abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55368366
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:11 schreef Grulez het volgende:

[..]

Waarom moet GJV dan weg.
Dat hoeft van mij ook niet. Bovendien vermoed ik dat het niet zozeer met het voetbal en zijn trainerskwaliteiten te maken heeft. Ik denk dat er wat meer persoonlijke en karakterologische redenen zijn voor zijn afscheid.
  dinsdag 18 december 2007 @ 19:16:25 #52
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_55368389
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar waarom zou Co Adriaanse nou ineens bij Heerenveen passen? Omdat ie toevallig vrij is? Laten we dan Adrie Koster maar nemen als Ajax een nieuwe krijgt. Ik heb het niet zo op die passerende coaches die overal en nergens hun heil zoeken. Ik heb liever iemand die wat meer aan het begin staat en nog moet groeien en voor wie Heerenveen een stap hoger is.
Co was meer een voorbeeld, maar iemand van die strekking.

Waarom GJV wegdoen, als je een coach gaat halen die nog ien de groei is ?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 18 december 2007 @ 19:16:37 #53
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55368393
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat hoeft van mij ook niet. Bovendien vermoed ik dat het niet zozeer met het voetbal en zijn trainerskwaliteiten te maken heeft. Ik denk dat er wat meer persoonlijke en karakterologische redenen zijn voor zijn afscheid.
En dan Jonge lijkt qua persoonlijkheid en karakter niet op GJV?
pi_55368404
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:14 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Die lef toont ie anders pas de laatste 9 wedstrijden. Hij is juist ontzettend behoudend begonnen als trainer. Onder druk van de spelersgroep is dit seizoen gekozen voor een aanvallender speelstijl. Lees o.a. de interviews met Bak Nielsen en Pranjic in VI maar eens terug.
Dat ben ik totaal niet met je eens. Hij heeft altijd vrij veel lef getoond, jonge spelers opgesteld en was in zijn wisselbeleid vele malen progressiever dan De Haan.

Ik denk dat hij door de fans altijd wat onderschat is maar Heerenveen heeft dan ook na Ajax de meest zeikerige fans.
pi_55368408
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:16 schreef Grulez het volgende:

[..]

En dan Jonge lijkt qua persoonlijkheid en karakter niet op GJV?
nee.
pi_55368424
Ik heb het gevoel dat de directie nu een stap wil maken en iemand wil aanstellen die weet wat er in de top te koop is, die van Heerenveen een soort AZ-achtige impuls richting top 3 kan geven. En iemand die commercieel gezien aantrekkelijk is en die veel media-aandacht meebrengt.
  dinsdag 18 december 2007 @ 19:21:46 #57
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_55368520
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:18 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb het gevoel dat de directie nu een stap wil maken en iemand wil aanstellen die weet wat er in de top te koop is, die van Heerenveen een soort AZ-achtige impuls richting top 3 kan geven. En iemand die commercieel gezien aantrekkelijk is en die veel media-aandacht meebrengt.
ja dat
  dinsdag 18 december 2007 @ 19:22:47 #58
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55368542
quote:
Ron Jans?
pi_55368600
olsen lijkt mij ook wel een geschikte kandidaat ..spreekt zowel nl als deens (beetje zweeds)en dat is wel handig met een team vol met scandinaviers
pi_55368662
quote:
Waar is dat op gebaseerd? Ik weet dat ze het niet goed met Gertjan konden vinden en van hem afwilden. Ik heb niet de indruk dat er verder een enorme visie achter zit helaas.

Bovendien is dat nogal een vreemde gedachte als je nu al zo dicht tegen de top 3 aanzit en dit seizoen ook nog alle kans op een zeer hoge klassering hebt. Ik zou het juist pijnlijk vinden als we dit seizoen plots kampioen of 2e worden met een coach die aan de kant wordt gezet.
pi_55368988
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar is dat op gebaseerd?
Mijn gevoel, dat staat er toch?
quote:
Ik zou het juist pijnlijk vinden als we dit seizoen plots kampioen of 2e worden met een coach die aan de kant wordt gezet.
Zullen we eerst de komende 3 wedstrijden even winnen?
pi_55369025
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:22 schreef Grulez het volgende:

[..]

Ron Jans?
Ik was een liefhebber van Jans, maar hij laat zich keer op keer tactisch verrassen door Verbeek, dus dat is geen verbetering. Helaas.
pi_55369040
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:37 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Mijn gevoel, dat staat er toch?
Niet zo pinnig doen, ik heb hoofdpijn
Jouw gevoel zei toch ook dat we de beker gingen winnen?
quote:
Twijfel je daaraan dan?
pi_55369054
Nog interesse in een scoutingsrapportje van Quick Boys voor Jong Heerenveen over enkele weken?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55369077
Ik ben in ieder geval blij dat Foeke Booij weer ergens onder de pannen is en dat ik niet hoef te vrezen dat het bestuur in moment van onbezonnenheid bij hem te rade gaat. Arm Sparta
pi_55369081
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:40 schreef methodmich het volgende:
Nog interesse in een scoutingsrapportje van Quick Boys voor Jong Heerenveen over enkele weken?
Ga je er ook heen?
  dinsdag 18 december 2007 @ 19:41:59 #67
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_55369103
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:40 schreef methodmich het volgende:
Nu even geen wijsneuzerij
pi_55369123
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:41 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Nu even geen wijsneuzerij
Hey, dat is mijn tekst tegen methodmich altijd
pi_55369150
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Ga je er ook heen?
Ik wel:
quote:
Voor 16 januari 2008 staat de KNVB beker wedstrijd Quick Boys (Katwijk) - jong Heerenveen op het programma. In samenwerking met Sc Heerenveen is voor Feanfan donateurs de reis en toegang voor de wedstrijd geheel gratis.

Sc Heerenveen neemt de kosten voor de busreis voor haar rekening en voor haar donateurs zal Supportersclub Feanfan bovendien, bij gebruikmaking van de buscombi ,de entreeprijs van ¤ 10,-- betalen. Hieraan zijn echter wel enkele (strenge) voorwaarden verbonden.

Toegangskaarten zullen alleen via Ticketbox verkrijgbaar zijn en kosten ¤ 10,-- excl. TB toeslag. In de bus krijgen donateurs op vertoon van hun donateurspas en een geldige legitimatie bewijs ¤ 10, -- terug.

Let op zonder donateurspas en legitimatie krijg je je geld niet terug.
Zou leuk zijn als er enkele bussen heengaan.
pi_55369152
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:37 schreef MaxPower het volgende:

Mogen het er ook 5 zijn?? Utrecht-uit en AZ-thuis zou ik ook graag winnend afsluiten
Nouja, en als we dan toch weer met een 'serie' bezig zijn is het tegen VVV-thuis een mooi moment om weer eens punten te laten liggen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_55369191
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:43 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik wel:
[..]

Zou leuk zijn als er enkele bussen heengaan.
* Proud2beDiepfries is waarschijnlijk ook van de partij... Alleen nog weer even vanuit Heerenveen in Groningen zien te komen laat in de avond/midden in de nacht
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_55369225
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

* Proud2beDiepfries is waarschijnlijk ook van de partij... Alleen nog weer even vanuit Heerenveen in Groningen zien te komen laat in de avond/midden in de nacht
Als je dat weet te regelen hou ik me ook aanbevolen.
pi_55369300
Ik ga ook absoluut naar Quick Boys!
pi_55369365
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Ga je er ook heen?
Weet ik nog niet, is natuurlijk ook weer niet naast de deur, maar wel op woensdagavond. Dat kan schelen.

Maar ik zal binnenkort wel even wat info doorgeven, dan weet je een beetje wat je kunt verwachten.

Ook een heel mooie tribune daar natuurlijk, de Dirkie Kuijt-tribune.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55380916
quote:
De Telegraaf komt met Erwin Koeman op de proppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')