Vol concentratie en met dat ene voetje de traptrede zoeken en dan de handjes verplaatsen. Wow!
 Vol concentratie en met dat ene voetje de traptrede zoeken en dan de handjes verplaatsen. Wow! 

*glim* ja, hé?quote:Op zondag 30 december 2007 14:10 schreef cattie het volgende:
Wat goed van Kendahl!
Kozakken, Romme klinkt als een gezellige bengel! Dat grommen en wijzen en op dingen klimmen komt mij heel bekend voor. Wat grappig dat hij 's avonds zo gaat spelen in zijn bedje!

Fons klimt ook zeer graag op trappen en ladders (handig tijdens onze verbouwingen...).quote:Op zondag 30 december 2007 17:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
*glim* ja, hé?
Dus Ive klimt ook al overal op? Je kunt waarschijnlijk geen minuut je ogen dicht doen, hé?

Kendahl draait zich bij de kleinste drempel al om, om er vervolgens achterwaarts, heel voorzichtig vanaf te kruipen. Maar hij is ook enthousiaster als ik er niet bij benquote:Op zondag 30 december 2007 17:59 schreef cattie het volgende:
Oef Fons, da's niet zo handig! Ive heeft daar ook een handje van.
Als ik even niet oplet staat Ive op de keukentafel. Of de vensterbank. Of boven aan de trap, enz.

Ja, dat vind ik nou knap! Hier wordt echt met alles wat smeert en met voedsel gesmeerd. Brent wil tegenwoordig zelf met lepel of vork eten en hij krijgt het echt elke keer voor elkaar om toch op het laatst die stukjes boterham met leverpastei fijn te kneden en door zijn haar, in ogen, in zijn kleren en op de tafel, grond en stoel te smeren.quote:Op zondag 30 december 2007 10:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
En net lagen er nog rijstkorrels van gisteren, dus pakte ik stoffer en blik om het op te vegen. Hij keek heel even wat ik aan het doen was en pakte toen ook een korreltje en deed het in het blik.

Zo gaat Mikael altijd op de rand van de bank staan om zich daarvan af boven op mij te storten. Besef is er alleen nog niet dat als ik niet op de bank lig dat ie dat dan niet moet doen. Hij heeft dan ook al de nodige noodlandingen gemaakt op het laminaatquote:Op zondag 30 december 2007 17:28 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Fons klimt ook zeer graag op trappen en ladders (handig tijdens onze verbouwingen...).
Wat minder is, is dat hij denkt dat hij zich 'gewoon' naar beneden kan laten storten, want we vangen hem toch wel op.
Zo was ik deze morgen net op tijd om een schaterlachend ventje te vangen net voordat hij de trap afdook...

heerlijk toch? hier is er ook een die heerlijk van smeren houd.quote:Op zondag 30 december 2007 19:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nou knap! Hier wordt echt met alles wat smeert en met voedsel gesmeerd. Brent wil tegenwoordig zelf met lepel of vork eten en hij krijgt het echt elke keer voor elkaar om toch op het laatst die stukjes boterham met leverpastei fijn te kneden en door zijn haar, in ogen, in zijn kleren en op de tafel, grond en stoel te smeren.
Met warm eten is het serieus feest.
Net voor de 2e keer in zijn leventje pannenkoeken (met appel en rozijntjes) voor hem gebakken. Hij genoot er zichtbaar van en toen hij eindelijk vol zat moest er nog effe gesmeerd worden. Dus hij gaat zo lekker losweken in de tub en dan naar bed.

Haaaaaai!
  Haaaaaai! . Haar zoon at het nl heel netjes. Nou.. Ik heb me zo vergist!
. Haar zoon at het nl heel netjes. Nou.. Ik heb me zo vergist!

ach ze moeten nog lang genoeg netjes eten.
  ach ze moeten nog lang genoeg netjes eten. 

een petje heeft ze niet alleen een winter vmutsquote:Op zondag 30 december 2007 21:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Laat es een foto zien met dat petje

Nu snap ik hem steeds beter en dat vind ik zo leuk.
 Nu snap ik hem steeds beter en dat vind ik zo leuk.
 Mikael kan echt in een uur de hele woonkamer en 2 slaapkamers overhoop trekken. Alsof hier wel 10 kinderen aan het spelen zijn ipv hij alleen. Nu helpt ie ook wel weer met opruimen maar ik sta er elke dag weer versteld van
 Mikael kan echt in een uur de hele woonkamer en 2 slaapkamers overhoop trekken. Alsof hier wel 10 kinderen aan het spelen zijn ipv hij alleen. Nu helpt ie ook wel weer met opruimen maar ik sta er elke dag weer versteld van   

. Als er iemand is die een tip heeft om de jeuk te verminderen zodat ze een paar uur kan slapen, dan sta ik daar voor open. Ik heb vanochtend uit pure wanhoop de cortisonencreme eenmalig op alle plekken gesmeerd. Het is zo veel keer erger dan bij Fleur. Ik weet het gewoon even niet. Ze kan niet tegen menthol, de vsm creme reageert ze ook op en ook de verkoelende mouse van bepanthem zorgt voor meer dan minder jeuk. Ik heb zitten denken om ze met maizena in te smeren omdat dat bij de exceem ook hielp om de nattigheid tegen te gaan en leek toen ook tegen de jeuk te helpen, maar als er iemand anders nog iets weet.....
 . Als er iemand is die een tip heeft om de jeuk te verminderen zodat ze een paar uur kan slapen, dan sta ik daar voor open. Ik heb vanochtend uit pure wanhoop de cortisonencreme eenmalig op alle plekken gesmeerd. Het is zo veel keer erger dan bij Fleur. Ik weet het gewoon even niet. Ze kan niet tegen menthol, de vsm creme reageert ze ook op en ook de verkoelende mouse van bepanthem zorgt voor meer dan minder jeuk. Ik heb zitten denken om ze met maizena in te smeren omdat dat bij de exceem ook hielp om de nattigheid tegen te gaan en leek toen ook tegen de jeuk te helpen, maar als er iemand anders nog iets weet.....  

echt heel grappig (en lief).
 echt heel grappig (en lief).  

Hopelijk slaapt ze komende nacht iets meer.
 Hopelijk slaapt ze komende nacht iets meer.

Ik twijfelde zelfs of het niet Maria was, maar nee.
 Ik twijfelde zelfs of het niet Maria was, maar nee. 

Tja, als je op die manier om 5.30 geroepen wordt is het moeilijk werstand bieden he?
 Tja, als je op die manier om 5.30 geroepen wordt is het moeilijk werstand bieden he? 

. Heerlijk als je die bevestiging krijgt zo 's ochtendsvroeg.
. Heerlijk als je die bevestiging krijgt zo 's ochtendsvroeg. . Nee, hoor ben niet boos. Alleen erg moe. Ze is om half 8 naar bed gegaan, werd om kwart over acht ontroostbaar wakker en is om half 9 in de auto gegaan met Fred. Heeft toen tot half 11 geslapen (in de auto) en werd toen weer wakker. Ik heb om 11 uur haar weer in de auto gezet en ben toen ook maar gaan rijden. Omdat ik een doel nodig had heb ik de oppas gebeld en die melde me dat ze nog wel wakker zou zijn, dus doorgereden naar huis. Maud heeft de hele weg geslapen en daar aangekomen heeft ze eerst weer gevochten tegen de jeuk, maar uiteindelijk is ze in de armen van de oppas in slaap gevallen en ik ben gaan slapen. Om half 7 werd ik wakker en vond ik Maud in een hele diepe slaap bij de oppas in de armen. Uiteindelijk om kwart voor negen werd ze door het gestommel wakker en toen ben ik voor de zekerheid nog naar mijn eigen huisarts gereden. Daar werd de oorontsteking bevestigd en heb ik voor de zekerheid een ander recept meegkregen, mocht ze op de huidige medicijnen reageren. Om half 10 zaten we weer in de auto en toen viel ze meteen weer in slaap en sliep ze tot aan Eindhoven. Nu weer thuis en was ze even gezellig, maar na het geven van de medicijnen is het weer huilen en staat ze weer te tollen op d'r benen. Zo maar weer een fles en kijken of ze ook in bed weer wil slapen.
. Nee, hoor ben niet boos. Alleen erg moe. Ze is om half 8 naar bed gegaan, werd om kwart over acht ontroostbaar wakker en is om half 9 in de auto gegaan met Fred. Heeft toen tot half 11 geslapen (in de auto) en werd toen weer wakker. Ik heb om 11 uur haar weer in de auto gezet en ben toen ook maar gaan rijden. Omdat ik een doel nodig had heb ik de oppas gebeld en die melde me dat ze nog wel wakker zou zijn, dus doorgereden naar huis. Maud heeft de hele weg geslapen en daar aangekomen heeft ze eerst weer gevochten tegen de jeuk, maar uiteindelijk is ze in de armen van de oppas in slaap gevallen en ik ben gaan slapen. Om half 7 werd ik wakker en vond ik Maud in een hele diepe slaap bij de oppas in de armen. Uiteindelijk om kwart voor negen werd ze door het gestommel wakker en toen ben ik voor de zekerheid nog naar mijn eigen huisarts gereden. Daar werd de oorontsteking bevestigd en heb ik voor de zekerheid een ander recept meegkregen, mocht ze op de huidige medicijnen reageren. Om half 10 zaten we weer in de auto en toen viel ze meteen weer in slaap en sliep ze tot aan Eindhoven. Nu weer thuis en was ze even gezellig, maar na het geven van de medicijnen is het weer huilen en staat ze weer te tollen op d'r benen. Zo maar weer een fles en kijken of ze ook in bed weer wil slapen. 

Maud is beter
 Maud is beter  

Het ging namelijk 2 dagen wel goed, kwart over 6 met oud en nieuw en de dag erna half 6. Dat was al wat beter. Maar ja, vanochtend dus weer heel vroeg. Fles melk gegeven en teruggelegd, maar hij was gewoon weer klaarwakker. Ach jaaaaaaaaaaaa.
 Het ging namelijk 2 dagen wel goed, kwart over 6 met oud en nieuw en de dag erna half 6. Dat was al wat beter. Maar ja, vanochtend dus weer heel vroeg. Fles melk gegeven en teruggelegd, maar hij was gewoon weer klaarwakker. Ach jaaaaaaaaaaaa.

Wat heerlijk moet dat zijn chacama
 Wat heerlijk moet dat zijn chacama 
 Het blijft wel bezig met dat vroege wakker worden.
 Het blijft wel bezig met dat vroege wakker worden.

van Liam dan, maar het voelt hetzelfde. die was ook weer half 6 vanochtend, terwijl het al 2 dagen kwart voor 7 was en we weer hoop hadden. maar jaaaaaaaaaaa.
 van Liam dan, maar het voelt hetzelfde. die was ook weer half 6 vanochtend, terwijl het al 2 dagen kwart voor 7 was en we weer hoop hadden. maar jaaaaaaaaaaa. 

Mama? Maammaaa? MAMA KLAAR!! UIT!!!
 Mama? Maammaaa? MAMA KLAAR!! UIT!!! 

Ohohquote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef Moonah het volgende:
Mijn hemel, klimmen. Ik houd mijn hart vast. Tot nu toe was het te overzien. Maar vandaag bij mijn moeder heb ik een hele barricade opgeworpen als alternatief hekje naar de keuken en guess what? Hij klom er gewoon door-/overheen. En dan lees ik hier jullie klimverhalen. Dat belooft wat...

gezicht en zegt: Bah vieze mama!
 gezicht en zegt: Bah vieze mama! 

En bij het bureau vandaag heeft hij goed laten zien dat hij aan assertiviteit geen gebrek heeft
 En bij het bureau vandaag heeft hij goed laten zien dat hij aan assertiviteit geen gebrek heeft  

Ik wist helemaal niet dat hij dat al kon!
 Ik wist helemaal niet dat hij dat al kon! 

Hij reageert ook echt op muziek (al heel lang). Ik had een verzamelCD salsa op staan, komt er ineens een countryachtig (
 Hij reageert ook echt op muziek (al heel lang). Ik had een verzamelCD salsa op staan, komt er ineens een countryachtig (  ) nummer tussendoor, begint meneertje toch te swingen.
 ) nummer tussendoor, begint meneertje toch te swingen.  
  Hij moet nog wel wat meer smaak ontwikkelen.
 Hij moet nog wel wat meer smaak ontwikkelen.   

Simon komt wel de trap op, of de klep van de vaatwasser
 Simon komt wel de trap op, of de klep van de vaatwasser  

Zomaar uit het niets... Dansen doet ze graag, op alles, zelfs als ik zing. En sinds deze week is ze begonnen met echt herkenbaar zingen
 Zomaar uit het niets... Dansen doet ze graag, op alles, zelfs als ik zing. En sinds deze week is ze begonnen met echt herkenbaar zingen  (De teletubbies)
 (De teletubbies)

Bewaar me Poem!
 Bewaar me Poem! 

storm
 storm  

Ik ook wel van de andere prikken. Maar bij de BMR wordt zo duidelijk vermeld dat de klachten (maar misschien bedoelen ze dan meer ziekteverschijnselen) pas na een week ontstaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:15 schreef Mibos het volgende:
PM dit is de eerste keer dat Kaith van de prikken niet slaapt. Normaal slaapt ze echt anderhalve dag en komt ze alleen om te eten van haar inentingen en nu voor het eerst dat ze totaal niet reageert op de prikken tot nu toe. Maar ik herken het slapen wel degelijk als een bijwerking van de prikken PM.

quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:06 schreef PM-girl het volgende:
Ons huidige vocabulaire: HIIIIEEEEHH (ook in dat volume)= paard/ezel/paardachtige hond etc.
 WTF is nou weer 'een paardachtige' hond? Die hebben ze natuurlijk alleen weer bij jullie....
 WTF is nou weer 'een paardachtige' hond? Die hebben ze natuurlijk alleen weer bij jullie....   

(en wil voor de verandering ook nog wel eens aaaahggghhhhh zeggen en papa en mama)
 (en wil voor de verandering ook nog wel eens aaaahggghhhhh zeggen en papa en mama)

quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:15 schreef ik80 het volgende:
Pm-girl, hij heeft toch twee prikken gehad?
Van de BMR kan de mogelijke reactie pas na ongeveer een week komen, maar van die andere prik komt hij meteen.
 Zover had ik nog niet nagedacht! Dankjewel!
 Zover had ik nog niet nagedacht! Dankjewel!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:36 schreef Moonah het volgende:WTF is nou weer 'een paardachtige' hond? Die hebben ze natuurlijk alleen weer bij jullie....

Ja Moonah, wij hebben hier paardachtige honden!
 Ja Moonah, wij hebben hier paardachtige honden!  

Wat leuk he, dat die kleintjes soms al zo vastberaden kunnen zijn!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:15 schreef YPPY het volgende:
Welkom in dit topic Tijn.
Anna noemt alle hond/kat/beerachtigen poes. Ze liep net door het winkelcentrum en moest perse de hond op een poster bij de fotograaf een kusje gaan geven.
Trots dat ze is op d'r nieuwe schoenen. Een echte meid, ze was helemaal boos toen ik ze opruimde.

), aangezien we toch nog in de openingspost zijn blijven staan zie ik
), aangezien we toch nog in de openingspost zijn blijven staan zie ik 

Manlief en ik hebben elkaar met open monden aan staan staren geloof ik
 Manlief en ik hebben elkaar met open monden aan staan staren geloof ik 
 Verder vind ik vooral dat Finn nu heel snel steeds meer begrijpt van wat wij zeggen.
 Verder vind ik vooral dat Finn nu heel snel steeds meer begrijpt van wat wij zeggen. 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |