He gets, Rocka... maar hopen dat ze snel 'door' zijn.

Gelukkig hebben mijn kids er niet zoveel last van gehad. Randy helemaal niet (die kreeg zijn eerste tand al met 8 dagen oud!) en Tinka was er 'alleen maar' een week ofzo mopperig van. (Zure luiers kennen we helaas wel heel goed hier!) Ze moet volgens mij nog maar 4 kiesjes ofzo...
Ze zijn hier beide (achter elkaar natuurlijk!

) flink ziek geweest, geen idee wat het was. Week lang verhoging, vervolgens 4 dagen 40 graden koorts, dan 2 dagen diaree en daarna nog steeds moe en hangerig. Ze hebben beide een week lang niet gegeten en slecht gedronken. Tinka nog steeds en daar maak ik me inmiddels wel zorgen over. De laatste keer op het CB (maandje

terug nou) woog ze maar 9460 gram en zat ze op de absolute onderlijn van hun curve. Maakte me er niet zoveel zorgen over, ze volgde het smalle lijntje er net ff boven al een tijdje, kon een dipje zijn. Maar nu ze ziek is geweest, komt de weegschaal thuis niet hoger dan 9300.

Ze is graatmager, je ziet de botten zitten. Zal blij zijn als ze weer op de ondergrens zit en weer voldoende eet en vooral drinkt. Mijn troost is dat ze sinds gisteren weer haar superondeugende en vrolijke zelf is en dus misschien vanaf nu pas weer opknapt. Maar hou mijn hart vast, als ze maar niet nog een griepje ofzo oploopt...