Vooraf onbekende spitsen die er op los beginnen te scoren. Only in Heerenveen!quote:Op zondag 16 december 2007 12:32 schreef michiel_merk het volgende:
ik zou die paulo weleens samen met afonso in de spits willen zien...wat een luxe probleem eigenlijk (de voorhoede)
Wat was dat geweldig!! Henrique!!!quote:Op zondag 16 december 2007 16:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vooraf onbekende spitsen die er op los beginnen te scoren. Only in Heerenveen!
Waarom?quote:Op maandag 17 december 2007 10:36 schreef JanVanHalst het volgende:
Het zal Feyenoord een doorn in het oog zijn als Heerenveen hen voorbij weet te streven op de ranglijst..
Omdat men daar ambieert weer bij de absolute top van Nederland te horen. Maar bovenal omdat mijn tvp's verwijderd worden.quote:
2e worden achter Heerenveen is nog steeds een topprestatie van Feyenoordquote:Op maandag 17 december 2007 10:41 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Omdat men daar ambieert weer bij de absolute top van Nederland te horen. Maar bovenal omdat mijn tvp's verwijderd worden.
Wat een ommekeer inderdaad. Zo vroeg uitgeschakeld in Europa en de beker, een zwak begin van de competitie en nu op deze manier voetballen. Geweldig. Verbeek wint nu ook wedstrijden met zijn wissels trouwens. En Sibon die goed speelt. Ik geloof het gewoon niet.quote:Op maandag 17 december 2007 10:41 schreef SCH het volgende:
In het AD wordt Heerenveen de sensatie van het seizoen genoemd. 1 punt uit de eerste 3 wedstrijden en dan nu dit
Jan de Jonge heeft net verlengd bij de Graafschap. Ik denk dat Verbeek zelf wel eens iets anders wil, heb het gevoel dat de directie wel met hem verder wil. Kan eigenlijk alle kanten op dus.quote:Op maandag 17 december 2007 10:47 schreef JanVanHalst het volgende:
Denken jullie trouwens dat Verbeek zal blijven? En zo niet; wie zou hem op moeten volgen? Jan de Jonge?
Het komt wat onhandig over juist nu het zo goed gaat.quote:
Verbeek stopt na dit seizoen bij Heerenveen
EREDIVISIE
HEERENVEEN (ANP) - Gertjan Verbeek moet na dit seizoen stoppen als trainer van SC Heerenveen. Dat heeft de directie van de Friese club dinsdag op een persconferentie bekendgemaakt. Verbeek was sinds 1 juli 2004 in dienst als hoofdcoach van de Friese club. Hij volgde destijds Foppe de Haan op. Het is nog onbekend wie Verbeek na dit seizoen vervangt.
,,Ik ben niet teleurgesteld'', aldus Verbeek in een eerste reactie. ,,Ik weet dat het contract afliep; je houdt er dus al rekening mee. De club moet denken aan het clubbelang, de directie heeft recht op een eigen denkwijze. Daar kan ik wel begrip voor opbrengen, al had ik hier nog graag twee jaar willen werken. Ik heb me hier vier jaar goed kunnen ontwikkelen. Het was hier prima werken.
Doe maar nietquote:
quote:
Zowel financieel als sportief gezonde club, uitstekend scoutingsapparaat, vol stadion, stabiele subtopper, regelmatig Europees voetbal (afgelopen jaren zelfs achtereenvolgend) en een talentvolle selectie met diverse internationals en neo-internationals.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:38 schreef One_conundrum het volgende:
tjah, volgens mij valt er weinig zinnigs te zeggen over de opvolging.
Is SCH aantrekkelijk genoeg voor een grote naam ...?
Natuurlijk. Bij ons kan je in alle rust werken, heb je nu een zeer talentvol team en heb je de garantie dat je je contract mag uitdienen. Ik denk dat alle nu in de eredivisie werkende coaches op de bloten knieën zo'n relaxte baan willen hebben. Alleen het geld is niet fantastisch in Heerenveen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:38 schreef One_conundrum het volgende:
Is SCH aantrekkelijk genoeg voor een grote naam ...?
Is dat een vereiste? Heeft een andere trainer dat wel?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:00 schreef MaxPower het volgende:
Jol is meer een popie-jopie inderdaad. Adriaanse kan met het huidige spelersmateriaal volgens mij een geweldig elftal neerzetten. Alleen weet ik niet of je qua spelers echt toppers kan binnenhalen met de naam Adriaanse, zoals Van Gaal dat wel kan bij AZ.
Met Adriaanse heb je meer kans dan met Jol, me dunkt. Adriaanse heeft goed gepresteerd met Willem II, Ajax, AZ en Porto. Geen idee hoe hij het nu in het Midden-Oosten doet. Adriaanse heeft door zijn prestaties de afgelopen jaren toch ook wel wat naam opgebouwd, weliswaar minder dan een Van Gaal, maar de absolute topspelers komen ook niet bij AZ nu.. Laat staan de Europese subtoppers... Ik heb ze iig nog niet gezien, ondanks de euries van DSB.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:00 schreef MaxPower het volgende:
Jol is meer een popie-jopie inderdaad. Adriaanse kan met het huidige spelersmateriaal volgens mij een geweldig elftal neerzetten. Alleen weet ik niet of je qua spelers echt toppers kan binnenhalen met de naam Adriaanse, zoals Van Gaal dat wel kan bij AZ.
mwah.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:10 schreef One_conundrum het volgende:
Nouja SCH heeft iig de ambitie om een grote naam aan te stellen. GJV ruil je niet in voor iemand als ernie brandts of atteveld neem ik aan ...
Alhoewel we halverwege dit seizoen er op z'n zachtst gezegd toch alleraardigst voor staan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
In ieder geval wel verstandig om van Verbeek afscheid te nemen, onder hem groei je mijnsinziens niet door, mede omdat hij er al een tijd werkzaam is.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:56 schreef MaxPower het volgende:
Ik ben blij dat de directie niet alleen naar de laatste 9 wedstrijden kijkt maar ook naar de 3,5 jaar daarvoor.
Adriaanse
Is de Jonge niet gewoon Foppe III, dan kan GJV net zo goed blijven (van hetzelfde laken een pak).quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:06 schreef SCH het volgende:
Ik hoop Jan de Jonge. Ik heb niet zoveel met mannetjes als Jol en Adriaanse al zou ik wel benieuwd zijn hoe zij het zouden doen. Ik had het liefst Verbeek nog een jaartje gezien. Hij doet het utistekend, heeft een paar goede seizoenen gedraaid en als coach tijdens wedstrijden. vind ik hem eigenlijk beter dan Foppe.
Vergeleken met het voetbal wat we nu spelen wel ja. Ik heb me niet bijzonder vermaakt op de tribune de laatste 3 jaar. De resultaten waren aan het eind van de rit wel goed, toegegeven, maar dat is bij van Basten ook zo.quote:
Het gaat toch ook prima onder dit soort coaches, waarom zou je een heel andere koers gaan varen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Is de Jonge niet gewoon Foppe III, dan kan GJV net zo goed blijven (van hetzelfde laken een pak).
Waarom moet GJV dan weg.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat toch ook prima onder dit soort coaches, waarom zou je een heel andere koers gaan varen?
Het was wisselvallig maar volgens mij niet wisselvalliger dan daarvoor. Ik ben altijd wel fan geweest van de speelstijl die Verbeek voorstaat en van zijn lef en durf en wisselbeleid en zijn wil om de boel open te gooien en risico's te nemen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Vergeleken met het voetbal wat we nu spelen wel ja. Ik heb me niet bijzonder vermaakt op de tribune de laatste 3 jaar. De resultaten waren aan het eind van de rit wel goed, toegegeven, maar dat is bij van Basten ook zo.
Maar waarom zou Co Adriaanse nou ineens bij Heerenveen passen? Omdat ie toevallig vrij is? Laten we dan Adrie Koster maar nemen als Ajax een nieuwe krijgt. Ik heb het niet zo op die passerende coaches die overal en nergens hun heil zoeken. Ik heb liever iemand die wat meer aan het begin staat en nog moet groeien en voor wie Heerenveen een stap hoger is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:12 schreef One_conundrum het volgende:
Je wil toch het beste uit de spelers halen en ze zo goed mogelijk maken?
Dat is Co Sadriaanse wel toevertrouwd dnek ik
Die lef toont ie anders pas de laatste 9 wedstrijden. Hij is juist ontzettend behoudend begonnen als trainer. Onder druk van de spelersgroep is dit seizoen gekozen voor een aanvallender speelstijl. Lees o.a. de interviews met Bak Nielsen en Pranjic in VI maar eens terug.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was wisselvallig maar volgens mij niet wisselvalliger dan daarvoor. Ik ben altijd wel fan geweest van de speelstijl die Verbeek voorstaat en van zijn lef en durf en wisselbeleid en zijn wil om de boel open te gooien en risico's te nemen.
Dat hoeft van mij ook niet. Bovendien vermoed ik dat het niet zozeer met het voetbal en zijn trainerskwaliteiten te maken heeft. Ik denk dat er wat meer persoonlijke en karakterologische redenen zijn voor zijn afscheid.quote:
Co was meer een voorbeeld, maar iemand van die strekking.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar waarom zou Co Adriaanse nou ineens bij Heerenveen passen? Omdat ie toevallig vrij is? Laten we dan Adrie Koster maar nemen als Ajax een nieuwe krijgt. Ik heb het niet zo op die passerende coaches die overal en nergens hun heil zoeken. Ik heb liever iemand die wat meer aan het begin staat en nog moet groeien en voor wie Heerenveen een stap hoger is.
En dan Jonge lijkt qua persoonlijkheid en karakter niet op GJV?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij ook niet. Bovendien vermoed ik dat het niet zozeer met het voetbal en zijn trainerskwaliteiten te maken heeft. Ik denk dat er wat meer persoonlijke en karakterologische redenen zijn voor zijn afscheid.
Dat ben ik totaal niet met je eens. Hij heeft altijd vrij veel lef getoond, jonge spelers opgesteld en was in zijn wisselbeleid vele malen progressiever dan De Haan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:14 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die lef toont ie anders pas de laatste 9 wedstrijden. Hij is juist ontzettend behoudend begonnen als trainer. Onder druk van de spelersgroep is dit seizoen gekozen voor een aanvallender speelstijl. Lees o.a. de interviews met Bak Nielsen en Pranjic in VI maar eens terug.
nee.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
En dan Jonge lijkt qua persoonlijkheid en karakter niet op GJV?
ja datquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:18 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb het gevoel dat de directie nu een stap wil maken en iemand wil aanstellen die weet wat er in de top te koop is, die van Heerenveen een soort AZ-achtige impuls richting top 3 kan geven. En iemand die commercieel gezien aantrekkelijk is en die veel media-aandacht meebrengt.
Ron Jans?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:18 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb het gevoel dat de directie nu een stap wil maken en iemand wil aanstellen die weet wat er in de top te koop is, die van Heerenveen een soort AZ-achtige impuls richting top 3 kan geven. En iemand die commercieel gezien aantrekkelijk is en die veel media-aandacht meebrengt.
Waar is dat op gebaseerd? Ik weet dat ze het niet goed met Gertjan konden vinden en van hem afwilden. Ik heb niet de indruk dat er verder een enorme visie achter zit helaas.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:18 schreef MaxPower het volgende:
Mijn gevoel, dat staat er toch?quote:
Zullen we eerst de komende 3 wedstrijden even winnen?quote:Ik zou het juist pijnlijk vinden als we dit seizoen plots kampioen of 2e worden met een coach die aan de kant wordt gezet.
Ik was een liefhebber van Jans, maar hij laat zich keer op keer tactisch verrassen door Verbeek, dus dat is geen verbetering. Helaas.quote:
Niet zo pinnig doen, ik heb hoofdpijnquote:
Twijfel je daaraan dan?quote:Zullen we eerst de komende 3 wedstrijden even winnen?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:40 schreef methodmich het volgende:
Nog interesse in een scoutingsrapportje van Quick Boys voor Jong Heerenveen over enkele weken?
Nu even geen wijsneuzerijquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:40 schreef methodmich het volgende:
Nog interesse in een scoutingsrapportje van Quick Boys voor Jong Heerenveen over enkele weken?
Ik wel:quote:
Zou leuk zijn als er enkele bussen heengaan.quote:Voor 16 januari 2008 staat de KNVB beker wedstrijd Quick Boys (Katwijk) - jong Heerenveen op het programma. In samenwerking met Sc Heerenveen is voor Feanfan donateurs de reis en toegang voor de wedstrijd geheel gratis.
Sc Heerenveen neemt de kosten voor de busreis voor haar rekening en voor haar donateurs zal Supportersclub Feanfan bovendien, bij gebruikmaking van de buscombi ,de entreeprijs van ¤ 10,-- betalen. Hieraan zijn echter wel enkele (strenge) voorwaarden verbonden.
Toegangskaarten zullen alleen via Ticketbox verkrijgbaar zijn en kosten ¤ 10,-- excl. TB toeslag. In de bus krijgen donateurs op vertoon van hun donateurspas en een geldige legitimatie bewijs ¤ 10, -- terug.
Let op zonder donateurspas en legitimatie krijg je je geld niet terug.
Mogen het er ook 5 zijn?? Utrecht-uit en AZ-thuis zou ik ook graag winnend afsluitenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:37 schreef MaxPower het volgende:
Zullen we eerst de komende 3 wedstrijden even winnen?
* Proud2beDiepfries is waarschijnlijk ook van de partij... Alleen nog weer even vanuit Heerenveen in Groningen zien te komen laat in de avond/midden in de nachtquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:43 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik wel:
[..]
Zou leuk zijn als er enkele bussen heengaan.
Als je dat weet te regelen hou ik me ook aanbevolen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
* Proud2beDiepfries is waarschijnlijk ook van de partij... Alleen nog weer even vanuit Heerenveen in Groningen zien te komen laat in de avond/midden in de nacht
Weet ik nog niet, is natuurlijk ook weer niet naast de deur, maar wel op woensdagavond. Dat kan schelen.quote:
De Telegraaf komt met Erwin Koeman op de proppen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:18 schreef MaxPower het volgende:
"Haha, ik ben toch niet gek?".quote:Alves: 'Geen concrete belangstelling'
Geschreven door Franklin Stoker op dinsdag, 18 december om 22:02
Afonso Alves heeft toegegeven dat de transferperikelen rondom zijn persoon momenteel weinig om het lijf hebben. De Braziliaan zag Manchester City onlangs afhaken. Het belangrijkste voor de international is nu wedstrijdminuten voor de Friezen maken. Klik hier! De eredivisietopscorer van afgelopen seizoen speelde maandag in het beloftenteam van Heerenveen om het nodig ritme op te doen. “Dat wilde ik vanavond weer wat opdoen. Ik heb lang niet gespeeld. Daarom heb ik Verbeek gevraagd of ik met de beloften mee mochten spelen. Dat mocht een helft", aldus de speler tegenover het Friesch Dagblad.
Een vertrek bij de club van trainer Gertjan Verbeek is voorlopig nog niet aan de orde voor Alves. “Zolang ik hier zit, zit ik hier. Concreet is er geen belangstelling, maar er is veel tijd en er kan veel gebeuren in die tijd. Zelf hou ik me er niet mee bezig."
"Het is voor mij zaak om goed te spelen, anders wil toch niemand me hebben”, verklaarde de aanvaller verder, die een schorsing van vier duels uitzat. Komende zondag is hij voor het duel tegen FC Twente weer beschikbaar.
quote:
Schrijver is dus 'mztq', de sponsor Fly Emirates komt van 'Fries'. Staan interessante en ook logische ontwikkelingen in, ik ben wel benieuwd of er enige vorm van waarheid in zit. Daar zullen we de komende maanden wel achter gaan komenquote:Fries - woensdag, 19 december om 10:02 Quote Report
mztq schreef op dinsdag, 18 december om 23:05:
Dit staat er ongeveer te gebeuren bij Heerenveen:
- Er is een zeer grote sponsor op komst en mede daardoor zal de begroting richting de 30 miljoen euro gaan voor volgend seizoen.
- De club is van plan om Alves voor 18 miljoen + euro te verkopen aan een buitenlandse club. Heerenveen zal hiervan ongeveer 9 miljoen euro over houden, om te investeren.
- Met onder andere het geld van Alves zal de club enkele hervormingen doorvoeren binnen de selectie. Zo is het de bedoeling om intensief te gaan doorselecteren wat in houdt dat er een aantal spelers mogen vertrekken die niet goed genoeg zijn. Ook zullen de kwaliteitseisen om bij Heerenveen in de eerste selectie omhoog gaan.
Spelers als Bradley worden aan hun contract gehouden.
-Met oa. het geld van de verkoop van Alves zal de directie een toptrainer (voor SCH begrippen) gaan aanstellen aangevuld met 1 ex-topvoetballer als assistent (type Cocu) en 1 assistent die bekend is met de Heerenveen cultuur.
(Ik zou zelf trouwens gokken op Hiddink, mede omdat Riemer v/d Velde een erg goede vriendschappelijke relatie met Guus heeft). Het schijnt dat er al lijntjes zijn uitgezet naar een trainer maar wie dat is weet ik jammer genoeg niet. Het is overigens allerminst zeker dat het doorgaat, maar ze zijn ermee bezig.
- Voor de langere termijn wil men trouwens de huidige hoofdtribune (de kleinste van de 4) ophogen, dit zal ongeveer 8000 plaatsen opleveren (ook vanwege de hoeken) waardoor de stadioncapaciteit zal stijgen tot +/-34.000. Dit is echter niet voor komend seizoen maar voor het seizoen erna...
Er zijn nog een paar dingen die misschien mogelijk staan te gebeuren maar daarover kan ik nog niet veel zeggen, ook omdat die zaken nog een een prille fase zitten en mijn bronnen (mensen die dicht bij de club staan) daar nog vrijwel niets vanaf weten.
De beleidsbepalers zitten iig niet stil...
Fly emirates!
Ik zou niet weten waarom. Volgens mij is dat meer de wensgedachte van jou en anderen om eens een grote naam te hebben. Ik lees verder tot nu toe geen overtuigende argumenten waarom we met een Adriaanse oid ineens beter zouden scoren. Ik vind het ook jammer als we een beetje los gaan zingen van onze traditie wat dat betreft en met de patsers van het voetbal in zee gaan. Het mooie is dat we dat tot nu toe nooit hebben gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wil je echter als club ook eens wat meer (beker winnen of bijvoorbeeld eens een aanval op de top3 voor een hoge klassering), dan zul je een ander type trainer nodig hebben.. Iemand met meer ervaring, maar 'naam en faam', etc., etc.
Mijn gevoel is zo slecht nog niet.quote:Toptrainer nodig voor ambities Heerenveen
Zoals Heerenveen voor altijd is verbonden aan Abe Lenstra, zo zal de club ook nooit loskomen van Riemer van der Velde. Zijn woord is nog altijd wet. Daarom moet Gertjan Verbeek weg. Riemer wenst een toptrainer.
Onder impulsen van Van der Velde rukte Heerenveen in tien jaar tijd van de zestiende plaats in de eerste divisie naar de Champions League. Wat voor dit seizoen al in deze kolommen werd voorspeld, is gistermiddag bekrachtigd: Gertjan Verbeek moet na dit seizoen weg als hoofdtrainer van Heerenveen. De directeuren Yme Kuiper en Henk Hoekstra gaan mee in deze wens van de oud-voorzitter.
De hoofdtrainer van Heerenveen is simpelweg te klein. Verbeek kan Heerenveen nog eens vier jaar naar Europees voetbal loodsen, maar dat is onderhand de norm niet meer bij de alsmaar groeiende club. Het is tijd voor een stap verder. Hiervoor zijn in de ogen van de clubleiding niet allen pareltjes uit de scouting nodig, maar ook een trainer met naam.
Spelers zijn hier gevoelig voor, zo is Van der Velde onder meer gebleken toen de door hem begeerde Moussa Dembélé vorig jaar koos voor de Alkmaarse club. Niet zozeer vanwege de financiën, maar vooral omdat daar een grote trainer aan het roer staat: Louis van Gaal.
Verbeek is in de clubvisie zo ver nog niet. Hij werd in de afgelopen tijd weliswaar minder stug in zijn contacten naar buiten , maar staat intern als koppig te boek. De houding wordt in de ruimten waar het er toe doet, directiekamers en skyboxen, niet altijd gepruimd. Daarnaast is en blijf er de pijn van het Helsingborg-debacle, en speelde Heerenveen onder Verbeek geen rol van betekenis in de strijd om de nationale beker.
Deze zaken hadden niet tot het einde van Verbeek bij zijn Heerenveen hoeven te leiden. Onder zijn bewind is immers in meerdere opzichten progressie geboekt. Niettemin is er veel te zeggen voor de genomen beslissing. Het is ook niet per definitie verkeerd dat Van der Velde nog altijd dominant aanwezig is. Met de zoektocht naar de opvolger van Verbeek in het verschiet kan Heerenveen juist zijn voordeel doen met het feit dat de ex-voorzitter zijn niet geringe invloed aanwedt.
Van der Velde heeft aanzien in de voetballerij. Als hij verkondigt dat Heerenveen de jacht op de landstitel wil inzetten, dan komt dit overtuigend over. Want dát is de volgende stap en zeker geen utopie. Een toptrainer kan topspelers lokken, en topspelers lokken publiek en nog meer sponsors. En het blijft in voetbal wetmatig: hoe meer geld, hoe meer punten.
Zeker wat dat laatste betreft heb je wel een punt. Ik wil ook absoluut niet onze club zien veranderen in een commerciëel gedrocht waar het straks alleen maar om geld draait. Daar heb ik echter ook wel alle vertrouwen in dat dat niet gebeurd, we staan met beide beentjes stevig verankerd in de Friese klei.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Volgens mij is dat meer de wensgedachte van jou en anderen om eens een grote naam te hebben. Ik lees verder tot nu toe geen overtuigende argumenten waarom we met een Adriaanse oid ineens beter zouden scoren. Ik vind het ook jammer als we een beetje los gaan zingen van onze traditie wat dat betreft en met de patsers van het voetbal in zee gaan. Het mooie is dat we dat tot nu toe nooit hebben gedaan.
Er zijn natuurlijk ook veel voorbeelden van clubs waar 'toptrainers' juist faalden.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
De enige manier om topprestaties te behalen is de randvoorwaarden zo goed mogelijk in te vullen. Van die randvoorwaarden is een 'toptrainer' één van de belangrijkere.
Quick Boys heeft na een slechte start de opgaande lijn te pakken gekregen. Het team draait de laatste tijd goed en ze zijn opgeklommen naar de gedeelde tweede plaats in de hoofdklasse A, op één punt van koploper FC Lisse. Bovendien staan ze op kop in de tweede periode en hebben ze ongeveer de meeste goals gemaakt. Je kan dus zeggen dat de winterstop ietsje te vroeg komt voor ze.quote:
Dat zul je echter in alle situaties altijd blijven tegenkomen... Beetje raar om alleen daarom al niet eens aan een 'toptrainer' te willen denken.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook veel voorbeelden van clubs waar 'toptrainers' juist faalden.
Van mij mag 'iequote:Op woensdag 19 december 2007 16:26 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat Verbeek een dikke vinger maakt naar Verbeek door kampioen met Heerenveen te worden.
quote:Erwin Koeman is een voorname kandidaat om Gertjan Verbeek op te volgen bij SC Heerenveen. Koeman werd in 2007 ontslagen bij Feyenoord en zit sindsdien zonder club.
Heerenveen verlengt het contract van Gertjan Verbeek niet. De Friese club wil een frisse wind, het liefst willen ze een trainer 'met naam'. Gertjan Verbeek is aan het eind van het seizoen 4 jaar trainer geweest van SC Heerenveen.
Oh, dan geloof ik Telegraaf niet...nogal onbetrouwbare bronquote:Op donderdag 20 december 2007 09:49 schreef MaxPower het volgende:
De telegraaf van gisteren.
Lijkt erop dat ik een auto(otje) heb kunnen regelen, moet dan wel alleen zelf chauffeuren...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als je dat weet te regelen hou ik me ook aanbevolen.
Het zou wat zijn zeg..quote:
Als Grunn weer met 4-2 verliest worden er hele andere dingen gezongen.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het zou wat zijn zeg..![]()
Levert wel leuke liedjes op bij Grunn-SCH denk ik..
Koeman is een boer, Koeman is een boer olé olé
of
koeeeeeeeeeeeman is een Groninger..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |