Hmm dat is echt spijtigquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Bedankt voor de reacties. Ik heb inmiddels MS gebeld en ik kan de 360 kostenloos opsturen inderdaad.
10-15 werkdagen werd er gezegd en ik vermoed dat het ook wel zo lang zal duren nu met de feestdagen. Ik had COD4, AC, ME en PES2008 klaarliggen voor de komende twee weken
Dat zeg ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:46 schreef existenz het volgende:
10-15? Doe maar gewoon 3 volle weken. 10-15 is het aantal werkdagen (mogelijk zelfs excl. kerst en nieuwjaar)
Ik hoor dat de laatste tijd het zeer vlot gaat. Als je geluk hebt is ie in ongeveer een week weer terugquote:
Jahoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:11 schreef Koentje3 het volgende:
CoD 4 is zo vet helevel 23 alweer
![]()
Iemand zin om vanavond te spelen?
Gisteren het spel ff gehaald van een maat van me.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:51 schreef Henk-B het volgende:
Er is een Kane And Lynch Demo btw!!!
Je bent niet goed bij je hoofd geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:58 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Gisteren het spel ff gehaald van een maat van me.
Het is wel een aardige game, niet meer dan dat.
CoD4 zekers gaaf.
Vind de MP misschien wel beter dan Halo.
Vrij bruut inderdaad!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:08 schreef DJ_ het volgende:
3 min trailer van devil may cry
als je na het zien van deze trailer nog niet overtuigd bent van de kwaliteit van deze game
is er echt iets mis met je
http://www.gametrailers.com/player/29055.html
hoezo, halo 3 multiplayer toch 1 van de slechtste multiplayers dit jaar, mij kon hetquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd geloof ik
Nee want die moet je niet kopen.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Weet iemand wat een Core 360 op dit moment kost?
Een van de andere districts is nu open, je moet daar een viewpoint beklimmen, dan worden de andere viewpoints zichtbaar, en dan komen vanzelf de information-missions zichtbaar op je minimap.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:51 schreef Gupje het volgende:
He ik heb de eerste 3 missions gedaan met AC, dus eigenlijk alle 3 de steden een keer bekijken. Maar nu weet ik echt niet waar ik naar toe moet na ik me 4 mission in Damascus heb opgehaald.
quote:Take-Two heeft bekend gemaakt dat er in 2009 extra episodes zullen verschijnen voor GTA IV op de Xbox 360 als downloadable content. Volgend jaar zullen er al twee extra episodes verschijnen, maar Take-Two zal dus later nog meer exclusieve content op de Xbox 360 uitbrengen.
Take-Two heeft verder nog eens bevestigd dat de game begin volgend jaar zal uitkomen, ondanks eerdere geruchten dat de game pas in de herfst zou verschijnen. Een precieze datum wordt niet genoemd, maar februari of maart lijkt het meest waarschijnlijk. Wanneer de eerste extra content voor de Xbox 360 dan te downloaden zal zijn is ook niet precies bekend, maar het zal in ieder geval in 2008 zijn.
Maw, ze leveren straks een half spel waar je 60 euro voor moet betalen, deze extra 'missies' zouden er nu al in moeten zitten maar dat doen ze niet. Zal me niks verbazen als je dan ook moet betalen voor de extra content.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:32 schreef kepler het volgende:
Extra exclusieve content voor GTA IV op de 360
[..]
ja en dat vind ik dus onzin.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maw, ze leveren straks een half spel waar je 60 euro voor moet betalen, deze extra 'missies' zouden er nu al in moeten zitten maar dat doen ze niet. Zal me niks verbazen als je dan ook moet betalen voor de extra content.
Ok, dat was wellicht wat voorbarig en pessimistisch gezegd. Maar owee als straks blijkt dat het spel in 8 uur uit te spelen is!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:10 schreef kepler het volgende:
[..]
ja en dat vind ik dus onzin.
Ze kunnen toch niet oneindig lang content blijven toevoegen? Op een gegeven moment komt er toch een punt waarop je een game moet uitbrengen. Het uitbrengen (van goed gevulde, dat wel) extra content is gewoon een manier om de speelduur te verlengen. Als die mogelijkheid tot het downloaden van extra content niet mogelijk was geweest, dan had je zeer waarschijnlijk dezelfde game gespeeld. Alleen dan zonder de mogelijkheid om later extra missies te spelen.
Voor een game zoals Mass Effect is ook al extra content aangekondigd, is daarom het spel niet af?
ja dan wel, maar daar ga ik niet vanuitquote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok, dat was wellicht wat voorbarig en pessimistisch gezegd. Maar owee als straks blijkt dat het spel in 8 uur uit te spelen is!![]()
Want dan vertonen ze wel degelijk EA trekjes.
Naar aanbiedingen zoeken! Xboxhome heeft wel vaak leuke prijsjes:quote:Op woensdag 19 december 2007 09:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Weet iemand wat een Core 360 op dit moment kost?
Thanks ijsmeis. Ik zit te denken om een Arcade te halen terwijl mijn Core in reparatie is. Dan kan ik toch gamen met de feestdagen. Die Core raak ik wel weer kwijt denk ik.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Naar aanbiedingen zoeken! Xboxhome heeft wel vaak leuke prijsjes:
http://www.xboxhome.nl/pr(...)e/xbox-360-consoles/
waarom dan niet voor iets meer geld een premium met twee gratis games?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Thanks ijsmeis. Ik zit te denken om een Arcade te halen terwijl mijn Core in reparatie is. Dan kan ik toch gamen met de feestdagen. Die Core raak ik wel weer kwijt denk ik.
Die gratis games heb ik al (of al gehad), daarnaast heb ik al een 20GB HDD en 2 wireless controllers. De meerwaarde van een premium is dus nihil voor dat extra geld.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:32 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom dan niet voor iets meer geld een premium met twee gratis games?
ja dat is logisch danquote:Op woensdag 19 december 2007 14:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die gratis games heb ik al (of al gehad), daarnaast heb ik al een 20GB HDD en 2 wireless controllers. De meerwaarde van een premium is dus nihil voor dat extra geld.
Als het zover komt dan krijg jij van mij 10 XBLA games, maar juich nog niet te hard. Ik vind het een knap duur geintje alleen om met de feestdagen te kunnen gamen.quote:
ik zou gewoon wachtenquote:Op woensdag 19 december 2007 15:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als het zover komt dan krijg jij van mij 10 XBLA games, maar juich nog niet te hard. Ik vind het een knap duur geintje alleen om met de feestdagen te kunnen gamen.
de nieuwe Premiums hebben wel een HDMI-aansluitingquote:Op woensdag 19 december 2007 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
En op de Premium zitten geen 5 arcadegames of de HDMI-aansluiting.
De Halo 3 versies ook trouwens.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
de nieuwe Premiums hebben wel een HDMI-aansluiting![]()
Moet je alleen wel een nieuw model op zien te snorren.
Jammer alleen dat die nieuwe Premium pakketten niet nieuw zijn..quote:Op woensdag 19 december 2007 15:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
de nieuwe Premiums hebben wel een HDMI-aansluiting![]()
Moet je alleen wel een nieuw model op zien te snorren.
Het spel is niet af als ze anderhalf jaar voor de release al aankondigen dat er DLC komt en de DLC al af is voor de game goud is gegaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:10 schreef kepler het volgende:
[..]
ja en dat vind ik dus onzin.
Ze kunnen toch niet oneindig lang content blijven toevoegen? Op een gegeven moment komt er toch een punt waarop je een game moet uitbrengen. Het uitbrengen (van goed gevulde, dat wel) extra content is gewoon een manier om de speelduur te verlengen. Als die mogelijkheid tot het downloaden van extra content niet mogelijk was geweest, dan had je zeer waarschijnlijk dezelfde game gespeeld. Alleen dan zonder de mogelijkheid om later extra missies te spelen.
Voor een game zoals Mass Effect is ook al extra content aangekondigd, is daarom het spel niet af?
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:26 schreef Koentje3 het volgende:
Gameplay footage van Battleflied: BC!
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=9940
Er waren geloof ik wat problemen als je het spel startte.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:07 schreef Enchanter het volgende:
Iemand Sensible World Of Soccer kunnen vinden op marketplace ?
Tot nu toe kan ik alleen maar een trailer vinden
Wat een klungels ookquote:Op woensdag 19 december 2007 20:02 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Er waren geloof ik wat problemen als je het spel startte.
Je werd van live afgegooid als je het spel startte, dus vandaar dat hij er weer afgehaald is.
Yupquote:Op woensdag 19 december 2007 20:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat een klungels ook
Ze zijn langer bezig met die kutgame te poorten naar XBLA dan de complete ontwikkelings tijd voor het orgineel
En dan nog niet goed erop gezet
quote:Nieuws: [Upd.] SWOS lancering blundert?
Door tarantino op 19-12-2007 om 18:02 Bron: Gamed
Je kent het verhaal vast wel. Sensible World of Soccer, de moeder van alle leuke voetbalgames, zou in de lente van 2007 op de Xbox Live Marketplace komen. Het ene uitstel volgde echter het andere op maar vandaag is het toch zo ver. Toch?
Om stipt 10:00 werd het spel op de Xbox Live Arcade te koop aangeboden. Fans van het eerste uur, die het spel meteen voor 800 Microsoftpunten aankochten zitten echter met gebakken peren.
Na het opstarten van SWOS verliest de gebruiker de verbinding met Xbox Live en kan diezelfde verbinding onmogelijk vanuit het spel opnieuw tot stand gebracht worden.
Wanneer de gebruiker terugkeert naar het dashboard, dan herstelt de verbinding met Xbox Live zich. Hoe het nu verder zal verlopen blijft even koffiedik kijken. We houden jullie alvast op de hoogte.
Update: Codemasters laat ondertussen weten dat de oorzaak van de problemen niet bij hen ligt. Volgens het bedrijf is Microsoft bezig met een oplossing en zal de bugvrije versie later gepost worden.
Major Nelson van zijn kant zegt dat wie het spel reeds gekocht heeft, het van de harde schijf mag wissen. De nieuwe versie zal dan opnieuw kosteloos binnengehaald kunnen worden.
Beterquote:Op woensdag 19 december 2007 19:26 schreef Koentje3 het volgende:
Gameplay footage van Battleflied: BC!
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=9940
ahh hell yeahquote:Op woensdag 19 december 2007 17:20 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand van Tweakers had ze al gekregen...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef Henk-B het volgende:
Btw heeft iemand zijn 10 arcade games al ontvangen en zo ja zit er ook een bon bij voor Sensible Soccer zoals de bedoeling was, ik lees namelijk op allerlei fora dat ze het spel vervangen hebben voor een ander spel.
Als dit zo is dan koop Swos , zodra de goede versie online staat.
dus games die als trilogie aangekondigd worden zijn eigenlijk ook nog niet af? En hoe weet je dat die DLC al af is voordat de game goud gaat? Dan kunnen ze die content veel beter in de game stoppen (meer/betere features/missies en betere reviews waarschijnlijk) en daarna werken aan extra content om nog meer geld te verdienen?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het spel is niet af als ze anderhalf jaar voor de release al aankondigen dat er DLC komt en de DLC al af is voor de game goud is gegaan.
Slechte keuze van Gamespyquote:Op donderdag 20 december 2007 02:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamespy's Xbox 360 Game of the Year
Leuke trailer, ik zat gelijk weer in die Las Vegas sfeer. Ik denk dat ik hem wel ga halen hoewel ik RB6V1 nog niet eens heb uitgespeeld.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:53 schreef gijsje79 het volgende:
Trailer RBSV2
Teaser Duke Nukem Forever
GTA is een jaar uitgesteld en anderhalf jaar geleden hadden ze het al over die content.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:08 schreef kepler het volgende:
[..]
dus games die als trilogie aangekondigd worden zijn eigenlijk ook nog niet af? En hoe weet je dat die DLC al af is voordat de game goud gaat? Dan kunnen ze die content veel beter in de game stoppen (meer/betere features/missies en betere reviews waarschijnlijk) en daarna werken aan extra content om nog meer geld te verdienen?
wat maakt het nu uit of er 1.5 jaar tussen zit of dat het gelijk uitkomt?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
GTA is een jaar uitgesteld en anderhalf jaar geleden hadden ze het al over die content.
En als een game als trilogie wordt aangekondigt is het een ander verhaal.
Als die 3 games gewoon af zijn en met 1 ~ anderhalf jaar verschil uitkomen is het prima.
Maar wat je nu vaak ziet is dat de DLC al te downloaden is voordat je de game uberhaupt in de winkel kan kopen (Katamari, Need for speed en nog wat games)
En dat vind ik een slechte ontwikkeling.
idd , mogen ze allemaal ontslagen wordenquote:
Heb me echt zo aan die game geergerd toen ik hem moest reviewen, echt zooo niet mijn gamequote:Op donderdag 20 december 2007 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
Woei, uitverkoop bij Play.com
Sega Rally voor ¤ 27,99![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 02:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamespy's Xbox 360 Game of the Year
Ik vond de demo wel erg goed.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:18 schreef Rossdale het volgende:
Heb me echt zo aan die game geergerd toen ik hem moest reviewen, echt zooo niet mijn game
En Juiced 2 vond je wel leukquote:Op donderdag 20 december 2007 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb me echt zo aan die game geergerd toen ik hem moest reviewen, echt zooo niet mijn game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |