hilloquote:Op donderdag 20 december 2007 19:45 schreef Rumille het volgende:
Goeieavol.
dat zal misschien welquote:Op donderdag 20 december 2007 19:45 schreef Rumille het volgende:
Makkelijk doelwit?
Ik ben best aardig, maar makkelijk doelwit
Oh ja: Goeieavol.
goedzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:05 schreef teamlead het volgende:
goedemorgen
over een paar uur ben ik ook weer in Twente
goedzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:24 schreef Rumille het volgende:
Goeiemorgen voor ruler en goeiemoggel voor de rest.
zal die kat lekker vindenquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:48 schreef Blawh het volgende:
Kom je op school en dan blijkt dat er 2 lessen gewisseld zijn van tijdstip. Dit was aangekondigd in de les van gisteren, alleen had ik toen een ander vak.
Ik kom dus keurig op tijd op school, loop de klas in en kom erachter dat de les was vervroegd was. Nu dus 2,5 uur voor de kat z'n kut te vroeg op school.
middagquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:44 schreef Rumille het volgende:
Ik verveel me
Goeiemiddag/goeiemiggel trouwens.
goedzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:08 schreef Roycoooooo het volgende:
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
GIsteren wezen stappen @ Grun, heb er nu nog plezier van!
jow. ook weekend?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gaat nu niet echt meer op, maar toch hallo
ik morgen en maandag werken en dan tot 2 januari feestquote:
hmm ik moet nog een uurtjequote:
ben nu thuis jahquote:
volgens mij de meeste in dit topicquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alle mensen op wie dit betrekking heeft -->
wat hef ajax maakt dan?quote:
muhahahahaquote:Op zondag 23 december 2007 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2-1 verloren, bij Excelsior uit
Woudestein uit, altijd lastig
Tuurlijk, je mag je team best bekritiseren (in dit geval zeer terecht)! omdat het slap en futloos voetbal was! Wil niet zeggen dat je geen echte fan bent, eens je club, altijd je club!quote:Op zondag 23 december 2007 16:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
muhahahaha
en nu is ajax ineens kut? een echte fan
K studeer in rotterdam ja, dus neem dat kutstad ff terugquote:Op zondag 23 december 2007 22:55 schreef Rumille het volgende:
Kutajax vanwege een kutinstelling met kutvoetbal in een kutstadion in een kutstad bij een kutploeg.
Dus.
Feyenoordquote:Op zondag 23 december 2007 23:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K studeer in rotterdam ja, dus neem dat kutstad ff terug
whehe de stad is best oké!quote:Op maandag 24 december 2007 10:44 schreef Rumille het volgende:
[..]
Feyenoord
Sparta
Excelsior
Erasmusbrug
jupz en ik ben het met je eensquote:Op maandag 24 december 2007 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben altijd 100% serieus hoor!!
dat wens ik ook toe aan iedereenquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:17 schreef rulerofdeath het volgende:
maarre fijne kerstdagen iedereen
Ik ookquote:
ircquote:Op woensdag 26 december 2007 19:02 schreef Rumille het volgende:
Join nu #twente op IRC
Even aangemaakt.
inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2007 13:29 schreef 9christensen het volgende:
vanavond 3 punten ophalen in amsterdam
Die blijven in Amsterdamquote:Op donderdag 27 december 2007 13:29 schreef 9christensen het volgende:
goeiedag eem
dan is 1 puntje het maximale gok ik...quote:Op donderdag 27 december 2007 15:22 schreef Rumille het volgende:
Met 1 puntje ben ik ook tevreden. In deze vorm, met deze spelers tegen Twente?
Kearl pessimist. Heracles gaat er vandaag met 2 of 3-0 overheen.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:22 schreef Rumille het volgende:
Met 1 puntje ben ik ook tevreden. In deze vorm, met deze spelers tegen Twente?
slinger de vrachtwagen maar vast anquote:Op donderdag 27 december 2007 13:29 schreef 9christensen het volgende:
goeiedag eem
daar geloof ik ook inquote:Op donderdag 27 december 2007 15:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kearl pessimist. Heracles gaat er vandaag met 2 of 3-0 overheen.
Heracles knikkert eruit!quote:Op donderdag 27 december 2007 15:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kearl pessimist. Heracles gaat er vandaag met 2 of 3-0 overheen.
jij hebt er verstand vanquote:Op donderdag 27 december 2007 16:05 schreef Dos37 het volgende:
Twente wint hem ok wa vanoamd.
optimistquote:
Blijkbaar nietquote:
zoals Kotser (ja, deze typo is expresquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
Mag natuurlijk nooit gebeuren in de aller laatste minuut, dan moeten de ballen uit het stadion worden gekickt!
Lamequote:Op vrijdag 28 december 2007 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals Kotser (ja, deze typo is expres) zelf ook al zei!
iedereen de beste wensen wensen en daarna gewoon feesten/bier drinken... is dat wat??quote:Op maandag 31 december 2007 13:24 schreef teamlead het volgende:
oud en nieuw in t oosten.. is dat nog wat? Of moet ik toch nog proberen om mijn vriendin te ontvoeren naar aangenamere oorden?
hm.. daar kan ik wel mee leven denk ikquote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen de beste wensen wensen en daarna gewoon feesten/bier drinken... is dat wat??
carbid schieten, zeg maar kruit in melkbussen... http://nl.wikipedia.org/wiki/Carbidschietenquote:Op maandag 31 december 2007 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
hm.. daar kan ik wel mee leven denk ik
(wat is dat carbid-gedoe trouwensHoorde ik gisteren een stel tukkers heul enthousiast over...?)
Wat Rem al zegt. Gaat wel knetter hard, beter als rotjes afstekenquote:Op maandag 31 december 2007 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
hm.. daar kan ik wel mee leven denk ik
(wat is dat carbid-gedoe trouwensHoorde ik gisteren een stel tukkers heul enthousiast over...?)
Zal best wel ja, schreeuwlelijk!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:35 schreef Roycoooooo het volgende:
Beste wensen mede-tukkers!
Ben helemaal gebroken...
gecondoleerdquote:
afgezien van bovenstaande wel goedquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:37 schreef Rumille het volgende:
Hoe was jullie begin van het jaar?
Schreeuwlelijk, verklaar je nader of heb ik zwarte gaten in mijn geheugenquote:
Te schreeuwen tegen 3 uur, ik was net in de badkamer om tanden te poetsen en naar bed te gaan. Toen hoorde ik jullie opeens schreeuwen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:21 schreef Roycoooooo het volgende:
Schreeuwlelijk, verklaar je nader of heb ik zwarte gaten in mijn geheugen?!
Dat waren wij niet hoor? We zijn tegen kwart voor 2 naar de Waag gefietst.. Kunnen wij onmogelijk zijn geweest!!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Te schreeuwen tegen 3 uur, ik was net in de badkamer om tanden te poetsen en naar bed te gaan. Toen hoorde ik jullie opeens schreeuwen.
zoiets heb ik eerder gehoordquote:
Ik heb dat nummer al 2 maand.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat waren wij niet hoor? We zijn tegen kwart voor 2 naar de Waag gefietst.. Kunnen wij onmogelijk zijn geweest!!
Heppie ander nr trouwens? Weet nu ook van wie die smsjes waren dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |