*glim* ja, hé?quote:Op zondag 30 december 2007 14:10 schreef cattie het volgende:
Wat goed van Kendahl!
Kozakken, Romme klinkt als een gezellige bengel! Dat grommen en wijzen en op dingen klimmen komt mij heel bekend voor. Wat grappig dat hij 's avonds zo gaat spelen in zijn bedje!
Fons klimt ook zeer graag op trappen en ladders (handig tijdens onze verbouwingen...).quote:Op zondag 30 december 2007 17:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
*glim* ja, hé?
Dus Ive klimt ook al overal op? Je kunt waarschijnlijk geen minuut je ogen dicht doen, hé?
Kendahl draait zich bij de kleinste drempel al om, om er vervolgens achterwaarts, heel voorzichtig vanaf te kruipen. Maar hij is ook enthousiaster als ik er niet bij benquote:Op zondag 30 december 2007 17:59 schreef cattie het volgende:
Oef Fons, da's niet zo handig! Ive heeft daar ook een handje van.
Als ik even niet oplet staat Ive op de keukentafel. Of de vensterbank. Of boven aan de trap, enz.![]()
![]()
Ja, dat vind ik nou knap! Hier wordt echt met alles wat smeert en met voedsel gesmeerd. Brent wil tegenwoordig zelf met lepel of vork eten en hij krijgt het echt elke keer voor elkaar om toch op het laatst die stukjes boterham met leverpastei fijn te kneden en door zijn haar, in ogen, in zijn kleren en op de tafel, grond en stoel te smeren.quote:Op zondag 30 december 2007 10:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
En net lagen er nog rijstkorrels van gisteren, dus pakte ik stoffer en blik om het op te vegen. Hij keek heel even wat ik aan het doen was en pakte toen ook een korreltje en deed het in het blik.
Zo gaat Mikael altijd op de rand van de bank staan om zich daarvan af boven op mij te storten. Besef is er alleen nog niet dat als ik niet op de bank lig dat ie dat dan niet moet doen. Hij heeft dan ook al de nodige noodlandingen gemaakt op het laminaatquote:Op zondag 30 december 2007 17:28 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Fons klimt ook zeer graag op trappen en ladders (handig tijdens onze verbouwingen...).
Wat minder is, is dat hij denkt dat hij zich 'gewoon' naar beneden kan laten storten, want we vangen hem toch wel op.
Zo was ik deze morgen net op tijd om een schaterlachend ventje te vangen net voordat hij de trap afdook...
heerlijk toch? hier is er ook een die heerlijk van smeren houd.quote:Op zondag 30 december 2007 19:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nou knap! Hier wordt echt met alles wat smeert en met voedsel gesmeerd. Brent wil tegenwoordig zelf met lepel of vork eten en hij krijgt het echt elke keer voor elkaar om toch op het laatst die stukjes boterham met leverpastei fijn te kneden en door zijn haar, in ogen, in zijn kleren en op de tafel, grond en stoel te smeren.
Met warm eten is het serieus feest.![]()
Net voor de 2e keer in zijn leventje pannenkoeken (met appel en rozijntjes) voor hem gebakken. Hij genoot er zichtbaar van en toen hij eindelijk vol zat moest er nog effe gesmeerd worden. Dus hij gaat zo lekker losweken in de tub en dan naar bed.![]()
een petje heeft ze niet alleen een winter vmutsquote:Op zondag 30 december 2007 21:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Laat es een foto zien met dat petje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |