joowquote:Op woensdag 19 december 2007 12:35 schreef Dos37 het volgende:
of moin
lekker gewerkt vandaag?quote:
Goedemoggel!quote:Op woensdag 19 december 2007 08:00 schreef rulerofdeath het volgende:
met je goedemoggel![]()
goedemorgen!
of moi
interne verhuizing, gisteren alles ingepakt, vandaag werd alles verplaatst en kon alles weer ingepakt wordenquote:
quote:
goedzo, grote jongenquote:Op woensdag 19 december 2007 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
interne verhuizing, gisteren alles ingepakt, vandaag werd alles verplaatst en kon alles weer ingepakt wordenik heb me de hele dag samen met een collega bezig gehouden met het archief van een bedrijf dat een jaar geleden overgenomen is, dat moest alleen in stellingen in een kamer op de 2e verdieping komen. best wel k*twerk soms, maar een aardig eind gekomen en het zag er goed uit, dus ben wel tevreden
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:36 schreef Rumille het volgende:
Goeieavol.
quote:
niks te dankenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bedankt Wouter, dat waardeer ik van je![]()
na vrijda is het weekend, maandag verplichte/collectieve vrije dag, dinsdag en woensdag kerst, donderdag en vrijdag vrijgenomen, dan weer weekend, en oudjaarsdag+nieuwsjaardag ook verplicht vrij...quote:Op woensdag 19 december 2007 19:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niks te danken
moet je tussen kerst en nieuwjaar nog werken dan?
ik heb 1/3e deel van alle vrije dagen in een heel jaar, omdat ik pas in september begonnen ben. met alle verplichte vrije dagen van komende week (en mijn vrije dag) van laatste, houd ik er nog wel wat over, die meegaan naar volgend jaarquote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef rulerofdeath het volgende:
balen onie? die verplichte vrije dagen
ze komen goed terecht, dat is zekerquote:Op woensdag 19 december 2007 20:44 schreef rulerofdeath het volgende:
mooi toch
kuj volgend jaar weekje extra op vakantie
net zoals je verdiende geld oniequote:Op woensdag 19 december 2007 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze komen goed terecht, dat is zeker
het meeste spaar ik, maar ik zorg wel dat ik voldoende heb voor de genoegen des levensquote:Op woensdag 19 december 2007 21:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
net zoals je verdiende geld onie
de goudgele rakkers zeg maarquote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het meeste spaar ik, maar ik zorg wel dat ik voldoende heb voor de genoegen des levens
dan komt de ouwe gouwe handkar weer tevoorschijn?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:55 schreef Rumille het volgende:
Morgen laatste dag met mn meissieEn dan 2 weken lang niks.
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan komt de ouwe gouwe handkar weer tevoorschijn?
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:18 schreef Rumille het volgende:
Zit ook op school. Heb nu TU en dat betekent UT.
ok nu wordt het een stuk duidelijkerquote:Op donderdag 20 december 2007 11:26 schreef Rumille het volgende:
Heb nu TussenUur en dan ga ik altijd Unreal Tournament (99) spelen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:52 schreef Rumille het volgende:
Ik was om kwart voor 8 al op school terwijl mijn les pas om kwart over 8 begint.
ik nu eindelijk lesquote:
Djeez, je lijkt wel een wijf. Dramaqueen.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:26 schreef Rumille het volgende:
Goed afscheid genomen van mn meissie
Alleen nu 2 weken zonder haar
uiteraard die goudgele knapenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de goudgele rakkers zeg maar
whahahahahahahaquote:Op woensdag 19 december 2007 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan komt de ouwe gouwe handkar weer tevoorschijn?
sorry kon het niet laten
quote:
ik weet niet wat het is...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |