abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:19:22 #276
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55755190
Deutshe Schlagers? Bewaar me Poem!
Wat leuk Sjak, dat Jets al echt zingt!!!!!
En PM, ik had de 'op tafel klim actie' niet zien gebeuren. Maar ik denk dat Thies eerst op een stoel is geklommen en daarna op de tafel. Kan me bijna niet voorstellen dat hij ergens een ladder vandaan heeft gehaald.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 12:51:06 #277
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55769314
Heeft Thies niet zo'n slinger met een haak eraan?

Nee, dat zie ik Simon nog niet doen. Hij wil wel klimmen, maar zo hoog gaat niet. Denk ik!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 4 januari 2008 @ 12:54:55 #278
108648 cattie
lieve moeder
pi_55769416
Wat fijn dat Maud beter is!

Leuk om jullie verhalen over klimgeitjes en dansertjes te horen! Ive houdt van muziek met een flinke beat erin. Heeft hij van zijn papa.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 08:57:49 #279
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55789818
Even trots doen over de woordenschat van mijn zoon...
"attie" (alsjeblieft) "kjaar" "daar" "hajlo" "doe" (doei) "uit" "ja" "mama" "ia" (Maria) "waf waf" "boe" "mèèèè" "groh groh" (varkentje) "kak kak" (eendje) "lekkeh" "haaai" "koekoek" "koek" "kika" (kiekeboe). Goed, he?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 09:38:20 #280
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55789911
Welkom Tijn! Maar geniet eerst maar es van je verjaardag!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 10:06:28 #281
94046 PM-girl
pi_55790020
Goed hoor Storm!!

Ons huidige vocabulaire: HIIIIEEEEHH (ook in dat volume)= paard/ezel/paardachtige hond etc.

Tijn
*
pi_55790027
storm

mikael

iemand een idee wat je een kind wel en niet kan geven als ze braakt?
ons kleine dreumesje heeft voor het eerst overgegeven gisteren het viel wel mee.
vanmorgen rond half negen boterham geprobeert. 1 klein stukje gegeten dan maar een craccot proberen maar niks wilde ze alleen huilen. toen drinken nog geen 20 min. later was alles eruit. vandaar mijn vraag.
mama van 3 kids!
pi_55790041
Droge kaakjes zijn volgens mij wel goed voor een hummeltje als ze braken (knappertjes of zoiets).

Hier gisteren voor de prikken geweest en we zijn weer gemeten en gewogen en ze is nu 83cm en 10240 gram. Lang dametje en erg bijdehand... Vocabulair nog niets eigenlijk ja papa is echt papa en dank en verder zijn we nog niet. Komt vanzelf.

Even een vraagje aan mama's met twee kindjes onder twee. Bij ons is de tweede onderweg en Kaith zal net 20/21 maanden zijn als haar brusje komt. Kun je haar er een beetje op voorbereiden of is het gewoon een kwestie van afwachten hoe ze gaat reageren?
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  zaterdag 5 januari 2008 @ 10:13:23 #284
94046 PM-girl
pi_55790061
Beterschap Popples!

Mibos, jij hebt ook de prik gehad. Wij donderdag. Simon slaapt sindsdien erg veel en lang, terwijl de bijwerkingen pas later zouden komen. Maar ik vermoed dat het slapen er toch ook een gevolg van is?
*
pi_55790078
PM dit is de eerste keer dat Kaith van de prikken niet slaapt. Normaal slaapt ze echt anderhalve dag en komt ze alleen om te eten van haar inentingen en nu voor het eerst dat ze totaal niet reageert op de prikken tot nu toe. Maar ik herken het slapen wel degelijk als een bijwerking van de prikken PM.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 10:19:07 #286
94046 PM-girl
pi_55790094
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 10:15 schreef Mibos het volgende:
PM dit is de eerste keer dat Kaith van de prikken niet slaapt. Normaal slaapt ze echt anderhalve dag en komt ze alleen om te eten van haar inentingen en nu voor het eerst dat ze totaal niet reageert op de prikken tot nu toe. Maar ik herken het slapen wel degelijk als een bijwerking van de prikken PM.
Ik ook wel van de andere prikken. Maar bij de BMR wordt zo duidelijk vermeld dat de klachten (maar misschien bedoelen ze dan meer ziekteverschijnselen) pas na een week ontstaan.
*
pi_55790117
Dat is waar maar Kaith heeft een ander schema dan niet mixkindjes dus die heeft gisteren de BMR/Men. C/Hep. B gekregen. Ze krijgt vier hep.b inentingen. Nu nog eentje in februari en in augustus en dan is ze klaar. Nu heeft ze er nog geen last van in elk geval dus ik ben benieuwd hoe het gaat lopen want wij gaan een vrijdag naar Oostenrijk.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 11:15:01 #288
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_55790586
Pm-girl, hij heeft toch twee prikken gehad?
Van de BMR kan de mogelijke reactie pas na ongeveer een week komen, maar van die andere prik komt hij meteen. Lotte heeft van die twee prikken beide weinig last gehad. Wel heeft ze thuis meteen een zetpil gekregen!

Mibos fijn om te horen hoe het met Kaith gaat! Lotte weegt nu denk ik evenveel, lengte zal ook wel gelijk liggen, er zijn al wat broeken van maat 86 die wat krapjes gaan zitten.
ben al maat 92 (Lang leve de uitverkoop en sluitende winkels) aan het inkopen.

Trouwens, gefeliciteerd (ben jaloers, maar moet echt nog even wachten, anders is het huis nog niet af als ik al moet bevallen, en bevallen bij mijn schoonouders zie ik niet zitten)
  zaterdag 5 januari 2008 @ 12:36:08 #289
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55791775
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 10:06 schreef PM-girl het volgende:

Ons huidige vocabulaire: HIIIIEEEEHH (ook in dat volume)= paard/ezel/paardachtige hond etc.
WTF is nou weer 'een paardachtige' hond? Die hebben ze natuurlijk alleen weer bij jullie....

Thies zegt "Hoefhoef" of zoiets als de honden van de buren weer eens blaffen. Inmiddels koppelt hij dat ook aan honden die hij IRL of op TV/boekje ziet.

Met Storm kun je zeker inmiddels hele conversaties houden Suug?

Betreschap voor Renske en een hartelijk welkom voor Tijn!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 12:51:13 #290
103793 kozakken
Living the life
pi_55792026
Wat goed zeg van Storm!
Romme gromt vooral (en wil voor de verandering ook nog wel eens aaaahggghhhhh zeggen en papa en mama)
Storm is ook al zo'n heerlijk kletskousje

Wat leuk dat Thies zo'n verband al legt
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:08:47 #291
108648 cattie
lieve moeder
pi_55792330
Welkom Tijn!

Beterschap voor Renske, misschien een beschuitje proberen ofzo? Mijn moeder gaf die mij vroeger als ik ziek was.

Kaith is een lekkere grote meid. En straks ook een grote zus! Zo leuk.

Ive heeft nu "zo", "ohoo"(als iets mis gaat), "oma", "buiten" en "auw" toegevoegd aan zijn vocabulair. Hij begint nu steeds meer na te praten. Het is nog niet allemaal verstaanbaar, maar hij is er nu wel erg mee bezig.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:15:29 #292
94046 PM-girl
pi_55792460
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 11:15 schreef ik80 het volgende:
Pm-girl, hij heeft toch twee prikken gehad?
Van de BMR kan de mogelijke reactie pas na ongeveer een week komen, maar van die andere prik komt hij meteen.
Zover had ik nog niet nagedacht! Dankjewel!
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 12:36 schreef Moonah het volgende:

WTF is nou weer 'een paardachtige' hond? Die hebben ze natuurlijk alleen weer bij jullie....
Ja Moonah, wij hebben hier paardachtige honden!
*
pi_55793649
Welkom in dit topic Tijn.

Anna noemt alle hond/kat/beerachtigen poes. Ze liep net door het winkelcentrum en moest perse de hond op een poster bij de fotograaf een kusje gaan geven.
Trots dat ze is op d'r nieuwe schoenen. Een echte meid, ze was helemaal boos toen ik ze opruimde.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 5 januari 2008 @ 14:17:10 #294
94046 PM-girl
pi_55793679
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:15 schreef YPPY het volgende:
Welkom in dit topic Tijn.

Anna noemt alle hond/kat/beerachtigen poes. Ze liep net door het winkelcentrum en moest perse de hond op een poster bij de fotograaf een kusje gaan geven.
Trots dat ze is op d'r nieuwe schoenen. Een echte meid, ze was helemaal boos toen ik ze opruimde.
Wat leuk he, dat die kleintjes soms al zo vastberaden kunnen zijn!

Heb je een foto van de schoentjes?
*
pi_55793893
Die moet ik nog maken, ze zijn wel leuk. Ik zou ze niet meteen uitgekozen hebben, maar ik was al zo blij dat ze schoenen hadden die konden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55795323
Het zijn superleuke schoentjes. Anna was dan ook heel blij dat ze weer weg mocht bij me, want dan mocht ze d'r schoentjes aan
pi_55799071
Hier hebben we een jongen die gek is op zijn schoentjes. Regelmatig komt hij ermee aangelopen om ze aan te trekken.
Ow, en de woordenschat hier gaat nog niet verder dan ''Da!''. En maar wijzen...
Hij begrijpt wel heel veel, maar zeggen zal nog een tijdje duren.
pi_55802319
Ik zal me weer eens laten zien (speciaal voor PM ), aangezien we toch nog in de openingspost zijn blijven staan zie ik

Ik dacht dat Kyllian laat was met praten, maar gelukkig zijn er meer van zn leeftijd die nog niet zoveel woordjes zeggen. Hij zegt nu papa, mama, bah, djie (met wijzen). Katja (de poes noemt ie Atja).
Wanneer liepen de wat oudere dreumessen hier? Kyllian maakt echt nog geen aanstalten, hij vindt het veel te eng om los te staan. Zal vanzelf wel komen, maar hoop wel voor zn 2e jaar

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 05-01-2008 20:34:08 ]
  zaterdag 5 januari 2008 @ 20:29:58 #299
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55804630
Finn liep met 15 maanden. Hij liep al heel lang wel aan 2 handjes mee, maar aan 1 handje wilde hij niet. Totdat ie ineens een strandbal oppakte, die weggooide en er toen 6 stappen achteraan liep Manlief en ik hebben elkaar met open monden aan staan staren geloof ik
Met de woordenschat gaat het hier ook lekker, een woordje of 25-30 begrijpen we nu wel Verder vind ik vooral dat Finn nu heel snel steeds meer begrijpt van wat wij zeggen.
Oja, zijn jullie dreumessen ook zo dol op opruimen en helpen? Finn iig wel, al begrijpen we niet zo van wie hij dat heeft.
pi_55804837
Hier wil hij graag meehelpen de vaatwasser uitruimen, alleen ben bang dat er dan een hoop kapot gaat Hij mag dus zn eigen platic bordje opruimen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')