Okee. Dan is het goed.quote:Op maandag 24 december 2007 20:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sorry, ik reageerde ook een beetje kattig
quote:Op woensdag 26 december 2007 22:57 schreef Randa_v het volgende:vanaf morgen mag Merlijn echt naar het Peutertopic, is meneer al twee jaar.
Jeeh, wat gaat het snel.
Haha das ook lief. Mikael weet heel goed waar die kus moet. Als die zich zelf pijn doet komt ie half huilend half lachend naar me toe met zijn tong uit zjn mond om een kus vragenquote:Op donderdag 27 december 2007 10:43 schreef Sugar het volgende:
Zo ben ik ook erg verliefd op Storm, die, als hij zijn bolletje gestoten heeft of op zijn knietjes gevallen is, steevast naar me toe komt lopen, met een handje vooruit om er een kus op te krijgen. Waar hij ook pijn heeft, op die hand hoort een kus, afgekeken van grote zus.
quote:Op donderdag 27 december 2007 12:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Och Yppy, tis echt een madammeke! mooi verfijnd koppie ook <3
Ik ben ook verliefd op Brent geloof ik. Zelfs dat al mijn kleren de hele kerst onder de snotvegen zaten omdat hij zo graag knuffelt vond ik niet erg
claim ik bij deze het aller allerallerliefste meiskequote:Op donderdag 27 december 2007 20:55 schreef Moonah het volgende:
Och, Maud, alweer ziek?Sterkte ermee hoor Chaca!
En jullie kunnen allemaal wel zeggen dat je verliefd bent, maar ík heb toch maar mooi het allerallerallerliefste ventje van de heeeeeeele wereld!![]()
Ghehehe, nou als Kendahl zijn koppie stoot en hij is bezig, dan loopt hij liever door. Maar dan zie je wel af en toe even zo'n handje naar het pijnlijke plekje gaan.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:43 schreef Sugar het volgende:
Zo ben ik ook erg verliefd op Storm, die, als hij zijn bolletje gestoten heeft of op zijn knietjes gevallen is, steevast naar me toe komt lopen, met een handje vooruit om er een kus op te krijgen. Waar hij ook pijn heeft, op die hand hoort een kus, afgekeken van grote zus.
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:55 schreef Moonah het volgende:
Och, Maud, alweer ziek?Sterkte ermee hoor Chaca!
En jullie kunnen allemaal wel zeggen dat je verliefd bent, maar ík heb toch maar mooi het allerallerallerliefste ventje van de heeeeeeele wereld!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |