quote:Op maandag 17 december 2007 11:12 schreef Etcetera het volgende:
nope, sorry
ik weet a) maar 1 naam en b) ik heb beloofd niks te vertellen
en ik denk dat het leuker is om het zelf allemaal te zien![]()
ben niet echt bang voor gezeik met KRO hoor, kan me niet voorstellen dat ze elke site bijhouden om te zien wat er gezegd wordt.
goed zoquote:Op maandag 17 december 2007 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nou, dan wacht ik wel tot zondag![]()
Bitchquote:Op maandag 17 december 2007 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet het en ik ga het aan iedereen vertellen![]()
.
Helaas zal ik jou vaak hier zien harde Groningsequote:Op maandag 17 december 2007 08:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oooooooooh, dan heb ik je even verkeerd begrepen (maar niet heus![]()
).
Gezelligquote:Op maandag 17 december 2007 11:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Helaas zal ik jou vaak hier zien harde Groningse
quote:Op maandag 17 december 2007 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik zal lief voor je zijn, hoor![]()
.
Psst, kun je het niet vertellen aan een mede groningsequote:Op maandag 17 december 2007 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet het en ik ga het aan iedereen vertellen![]()
.
Het ging niet over die speeddate van Agnesquote:Op maandag 17 december 2007 11:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Psst, kun je het niet vertellen aan een mede groningse
Ooh okeequote:Op maandag 17 december 2007 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het ging niet over die speeddate van Agnes, maar helaas over iets wat veel minder interessant is
.
Ja duh. Het is ook een geweldig programmaquote:Op maandag 17 december 2007 12:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ooh okeeDan hoef ik ook niet nieuwsgierig te zijn.
Er hebben maar liefst 2,7 miljoen mensen gekeken
Dat ben ik met je eensquote:Op maandag 17 december 2007 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja duh. Het is ook een geweldig programma. Echt een gouden formule
.
Ik hoop dat ze je helemaal stuk procederen!quote:Op maandag 17 december 2007 11:12 schreef Etcetera het volgende:
nope, sorry
ik weet a) maar 1 naam en b) ik heb beloofd niks te vertellen
en ik denk dat het leuker is om het zelf allemaal te zien![]()
ben niet echt bang voor gezeik met KRO hoor, kan me niet voorstellen dat ze elke site bijhouden om te zien wat er gezegd wordt.
ach jeetje wat liefquote:Op maandag 17 december 2007 13:00 schreef Simpleton het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze je helemaal stuk procederen!
De helft van nederland heeft nog geen toegang tot de commerciele zenders ofzo?quote:Op maandag 17 december 2007 12:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens
En iedereen kan het kijken want het is tenslotte op ned 1
En uitzendinggemist.nl niet te vergetenquote:Op maandag 17 december 2007 12:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens
En iedereen kan het kijken want het is tenslotte op ned 1
Dat is niet wat ik bedoel. Maar er zijn inderdaad nog genoeg gezinnen die dat niet hebben hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 13:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
De helft van nederland heeft nog geen toegang tot de commerciele zenders ofzo?
Inderdaadquote:Op maandag 17 december 2007 13:50 schreef Shitonya het volgende:
[..]
En uitzendinggemist.nl niet te vergeten
Boeren hebben vaak geen kabel en dit programma wordt goed bekeken op het platte landquote:Op maandag 17 december 2007 13:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
De helft van nederland heeft nog geen toegang tot de commerciele zenders ofzo?
vrijwel iedere boer heeft tegenwoordig een schotel op z'n stal gemonteerd hoor, het is gewoon een briljant programma.quote:Op maandag 17 december 2007 14:24 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Boeren hebben vaak geen kabel en dit programma wordt goed bekeken op het platte land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |