Ik had precies hetzelfde. Ik heb bij mijn poesjes zeker 2 maanden gedacht dat het mannetjes waren. De dierenarts moest me mededelen dat het toch echt dametjes warenquote:Op zondag 16 december 2007 22:37 schreef Sanne het volgende:
We denken dat het waarschijnlijk toch vrouwtjes zijn.
Maar noemen ze stug hij en hem.
Ja, dat zeiden wij vanmiddag ookquote:Op zondag 16 december 2007 23:11 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Ze lijken op mijn sneeuwkat.
Ik blijf het een schitterende foto vinden!quote:
LOL!!!quote:Op maandag 17 december 2007 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Dat muziekje
My god, wat doen die eierstokken met je rocking-hart
Dat is een stuk beterquote:Op maandag 17 december 2007 00:35 schreef Sanne het volgende:
Bluezz, speciaal voor jou.
http://uk.youtube.com/watch?v=r36Oc3Qv8zo
Ja, dat had je dus niet moeten vertellen! Uploaden!!!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:45 schreef MissBliss het volgende:
Nee, want het zijn er 77 [ afbeelding ]
Okeeeejquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:54 schreef MissBliss het volgende:
Nee, echt niet
Ik doe er straks nog wel een paar
prachtige foto's!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:38 schreef MissBliss het volgende:
Nog 2 foto's van zondag... er zijn zoveel leuke dat ik niet kan kiezen![]()
[ afbeelding ]
Indrukwekkende boezem [ afbeelding ] (sorry Sanne)
Op slaap vallen op je broertje/zusje is toch het tofste wat er is?
[ afbeelding ]
ik kan mij ergere boezem foto's herinneren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:20 schreef Greys het volgende:
Wow, weer van die mooie foto's van mooie poesjes (en boezems)
Whehe, ja ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik kan mij ergere boezem foto's herinneren.
Dank je!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:22 schreef ElizabethR het volgende:
MissBliss, wat heb je er geweldige foto's van gemaakt!!
I know, I know, ik krijg ze niet meer uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:22 schreef ElizabethR het volgende:
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Sanne, bofbips!!!!!!!!!!!!!!
Ik vond het dan ook geen erge boezem, een goeie juist!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik kan mij ergere boezem foto's herinneren.
Bij deze foto moest ik aan Punky Brewster denken.quote:
Staat er nu weer bij in de OP.quote:Op maandag 17 december 2007 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Waar is die Puckzze foto, die was ook zo cute!
Editten kan tot 2 dagen, altijd al geweest voor zover ik weet. Soms wel handig ja.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:23 schreef Sanne het volgende:
[..]
Staat er nu weer bij in de OP.
Sinds wanneer kan je de OP na twee dagen nog editten? Goede feature Breuls!
[ afbeelding ]
Sinds toch al best wel weer heel lang is het 48 uur.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:23 schreef Sanne het volgende:
Staat er nu weer bij in de OP.
Sinds wanneer kan je de OP na twee dagen nog editten? Goede feature Breuls!
Maar brits korthaar zien er als volwassenen óók nog vreselijk leuk uit!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:27 schreef Greys het volgende:
Denk je nou niet stiekem "Shit, als ik ze krijg zijn ze niet meer zo petieterig als op de foto?".
Niet rot bedoeld he!?Maar dan zijn ze al een klein stukje groter natuurlijk. Maar nog steeds ontzettend cute! Of valt dat wel mee, over 6 weken, het verschil met nu? Ik heb nooit een jong katje gehad, wel een jong hondje
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:29 schreef nein het volgende:
[..]
Maar brits korthaar zien er als volwassenen óók nog vreselijk leuk uit!
Zooooo lievvvvv!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Baby
[ afbeelding ]
En nu
[ afbeelding ]
Britten groeien door tot hun 3e jaar ongeveer, vooral in de breedte. Baileys is 2 en half, dus hij zal vast nog wel iets groeien.
Denk dat Sanne ze ook over een jaar of 2 jaar of 10 jaar nog super vindt!
Ja.quote:
Geen twijfel mogelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef Sanne het volgende:
Als AC en DC ook maar half zo mooi worden en lief zijn als moeder Lotje ben ik dik dik tevreden.
AC, DC en RC.quote:
Lotjequote:Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef Sanne het volgende:
Als AC en DC ook maar half zo mooi worden en lief zijn als moeder Lotje ben ik dik dik tevreden.
ai, ik upload hem ff ergens anders.quote:
Die is ook leuk!!!quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 00:35 schreef Sanne het volgende:
Bluezz, speciaal voor jou.
http://uk.youtube.com/watch?v=r36Oc3Qv8zo
Dank je, een knuffel van Lotje bij dezequote:Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef Sanne het volgende:
Die van mij ook niet...maar ik woon voorlopig nog niet samen!quote:Op woensdag 19 december 2007 08:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil er ook 1maar die vent van mij is niet te vermurwen, zelfs niet wanneer ik hem dit topic laat zien
Ik heb ook flink mijn best moeten doen. Maar zodra Doortje er was, was hij er net zo gek van als ikquote:Op woensdag 19 december 2007 08:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil er ook 1maar die vent van mij is niet te vermurwen, zelfs niet wanneer ik hem dit topic laat zien
zijn vorige vriendin nam gewoon katten, en dat was ook zo'n tiep dat een kat ging voeren wanneer die wat lang om en rond hun huis leek te zwerven, en dan langzaam aan woonde de kat daar gewoonquote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef ilsepielse het volgende:
[..]
Ik heb ook flink mijn best moeten doen. Maar zodra Doortje er was, was hij er net zo gek van als ikHet scheelde wel dat ze gelijk naar 'm toe kwam, haha.
OMG.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:52 schreef Saffron het volgende:
Deze foto's zijn van Lotje toen ze ongeveer net zo oud was als dat AC en DC nu zijn
[ afbeelding ]
Wat een leukjes.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:09 schreef Saffron het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:34 schreef Sanne het volgende:
[ afbeelding ]
die is lief he?
daar wil je gewoon de hele dag naar kijken.
Ja op zich lijken ze natuurlijk ook heel erg op elkaar, maar toch zijn ze erg goed uit elkaar te houden. DC heeft een iets donkerder gezichtje gekregen dan dat hij had waardoor ze misschien iets meer op elkaar lijken. Op de bovenstaande foto's zie je niet zo goed dat AC een spitser gezichtje heeft dan DC en dat de oogjes van DC veel groter zijn... momentopnamequote:Op zaterdag 22 december 2007 12:11 schreef Sanne het volgende:
Geweldige foto's!!!
Ik vind ze nu weer wat meer op elkaar gaan lijken.
Ja, en "Maar goed, ze zijn wel heel cute, dus het moet maar".quote:Op zondag 23 december 2007 22:30 schreef Ikook het volgende:
Wat lief zeg!! Ik blijf dit topic maar volgen, wat schattig! En die Sam, hoe hij kijkt....het zegt boekdelen! "Rotkoters, dat is mijn plekkie!"
Dat inderdaad gelukkig ook!quote:Op zondag 23 december 2007 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en "Maar goed, ze zijn wel heel cute, dus het moet maar".
Ook daar willen we een foto van!!quote:Op maandag 24 december 2007 14:31 schreef Sanne het volgende:
Ik heb net even een krabpaal in elkaar geklust.
Het zweet loopt over mijn rug.
*tromgeroffel*quote:Op maandag 24 december 2007 21:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ook daar willen we een foto van!!
Wauw, helemaal COOL, dat vinden ze helemaal leuk, zeker dat mandje bovenin, die lijkt op het mandje van Sam hahaha.quote:Op maandag 24 december 2007 22:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
*tromgeroffel*
[ afbeelding ]
1 meter 38 hoog en
Bora heeft hem nog geen blik waardig gegund.
Ik wil er tussen gaan liggen en noooooit meer uit dat mandje komen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:16 schreef Saffron het volgende:
hahaha, die kaart van jou is echt maf Sanne
Bij deze nog een schattige foto, lepeltje lepeltje met een armpje om DC heen:
[ afbeelding ]
Schuif es op, dat wil ik ookquote:Op dinsdag 25 december 2007 09:30 schreef Sanne het volgende:
Ik wil er tussen gaan liggen en noooooit meer uit dat mandje komen.![]()
I'm in yur bowlz, garding yar soop!quote:Op woensdag 26 december 2007 11:00 schreef Sanne het volgende:
Ik moest echt heel hard lachen om deze foto.
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt een LOLkat foto.
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:21 schreef Litso het volgende:
[..]
I'm in yur bowlz, garding yar soop!
hahaha, ze kan echt grappig kijken ook... echt een gekkie.quote:
Qua oogkleur wél iigquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:55 schreef Sanne het volgende:
AC lijkt ook echt een beetje op Arwen
[afbeelding]
mijn heldin
Die ogen die blijven niet blauw, maar ze heeftquote:
Hoi Sanne,quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:46 schreef Sanne het volgende:
Oowwww wat mooi Bliss!
Hierbij kan ik dan ook AC's volledige naam bekend maken:
Dat wordt Arwen Cadbury Sid Puzzo.
DC blijft Dobby Cadbury Marlin Puzzo, maar Adam voor een meisje was toch niet zo leuk.
ik neem een beetje aan dat Saffron het Sid en Marlin er nog steeds bij vindt horen?
Het is gewoon een echte praterquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:12 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die ogen die blijven niet blauw, maar ze heeft
ook het heldhaftige, het onderzoekende, het "ik kan we alleen in die wieg rondhobbelen".
alleen dat miauwen, dat kan ik nog niet helemaal bij Arwen plaatsen.
Ik geloof wel dat ze mooi op zijn Elfs kon zingen.
Ik zag meteen deze kat voor me!quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:56 schreef Saffron het volgende:
[..]
Het is gewoon een echte praterOok als ze lekker ligt te slapen en je loopt langs dan wil ze even aandacht.... en als ze iets niet leuk vind dan laat ze dat dus ook weten.
Ik droom al vanaf de dag dat ik hoorde dat Marlin misschien een poesje was over een nestje kittens. En de kansen zijn nu verdubbeld.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
Sid kan prima voor Sidonia hoor!
En Marlin is gewoon Engels voor Marleen.
Poesjes zijn leuk!En vooral... kans op evt. nageslacht
![]()
![]()
HAHAHA grappig zeg die pratende kattenquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zag meteen deze kat voor me!
http://nl.youtube.com/watch?v=eV71mpbvl-g&feature=related
en deze
http://nl.youtube.com/watch?v=GVzJj9Bio5g&feature=related
Heb je ook veel namen om de kittens naar hun moeder te vernoemenquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:55 schreef Sanne het volgende:
Het Cripton had alleen voor mij een betekenis als er Adam voorstond. Dus bij deze is Cadbury toch leuker. En met Sid en Marlin erin blijven ze wel die mooie historie houden. Vier namen dus
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
Poesjes zijn leuk!En vooral... kans op evt. nageslacht
![]()
![]()
Jij wil bovenaan het lijstje he?quote:
quote:
Saffron:quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:24 schreef Ikook het volgende:
Al die brokjes naast de bak! hahaha....:D:D:D
Die van mij (ook een Britje) kan ik echt niet zo'n bak voorzetten, zij eet totdat ze erbij neervalt :S
Kan geen maat houden, denkt dat als ze het nu niet opeet, het straks weg is of zo...weet het ook niet.
Maar wat zijn het toch een scheetjes...
Whehe, same here met Ziggyquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:45 schreef Sanne het volgende:
Leuke foto's weer!
Bora heeft ook de hele dag brokjes staan, maar daar blijft ze niet van eten. Als ze de kans zou krijgen zou ze wel de hele dag nat voer willen hebben, maar dat feest gaat mooi niet door.
Saffronquote:Op zondag 30 december 2007 11:15 schreef Sanne het volgende:
Ze groeien als kool. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant gelukkig want anders zou er iets niet goed zijn!
DC vind daarintegen vlees erg viesquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:45 schreef Sanne het volgende:
Leuke foto's weer!
Bora heeft ook de hele dag brokjes staan, maar daar blijft ze niet van eten. Als ze de kans zou krijgen zou ze wel de hele dag nat voer willen hebben, maar dat feest gaat mooi niet door.
Saffron (alweerquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:47 schreef Sanne het volgende:
Lieve AC, DC, Lotje, Saffron, Aneurism en Sam (ik mis er één?),
een heel gelukkig nieuw jaar!!!![]()
AC en DC ik tel de dagen af tot jullie hier komen wonen en kom snel weer langs!!!![]()
![]()
![]()
Het mag ook wel, alleen maar leukquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:50 schreef Sanne het volgende:
Laat me nou.
Ik heb ook last van mijn hormonen. [afbeelding]
Herkenbaar...ik had destijds onze hele afdeling volgehangen met foto's van Baby-Baileysquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:56 schreef Sanne het volgende:
Op mijn werk worden ze gek van me en vragen ze of ik het ook nog ergens anders over kan hebben.
Haha, en dat wordt alleen nog maar erger als ze straks bij je wonenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:56 schreef Sanne het volgende:
Op mijn werk worden ze gek van me en vragen ze of ik het ook nog ergens anders over kan hebben.
Lekkere knuffel-katerkop heeft ie hequote:Op woensdag 2 januari 2008 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is Sam zijn Sam en Nemo ook schitterend mooi![]()
Jaja, die kleintjes ook natuurlijk
Jaquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:28 schreef Sanne het volgende:
Leuke foto's weer. Wat zijn ze groot.
En Sam.
Hier zegt hij toch echt: "Get them the F%$#k out of here!!"
[ afbeelding ]
Ik vrees dat Bora dat zelfde lot zal ondergaan. Al vindt die de nieuwe krabtoren echt helemaal niets.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:31 schreef Saffron het volgende:
[..]
Jaen dan gaat ie vervolgens maar op het plateautje daarnaast liggen dat in verhouding een harde plank is
Ziet er ook niet uit, hij past er net op terwijl die kleintjes haast wegzakken in het zakje en je soms dus niet kan zien waarom hij voor die plek heeft gekozen... totdat je tot nadere inspectie over gaat
Nou ja, ze zijn wel groter geworden, maar nog steeds wel onderdeurtjes hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:28 schreef Sanne het volgende:
Leuke foto's weer. Wat zijn ze groot.
Zul je zien dat ze het wel interessant gaat vinden als die twee bengels er de hele tijd in gaan liggenquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik vrees dat Bora dat zelfde lot zal ondergaan. Al vindt die de nieuwe krabtoren echt helemaal niets.
Maar ik heb haar vanavond toch even betrapt dat ze aan de kattenslaapzak zat te rommelen (trappelen met de pootjes). Dat vond ze stiekem toch wel leuk want dan ritselt het.
Maar toen ik met de video eraan kwam was de lol eraf en deed ze net of ze die hele zak nooit eerder gezien had. Ze ligt er nu weer naast te slapen.
Ja wat wil je, die vorige toten is 5x zo grootquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:40 schreef Sanne het volgende:
kittenkrabpaal. Die kittenpaal zat een stuk sneller in elkaar dan die vorige toren!
Jaja, het komt steeds dichterbij he! Volgende week zie je ze alweer en dan nog maar 2 weekjes.quote:
Het viel me nog mee, ik heb voor deze toren 79,95 betaald bij Neckermann.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:44 schreef Ikook het volgende:
Geezzz.....wat heeft dat wel niet gekost, zo'n grote paal? Beetje brutale vraag misschien hihi![]()
Ik heb er hier de ruimte niet voor, anders had ik het ook gedaan.
Maar het ziet er echt super uit Sanne, complimenten!
Nu nog die twee rakkers erop, kan niet wachten op de foto's!![]()
Eventueel kan je ook de onze overnemen hoor! We hebben hier nu 3 bakken staan, en die kleine was speciaal voor de kittens... Onze katten gaan daar niet op!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:51 schreef Sanne het volgende:
Ik vind het ook lang duren!
De andere optie is dat ik het pakket (wat giga groot is) terugstuur naar Duitsland. Maar dan moet ik dus weer portokosten maken, die ze wel beloven terug te storten, en met dat grote pakket naar het postkantoor sjouwen.
Ik ga vanmiddag nog even kijken bij het kleine dierenwinkeltje "hier op het dorp". Misschien hebben zij ook wel precies dezelfde.
Ik vond het zo leuk om dezelfde bak te kopen zodat ze hem meteen herkennen.
Bora was trouwens wel blij met de kaassnoepjes die ik besteld had. Zo blij dat ik het doosje in een la moest opbergen anders was het nu leeg.
Hoe gaat het met jou lief?quote:
Ja met mij gaat het goedquote:Op zondag 6 januari 2008 10:21 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou lief?
Veel te lang niet gezien/gesproken. We moeten snel weer eens afspreken!
Bedankt!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:24 schreef Ikook het volgende:
* Ikook verheugt zich ook op zondag!
Dan komen er zeer waarschijnlijk weer foto's van de skattekes, misschien wel samen met Sanne!![]()
P.S. Sanne, ik heb je inrichting in een ander topic gezien....mooi hoor!
Ja, ik ben ook echt super benieuwd. Het is wel al duidelijk dat AC en DC er redelijk verschillend uit gaan zien (voor dat ze beiden britjes met dezelfde tekening en kleur zijn). AC krijgt een stoer postuur en DC een tenger postuur en de gezichtjes zijn ook duidelijk anders. Ikzelf denk dus dat DC heel erg op Lotje gaat lijken en AC meer op haar vader (maar hoe dat er in de poes-versie uitziet heb ik geen idee vanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:55 schreef Scandalous het volgende:
Snoeziiiiig!!Ik ben benieuwd hoe die gezichtjes er later uitzien. Zit best veel verschil in bij Britjes vind ik
Mijn kinders.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:00 schreef Aneurism het volgende:
Saffron:
Ik heb weer een paar mooie foto'sHelemaal van DC, die gaat er echt als een fotomodel bijstaan
AC was daar weer eens veel te druk voor hahaha:
AC:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DC:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zag ik inderdaad al in een ander topic!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:10 schreef Scandalous het volgende:
AC's gezichtje lijkt op mijn Moshi
Saffron:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Mijn kinders.![]()
Ow ik kan niet meer wachten, het liefst zou ik ze zondag gewoon meenemen!!!
Ja die heten cheezies, maar ze zijn toch meer dol op de kitbitsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:51 schreef Sanne het volgende:
Had je ook niet iets van kaasknabbeltjes voor ze? Ik had Kaas rolli's voor ze gekocht, maar die heeft Bora ingepiktdus ik moet nieuwe halen.
Haha, van de boodschappentassen of van je interieur?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:20 schreef Sanne het volgende:
het shoppen is weer uit de hand gelopen. drie tassen vol.![]()
als ik zo thuis ben maak ik foto's
Sam een beetje uitlachenquote:
Die was anders gewoon zo ongeveer leeg gekocht.quote:
Whaaaa! Te schattig! Met die kleine nageltjes zo heerlijk hangen in dat bankstel!quote:Op zondag 13 januari 2008 19:42 schreef Sanne het volgende:Filmpje!!!
http://nl.youtube.com/watch?v=SQKzeqOHbBU
quote:
Ja! Ik vond um zoooo gaaf! Denk ook wel dat we die gaan halenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:03 schreef Sanne het volgende:
Ik heb hem gezien! Die blauwe he? Met die tunnel eraan?
ik ga 'm ook halenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja! Ik vond um zoooo gaaf! Denk ook wel dat we die gaan halen
Waarom niet wat mooie lampen in jouw huis neerzetten en daar een studiootje bouwen? Ik zou ze inderdaad eerst echt goed laten wennen. Katten houden er zowiezo niet van om uit hun vertrouwde omgeving gehaald te worden, en al helemaal niet als ze net verhuisd zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:14 schreef Sanne het volgende:
Daar ben ik ook ontzettend blij mee! En daarom moest MissBliss ook mee toen ik op bezoek ging een paar weken terug. Moshi lijkt op AC vind ik.O+
Saffron(ik denk er telkens niet aan):
Re en MissBliss willen graag een shoot doen in hun studio. Maar ik weet niet of het verstandig is voor de kittens om ze zo jong al mee op pad te nemen?
Ja precies... en trouwens, ze zijn hartstikke fotogeniek dus je foto's zullen niet snel mislukkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:16 schreef Sanne het volgende:
Met een witte dekbedovertrek als achtergrond kom ik al een heel eind. En die verlichting moet op te lossen zijn.
Laat ze maar lekker rustig aan het huis wennen zonder gesjouw.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |