Ik ook wel van de andere prikken. Maar bij de BMR wordt zo duidelijk vermeld dat de klachten (maar misschien bedoelen ze dan meer ziekteverschijnselen) pas na een week ontstaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:15 schreef Mibos het volgende:
PM dit is de eerste keer dat Kaith van de prikken niet slaapt. Normaal slaapt ze echt anderhalve dag en komt ze alleen om te eten van haar inentingen en nu voor het eerst dat ze totaal niet reageert op de prikken tot nu toe. Maar ik herken het slapen wel degelijk als een bijwerking van de prikken PM.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:06 schreef PM-girl het volgende:
Ons huidige vocabulaire: HIIIIEEEEHH (ook in dat volume)= paard/ezel/paardachtige hond etc.![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:15 schreef ik80 het volgende:
Pm-girl, hij heeft toch twee prikken gehad?
Van de BMR kan de mogelijke reactie pas na ongeveer een week komen, maar van die andere prik komt hij meteen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:36 schreef Moonah het volgende:WTF is nou weer 'een paardachtige' hond? Die hebben ze natuurlijk alleen weer bij jullie....
![]()
Wat leuk he, dat die kleintjes soms al zo vastberaden kunnen zijn!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:15 schreef YPPY het volgende:
Welkom in dit topic Tijn.
Anna noemt alle hond/kat/beerachtigen poes. Ze liep net door het winkelcentrum en moest perse de hond op een poster bij de fotograaf een kusje gaan geven.![]()
Trots dat ze is op d'r nieuwe schoenen. Een echte meid, ze was helemaal boos toen ik ze opruimde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |