abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 december 2007 @ 14:44:20 #151
144006 chacama
Ondernemend!
pi_55442669
Evenstar, wat heerlijk om te lezen dat het de goede kant op gaat. Super

Hier eindelijk ook echt goed nieuws. Vanochtend de eerste normale 'poepluier' gehad. Gisteren heeft ze fruit op en vandaag kibbeling. Was voor de eerste keer en ze vond het helemaal super. Stond met d'r kleffe handjes in de box en maar wijzen: die, die hmmmmm
  vrijdag 21 december 2007 @ 14:47:10 #152
108648 cattie
lieve moeder
pi_55442731
Wat fijn dat het weer beter gaat met Maud!
  vrijdag 21 december 2007 @ 14:48:34 #153
24188 Belana
kloon van belana
pi_55442770
BM, fijn dat Fons van zijn gips af is!

Eevnstar, wat een goed nieuws!! ik ben heel blij voor jullie!!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:14:16 #154
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_55443759
Chacama dat gaat al een stuk beter!

Hier gaat het ook een stuk beter met het avondeten, gelukkig!
Gister aardappel, bloemkool, spruitjes en gehaktbal, en ze zat te smullen. Ze moet het wel zelf doen, je krijgt het er niet in gevoerd...
(wel onder wat dwang.)
Ze had wel 4 spruitjes op, een stukje bloemkool, kwart gehaktbal en nog het een en ander los, best wel veel als je het vergelijkt met een week geleden. En we zijn van de potjes af!
  vrijdag 21 december 2007 @ 21:42:20 #155
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55450539
lekker ik80

en dank jullie allemaal dat jullie bijna net zo blij zijn als wij, na vandaag weer rode kool toegevoegd,
en rockabella , de foto's houdt je maar even tegoed, mevrouwtje heeft sterallures en duwt telkens de hand voor de camera of draait zichzelf om

nog maar 9 daagjes dan is ze al twee
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_55450609
Ik80 wat fijn dat Lotte hier en daar met dwang weer wat eet. En wat fijn dat ze geen potjes meer wil.

Hier had ik vanavond broccoli met aardappel en een gekookt eitje en alles ging schoon op. Mevrouw had honger. Oke ze was bijna de hele middag buiten en dus om zeven uur knock out.

Evenstar nog maar 9 daagjes en dan is ze een officiele peuter...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:10:22 #157
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55451185
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 21:42 schreef _evenstar_ het volgende:
wij, na vandaag weer rode kool toegevoegd,
Joh! Wat goed!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:37:56 #158
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55451846
ja he

mijn mupke
pi_55452155

wauw!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:01:05 #160
144006 chacama
Ondernemend!
pi_55463785
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:37 schreef _evenstar_ het volgende:
ja he

mijn mupke
dat zei mijn mama ook altijd tegen mij

En natuurlijk voor de rode kool

Maud is echt helemaal beter. En een kleine eigenwijze wijsneus aan het worden (of was ze dat al). Ze heeft het uiteraard van een vreemde want d'r moeder is echt niet eigenwijs

Vanochtend ook weer. Liep ze bij de oppas de kamer in, ziet alle kerstmuziekdoosjes staan, loopt er naar toe (weet dat ze er niet aan mag komen). Kijkt naar de oppas, grijnst heel breed en reikt met d'r armpje uit, wachtend op de 'nee' van de oppas. En op het moment dat de oppas nee begint te zeggen, kijkt Maud d'r aan in volle onschuld met de blik uit duizende in haar ogen......... Ik ging dat toch niet doen en stapt vervolgens vrolijk de andere kant op.... grijns, grijns, grijns.

Oh en ze kan zo lekker giebelen. Dan ga ik op mijn knieen bij d'r en dan duwt ze me omver, rolt ook op de grond en dan giebelt ze de hele tijd zooooo

En dansen. Daar ga ik nog een filmpje van maken. Muziek aan en Maud danst. Handjes in de lucht, benen stappen op en neer. Zo onzettend gaaf om te zien.

En oh, had ik al gezegd hoe lief ze is.... en zo en zo en zo.....
  zondag 23 december 2007 @ 12:11:06 #161
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_55486189
Wat fijn dat het zo goed gaat met de grote kleine mensjes! Tof!

Oh ennuh... Kendahl vond net het potje sudocréme.... Kleren, mond, meubels...alles wit. Mama kan ook nooit eens rustig de verlichting ophangen.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 23 december 2007 @ 12:44:07 #162
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55486910
Kendahl Dat stomme grijs-rode potje heeft toch een onverklaarbare aantrekkingskracht op die koters he!

Chacama
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 23 december 2007 @ 20:32:58 #163
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55499176
Hier zojuist Brent preventief een zetpil gegeven. Ik zou het normaal niet zo snel doen maar meneer slaapt niet, eet niet, is hondsverkouden (spuugt slijm enzo) en heeft erg last van zijn kiezen. Verbazingwekkend hoe snel die dingen groeien! Of groeien... uit de kaak geduwd worden. Heel zielig, zijn tandvlees is helemaal bloederig. Hopelijk slaapt hij vannacht door want we (vooral ik) zijn al weken uit onze slaap gehouden, soms uren per nacht...
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 23 december 2007 @ 21:47:17 #164
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55501038
Rockabella, ik hoop het voor jullie! Erg herkenbaar dat niet slapen! Het is inderdaad een marteling, die tandenexplosie.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_55501624
He gets, Rocka... maar hopen dat ze snel 'door' zijn. Gelukkig hebben mijn kids er niet zoveel last van gehad. Randy helemaal niet (die kreeg zijn eerste tand al met 8 dagen oud!) en Tinka was er 'alleen maar' een week ofzo mopperig van. (Zure luiers kennen we helaas wel heel goed hier!) Ze moet volgens mij nog maar 4 kiesjes ofzo...

Ze zijn hier beide (achter elkaar natuurlijk! ) flink ziek geweest, geen idee wat het was. Week lang verhoging, vervolgens 4 dagen 40 graden koorts, dan 2 dagen diaree en daarna nog steeds moe en hangerig. Ze hebben beide een week lang niet gegeten en slecht gedronken. Tinka nog steeds en daar maak ik me inmiddels wel zorgen over. De laatste keer op het CB (maandje terug nou) woog ze maar 9460 gram en zat ze op de absolute onderlijn van hun curve. Maakte me er niet zoveel zorgen over, ze volgde het smalle lijntje er net ff boven al een tijdje, kon een dipje zijn. Maar nu ze ziek is geweest, komt de weegschaal thuis niet hoger dan 9300. Ze is graatmager, je ziet de botten zitten. Zal blij zijn als ze weer op de ondergrens zit en weer voldoende eet en vooral drinkt. Mijn troost is dat ze sinds gisteren weer haar superondeugende en vrolijke zelf is en dus misschien vanaf nu pas weer opknapt. Maar hou mijn hart vast, als ze maar niet nog een griepje ofzo oploopt...
  maandag 24 december 2007 @ 10:48:30 #166
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_55509196
Menneke hier is nogal de aandacht aan het trekken vanuit de box. Ik weet dat hij heel lief kan spelen, dus we negeren het. Maar opvallend is dat hij het vooral bij mij doet. Ik kom net terug van rijles en hij was steeds lief geweest en nu zit hij te snikken met grote uithalen. Sssst... het is nu stil en er wordt gebrabbeld. Maar 't is net een hondje, je hoeft maar een beweging te maken en het begint weer. 'ik ben hier, ik ben hier!' Of je zegt iets tegen elkaar of je kijkt even naar hem...

Ik negeer het altijd zoveel mogelijk, volgens mij net zoveel als papa. Toch vertoont hij dit gedrag het meest bij mij.
Herkenbaar voor iemand?
  maandag 24 december 2007 @ 11:39:31 #167
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55510277
Chaca je ben een brabantse of niet he maar lekker dat Maud weer opgeknapt is, mooi om iemand zo vol trots te zien vertellen

Rocka hoest met brent nu?

PV misschien wil hij gewoon graag bij jou zijn ?

Mammietje he bah.. , is wel naar als ze gelijk zo afvallen. maar buiten het ziekzijn als ze haar eigen lijntje volgt , lekker laten doen. Hier heeft de arts gezegd, teveel verlies zonder ooraak ( je hebt je oorzaak) of groeistop is alleen niet goed. maar al komt ze maar 10 gram per maand aan.. groei is groei.. haar lijfje maakt meer beweging dus verbrandt ook meer.
  maandag 24 december 2007 @ 12:24:29 #168
141023 ik80
pi_55511308
Ze moeten idd hun eigen lijntje volgen.
Hier gaat het met eten helemaal top, dipje is geen ipje meer, we zitten nu bovenop de berg!
Hoe dat nu gaat?
Gewoon wat eten in een bakje (stukjes aardappel, groente vooral brocolli, bloemkool en ander grijpbaar eten) en dan met de handjes laten eten. Wat later een vorkje geven en dan gaat ze ook met een vorkje prikken en eten wat ze te pakken krijgt. Ze doet het gewoon erg goed. Als je ziet wat ze nu eet, man dat is zoveel meer dan een paar weken geleden. Geeft wel een fijn gevoel hoor! En ik hoef niks meer voor haar te prakken, alleen sommige dingen in kleine stukjes te snijden.

Verder is ze gek op boekjes, vooral het boekje van sesamstraat over sprookjes is helemaal top. En maar lezen (brabbelen) blaadjes omslaan enz.
Mijn meisje is zo lief!

(het allerliefste is als ze met haar pop aan het spelen is, die krijgt drinken, en snoepjes, en kusjes, die krijgen wij nog geeneens, maar pop Loes wel hahaha)
  maandag 24 december 2007 @ 12:25:21 #169
141023 ik80
pi_55511322
PV Lotte heeft volgens mij ook door dat ze sommige dingen van de ander wel voor elkaar krijgt...
  maandag 24 december 2007 @ 12:28:01 #170
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55511381
quote:
Op maandag 24 december 2007 10:48 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Menneke hier is nogal de aandacht aan het trekken vanuit de box. Ik weet dat hij heel lief kan spelen, dus we negeren het. Maar opvallend is dat hij het vooral bij mij doet. Ik kom net terug van rijles en hij was steeds lief geweest en nu zit hij te snikken met grote uithalen. Sssst... het is nu stil en er wordt gebrabbeld. Maar 't is net een hondje, je hoeft maar een beweging te maken en het begint weer. 'ik ben hier, ik ben hier!' Of je zegt iets tegen elkaar of je kijkt even naar hem...

Ik negeer het altijd zoveel mogelijk, volgens mij net zoveel als papa. Toch vertoont hij dit gedrag het meest bij mij.
Herkenbaar voor iemand?
Ik vind het wel herkenbaar dat ik het niet leuk vind om genegeerd te worden ja, en deel wil nemen aan het gezelschap. Misschien associeer je hem iets te veel met een hondje? Dat ik mijn kind negeer als hij huilt of iets wil "zeggen" herken ik dan weer niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Vivi op 24-12-2007 12:33:07 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55511871
Ik negeer Mikael eigenlijk alleen als ie de dramqueen uit hangt. Als ik ergens mee bezig ben en hij zit te jammeren dan krijgt ie gewoon aandacht. Hij wil dan iets en meestal is het na een paar minuten ook weer goed en kan ik weer verder met de (af)was ofzo. Als ik hem dan zou gaan negeren word het alleen maar erger ben ik bang.

Edit: Wat Viev zegt dus. Scherm stond beetje lang open. Kind wat aandacht wilde enzo
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 24 december 2007 @ 14:06:53 #172
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_55513638
Oohw! Nee, dat bedoel ik toch niet, Vivi. Kijk, hij krijg de aandacht als hij erom vraagt. Ik zie een duidelijk verschil tussen iets willen weten/vragen/vieze luier/iets anders duidelijk maken en het feit dat mama en papa even iets anders doen dan hij.
Laat ook maar...

[ Bericht 0% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 24-12-2007 14:12:23 ]
pi_55514322
PV hier ook weleens van die buien en meestal komt dat doordat de ander haar al heeft laten zitten en de box en dan kom ik bijvoorbeeld en dan gaat ze daar weer de aandacht van trekken om er ook maar uit te mogen en als ik dat dan ook negeer dan miept ze nog even en dan speelt ze weer gewoon verder. Maar dan moet ik wel niet weglopen. Herken het zeker maar de oplossing heb ik ook niet echt ontdekt nog.
pi_55514332
Moet wel erbij zeggen dat we hier steeds minder de box gebruiken in huis trouwens.
  maandag 24 december 2007 @ 20:23:47 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55519647
quote:
Op maandag 24 december 2007 14:06 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Oohw! Nee, dat bedoel ik toch niet, Vivi. Kijk, hij krijg de aandacht als hij erom vraagt. Ik zie een duidelijk verschil tussen iets willen weten/vragen/vieze luier/iets anders duidelijk maken en het feit dat mama en papa even iets anders doen dan hij.
Laat ook maar...
Sorry, ik reageerde ook een beetje kattig
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')