abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 december 2007 @ 22:29:15 #176
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_55522644
quote:
Op maandag 24 december 2007 20:23 schreef Vivi het volgende:

[..]

Sorry, ik reageerde ook een beetje kattig
Okee. Dan is het goed.
Soms vergelijk ik kids ook wel eens met beestjes. Maarja... Kendahl is dan ook bééstachtig lief, hé?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_55523608
Wanneer zet je hem in de box? Als ik Juliette vanuit de kinderstoel in de box zet gaat ze lekker spelen. Als ze al een tijdje door de kamer heeft rondgelopen niet, want dan wordt haar vrijheid ingeperkt ipv uitgebreid. Misschien werkt het om de boxmomenten op een ander tijdstip te doen?
pi_55551014
Ik heb hier de box al weg gedaan toen Mikael 1 werd en heb het ook geen moment gemist. Als ik kook heb ik het traphekje naar de keuken dicht en als ik naar het toilet moet dan speelt ie of gewoon door is komt kijken.

Maar Mikael is echt zo gaaf he Gister bij mijn ouders ging ie bij de deur staan dat ie naar boven wilde. En maar wijzen op zijn luier: Dah bah. Dus ik loop met hem naar boven en ga hem verschonen, heeft ie niet gepoept maar op het moment dat ik zijn luier af doe laat ie een dikke scheet. En maar lachen. Bah he mama . Toen weer ff boven de wc gehangen en toen ging ie weer poepen Dat is al de zoveelste keer dat ie dat doet. Dus ga morgen even een potje kopen. Is makkelijker dan de wc. Gek kind heb ik toch.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55561382
vanaf morgen mag Merlijn echt naar het Peutertopic, is meneer al twee jaar. Jeeh, wat gaat het snel.
  woensdag 26 december 2007 @ 23:21:27 #180
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55561815
quote:
Op woensdag 26 december 2007 22:57 schreef Randa_v het volgende:
vanaf morgen mag Merlijn echt naar het Peutertopic, is meneer al twee jaar. Jeeh, wat gaat het snel.

Jeeeeeetje!!!

Nou, alvast een heel fijne dag morgen!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_55562088
Gaat ook gewoon erg snel, zeker nu met de zwangerschap het naar het ziekehuis gaan en toevallig vandaag dezelfde gyn hebben die mij 2 jaar geleden gestript heeft en de afspraak maakte dat ik me moest melden de volgende ochtend voor de inleiding. En toen was Merlijntje er. Vandaag liet hij weer eens merken hoe groot hij al niet is, napraten met Dora op tv, ondeugend zijn en expres blokjes bij oma onder de kast gooien zodat hij ze met de vliegenmepper er onderuit kan halen. Heel slim ventje. En dan het genieten van de boontjes en de ijs bij het eten vandaag. En straks (over ongeveer 6 weken) is hij ook nog eens grote broer.
  woensdag 26 december 2007 @ 23:37:24 #182
190853 RockabeIIa
pi_55562149
Ben je voor je gevoel toe aan een tweede kleintje? Of misschien toch nog niet? Want nu is Merlijn natuurlijk best nog klein maar in vergelijking met een pasgeboren kind is hij al zo zelfredzaam.
pi_55562413
Ben er aan toe, anders was ik vorig jaar niet aan begonnen denk ik, vond Merlijn vorig jaar echt nog te klein, maar hij redt zich nu goed. Is zelf ook erg met de baby bezig, regelmatig even kijken naar de buik en dan moet deze ook echt bloot en met zijn hoofd op mijn buik. Baby een kusje geven ga maar door. Hij lijkt het een beetje te beseffen. Hij is nu op alle fronten een grote jongen, de enige reactie waar ik nu nog benieuwd naar ben is naar de baby straks en dan vooral de borstvoeding omdat dat wel iets is waar hij nog mee bezig is al krijgt hij sinds augustus geen borstvoeding meer. Hij vind mijn tepels nog reuze interresant, laatst heeft hij er nog eens een mogen vastpakken en dan pakt hij hem tussen duim en wijsvinger en doet net zoals hij doet bij verhaaltjes waar eten in voorkomt netalsof hij eten vastheeft en brengt dat naar zijn mond.
pi_55566810
Om antwoord te geven op de vragen:
* wij zitten Ken in de box als hij moe begint te worden en dan gaat hij vrijwel altijd lief spelen. met uitzondering dus van dit soort momenten.
* de box staat er nog omdat Ken het traphekje naar de keuken heeft gesloo[pt.
pi_55567422
Ik ben echt zo verliefd op mijn kind he
Hij is gewoon zo leuk. En hij ziet er zo leuk uit met zijn tuinbroek en roze blauw gestreepte trui en zijn haren in de stekels Als ie in de spiegel kijkt zucht ie zelf ook: Oh Kika mooi
Liefde
  donderdag 27 december 2007 @ 10:43:36 #186
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55567696
Zo ben ik ook erg verliefd op Storm, die, als hij zijn bolletje gestoten heeft of op zijn knietjes gevallen is, steevast naar me toe komt lopen, met een handje vooruit om er een kus op te krijgen. Waar hij ook pijn heeft, op die hand hoort een kus, afgekeken van grote zus.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55567725
quote:
Op donderdag 27 december 2007 10:43 schreef Sugar het volgende:
Zo ben ik ook erg verliefd op Storm, die, als hij zijn bolletje gestoten heeft of op zijn knietjes gevallen is, steevast naar me toe komt lopen, met een handje vooruit om er een kus op te krijgen. Waar hij ook pijn heeft, op die hand hoort een kus, afgekeken van grote zus.
Haha das ook lief. Mikael weet heel goed waar die kus moet. Als die zich zelf pijn doet komt ie half huilend half lachend naar me toe met zijn tong uit zjn mond om een kus vragen
Liefde
pi_55568838
Tot over een klein jaartje Merlijn! Veel plezier vandaag.

Ja, dat is zo leuk, dat ze echt naar je toe komen. Anna geeft nu zo veel kusjes. Echt lief en schattig. En ze heeft met de Kerst een theeserviesje gehad, nu gaat ze thee drinken. Zo mooi. Daardoor weet ik wat er zo leuk is aan het hebben van een kind van jezelf. Zoiets.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55569237
Toelichting:
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 27 december 2007 @ 12:07:53 #190
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55569254
Dag merlijn tot over 3 daagjes

Nicole en sugar lief

en Yppy, ik vind het zo mooi om het van jouw zo te horen

Wij gaan zo veraardagsshoppen voor Arwie
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 27 december 2007 @ 12:14:41 #191
190853 RockabeIIa
pi_55569388
Och Yppy, tis echt een madammeke! mooi verfijnd koppie ook <3

Ik ben ook verliefd op Brent geloof ik. Zelfs dat al mijn kleren de hele kerst onder de snotvegen zaten omdat hij zo graag knuffelt vond ik niet erg
  donderdag 27 december 2007 @ 12:25:01 #192
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55569589
quote:
Op donderdag 27 december 2007 12:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Och Yppy, tis echt een madammeke! mooi verfijnd koppie ook <3

Ik ben ook verliefd op Brent geloof ik. Zelfs dat al mijn kleren de hele kerst onder de snotvegen zaten omdat hij zo graag knuffelt vond ik niet erg

trouwens stomme vraag, arwen heb een blauw oogje , maar van dat soort dingen maken jullie daar nou wle foto's van? heb tot nu toe nog niet gedaan.. ,me schoonvader zei juist wel te doen als herinenring voor haar later.
  donderdag 27 december 2007 @ 13:20:10 #193
108648 cattie
lieve moeder
pi_55570740
Dag Merlijn!

Wat schattig hoe Anna aan het spelen is.

Evenstar, ik heb altijd gewoon foto's gemaakt. Blauwe plekken horen er nu eenmaal ook bij.
  donderdag 27 december 2007 @ 14:17:14 #194
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55572130
Dag Merlijn!

YPPY, wat ontzettend lief, de foto maar ook jouw post!

Evenstar, Arwie, die heb ik zelf nog nooit gehoord! Wel honderdduizend andere varianten...
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 27 december 2007 @ 18:50:16 #195
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55578628
Heb toch maar een foto gemaakt

en PM ze noemt zichzelf arwie

zal eens kijken of ik het gefilmt krijg, meestal op zulke momenten of als anderen erbij zijn ( en je wilt even pimpen ) en je vraagt hoe ze heet zegt ze dan aap

Kadootje staat al, morgen laatste 2 onderdeeltjes in de winkel ophalen.
Ze krijgt een aquarium met 2 visjes ( ja een ehct aquarium )
Omdat ze al zo;n bult speelgoed en kleertjes heeft , en ze gek is op visjes dan maar een visjes en aquarium !
Gok zo als je aan arwen vraagt hoe ze moeten heten dat ze zegt dora en boots
pi_55580522
Heerlijk die verhalen over de kids. Ik geniet met volle teugen van jullie liefdevolle verhalen. Zelfs van de snottebellen van Brent
Tinka snel weer opknappen en zorgen dat je weer wat meer binnenkrijgt. Ribbentellen is geen hobby...

Hier kom ik helaas met iets minder goed nieuws. Maud heeft zoals verwacht de waterpokken. Ze heeft netjes gewacht tot na de kerst en ik hoop heeeeeeeeeeeel erg hard dat het bij de 7 pokken blijft die ze nu heeft, maar goed dat weten we pas de komende dagen.

Arwen een hele, hele fijne verjaardag en veel plezier met je levende schilderij. Een eigen aqaurium wat gaaf En Dora en Boots zijn hele mooie namen voor vissen.... En anders is Benny of Tico ook nog heel passend.
pi_55582399
Och, Maud, alweer ziek? Sterkte ermee hoor Chaca!

En jullie kunnen allemaal wel zeggen dat je verliefd bent, maar ík heb toch maar mooi het allerallerallerliefste ventje van de heeeeeeele wereld!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 27 december 2007 @ 21:09:50 #198
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55582833
quote:
Op donderdag 27 december 2007 20:55 schreef Moonah het volgende:

En jullie kunnen allemaal wel zeggen dat je verliefd bent, maar ík heb toch maar mooi het allerallerallerliefste ventje van de heeeeeeele wereld!
claim ik bij deze het aller allerallerliefste meiske
pi_55585256
quote:
Op donderdag 27 december 2007 10:43 schreef Sugar het volgende:
Ghehehe, nou als Kendahl zijn koppie stoot en hij is bezig, dan loopt hij liever door. Maar dan zie je wel af en toe even zo'n handje naar het pijnlijke plekje gaan. Moppie!
  donderdag 27 december 2007 @ 22:11:54 #200
108648 cattie
lieve moeder
pi_55585349
quote:
Op donderdag 27 december 2007 20:55 schreef Moonah het volgende:

Nietus!!
Dat is Ive!!

Vanavond is Ive met mijn vader mee naar mijn ouders gegaan om 1 nachtje te logeren. Toen ze weg reden ging Ive heel uitbundig naar ons zwaaien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')