Ik had precies hetzelfde. Ik heb bij mijn poesjes zeker 2 maanden gedacht dat het mannetjes waren. De dierenarts moest me mededelen dat het toch echt dametjes warenquote:Op zondag 16 december 2007 22:37 schreef Sanne het volgende:
We denken dat het waarschijnlijk toch vrouwtjes zijn.
Maar noemen ze stug hij en hem.
Ja, dat zeiden wij vanmiddag ookquote:Op zondag 16 december 2007 23:11 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Ze lijken op mijn sneeuwkat.
Ik blijf het een schitterende foto vinden!quote:
LOL!!!quote:Op maandag 17 december 2007 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Dat muziekje
My god, wat doen die eierstokken met je rocking-hart
Dat is een stuk beterquote:Op maandag 17 december 2007 00:35 schreef Sanne het volgende:
Bluezz, speciaal voor jou.
http://uk.youtube.com/watch?v=r36Oc3Qv8zo
Ja, dat had je dus niet moeten vertellen! Uploaden!!!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:45 schreef MissBliss het volgende:
Nee, want het zijn er 77 [ afbeelding ]
Okeeeejquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:54 schreef MissBliss het volgende:
Nee, echt niet
Ik doe er straks nog wel een paar
prachtige foto's!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:38 schreef MissBliss het volgende:
Nog 2 foto's van zondag... er zijn zoveel leuke dat ik niet kan kiezen![]()
[ afbeelding ]
Indrukwekkende boezem [ afbeelding ] (sorry Sanne)
Op slaap vallen op je broertje/zusje is toch het tofste wat er is?
[ afbeelding ]
ik kan mij ergere boezem foto's herinneren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:20 schreef Greys het volgende:
Wow, weer van die mooie foto's van mooie poesjes (en boezems)
Whehe, ja ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik kan mij ergere boezem foto's herinneren.
Dank je!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:22 schreef ElizabethR het volgende:
MissBliss, wat heb je er geweldige foto's van gemaakt!!
I know, I know, ik krijg ze niet meer uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:22 schreef ElizabethR het volgende:
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Sanne, bofbips!!!!!!!!!!!!!!
Ik vond het dan ook geen erge boezem, een goeie juist!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik kan mij ergere boezem foto's herinneren.
Bij deze foto moest ik aan Punky Brewster denken.quote:
Staat er nu weer bij in de OP.quote:Op maandag 17 december 2007 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Waar is die Puckzze foto, die was ook zo cute!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |