Ook hier nog alletwee aan de fles. Maud leeft er nu op. En ik ben blij dat ze drinkt........zoquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef Belana het volgende:
Ezra drinkt, net als Liam (1,5 en bijna 4) nog steeds regelmatig flesjes melk. 's morgens, 's middags en 's avonds en Ezra dan ook nog een keer 's nachts zelfs
Een plaatje uit zijn Fonsnieuws.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:22 schreef Lishe het volgende:
Jaaaaa! wat goed Bass-miss! (En wat leuk zo die foto!)
Myrthe en Juliette zijn er nu al een uur mee aan 't spelen, dus dat 'ingroeien' valt mee. Juul is reuzetrots als ze 'm weer eens gevonden heeftquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:15 schreef poemojn het volgende:
Hopla - verstoppertje spelen is ook erg leuk, maar daar moet ze nog wel een beetje ingroeien denk ik.
Ei trok net zo snel weer weg als dat ie op kwam. Dus denk dat het morgen gewoon een bult is met een giga blauwe plek. Maar waarom doen die kleintjes dat nou ALTIJD als ze niet thuis zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef milagro het volgende:
zo'n ei komt ontzettend snel op, hè, bij zo'n kleintje, ik zag dat bij een kenniskindje ook eens, die dacht dat wijdbeens en arms van de bank af springen, horizontaal, een goed idee was
en ja, het is superzielig, om zelf ook zowat tranen te krijgen inderdaad....
al dacht ik wel dat een ei op zich een goed teken was.
ga maar snel je hart lijmen
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ei trok net zo snel weer weg als dat ie op kwam. Dus denk dat het morgen gewoon een bult is met een giga blauwe plek. Maar waarom doen die kleintjes dat nou ALTIJD als ze niet thuis zijn
Ja heb Kevin ook gezegd dat ie Mikael goed in de gaten moest houden of ie niet misselijk werd of als ie over ging geven of zo dat ie dan toch ff de dokter moest bellen.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:34 schreef Moonah het volgende:
MeNicole, ik ben bij kinderen in de klas wel altijd heel alert of ze niet misselijk zijn na een val op hun hoofd ivm een evt hersenschudding...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |