De finale is 4 afleveringen lang. (2 uur dus)quote:Op maandag 21 april 2008 17:40 schreef Hardstyler1985 het volgende:
Begrijp ik het nu goed?
Season 3 telt straks 17 eps in totaal ipv 20?
En komt er een 4de en laatste season?
Dit komt door de schrijverstaking ofwat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kan er even een spoiler warning bij? Filmpje heeft erge spoiler voor de samenstelling van the Gaang na tbr.
Doe ik al die moeite om maandenlang geen spoilers te lezen. Klik ik met me stomme kop op dat filmpje. Wel leuk trouwens. Die animaties in het begin met die "flyer" zagen er erg mooi en redelijk realistisch uit. Ik ben toch steeds weer verbaasd over het talent wat in die tekeningen zit. Een stuk minder gemakzuchtig dan bijvoorbeeld die prut die normaal op tv komt. (erge voorbeelden die meteen in me opkomen pokémon, wat een abomonatie. DBZ leuke tekenstijl maar gemakzuchtige animaties.)
Zitten wel een paar kleine continuiteits fouten in avatar. Zo zijn z'n ogen vooral in S1 soms blauw, soms grijs en soms bruin.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
Er is wel een leuke nieuwe preview.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Als jullie nou 's niks meer zeggen totdat er echt een nieuwe ep komt. Ik dacht telkens als dit topic weer actief werd: NIEUWE EP! Maar dat is telkens niet.
Stomme stommme mensen die geen nieuwe eps uitzenden!
Hoofdstuk 14 is al uit www.watchavatar.ccquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:02 schreef Ge4ce het volgende:
Datums van wiki:
54 - "The Boiling Rock, Part 1" - DVD May 6, 2008 - 314
55 - "The Boiling Rock, Part 2" - DVD May 6, 2008 - 315
56 - "The Southern Raiders" - July 2008 - 316
57 - "The Ember Island Players" - July 2008 - 317
58,59,60,61 - "Sozin's Comet, Part 1-2-3-4" - July 2008 - 318,319,320,321
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen ging ik verder kijken.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
Dus die data klopten niet. Volgt er nou elke week en ep of hoe zit het?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:07 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Hoofdstuk 14 is al uit www.watchavatar.cc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |