Ik had precies hetzelfde. Ik heb bij mijn poesjes zeker 2 maanden gedacht dat het mannetjes waren. De dierenarts moest me mededelen dat het toch echt dametjes warenquote:Op zondag 16 december 2007 22:37 schreef Sanne het volgende:
We denken dat het waarschijnlijk toch vrouwtjes zijn.
Maar noemen ze stug hij en hem.
Ja, dat zeiden wij vanmiddag ookquote:Op zondag 16 december 2007 23:11 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Ze lijken op mijn sneeuwkat.
Ik blijf het een schitterende foto vinden!quote:
LOL!!!quote:Op maandag 17 december 2007 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Dat muziekje
My god, wat doen die eierstokken met je rocking-hart
Dat is een stuk beterquote:Op maandag 17 december 2007 00:35 schreef Sanne het volgende:
Bluezz, speciaal voor jou.
http://uk.youtube.com/watch?v=r36Oc3Qv8zo
Ja, dat had je dus niet moeten vertellen! Uploaden!!!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:45 schreef MissBliss het volgende:
Nee, want het zijn er 77 [ afbeelding ]
Okeeeejquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:54 schreef MissBliss het volgende:
Nee, echt niet
Ik doe er straks nog wel een paar
prachtige foto's!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:38 schreef MissBliss het volgende:
Nog 2 foto's van zondag... er zijn zoveel leuke dat ik niet kan kiezen![]()
[ afbeelding ]
Indrukwekkende boezem [ afbeelding ] (sorry Sanne)
Op slaap vallen op je broertje/zusje is toch het tofste wat er is?
[ afbeelding ]
ik kan mij ergere boezem foto's herinneren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:20 schreef Greys het volgende:
Wow, weer van die mooie foto's van mooie poesjes (en boezems)
Whehe, ja ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik kan mij ergere boezem foto's herinneren.
Dank je!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:22 schreef ElizabethR het volgende:
MissBliss, wat heb je er geweldige foto's van gemaakt!!
I know, I know, ik krijg ze niet meer uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:22 schreef ElizabethR het volgende:
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Sanne, bofbips!!!!!!!!!!!!!!
Ik vond het dan ook geen erge boezem, een goeie juist!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik kan mij ergere boezem foto's herinneren.
Bij deze foto moest ik aan Punky Brewster denken.quote:
Staat er nu weer bij in de OP.quote:Op maandag 17 december 2007 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Waar is die Puckzze foto, die was ook zo cute!
Editten kan tot 2 dagen, altijd al geweest voor zover ik weet. Soms wel handig ja.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:23 schreef Sanne het volgende:
[..]
Staat er nu weer bij in de OP.
Sinds wanneer kan je de OP na twee dagen nog editten? Goede feature Breuls!
[ afbeelding ]
Sinds toch al best wel weer heel lang is het 48 uur.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:23 schreef Sanne het volgende:
Staat er nu weer bij in de OP.
Sinds wanneer kan je de OP na twee dagen nog editten? Goede feature Breuls!
Maar brits korthaar zien er als volwassenen óók nog vreselijk leuk uit!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:27 schreef Greys het volgende:
Denk je nou niet stiekem "Shit, als ik ze krijg zijn ze niet meer zo petieterig als op de foto?".
Niet rot bedoeld he!?Maar dan zijn ze al een klein stukje groter natuurlijk. Maar nog steeds ontzettend cute! Of valt dat wel mee, over 6 weken, het verschil met nu? Ik heb nooit een jong katje gehad, wel een jong hondje
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:29 schreef nein het volgende:
[..]
Maar brits korthaar zien er als volwassenen óók nog vreselijk leuk uit!
Zooooo lievvvvv!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Baby
[ afbeelding ]
En nu
[ afbeelding ]
Britten groeien door tot hun 3e jaar ongeveer, vooral in de breedte. Baileys is 2 en half, dus hij zal vast nog wel iets groeien.
Denk dat Sanne ze ook over een jaar of 2 jaar of 10 jaar nog super vindt!
Ja.quote:
Geen twijfel mogelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef Sanne het volgende:
Als AC en DC ook maar half zo mooi worden en lief zijn als moeder Lotje ben ik dik dik tevreden.
AC, DC en RC.quote:
Lotjequote:Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef Sanne het volgende:
Als AC en DC ook maar half zo mooi worden en lief zijn als moeder Lotje ben ik dik dik tevreden.
ai, ik upload hem ff ergens anders.quote:
Die is ook leuk!!!quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 00:35 schreef Sanne het volgende:
Bluezz, speciaal voor jou.
http://uk.youtube.com/watch?v=r36Oc3Qv8zo
Dank je, een knuffel van Lotje bij dezequote:Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef Sanne het volgende:
Die van mij ook niet...maar ik woon voorlopig nog niet samen!quote:Op woensdag 19 december 2007 08:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil er ook 1maar die vent van mij is niet te vermurwen, zelfs niet wanneer ik hem dit topic laat zien
Ik heb ook flink mijn best moeten doen. Maar zodra Doortje er was, was hij er net zo gek van als ikquote:Op woensdag 19 december 2007 08:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil er ook 1maar die vent van mij is niet te vermurwen, zelfs niet wanneer ik hem dit topic laat zien
zijn vorige vriendin nam gewoon katten, en dat was ook zo'n tiep dat een kat ging voeren wanneer die wat lang om en rond hun huis leek te zwerven, en dan langzaam aan woonde de kat daar gewoonquote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef ilsepielse het volgende:
[..]
Ik heb ook flink mijn best moeten doen. Maar zodra Doortje er was, was hij er net zo gek van als ikHet scheelde wel dat ze gelijk naar 'm toe kwam, haha.
OMG.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:52 schreef Saffron het volgende:
Deze foto's zijn van Lotje toen ze ongeveer net zo oud was als dat AC en DC nu zijn
[ afbeelding ]
Wat een leukjes.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:09 schreef Saffron het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:34 schreef Sanne het volgende:
[ afbeelding ]
die is lief he?
daar wil je gewoon de hele dag naar kijken.
Ja op zich lijken ze natuurlijk ook heel erg op elkaar, maar toch zijn ze erg goed uit elkaar te houden. DC heeft een iets donkerder gezichtje gekregen dan dat hij had waardoor ze misschien iets meer op elkaar lijken. Op de bovenstaande foto's zie je niet zo goed dat AC een spitser gezichtje heeft dan DC en dat de oogjes van DC veel groter zijn... momentopnamequote:Op zaterdag 22 december 2007 12:11 schreef Sanne het volgende:
Geweldige foto's!!!
Ik vind ze nu weer wat meer op elkaar gaan lijken.
Ja, en "Maar goed, ze zijn wel heel cute, dus het moet maar".quote:Op zondag 23 december 2007 22:30 schreef Ikook het volgende:
Wat lief zeg!! Ik blijf dit topic maar volgen, wat schattig! En die Sam, hoe hij kijkt....het zegt boekdelen! "Rotkoters, dat is mijn plekkie!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |