur 's nachts vandaag in NL.
Dus je kunt ook rechtstreks kijken?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:26 schreef Chanty87 het volgende:
Op dat moment wordt de aflevering pas uitgezonden, dus die zal pas een paar uur later online staan medunkt. Met TVUPlayer kun je wel rechtstreeks (dus ook met reclameblokken...) kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |