Wat vind men van het westen?quote:Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig be�nvloed werden.
Wat zijn tukkers?quote:Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Is er ook een volkslied?quote:Tukker is de bijnaam die door sommige Nederlanders wordt gegeven aan Twentenaren.
Tukker komt waarschijnlijk van het woord "tuk" in het dialect, dat broekzak betekent - wellicht verwijzend naar de gewoonte om met beide handen in de broekzak over straat te gaan, hetgeen voor de stedeling boers overkwam. Tukker zou daarom een weinig vleiende beschrijving k�nnen zijn, ware het niet dat het voor Twentenaren tegenwoordig een geuzennaam is. Zo gebruiken fans van de Twentse voetbalclub FC Twente het woord Tukker veel op spandoeken.
Afgeleid van het woord Tukker wordt soms naar Twente verwezen als Tukkerije, met name als het om een negatieve associatie gaat.
Is er een Twents woordenboek?quote:D�ar lig tuss'n D��nkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Tw��nte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in w��nter en l��nte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de w��nd
geet 't rad van de m�l in de bekke gezw��nd
D�ar steet n�ast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Tw��nte (2x)
quote:BREDA
De politie van Breda is op zoek naar de eigenaar van bijna 100.000 euro. Het bedrag zat in een plastic zak die een passant woensdagavond vond langs een weg in het Ulvenhoutsebos bij Breda. De eerlijke vinder heeft het geld afgeleverd bij de politie in Breda. De politie stelt een onderzoek in, omdat zij het niet onwaarschijnlijk acht dat het geld te maken heeft met een criminele activiteit. Zij heeft de euro's veilig opgeborgen in een kluis. Als de politie de eigenaar van het geld binnen een jaar niet heeft gevonden, komt dat volgens de Nederlandse wetgeving toe aan de vinder.
Er is toch ook een serie over Twente?quote:breda
de pliesie van breda is op zeuk noar de eigenaar van biena 100.000 euro. 't bedrag zat in nen toet'n dee nen veurbieganger woensdagavond vond langs nen weg in 't ulvenhoutsebos bie breda. de eerlieke vinder hef 't g��ld ofgeleverd bie de pliesie in breda. de pliesie stelt nen onderzeuk in, omdat zie 't nich onwaarschienliek acht dat 't g��ld te maak'n hef met nen criminele activiteit. zie hef de euro's veilig votdoan in nen kloes. aske de pliesie de eigenaar van 't g��ld binnen nen joar nich hef gevonden, kump dat volgens de nederlandse wetgeving too aan de vinder.
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?quote:Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost door NL Film & TV werd geproduceerd. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP), Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio Overijssel. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005 trok 300.000 kijkers, later is wel eens een aantal van 375.000 gehaald. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje, sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden. Vanaf 21 mei 2007 wordt de serie ook dagelijks om 18.45 uur op Nederland 2 uitgezonden door de KRO.
In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden. De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
enquote:Heracles of AVC Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland. Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaaldvoetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de offici�le naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van ��n seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
De club speelt in een verticaal zwart/wit gestreept shirt met een witte broek en zwart/witte kousen. Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Kr�zen en Folkert Velten. Kr�zen vertrok naar FC Den Bosch. Velten en Kr�zen zijn momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.
Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan cre�ren. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion opgekrikt van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras. De huidige trainer is Ruud Brood , die met ingang van het seizoen 2006/2007 de trainer van de club is. Hij kwam over van Helmond Sport. Met ingang van 1 januari 2007 is Nico-Jan Hoogma de algemeen directeur. In de winterstop 2006/2007 is er veel gebeurd op transfer gebied, zo zijn Peter Reekers en Bernard Hofstede naar respectievelijk VVV Venlo en Volendam(verhuurd) gegaan. Als opvolgers voor deze spelers is Igor Glusevic voor de rest van het seizoen gehuurd en is aangetrokken voor volgend seizoen, ook is Rob Friend op de laatste dag van de transfermarkt gehuurd van SC Heerenveen.
Welke FOK!-users komen er allemaal uit Twente dan?quote:FC Twente is de betaalde voetbalclub van Enschede en omstreken (Twente) die in de Eredivisie speelt. FC Twente is opgericht in 1965 als fusieclub van Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Eerste voorzitter was de ondernemer en oud-verzetsman Cor Hilbrink.
FC Twente speelt haar thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Deze werd op 10 mei 1998 geopend. De eerste offici�le wedstrijd die hier gespeeld werd was die tegen PSV. De eindstand: 3-0 voor de Tukkers. Daarvoor werd er gespeeld in het Diekmanstadion. Het bestuur van Twente heeft concrete plannen getoond over de uitbreiding van het huidige stadion wat er rond augustus 2008 moet staan. De capaciteit van het stadion zal na deze uitbreiding 24.244 zitplaatsen zijn.
De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente, in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 zal de (op dat moment nog niet offici�le supportersvereniging) van Vak-P de fundamenten leggen voor de Ultras cultuur in Nederland. Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio, ook in Duitsland is er een erkende Twente fanclub.
FC Twente speelde ��nmaal een Europacup finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia M�nchengladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld.
In het seizoen 1971/1972 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is nog altijd een record. Twente won twee maal de KNVB beker, in 1977 en 2001.
Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. De thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in. De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het Arke stadion ooit. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 103 nationale en 19 Europese doelpunten.
FC Twente was in 2006 ��n van de elf UEFA Intertoto Cup winnaars door na een 1-0 nederlaag tegen Kalmar FF in Zweden, deze achterstand thuis met een 3-1 winst te compenseren. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint. De wedstrijd erna tegen FC Levadia werd echter thuis met 1-1 gelijkgespeeld en uit in Letland werd met 1-0 verloren, waardoor Twente werd uitgeschakeld in de UEFA Cup.
jupzquote:
quote:
lachequote:Op maandag 17 december 2007 21:24 schreef teamlead het volgende:
hmz.. als aanstaande tukker maar alvast een tvp
ow.. en ik probeer hiermee in te burgeren
zag per ongeluk een aflevering toen ik bij mijn vriendin aan het zappen was.. kon (en kanquote:
robin2130 zei op FOK!Radio iets over DJMO en haar vriend. en toen ging ze helemaal flippen. snap der eigelijk niet veel van maarjaquote:
verrek.. zie nu pas dat je nog wat vroegquote:Op maandag 17 december 2007 21:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lachenog niet gezien
jij bent mod geweest onie?
en waar ga je wonen?
jowquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:14 schreef Dr.Aart het volgende:
ha leu
tjahquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
verrek.. zie nu pas dat je nog wat vroeg
Ja, ben een tijdje mod geweest.. en zelfs een week of 3 FA.
Ik ga naar Almeloooooooooooooo. Zal wel ff een cultuurshock worden voor een verstokte limbo
Ga neuqen ofzo! Krijg je nog een beter humeurquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:19 schreef Rumille het volgende:
Ik ben er.
Ontelbaar vaak gezoend. Te goed humeur
gezoend of kusjes gegeven?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:19 schreef Rumille het volgende:
Ik ben er.
Ontelbaar vaak gezoend. Te goed humeur
ik vraaaag maarquote:
goedzoquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doet me denken aan MacBeth van Herman Finkers![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Herman F. roeleert zwaar de pan uit
huldequote:Op dinsdag 18 december 2007 20:20 schreef Rumille het volgende:
Meiden met een twentse tongval zijn heel populair bij die 06-lijnen.
Komt omdat ze alles inslikkn.
join the clubquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:33 schreef Rumille het volgende:
Ik ken wat van Herman Finkers
Hoor ik er nu bij?
1 2 3 4 | Rumille - Peter rulerofdeath - Wouter ReMcOrE - Remco |
moah dat hoeft van mij niet per sequote:Op dinsdag 18 december 2007 20:45 schreef Rumille het volgende:
Misschien idee voor in de OP:
Nickname - Naam
[ code verwijderd ]
...
[
onee?quote:
whehe jah, zag t netquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
haaksbergen weer de primeur voor schaatsmarathon op natuurijs
moet toch ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe jah, zag t net!
Hoe die gozert dat ook zei, 't geat deur![]()
!
joowquote:Op woensdag 19 december 2007 12:35 schreef Dos37 het volgende:
of moin
lekker gewerkt vandaag?quote:
Goedemoggel!quote:Op woensdag 19 december 2007 08:00 schreef rulerofdeath het volgende:
met je goedemoggel![]()
goedemorgen!
of moi
interne verhuizing, gisteren alles ingepakt, vandaag werd alles verplaatst en kon alles weer ingepakt wordenquote:
quote:
goedzo, grote jongenquote:Op woensdag 19 december 2007 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
interne verhuizing, gisteren alles ingepakt, vandaag werd alles verplaatst en kon alles weer ingepakt wordenik heb me de hele dag samen met een collega bezig gehouden met het archief van een bedrijf dat een jaar geleden overgenomen is, dat moest alleen in stellingen in een kamer op de 2e verdieping komen. best wel k*twerk soms, maar een aardig eind gekomen en het zag er goed uit, dus ben wel tevreden
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:36 schreef Rumille het volgende:
Goeieavol.
quote:
niks te dankenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bedankt Wouter, dat waardeer ik van je![]()
na vrijda is het weekend, maandag verplichte/collectieve vrije dag, dinsdag en woensdag kerst, donderdag en vrijdag vrijgenomen, dan weer weekend, en oudjaarsdag+nieuwsjaardag ook verplicht vrij...quote:Op woensdag 19 december 2007 19:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niks te danken
moet je tussen kerst en nieuwjaar nog werken dan?
ik heb 1/3e deel van alle vrije dagen in een heel jaar, omdat ik pas in september begonnen ben. met alle verplichte vrije dagen van komende week (en mijn vrije dag) van laatste, houd ik er nog wel wat over, die meegaan naar volgend jaarquote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef rulerofdeath het volgende:
balen onie? die verplichte vrije dagen
ze komen goed terecht, dat is zekerquote:Op woensdag 19 december 2007 20:44 schreef rulerofdeath het volgende:
mooi toch
kuj volgend jaar weekje extra op vakantie
net zoals je verdiende geld oniequote:Op woensdag 19 december 2007 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze komen goed terecht, dat is zeker
het meeste spaar ik, maar ik zorg wel dat ik voldoende heb voor de genoegen des levensquote:Op woensdag 19 december 2007 21:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
net zoals je verdiende geld onie
de goudgele rakkers zeg maarquote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het meeste spaar ik, maar ik zorg wel dat ik voldoende heb voor de genoegen des levens
dan komt de ouwe gouwe handkar weer tevoorschijn?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:55 schreef Rumille het volgende:
Morgen laatste dag met mn meissieEn dan 2 weken lang niks.
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan komt de ouwe gouwe handkar weer tevoorschijn?
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:18 schreef Rumille het volgende:
Zit ook op school. Heb nu TU en dat betekent UT.
ok nu wordt het een stuk duidelijkerquote:Op donderdag 20 december 2007 11:26 schreef Rumille het volgende:
Heb nu TussenUur en dan ga ik altijd Unreal Tournament (99) spelen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:52 schreef Rumille het volgende:
Ik was om kwart voor 8 al op school terwijl mijn les pas om kwart over 8 begint.
ik nu eindelijk lesquote:
Djeez, je lijkt wel een wijf. Dramaqueen.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:26 schreef Rumille het volgende:
Goed afscheid genomen van mn meissie
Alleen nu 2 weken zonder haar
uiteraard die goudgele knapenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de goudgele rakkers zeg maar
whahahahahahahaquote:Op woensdag 19 december 2007 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan komt de ouwe gouwe handkar weer tevoorschijn?
sorry kon het niet laten
quote:
ik weet niet wat het is...quote:
hilloquote:Op donderdag 20 december 2007 19:45 schreef Rumille het volgende:
Goeieavol.
dat zal misschien welquote:Op donderdag 20 december 2007 19:45 schreef Rumille het volgende:
Makkelijk doelwit?
Ik ben best aardig, maar makkelijk doelwit
Oh ja: Goeieavol.
goedzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:05 schreef teamlead het volgende:
goedemorgen
over een paar uur ben ik ook weer in Twente
goedzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:24 schreef Rumille het volgende:
Goeiemorgen voor ruler en goeiemoggel voor de rest.
zal die kat lekker vindenquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:48 schreef Blawh het volgende:
Kom je op school en dan blijkt dat er 2 lessen gewisseld zijn van tijdstip. Dit was aangekondigd in de les van gisteren, alleen had ik toen een ander vak.
Ik kom dus keurig op tijd op school, loop de klas in en kom erachter dat de les was vervroegd was. Nu dus 2,5 uur voor de kat z'n kut te vroeg op school.
middagquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:44 schreef Rumille het volgende:
Ik verveel me
Goeiemiddag/goeiemiggel trouwens.
goedzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:08 schreef Roycoooooo het volgende:
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
GIsteren wezen stappen @ Grun, heb er nu nog plezier van!
jow. ook weekend?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gaat nu niet echt meer op, maar toch hallo
ik morgen en maandag werken en dan tot 2 januari feestquote:
hmm ik moet nog een uurtjequote:
ben nu thuis jahquote:
volgens mij de meeste in dit topicquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alle mensen op wie dit betrekking heeft -->
wat hef ajax maakt dan?quote:
muhahahahaquote:Op zondag 23 december 2007 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2-1 verloren, bij Excelsior uit
Woudestein uit, altijd lastig
Tuurlijk, je mag je team best bekritiseren (in dit geval zeer terecht)! omdat het slap en futloos voetbal was! Wil niet zeggen dat je geen echte fan bent, eens je club, altijd je club!quote:Op zondag 23 december 2007 16:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
muhahahaha
en nu is ajax ineens kut? een echte fan
K studeer in rotterdam ja, dus neem dat kutstad ff terugquote:Op zondag 23 december 2007 22:55 schreef Rumille het volgende:
Kutajax vanwege een kutinstelling met kutvoetbal in een kutstadion in een kutstad bij een kutploeg.
Dus.
Feyenoordquote:Op zondag 23 december 2007 23:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K studeer in rotterdam ja, dus neem dat kutstad ff terug
whehe de stad is best oké!quote:Op maandag 24 december 2007 10:44 schreef Rumille het volgende:
[..]
Feyenoord
Sparta
Excelsior
Erasmusbrug
jupz en ik ben het met je eensquote:Op maandag 24 december 2007 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben altijd 100% serieus hoor!!
dat wens ik ook toe aan iedereenquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:17 schreef rulerofdeath het volgende:
maarre fijne kerstdagen iedereen
Ik ookquote:
ircquote:Op woensdag 26 december 2007 19:02 schreef Rumille het volgende:
Join nu #twente op IRC
Even aangemaakt.
inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2007 13:29 schreef 9christensen het volgende:
vanavond 3 punten ophalen in amsterdam
Die blijven in Amsterdamquote:Op donderdag 27 december 2007 13:29 schreef 9christensen het volgende:
goeiedag eem
dan is 1 puntje het maximale gok ik...quote:Op donderdag 27 december 2007 15:22 schreef Rumille het volgende:
Met 1 puntje ben ik ook tevreden. In deze vorm, met deze spelers tegen Twente?
Kearl pessimist. Heracles gaat er vandaag met 2 of 3-0 overheen.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:22 schreef Rumille het volgende:
Met 1 puntje ben ik ook tevreden. In deze vorm, met deze spelers tegen Twente?
slinger de vrachtwagen maar vast anquote:Op donderdag 27 december 2007 13:29 schreef 9christensen het volgende:
goeiedag eem
daar geloof ik ook inquote:Op donderdag 27 december 2007 15:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kearl pessimist. Heracles gaat er vandaag met 2 of 3-0 overheen.
Heracles knikkert eruit!quote:Op donderdag 27 december 2007 15:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kearl pessimist. Heracles gaat er vandaag met 2 of 3-0 overheen.
jij hebt er verstand vanquote:Op donderdag 27 december 2007 16:05 schreef Dos37 het volgende:
Twente wint hem ok wa vanoamd.
optimistquote:
Blijkbaar nietquote:
zoals Kotser (ja, deze typo is expresquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
Mag natuurlijk nooit gebeuren in de aller laatste minuut, dan moeten de ballen uit het stadion worden gekickt!
Lamequote:Op vrijdag 28 december 2007 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals Kotser (ja, deze typo is expres) zelf ook al zei!
iedereen de beste wensen wensen en daarna gewoon feesten/bier drinken... is dat wat??quote:Op maandag 31 december 2007 13:24 schreef teamlead het volgende:
oud en nieuw in t oosten.. is dat nog wat? Of moet ik toch nog proberen om mijn vriendin te ontvoeren naar aangenamere oorden?
hm.. daar kan ik wel mee leven denk ikquote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen de beste wensen wensen en daarna gewoon feesten/bier drinken... is dat wat??
carbid schieten, zeg maar kruit in melkbussen... http://nl.wikipedia.org/wiki/Carbidschietenquote:Op maandag 31 december 2007 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
hm.. daar kan ik wel mee leven denk ik
(wat is dat carbid-gedoe trouwensHoorde ik gisteren een stel tukkers heul enthousiast over...?)
Wat Rem al zegt. Gaat wel knetter hard, beter als rotjes afstekenquote:Op maandag 31 december 2007 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
hm.. daar kan ik wel mee leven denk ik
(wat is dat carbid-gedoe trouwensHoorde ik gisteren een stel tukkers heul enthousiast over...?)
Zal best wel ja, schreeuwlelijk!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:35 schreef Roycoooooo het volgende:
Beste wensen mede-tukkers!
Ben helemaal gebroken...
gecondoleerdquote:
afgezien van bovenstaande wel goedquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:37 schreef Rumille het volgende:
Hoe was jullie begin van het jaar?
Schreeuwlelijk, verklaar je nader of heb ik zwarte gaten in mijn geheugenquote:
Te schreeuwen tegen 3 uur, ik was net in de badkamer om tanden te poetsen en naar bed te gaan. Toen hoorde ik jullie opeens schreeuwen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:21 schreef Roycoooooo het volgende:
Schreeuwlelijk, verklaar je nader of heb ik zwarte gaten in mijn geheugen?!
Dat waren wij niet hoor? We zijn tegen kwart voor 2 naar de Waag gefietst.. Kunnen wij onmogelijk zijn geweest!!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Te schreeuwen tegen 3 uur, ik was net in de badkamer om tanden te poetsen en naar bed te gaan. Toen hoorde ik jullie opeens schreeuwen.
zoiets heb ik eerder gehoordquote:
Ik heb dat nummer al 2 maand.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat waren wij niet hoor? We zijn tegen kwart voor 2 naar de Waag gefietst.. Kunnen wij onmogelijk zijn geweest!!
Heppie ander nr trouwens? Weet nu ook van wie die smsjes waren dus
quote:
Vage shizzle, had m ook verandert maar je naam staat niet bij het nummer.. Nummer onbekend.. Tel. weer kurenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer al 2 maand.Had m'n telefoonboek al een keer gesms't met mijn nummer, was je zeker te lui om te veranderen.
Er waren in ieder geval paar lui mijn naam aan het schreeuwen tegen die tijd.
Goede morgen.
hey daarquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:23 schreef skippy22 het volgende:
Hoi
niet zeuren, ik heb vandaag mijn 1e werkdag al weer gehadquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:29 schreef skippy22 het volgende:
JaMaar dan is de vakantie wel voorbij
me tooquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet zeuren, ik heb vandaag mijn 1e werkdag al weer gehad
Mooi wark! In de blote kontquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb vandaag lekker gewerkt.
in de werkplaats bezig geweest. mooi werk
neequote:
sta je met je rug naar de machines dan??quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
en al die spetters over mijn blote billen
je weet maar nooit waar die dingen belandenquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sta je met je rug naar de machines dan??
me 2, weer zeer rustige werkdag, mooi prutsen met een administratie, en nu fijn weekendquote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:42 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
vandaag weer op kantoor
bezig geweest in de hal met het afdichten van gaten boven de scheidingswand in de hal.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
me 2, weer zeer rustige werkdag, mooi prutsen met een administratie, en nu fijn weekend![]()
halloquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen ook lekker spraakzaam hier onie
en jij bent juist die wel wat zegtquote:
tuurlijk, altijd gezellig tochquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en jij bent juist die wel wat zegt
laat me raden: op weg naar bill of diekaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tuurlijk, altijd gezellig toch
ik kom vanavond nog kort door het schone St. Isidorushoeve
waar ben je heengeweest dan?quote:
richting de A1quote:Op zondag 6 januari 2008 14:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laat me raden: op weg naar bill of dieka
ok. nog geski-ed?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:37 schreef Rumille het volgende:
Ik ben naar Oostenrijk geweest van 29 dec tot 5 jan.
is dat niet sneller via hengelo A35 ?quote:
we gaan meestal via daar, moet altijd wel iemand pinnen en dat doen we dan in Hengeveldequote:Op maandag 7 januari 2008 17:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is dat niet sneller via hengelo A35 ?
ok dat kan. zal denk k niet eens zoveel schelenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we gaan meestal via daar, moet altijd wel iemand pinnen en dat doen we dan in Hengevelde![]()
ik ben nu ook weer thuisquote:
Ben ook weer in Roffa.. Heerlijke rit achter de rugquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben nu ook weer thuis
beetje aan het opmeten en tekenen geweest
Roffa? is dat een bijnaam voor rotterdam?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben ook weer in Roffa.. Heerlijke rit achter de rug!
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Roffa? is dat een bijnaam voor rotterdam?![]()
hoelang moet je reizen dan?
ik zeg altijd 020, JWTZ!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ja man, jeweettog! Straattaalnaampje he, net zoals Damsko voor Amsterdam
![]()
Gisteren met auto gebracht, 1, 5uur.. Normaal met trein kleine 2,5 uur
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ja man, jeweettog! Straattaalnaampje he, net zoals Damsko voor Amsterdam
![]()
hmm valt mee. van mijn huis naar beilen ongeveer zelfde. 2.5 uur met OV en 1 uur en 15 min met autoquote:Gisteren met auto gebracht, 1, 5uur.. Normaal met trein kleine 2,5 uur
goedenavondquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef rulerofdeath het volgende:
welteruste
http://www.youtube.com/watch?v=InZNBcJTmWs
dit was dus hardstikke misluktquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
goedenavond
ik heb besloten om vanavond eens beetje op tijd naar bed te gaan
dat was dus misluktquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:40 schreef Rumille het volgende:
Je ging om 10 uur naar bed?
Jochie toch.
alleen vandaag?quote:Ik ben beetje raar vandaag
.
quote:
ik bobben naar rockcafe the denquote:vanavond bier drinken @ Dieka![]()
![]()
het kan ook nog Radstake wordenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik bobben naar rockcafe the den
waar?quote:
oooowquote:
jazekerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
foto's van mevrouw Friesinger al gezien??
en dat voor een sportvrouw/schaatster, die hebben normaal weinig voor de deur hangen, meer spieren etc...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:11 schreef Roycoooooo het volgende:
whehe heb ze ook gezien.. Beste jetsers, de tering!
Haha idd, die ene sportster ook.. Die Griekse geloof ik, zwemster, net een kerel qua lichaamquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat voor een sportvrouw/schaatster, die hebben normaal weinig voor de deur hangen, meer spieren etc...
jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha idd, die ene sportster ook.. Die Griekse geloof ik, zwemster, net een kerel qua lichaam
Denk wel meerdere mannelijke persoonlijkhedenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja![]()
daarom was ik ook aangenaam verrast door Anni
mooiquote:
maar heb je nou ook wat met haar dan, dat is de vraag!!quote:Op maandag 14 januari 2008 19:15 schreef Rumille het volgende:
Helaas.
Ben relatiebreker trouwens. Meisje heeft het uitgemaakt omdat ze mij leuker vond.
Peter doet het goed bij de meiden![]()
.
succesquote:Op maandag 14 januari 2008 20:37 schreef Rumille het volgende:
Zie haar morgen
Ze ziet er leuk uit, is ook aardig, dus ik zie wel wat er van komt.
Kerl, playertje hoor!!quote:Op maandag 14 januari 2008 19:15 schreef Rumille het volgende:
Helaas.
Ben relatiebreker trouwens. Meisje heeft het uitgemaakt omdat ze mij leuker vond.
Peter doet het goed bij de meiden![]()
.
goeiendagquote:
Hoeveel dames heb je al gehad dan??quote:
Laatste week of hele leven?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoeveel dames heb je al gehad dan??
laatste weekquote:
tis wat met die kleine meisjesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:19 schreef Rumille het volgende:
Al lang
Was beetje hoer bleek opeens. 'Verliefd' op 3 andere jongens.
echte player oniequote:
zoeken op "webcamgirl" ??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:00 schreef Rumille het volgende:
Neuh.
Goed zoeken en je vindt haar wel.
dies illegaalquote:
BANquote:
Hele leven.. 15 jaarquote:
Goeie grap mén! Je moet cliniclown wordenquote:
ik heb nu al meelijquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeie grap mén! Je moet cliniclown worden
ik bedoelde eigelijk de kinderenquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met de clown jah, die gePWND wordt door de zieke kindertjes
zeg dat danquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik bedoelde eigelijk de kinderen
zeg ik tochquote:
Wat zeggie?quote:
bassie en adriaanquote:
B2! Mén, ken je klassiekers!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bassie en adriaan
hoe heet die gek ook al weer?
sorryquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
B2! Mén, ken je klassiekers!!
ken jij m wel dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:18 schreef Rumille het volgende:
Matig jonge, matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |