Je kunt gewoon vanuit je al bezette nick "upgraden" naar Xbox Live, dan zal het overgezet worden...quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:54 schreef beelz het volgende:
Grmbl... dus ik heb eindelijk eens een keer de tijd gevonden om mijn 360 in te pluggen om eens een kijkje te nemen op Xbox live... Bestaat mijn nick al op live en moet ik een andere gamertag maken. Prima dat doe ik wel. Dus ik maak netjes de gamertag Kaasstamper aan en zie dat ik geen achievements heb. Al mijn achievements die ik met beelz heb gehaald zijn weg
Is er een manier om die dingen over te zetten of moet ik weer Conan uitspelen zodat mijn achievements er gewoon staan? (Ik wil niet nog een keer Conan uitspelen, die eindbaas is teh suck)
Ja... daarna ging het een stuk sneller inderdaad.. pak die commando's, en rondjes rennen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:54 schreef Boef het volgende:
Je moet Benezia ook niet direct aanvallen. Als je je wel op haar gefocused hebt en haar uiteindelijk hebt weten te verslaan is dat alleen omdat je allies al het werk hebben gedaan
Probeer je eens te focussen op haar commando's, appeltje-eitje.
Hoeveel zakken chips heb je op?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:19 schreef AQuila360 het volgende:
10 uur bezig met Mass Effect en ik ga nu The Citadel voor het eerst verlaten![]()
Ik vind het zo tof om met iedereen te praten en die codex door te lezen
Space Piratesquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:31 schreef Haijo het volgende:
Ik denk dat ik weet wat de volgende title van Bungie gaat worden...![]()
Op de officiele site staan vacatures en bij een van de vacatures staat:
A penchant for Piracy on the Briny Deep
en bij nog twee staat:
A love for adventure on the high seas...
Wordt hun volgende titel een pirategame?! Of het is gewoon een flauw geintje natuurlijk...
1 zak paprikaquote:
no offense , maarquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:54 schreef Boef het volgende:
Je moet Benezia ook niet direct aanvallen. Als je je wel op haar gefocused hebt en haar uiteindelijk hebt weten te verslaan is dat alleen omdat je allies al het werk hebben gedaan
Probeer je eens te focussen op haar commando's, appeltje-eitje.
LOL dat plaatjequote:
ja , denk dat ik hem wel ga halen als die op de 360 komtquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
LOL dat plaatje![]()
DJ zag je mijn post over dat The Witcher misschien naar de 360 kwam? Cool he
bon heb je niet nodig, en RROD heeft drie jaar garantiequote:Op dinsdag 18 december 2007 17:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Godverdeteringgodver. Nooit problemen met mijn 360 en nu ik vrijdag vakantie heb gaat hij kapot. Ik ben benieuwd want ik heb geen bon meer en de productiedatum is 30-11-2005
Je hebt geen bon nodigquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Godverdeteringgodver. Nooit problemen met mijn 360 en nu ik vrijdag vakantie heb gaat hij kapot. Ik ben benieuwd want ik heb geen bon meer en de productiedatum is 30-11-2005
Hmm dat is echt spijtigquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Bedankt voor de reacties. Ik heb inmiddels MS gebeld en ik kan de 360 kostenloos opsturen inderdaad.
10-15 werkdagen werd er gezegd en ik vermoed dat het ook wel zo lang zal duren nu met de feestdagen. Ik had COD4, AC, ME en PES2008 klaarliggen voor de komende twee weken
Dat zeg ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:46 schreef existenz het volgende:
10-15? Doe maar gewoon 3 volle weken. 10-15 is het aantal werkdagen (mogelijk zelfs excl. kerst en nieuwjaar)
Ik hoor dat de laatste tijd het zeer vlot gaat. Als je geluk hebt is ie in ongeveer een week weer terugquote:
Jahoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:11 schreef Koentje3 het volgende:
CoD 4 is zo vet helevel 23 alweer
![]()
Iemand zin om vanavond te spelen?
Gisteren het spel ff gehaald van een maat van me.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:51 schreef Henk-B het volgende:
Er is een Kane And Lynch Demo btw!!!
Je bent niet goed bij je hoofd geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:58 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Gisteren het spel ff gehaald van een maat van me.
Het is wel een aardige game, niet meer dan dat.
CoD4 zekers gaaf.
Vind de MP misschien wel beter dan Halo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |