Haha, van de boodschappentassen of van je interieur?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:20 schreef Sanne het volgende:
het shoppen is weer uit de hand gelopen. drie tassen vol.![]()
als ik zo thuis ben maak ik foto's
Sam een beetje uitlachenquote:
Die was anders gewoon zo ongeveer leeg gekocht.quote:
Whaaaa! Te schattig! Met die kleine nageltjes zo heerlijk hangen in dat bankstel!quote:Op zondag 13 januari 2008 19:42 schreef Sanne het volgende:Filmpje!!!
http://nl.youtube.com/watch?v=SQKzeqOHbBU
quote:
Ja! Ik vond um zoooo gaaf! Denk ook wel dat we die gaan halenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:03 schreef Sanne het volgende:
Ik heb hem gezien! Die blauwe he? Met die tunnel eraan?
ik ga 'm ook halenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja! Ik vond um zoooo gaaf! Denk ook wel dat we die gaan halen
Waarom niet wat mooie lampen in jouw huis neerzetten en daar een studiootje bouwen? Ik zou ze inderdaad eerst echt goed laten wennen. Katten houden er zowiezo niet van om uit hun vertrouwde omgeving gehaald te worden, en al helemaal niet als ze net verhuisd zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:14 schreef Sanne het volgende:
Daar ben ik ook ontzettend blij mee! En daarom moest MissBliss ook mee toen ik op bezoek ging een paar weken terug. Moshi lijkt op AC vind ik.O+
Saffron(ik denk er telkens niet aan):
Re en MissBliss willen graag een shoot doen in hun studio. Maar ik weet niet of het verstandig is voor de kittens om ze zo jong al mee op pad te nemen?
Ja precies... en trouwens, ze zijn hartstikke fotogeniek dus je foto's zullen niet snel mislukkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:16 schreef Sanne het volgende:
Met een witte dekbedovertrek als achtergrond kom ik al een heel eind. En die verlichting moet op te lossen zijn.
Laat ze maar lekker rustig aan het huis wennen zonder gesjouw.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |