Ook hier nog alletwee aan de fles. Maud leeft er nu op. En ik ben blij dat ze drinkt........zoquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef Belana het volgende:
Ezra drinkt, net als Liam (1,5 en bijna 4) nog steeds regelmatig flesjes melk. 's morgens, 's middags en 's avonds en Ezra dan ook nog een keer 's nachts zelfs
Een plaatje uit zijn Fonsnieuws.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:22 schreef Lishe het volgende:
Jaaaaa! wat goed Bass-miss! (En wat leuk zo die foto!)
Myrthe en Juliette zijn er nu al een uur mee aan 't spelen, dus dat 'ingroeien' valt mee. Juul is reuzetrots als ze 'm weer eens gevonden heeftquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:15 schreef poemojn het volgende:
Hopla - verstoppertje spelen is ook erg leuk, maar daar moet ze nog wel een beetje ingroeien denk ik.
Ei trok net zo snel weer weg als dat ie op kwam. Dus denk dat het morgen gewoon een bult is met een giga blauwe plek. Maar waarom doen die kleintjes dat nou ALTIJD als ze niet thuis zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef milagro het volgende:
zo'n ei komt ontzettend snel op, hè, bij zo'n kleintje, ik zag dat bij een kenniskindje ook eens, die dacht dat wijdbeens en arms van de bank af springen, horizontaal, een goed idee was
en ja, het is superzielig, om zelf ook zowat tranen te krijgen inderdaad....
al dacht ik wel dat een ei op zich een goed teken was.
ga maar snel je hart lijmen
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ei trok net zo snel weer weg als dat ie op kwam. Dus denk dat het morgen gewoon een bult is met een giga blauwe plek. Maar waarom doen die kleintjes dat nou ALTIJD als ze niet thuis zijn
Ja heb Kevin ook gezegd dat ie Mikael goed in de gaten moest houden of ie niet misselijk werd of als ie over ging geven of zo dat ie dan toch ff de dokter moest bellen.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:34 schreef Moonah het volgende:
MeNicole, ik ben bij kinderen in de klas wel altijd heel alert of ze niet misselijk zijn na een val op hun hoofd ivm een evt hersenschudding...
Joh! Wat goed!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:42 schreef _evenstar_ het volgende:
wij, na vandaag weer rode kool toegevoegd,
quote:
Ik vind het wel herkenbaar dat ik het niet leuk vind om genegeerd te worden ja, en deel wil nemen aan het gezelschap. Misschien associeer je hem iets te veel met een hondje? Dat ik mijn kind negeer als hij huilt of iets wil "zeggen" herken ik dan weer niet.quote:Op maandag 24 december 2007 10:48 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Menneke hier is nogal de aandacht aan het trekken vanuit de box. Ik weet dat hij heel lief kan spelen, dus we negeren het. Maar opvallend is dat hij het vooral bij mij doet. Ik kom net terug van rijles en hij was steeds lief geweest en nu zit hij te snikken met grote uithalen. Sssst... het is nu stil en er wordt gebrabbeld. Maar 't is net een hondje, je hoeft maar een beweging te maken en het begint weer. 'ik ben hier, ik ben hier!' Of je zegt iets tegen elkaar of je kijkt even naar hem...
Ik negeer het altijd zoveel mogelijk, volgens mij net zoveel als papa. Toch vertoont hij dit gedrag het meest bij mij.
Herkenbaar voor iemand?
Sorry, ik reageerde ook een beetje kattigquote:Op maandag 24 december 2007 14:06 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Oohw! Nee, dat bedoel ik toch niet, Vivi. Kijk, hij krijg de aandacht als hij erom vraagt. Ik zie een duidelijk verschil tussen iets willen weten/vragen/vieze luier/iets anders duidelijk maken en het feit dat mama en papa even iets anders doen dan hij.
Laat ook maar...
Okee. Dan is het goed.quote:Op maandag 24 december 2007 20:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sorry, ik reageerde ook een beetje kattig
quote:Op woensdag 26 december 2007 22:57 schreef Randa_v het volgende:vanaf morgen mag Merlijn echt naar het Peutertopic, is meneer al twee jaar.
Jeeh, wat gaat het snel.
Haha das ook lief. Mikael weet heel goed waar die kus moet. Als die zich zelf pijn doet komt ie half huilend half lachend naar me toe met zijn tong uit zjn mond om een kus vragenquote:Op donderdag 27 december 2007 10:43 schreef Sugar het volgende:
Zo ben ik ook erg verliefd op Storm, die, als hij zijn bolletje gestoten heeft of op zijn knietjes gevallen is, steevast naar me toe komt lopen, met een handje vooruit om er een kus op te krijgen. Waar hij ook pijn heeft, op die hand hoort een kus, afgekeken van grote zus.
quote:Op donderdag 27 december 2007 12:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Och Yppy, tis echt een madammeke! mooi verfijnd koppie ook <3
Ik ben ook verliefd op Brent geloof ik. Zelfs dat al mijn kleren de hele kerst onder de snotvegen zaten omdat hij zo graag knuffelt vond ik niet erg
claim ik bij deze het aller allerallerliefste meiskequote:Op donderdag 27 december 2007 20:55 schreef Moonah het volgende:
Och, Maud, alweer ziek?Sterkte ermee hoor Chaca!
En jullie kunnen allemaal wel zeggen dat je verliefd bent, maar ík heb toch maar mooi het allerallerallerliefste ventje van de heeeeeeele wereld!![]()
Ghehehe, nou als Kendahl zijn koppie stoot en hij is bezig, dan loopt hij liever door. Maar dan zie je wel af en toe even zo'n handje naar het pijnlijke plekje gaan.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:43 schreef Sugar het volgende:
Zo ben ik ook erg verliefd op Storm, die, als hij zijn bolletje gestoten heeft of op zijn knietjes gevallen is, steevast naar me toe komt lopen, met een handje vooruit om er een kus op te krijgen. Waar hij ook pijn heeft, op die hand hoort een kus, afgekeken van grote zus.
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:55 schreef Moonah het volgende:
Och, Maud, alweer ziek?Sterkte ermee hoor Chaca!
En jullie kunnen allemaal wel zeggen dat je verliefd bent, maar ík heb toch maar mooi het allerallerallerliefste ventje van de heeeeeeele wereld!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |