de nieuwe Premiums hebben wel een HDMI-aansluitingquote:Op woensdag 19 december 2007 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
En op de Premium zitten geen 5 arcadegames of de HDMI-aansluiting.
De Halo 3 versies ook trouwens.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
de nieuwe Premiums hebben wel een HDMI-aansluiting![]()
Moet je alleen wel een nieuw model op zien te snorren.
Jammer alleen dat die nieuwe Premium pakketten niet nieuw zijn..quote:Op woensdag 19 december 2007 15:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
de nieuwe Premiums hebben wel een HDMI-aansluiting![]()
Moet je alleen wel een nieuw model op zien te snorren.
Het spel is niet af als ze anderhalf jaar voor de release al aankondigen dat er DLC komt en de DLC al af is voor de game goud is gegaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:10 schreef kepler het volgende:
[..]
ja en dat vind ik dus onzin.
Ze kunnen toch niet oneindig lang content blijven toevoegen? Op een gegeven moment komt er toch een punt waarop je een game moet uitbrengen. Het uitbrengen (van goed gevulde, dat wel) extra content is gewoon een manier om de speelduur te verlengen. Als die mogelijkheid tot het downloaden van extra content niet mogelijk was geweest, dan had je zeer waarschijnlijk dezelfde game gespeeld. Alleen dan zonder de mogelijkheid om later extra missies te spelen.
Voor een game zoals Mass Effect is ook al extra content aangekondigd, is daarom het spel niet af?
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:26 schreef Koentje3 het volgende:
Gameplay footage van Battleflied: BC!
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=9940
Er waren geloof ik wat problemen als je het spel startte.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:07 schreef Enchanter het volgende:
Iemand Sensible World Of Soccer kunnen vinden op marketplace ?
Tot nu toe kan ik alleen maar een trailer vinden
Wat een klungels ookquote:Op woensdag 19 december 2007 20:02 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Er waren geloof ik wat problemen als je het spel startte.
Je werd van live afgegooid als je het spel startte, dus vandaar dat hij er weer afgehaald is.
Yupquote:Op woensdag 19 december 2007 20:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat een klungels ook
Ze zijn langer bezig met die kutgame te poorten naar XBLA dan de complete ontwikkelings tijd voor het orgineel
En dan nog niet goed erop gezet
quote:Nieuws: [Upd.] SWOS lancering blundert?
Door tarantino op 19-12-2007 om 18:02 Bron: Gamed
Je kent het verhaal vast wel. Sensible World of Soccer, de moeder van alle leuke voetbalgames, zou in de lente van 2007 op de Xbox Live Marketplace komen. Het ene uitstel volgde echter het andere op maar vandaag is het toch zo ver. Toch?
Om stipt 10:00 werd het spel op de Xbox Live Arcade te koop aangeboden. Fans van het eerste uur, die het spel meteen voor 800 Microsoftpunten aankochten zitten echter met gebakken peren.
Na het opstarten van SWOS verliest de gebruiker de verbinding met Xbox Live en kan diezelfde verbinding onmogelijk vanuit het spel opnieuw tot stand gebracht worden.
Wanneer de gebruiker terugkeert naar het dashboard, dan herstelt de verbinding met Xbox Live zich. Hoe het nu verder zal verlopen blijft even koffiedik kijken. We houden jullie alvast op de hoogte.
Update: Codemasters laat ondertussen weten dat de oorzaak van de problemen niet bij hen ligt. Volgens het bedrijf is Microsoft bezig met een oplossing en zal de bugvrije versie later gepost worden.
Major Nelson van zijn kant zegt dat wie het spel reeds gekocht heeft, het van de harde schijf mag wissen. De nieuwe versie zal dan opnieuw kosteloos binnengehaald kunnen worden.
Beterquote:Op woensdag 19 december 2007 19:26 schreef Koentje3 het volgende:
Gameplay footage van Battleflied: BC!
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=9940
ahh hell yeahquote:Op woensdag 19 december 2007 17:20 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand van Tweakers had ze al gekregen...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef Henk-B het volgende:
Btw heeft iemand zijn 10 arcade games al ontvangen en zo ja zit er ook een bon bij voor Sensible Soccer zoals de bedoeling was, ik lees namelijk op allerlei fora dat ze het spel vervangen hebben voor een ander spel.
Als dit zo is dan koop Swos , zodra de goede versie online staat.
dus games die als trilogie aangekondigd worden zijn eigenlijk ook nog niet af? En hoe weet je dat die DLC al af is voordat de game goud gaat? Dan kunnen ze die content veel beter in de game stoppen (meer/betere features/missies en betere reviews waarschijnlijk) en daarna werken aan extra content om nog meer geld te verdienen?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het spel is niet af als ze anderhalf jaar voor de release al aankondigen dat er DLC komt en de DLC al af is voor de game goud is gegaan.
Slechte keuze van Gamespyquote:Op donderdag 20 december 2007 02:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamespy's Xbox 360 Game of the Year
Leuke trailer, ik zat gelijk weer in die Las Vegas sfeer. Ik denk dat ik hem wel ga halen hoewel ik RB6V1 nog niet eens heb uitgespeeld.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:53 schreef gijsje79 het volgende:
Trailer RBSV2
Teaser Duke Nukem Forever
GTA is een jaar uitgesteld en anderhalf jaar geleden hadden ze het al over die content.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:08 schreef kepler het volgende:
[..]
dus games die als trilogie aangekondigd worden zijn eigenlijk ook nog niet af? En hoe weet je dat die DLC al af is voordat de game goud gaat? Dan kunnen ze die content veel beter in de game stoppen (meer/betere features/missies en betere reviews waarschijnlijk) en daarna werken aan extra content om nog meer geld te verdienen?
wat maakt het nu uit of er 1.5 jaar tussen zit of dat het gelijk uitkomt?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
GTA is een jaar uitgesteld en anderhalf jaar geleden hadden ze het al over die content.
En als een game als trilogie wordt aangekondigt is het een ander verhaal.
Als die 3 games gewoon af zijn en met 1 ~ anderhalf jaar verschil uitkomen is het prima.
Maar wat je nu vaak ziet is dat de DLC al te downloaden is voordat je de game uberhaupt in de winkel kan kopen (Katamari, Need for speed en nog wat games)
En dat vind ik een slechte ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |