Volgens mij had hij er 31 of 34, nog best veel. Voor de rest kan ik het alleen maar met je eens zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 22:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, ja dat vond ik dus echt ontzettend grappig.
"Hoeveel denk je gekregen te hebben?".
"Uh, 70 tot 75 ofzo?".
"Je hebt 18 brieven gekregen!".
"Nou, ik ben wel een beetje teleurgesteld".
Ik zou nooit zeggen hoeveel brieven ik verwacht. Of heel laag inschatten. "Ja uh, 10 ofzo?".
En idd... al die vrouwen die hij afwees. Dat wordt vast niks.
Hij heet trouwens Erik.
Hm ja, volgens mij heb je gelijk. Gerko kreeg een stuk of 18 brieven (en was daar ook gewoon blíj mee!).quote:Op maandag 17 december 2007 09:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij had hij er 31 of 34, nog best veel. Voor de rest kan ik het alleen maar met je eens zijn.
Die ging toch high tea doen met de gezette damesclub?quote:Op maandag 17 december 2007 09:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm ja, volgens mij heb je gelijk. Gerko kreeg een stuk of 18 brieven (en was daar ook gewoon blíj mee!).
Nee, dat is Frankquote:Op maandag 17 december 2007 09:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die ging toch high tea doen met de gezette damesclub?
Ben zo slecht in namen
Zondag koffie drink'n? Die?quote:Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat is Frank.
Gerko is het verlegen knulletje uit het hoge noorden. Hij ging een afspraakje regelen met Yvon erbij.
Oke, is dat ook weer uit de wereldquote:
Geen gieterveenquote:Op zondag 16 december 2007 22:32 schreef Djeez het volgende:
Ik vind Frans een toffe peer, mooie gortdroge humor. En Agnes is een schatje, woont zo'n 15 km hier van Assen af. Helaas geen echte Drent, maar aangezien ze op Gieterveen woont, had ik verwacht een oud-collega van me te treffen. Die woont ook op Gieterveen, is boer en een verstokte vrijgezel. Maar helaas...
Nuchtere Groningers hequote:Op maandag 17 december 2007 09:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm ja, volgens mij heb je gelijk. Gerko kreeg een stuk of 18 brieven (en was daar ook gewoon blíj mee!).
Hoeveel brieven had ze gekregen?quote:Op maandag 17 december 2007 10:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nuchtere Groningers heHij praat ook de hele tijd Gronings, haha.
Ik vind het knap hoe die boerin toch nog 10 brieven daaruit gezocht heeft.. pff! Hoe moet je keuzes maken?
Ik kots op mensen die deelnemers aan BZV kennenquote:Op maandag 17 december 2007 09:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen gieterveengasselternijveen
en ik weet in elk geval 1 naam die mee gaat op date, en ik ga lekker niet zeggen wie
quote:
883quote:
je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 17 december 2007 10:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kots op mensen die deelnemers aan BZV kennen.
. Je mag het trouwens ook niet zeggen, want dan krijg je de KRO achter je aan!
.
Waarom heb je niet mee geholpen met uitsorteren?quote:Op maandag 17 december 2007 10:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
883
[..]
je bent gewoon jaloers
ik zeg ook niks hoorheb geen zin in gezeik
omdat ik niet met mijn hoofd op tv wilquote:Op maandag 17 december 2007 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom heb je niet mee geholpen met uitsorteren?.
quote:Op maandag 17 december 2007 11:12 schreef Etcetera het volgende:
nope, sorry
ik weet a) maar 1 naam en b) ik heb beloofd niks te vertellen
en ik denk dat het leuker is om het zelf allemaal te zien![]()
ben niet echt bang voor gezeik met KRO hoor, kan me niet voorstellen dat ze elke site bijhouden om te zien wat er gezegd wordt.
goed zoquote:Op maandag 17 december 2007 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nou, dan wacht ik wel tot zondag![]()
Bitchquote:Op maandag 17 december 2007 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet het en ik ga het aan iedereen vertellen![]()
.
Helaas zal ik jou vaak hier zien harde Groningsequote:Op maandag 17 december 2007 08:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oooooooooh, dan heb ik je even verkeerd begrepen (maar niet heus![]()
).
Gezelligquote:Op maandag 17 december 2007 11:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Helaas zal ik jou vaak hier zien harde Groningse
quote:Op maandag 17 december 2007 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik zal lief voor je zijn, hoor![]()
.
Psst, kun je het niet vertellen aan een mede groningsequote:Op maandag 17 december 2007 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet het en ik ga het aan iedereen vertellen![]()
.
Het ging niet over die speeddate van Agnesquote:Op maandag 17 december 2007 11:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Psst, kun je het niet vertellen aan een mede groningse
Ooh okeequote:Op maandag 17 december 2007 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het ging niet over die speeddate van Agnes, maar helaas over iets wat veel minder interessant is
.
Ja duh. Het is ook een geweldig programmaquote:Op maandag 17 december 2007 12:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ooh okeeDan hoef ik ook niet nieuwsgierig te zijn.
Er hebben maar liefst 2,7 miljoen mensen gekeken
Dat ben ik met je eensquote:Op maandag 17 december 2007 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja duh. Het is ook een geweldig programma. Echt een gouden formule
.
Ik hoop dat ze je helemaal stuk procederen!quote:Op maandag 17 december 2007 11:12 schreef Etcetera het volgende:
nope, sorry
ik weet a) maar 1 naam en b) ik heb beloofd niks te vertellen
en ik denk dat het leuker is om het zelf allemaal te zien![]()
ben niet echt bang voor gezeik met KRO hoor, kan me niet voorstellen dat ze elke site bijhouden om te zien wat er gezegd wordt.
ach jeetje wat liefquote:Op maandag 17 december 2007 13:00 schreef Simpleton het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze je helemaal stuk procederen!
De helft van nederland heeft nog geen toegang tot de commerciele zenders ofzo?quote:Op maandag 17 december 2007 12:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens
En iedereen kan het kijken want het is tenslotte op ned 1
En uitzendinggemist.nl niet te vergetenquote:Op maandag 17 december 2007 12:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens
En iedereen kan het kijken want het is tenslotte op ned 1
Dat is niet wat ik bedoel. Maar er zijn inderdaad nog genoeg gezinnen die dat niet hebben hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 13:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
De helft van nederland heeft nog geen toegang tot de commerciele zenders ofzo?
Inderdaadquote:Op maandag 17 december 2007 13:50 schreef Shitonya het volgende:
[..]
En uitzendinggemist.nl niet te vergeten
Boeren hebben vaak geen kabel en dit programma wordt goed bekeken op het platte landquote:Op maandag 17 december 2007 13:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
De helft van nederland heeft nog geen toegang tot de commerciele zenders ofzo?
vrijwel iedere boer heeft tegenwoordig een schotel op z'n stal gemonteerd hoor, het is gewoon een briljant programma.quote:Op maandag 17 december 2007 14:24 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Boeren hebben vaak geen kabel en dit programma wordt goed bekeken op het platte land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |