abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 december 2007 @ 10:56:04 #226
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_55646635
Vanmorgen heb ik vol bewondering naar mijn kleine man gekeken op de trap. Ik weet wel dat hij in hoog tempo de trap ópkomt, maar af is ook zó knap! Vol concentratie en met dat ene voetje de traptrede zoeken en dan de handjes verplaatsen. Wow!
En net lagen er nog rijstkorrels van gisteren, dus pakte ik stoffer en blik om het op te vegen. Hij keek heel even wat ik aan het doen was en pakte toen ook een korreltje en deed het in het blik.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 30 december 2007 @ 14:10:03 #227
108648 cattie
lieve moeder
pi_55651709
Wat goed van Kendahl!

Kozakken, Romme klinkt als een gezellige bengel! Dat grommen en wijzen en op dingen klimmen komt mij heel bekend voor. Wat grappig dat hij 's avonds zo gaat spelen in zijn bedje!
  zondag 30 december 2007 @ 17:20:14 #228
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_55657389
quote:
Op zondag 30 december 2007 14:10 schreef cattie het volgende:
Wat goed van Kendahl!

Kozakken, Romme klinkt als een gezellige bengel! Dat grommen en wijzen en op dingen klimmen komt mij heel bekend voor. Wat grappig dat hij 's avonds zo gaat spelen in zijn bedje!
*glim* ja, hé?
Dus Ive klimt ook al overal op? Je kunt waarschijnlijk geen minuut je ogen dicht doen, hé?
pi_55657603
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

*glim* ja, hé?
Dus Ive klimt ook al overal op? Je kunt waarschijnlijk geen minuut je ogen dicht doen, hé?
Fons klimt ook zeer graag op trappen en ladders (handig tijdens onze verbouwingen...).
Wat minder is, is dat hij denkt dat hij zich 'gewoon' naar beneden kan laten storten, want we vangen hem toch wel op.
Zo was ik deze morgen net op tijd om een schaterlachend ventje te vangen net voordat hij de trap afdook...
  zondag 30 december 2007 @ 17:59:12 #230
108648 cattie
lieve moeder
pi_55658453
Oef Fons, da's niet zo handig! Ive heeft daar ook een handje van.
Als ik even niet oplet staat Ive op de keukentafel. Of de vensterbank. Of boven aan de trap, enz.
  zondag 30 december 2007 @ 18:01:45 #231
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_55658507
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:59 schreef cattie het volgende:
Oef Fons, da's niet zo handig! Ive heeft daar ook een handje van.
Als ik even niet oplet staat Ive op de keukentafel. Of de vensterbank. Of boven aan de trap, enz.
Kendahl draait zich bij de kleinste drempel al om, om er vervolgens achterwaarts, heel voorzichtig vanaf te kruipen. Maar hij is ook enthousiaster als ik er niet bij ben
  zondag 30 december 2007 @ 19:03:15 #232
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55659891
quote:
Op zondag 30 december 2007 10:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
En net lagen er nog rijstkorrels van gisteren, dus pakte ik stoffer en blik om het op te vegen. Hij keek heel even wat ik aan het doen was en pakte toen ook een korreltje en deed het in het blik.
Ja, dat vind ik nou knap! Hier wordt echt met alles wat smeert en met voedsel gesmeerd. Brent wil tegenwoordig zelf met lepel of vork eten en hij krijgt het echt elke keer voor elkaar om toch op het laatst die stukjes boterham met leverpastei fijn te kneden en door zijn haar, in ogen, in zijn kleren en op de tafel, grond en stoel te smeren.
Met warm eten is het serieus feest.
Net voor de 2e keer in zijn leventje pannenkoeken (met appel en rozijntjes) voor hem gebakken. Hij genoot er zichtbaar van en toen hij eindelijk vol zat moest er nog effe gesmeerd worden. Dus hij gaat zo lekker losweken in de tub en dan naar bed.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 30 december 2007 @ 20:19:43 #233
144006 chacama
Ondernemend!
pi_55661901
Heerlijk al die verhalen. En inderdaad ook zooooo herkenbaar. Dat grommen, wijzen, die, die roepen en de frustratie als je het niet begrijpt of als er iets niet lukt. Een blaadje van de grond op willen rapen terwijl je er met 1 voet nog op staat en dan maar niet begrijpen waarom het niet lukt. Klimmen doet ze niet meer sinds ze bij mijn vader van een opstapje is gevallen. Nu staat ze 3 meter ervoor te piepen dat ze eraf of op wil.

Verder zijn de pokken op zijn hevigst. Erger dan bij Fleur en ik vind het echt heel zielig voor d'r ze ligt in d'r slaap te huilen van de jeuk en vanochtend is ze om half 4 bij me komen liggen en heb ik ze uiteindelijk om 6 uur in een zemelenbad gezet. Hoop dat het snel over is.

Fons, je hebt in elk geval het volste vertrouwen in je ouders...dat is heeeeel belangrijk en ook
pi_55661990
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:28 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Fons klimt ook zeer graag op trappen en ladders (handig tijdens onze verbouwingen...).
Wat minder is, is dat hij denkt dat hij zich 'gewoon' naar beneden kan laten storten, want we vangen hem toch wel op.
Zo was ik deze morgen net op tijd om een schaterlachend ventje te vangen net voordat hij de trap afdook...
Zo gaat Mikael altijd op de rand van de bank staan om zich daarvan af boven op mij te storten. Besef is er alleen nog niet dat als ik niet op de bank lig dat ie dat dan niet moet doen. Hij heeft dan ook al de nodige noodlandingen gemaakt op het laminaat
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55662295
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:03 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik nou knap! Hier wordt echt met alles wat smeert en met voedsel gesmeerd. Brent wil tegenwoordig zelf met lepel of vork eten en hij krijgt het echt elke keer voor elkaar om toch op het laatst die stukjes boterham met leverpastei fijn te kneden en door zijn haar, in ogen, in zijn kleren en op de tafel, grond en stoel te smeren.
Met warm eten is het serieus feest.
Net voor de 2e keer in zijn leventje pannenkoeken (met appel en rozijntjes) voor hem gebakken. Hij genoot er zichtbaar van en toen hij eindelijk vol zat moest er nog effe gesmeerd worden. Dus hij gaat zo lekker losweken in de tub en dan naar bed.
heerlijk toch? hier is er ook een die heerlijk van smeren houd.

Renske en mama komen zich ook hier maar even netjes melden
vandaag een echte Dreumes geworden
het zal veel lurken zijn want jullie zijn altijd zo snel
mama van 3 kids!
  zondag 30 december 2007 @ 20:38:02 #236
190853 RockabeIIa
pi_55662428
Renske & Popples!!! Haaaaaai!
Van harte gefeliciteerd!

Dus Renske is ook een smeerpoets? Toen Brent 6 maand was kreeg hij een liga van een vriendin. Haar zoon is 3 maand ouder. Ik dacht toen nog ' Oh, als we eens 3 maand verder zijn dan smeert ie zichzelf in elk geval niet meer zo onder' . Haar zoon at het nl heel netjes. Nou.. Ik heb me zo vergist!
pi_55662547
haha Brent weet hoe het moet ach ze moeten nog lang genoeg netjes eten.

hier is het maar net hoe haar petje staat, de ene keer is het knoeien geblazen en de andere keer kan het heel netjes.
mama van 3 kids!
  zondag 30 december 2007 @ 21:16:30 #238
190853 RockabeIIa
pi_55663371
Laat es een foto zien met dat petje
pi_55664032
quote:
Op zondag 30 december 2007 21:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Laat es een foto zien met dat petje
een petje heeft ze niet alleen een winter vmuts
mama van 3 kids!
  zondag 30 december 2007 @ 21:58:53 #240
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55664552
Hey, Renske ook al weer hier!

Mijn hemel, klimmen. Ik houd mijn hart vast. Tot nu toe was het te overzien. Maar vandaag bij mijn moeder heb ik een hele barricade opgeworpen als alternatief hekje naar de keuken en guess what? Hij klom er gewoon door-/overheen. En dan lees ik hier jullie klimverhalen. Dat belooft wat...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_55673321
Moeilijk hoor cattie. Anna heeft bij tijden ook dat ze liever bij papa is, maar dat is altijd maar eventjes en dat vind ik al lastig. Al is het wel superleuk dat ze nu samen liggen te slapen.

En al die klimmers. Knap hoor. Anna kan hier weinig oefenen, we hebben geen trap en bank en bed zijn te hoog. Twee weten terug heb ik haar meegenomen naar mijn werk (kerstviering met vooral peuters) en daar is een mooie brede trap. Die klom ze gewoon helemaal op, zonder te oefenen. Ik was echt verbaasd.

Fons is wel eng, zo maar naar beneden vallen. Dat vertrouwen is wel lief inderdaad.

Leuk dat je hier nu ook bent Renske.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55673380
Weet je wat ik echt heel leuk vind aan die kleintjes? Dat je echt merkt dat ze in beplaade dingen steeds beter worden. Praten bijvoorbeeld. Bal was maanden terug ba! Daarna werd het baw. Toen bawl. En nu al een tijd gewoon bal. En met meer woorden merk ik dat ie steeds duidelijker word. Soms snap ik er ook helemaal geen ene reet van hoor. Bah kan veel dingen beteken. Bal, poep of bad Nu snap ik hem steeds beter en dat vind ik zo leuk.
En ook op zijn loopauto. Dat kon ie tot een week of 2 terug echt nog niet. Nu gaan we elke dag even op de gallerij en nu kan ie het gewoon wel heel goed. Ik zag elke dag dat ie iets beter werd. Lief vind ik dat

Oh en maken die van jullie ook zo'n troep Mikael kan echt in een uur de hele woonkamer en 2 slaapkamers overhoop trekken. Alsof hier wel 10 kinderen aan het spelen zijn ipv hij alleen. Nu helpt ie ook wel weer met opruimen maar ik sta er elke dag weer versteld van
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 31 december 2007 @ 08:36:26 #243
144006 chacama
Ondernemend!
pi_55673443
Uitkrauwen van speelgoed is Maud ook erg goed in. Alle speelgoedkasten kunnen binnen no-time leegzijn, maar opruimen doet ze ook goed. Vooral als ze mag gooien.

Voorlopig is nu alleen maar huilen, huilen en huilen. Maud heeft vannacht bij elkaar misschien wel 3 uur geslapen en mama dus eigenlijk niets. Ze werd letterlijk gek van de jeuk van de waterpokken en omdat ze zo sterk reageerd op vanalles en nog wat op d'r huid is er eigenlijk niets dat ik erop durf te smeren. Het spul van de huisarts werkt voor geen meter. En nu zit ik eigenlijk een beetje met mijn handen in het haar . Als er iemand is die een tip heeft om de jeuk te verminderen zodat ze een paar uur kan slapen, dan sta ik daar voor open. Ik heb vanochtend uit pure wanhoop de cortisonencreme eenmalig op alle plekken gesmeerd. Het is zo veel keer erger dan bij Fleur. Ik weet het gewoon even niet. Ze kan niet tegen menthol, de vsm creme reageert ze ook op en ook de verkoelende mouse van bepanthem zorgt voor meer dan minder jeuk. Ik heb zitten denken om ze met maizena in te smeren omdat dat bij de exceem ook hielp om de nattigheid tegen te gaan en leek toen ook tegen de jeuk te helpen, maar als er iemand anders nog iets weet.....

Ik hoop dat ze vandaag een beetje opknapt, anders weet ik al hoe wij oud en nieuw vieren....samen slapend in bed.
  maandag 31 december 2007 @ 09:15:43 #244
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55673668
Ah, sterkte voor Maud, Chacama. Wat rot dat ze er zoveel last van heeft.

Storm deed laatst zoiets grappigs. Hij stond bij de kerstboom en hij maag daar niet aankomen. Ik keek hem waarschuwend aan en zei: "Storm...." Je ziet hem gewoon zijn handjes bedwingen... Buigt hij ineens zijn hoofd zo dat hij met zijn koppie een kerstbal aanraakt.
Zonder handen, dus niet echt aankomen, moet hij gedacht hebben.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55673961
Hoe herkenbaar Sugar, Ingmar gaat altijd naast iets staan waar ie niet aan mag komen en sluipt dan langzaam dichterbij, terwijl ie 'ablijle' roept

Maud, beterschap
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_55673980
hahaha die storm! echt heel grappig (en lief).

chacama, arme maud.... is een havermoutbadje niks? of kan ze daar niet tegen?
  maandag 31 december 2007 @ 11:45:41 #247
144006 chacama
Ondernemend!
pi_55676879
Ik doe ze nu in een zemelenbad is dat verglijkbaar of is havermouth beter....heb het allebei staan...

ze heeft vanochtend nog een uurtje geslapen en ligt nu weer tegen de jeuk in te vechten om in slaap te komen.
  † In Memoriam † maandag 31 december 2007 @ 12:11:37 #248
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_55677623
Zemelen zijn een deel van graankorrels. Dus zitten er ook zemelen in havermout.
Hopelijk knapt Maud snel weer op!

Leuk dat er hier een heel stel kindjes gelijk op gaan! Lucie klimt sinds een paar dagen ook zelf de trap op en af, en ze wil nu ook stukjes zelf lopen in de supermarkt en buiten.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 31 december 2007 @ 12:32:52 #249
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55678386
Maud en voor jou ook chaca t zit je niet mee
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 1 januari 2008 @ 18:40:23 #250
144006 chacama
Ondernemend!
pi_55706232
In het kader van..... er kan nog meer bij:

Net terug van de HAP. Sinds gisternacht ok koorts dus vandaag aangekeken, maar uiteindelijk toch besloten om te bellen. Ze heeft een dubbele oorontsteking er bovenop gekregen. Dus weer medicijnen erbij. Hopelijk gaat het goed, want het zijn de medicijnen die ze de vorige keer ook heeft gehad en daar spuugde ze wel heel erg op..... duimen jullie met me mee dat ze de nacht rustig doorkomt. Ze heeft in elk geval al stukken minder last van de waterpokken dus dat is een pluspunt.

Oud-en-nu niet slapend doorgebracht....Maud ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')