daar geloof ik ook inquote:Op donderdag 27 december 2007 15:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kearl pessimist. Heracles gaat er vandaag met 2 of 3-0 overheen.
Heracles knikkert eruit!quote:Op donderdag 27 december 2007 15:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kearl pessimist. Heracles gaat er vandaag met 2 of 3-0 overheen.
jij hebt er verstand vanquote:Op donderdag 27 december 2007 16:05 schreef Dos37 het volgende:
Twente wint hem ok wa vanoamd.
optimistquote:
Blijkbaar nietquote:
zoals Kotser (ja, deze typo is expresquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
Mag natuurlijk nooit gebeuren in de aller laatste minuut, dan moeten de ballen uit het stadion worden gekickt!
Lamequote:Op vrijdag 28 december 2007 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals Kotser (ja, deze typo is expres) zelf ook al zei!
iedereen de beste wensen wensen en daarna gewoon feesten/bier drinken... is dat wat??quote:Op maandag 31 december 2007 13:24 schreef teamlead het volgende:
oud en nieuw in t oosten.. is dat nog wat? Of moet ik toch nog proberen om mijn vriendin te ontvoeren naar aangenamere oorden?
hm.. daar kan ik wel mee leven denk ikquote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen de beste wensen wensen en daarna gewoon feesten/bier drinken... is dat wat??
carbid schieten, zeg maar kruit in melkbussen... http://nl.wikipedia.org/wiki/Carbidschietenquote:Op maandag 31 december 2007 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
hm.. daar kan ik wel mee leven denk ik
(wat is dat carbid-gedoe trouwensHoorde ik gisteren een stel tukkers heul enthousiast over...?)
Wat Rem al zegt. Gaat wel knetter hard, beter als rotjes afstekenquote:Op maandag 31 december 2007 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
hm.. daar kan ik wel mee leven denk ik
(wat is dat carbid-gedoe trouwensHoorde ik gisteren een stel tukkers heul enthousiast over...?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |