Ik vertrek zo, ik moet nog van wat Goudvishal muntjes af en anders kom ik er nietmeer.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:16 schreef remlof het volgende:
Dus... Wie gaan er vanavond nog naar de Punkrock Ode aan de Goudvishal?
Ik kan er niet zijn voor half 11 ofzo, maar kom nog wel even denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik vertrek zo, ik moet nog van wat Goudvishal muntjes af en anders kom ik er nietmeer.
Ook in de stad jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:29 schreef Tha_Mars het volgende:
feestdagen? vrije dagen... kerstboom staat...
Proost!quote:Op maandag 17 december 2007 23:08 schreef Adelante het volgende:
alle wijzen komen uit het Oosten, ook de FA's natuurlijk
bier@!
dat heb ik dan weer gemistquote:Op maandag 17 december 2007 07:24 schreef Vork het volgende:
Ze hadden gisteren met koopzondag ook een groot blik idioten opengetrokken, verkleed danwel zingend. Het toppunt was die eikel met z'n kruis die iedereen in de stad gisteren voor geldwolven uitmaakte en vond dat we waren bezeten door de duivel, gevolgd door wat Jezus prietpraat.
Snelle kopertquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer gemist
op zaterdag waren er ijsbeelden, indianen en een levende kerstboom![]()
en ik heb ze allemaal gezien terwijl ik binnen het uur een broek, twee truitjes en 5 kerstcadeaus had gekocht...
ik háát winkelen
ik zie het ook nu al!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
en remlof heeft yvonne gepijpt zie ik? FA, toe maar
Het is er 's avonds niet zo drukquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:08 schreef -skippybal- het volgende:
Is er al iemand wezen schaatsen op de Korenmarkt?
Dat is die toch op de hoek bij de V&Dquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
wel wezen wokken bij het wok paradijshebben daar iets van 3 uur gezeten
we waren de laatsten die weggingen
Wie vannacht allemaal in de stad te vinden?quote:maandag 31 december
OUD & FOUT
oud en nieuw party
herleef de 'alternative' 70/80 ties
Glamrock-Hardrock-Punk-Wave-Heavy Metal
maar ook de Disco zal niet ontbreken
open 23.00 tot 05.00
entree gratis
Ow dat klinkt wel aardig, alleen is het op en rond de Korenmarkt altijd zo teringdruk op ouwejaarsnachtquote:Op woensdag 26 december 2007 18:42 schreef -skippybal- het volgende:
Ik. Misschien. Weet het allemaal nog niet eigenlijk
The Stage heeft op zich wel iets tofs:
[..]
Ik niet, moet morgen werken.quote:Wie vannacht allemaal in de stad te vinden?
Ach, al die breezahkinders gaan echt niet naar een Punk-party hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat klinkt wel aardig, alleen is het op en rond de Korenmarkt altijd zo teringdruk op ouwejaarsnacht
[..]
Kut voor jequote:Ik niet, moet morgen werken.
gelukkig loopt het OV wel gesmeerd in arnhemquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:54 schreef SimtekF1 het volgende:
Arnhem, leuke stad alleen zwaar beroerd te bereiken met de auto.
Velperbroek.
Dat klopt als een bus..quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
gelukkig loopt het OV wel gesmeerd in arnhem
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat klopt als een bus..(snap je 'm, dubbelzinnig haha
![]()
)
heerlijk knooppuntquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:54 schreef SimtekF1 het volgende:
Arnhem, leuke stad alleen zwaar beroerd te bereiken met de auto.
Velperbroek.
Ja maar als ik er rij is dat meestal in de spits en dan mag je blij zijn als er uberhaupt al beweging in zit.quote:Op zondag 30 december 2007 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heerlijk knooppunt![]()
zorgen dat je groen hebt, en dan met 90 eroverheen crossen.. extra rondje
Bron?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:34 schreef Vork het volgende:
Het schijnt dat de homo's het geweld in Amsterdam zo zat zijn, dat ze Arnhem nu tot homohoofdstad hebben uitgeroepen. Het zal welweer iets met die modeacademie te maken hebben.
Even kijken, het is dus een uitslag van een enquete van een of andere homo website. Hoe dan ook, een bronnetje en een quote:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:46 schreef remlof het volgende:
Bron?
quote:Arnhem nieuwe homohoofdstad
donderdag 3 januari 2008 om 18:44
De homohoreca in Amsterdam is uit de gratie, die van Arnhem is ’in’. Dat blijkt uit een onderzoek onder 36.000 bezoekers op de website Gay.nl. In de categorieën ’sauna’s’, ’discotheken’ en ’café’s’ haalden gelegenheden in de hoofdstad de top drie niet. Arnhem werd respectievelijk eerste, tweede en derde.
AMSTERDAM - André Stevens, woordvoerder van Gaysite.nl, ontving al eerder dit jaar ontevreden signalen over Amsterdam. "Uit reacties op de site bleek dat mensen de service in Amsterdam slecht vinden en de prijzen hoog. Er gebeurt het laatste jaar ook weinig spectaculairs. Je zou kunnen zeggen dat Arnhem de nieuwe 'gay capital' is."
Met de Gay Pride werd Amsterdam nog wel tweede in de categorie 'favoriete gay party'. Frank van Dalen, voorzitter van belangenvereniging voor homo's COC, komt dan ook op voor de hoofdstad. "Amsterdam trekt nog steeds heel veel homo's uit het buitenland. Bovendien is de afgelopen jaren een aantal grote discotheken gesloten. De stad heeft natuurlijk wel wat glans verloren door incidenten eerder dit jaar, waarbij homo's in elkaar zijn geslagen."
Presikhaaf is ook represent..quote:Op zondag 6 januari 2008 21:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:Ook Rijkerswoerd is bij dezen weer vertegenwoordigd.
Waar woon jij dan ook alweer?quote:
Waar jij dan?quote:
de vraag is of arnhem daar blij mee moet zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
de vraag is nu of we daar blij mee moeten zijn
uiteraardquote:Op zondag 6 januari 2008 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
de vraag is of arnhem daar blij mee moet zijn
En ik danquote:Op zondag 6 januari 2008 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uiteraardwij zijn een aanwinst! Vork en ik dan
ging jij niet naarquote:Op zondag 6 januari 2008 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uiteraardwij zijn een aanwinst! Vork en ik dan
quote:
Technisch gezien welquote:Op zondag 6 januari 2008 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, remlof, kan jij niet nu ene persoon met een F unbannen?![]()
tuurlijk nietquote:Op zondag 6 januari 2008 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Technisch gezien wel
Maar stuur maar een mailtje naar forum@fok.nl
je bent de enige hollander?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:02 schreef LasTeR het volgende:
Ik voel me zwaar in etnische minderheid hier in Malburgen.
idd over het lange water bedoel je, presikhaaf pauperbuurtquote:
ja rare probleemwijkquote:Op maandag 7 januari 2008 18:49 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
idd over het lange water bedoel je, presikhaaf pauperbuurt
En motorbloempje was ook weer op school vandaag? of was er een andere brommer met chille werktijden?
Je slaat de spijker op zijn kop!quote:
Okay, niet de enige.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:02 schreef LasTeR het volgende:
Moet je maar eens een kijkje nemen...
[ afbeelding ]
Dat ding staat in arnhem.
Ik had hem zondag (volgens mij) voor het eerst gezien, maar ik was dan ook een tijd niet echt aanwezig in arnhem.quote:
en voor 5 euries mag je nog naar binnen ook!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:02 schreef LasTeR het volgende:
Moet je maar eens een kijkje nemen...
[ afbeelding ]
Dat ding staat in arnhem.
Zoo heej! Wat is er te vinden dan? Skeletten van dieren die zijn vergeten?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:41 schreef berc het volgende:
[..]
en voor 5 euries mag je nog naar binnen ook!
Ja, vast wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:10 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn er morgen nog fokkertjes in Boscch dan==
Ok, ik hoor het wel!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:30 schreef -skippybal- het volgende:
Cool! Dan bel ik je nog wel als ik kom ±'
en waar woon jij dan niet?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:13 schreef AsianTiger het volgende:
Arnhem bestaat uit mensen die ongelooflijk stug en sjagrijnig zijn . verder denken in arnhem dat zij het cenrtum van het universum zijn en dat ze de enige zijn die de oorlog hebben meegemaakt. bovendien is het een stad waarvan de inwoners totaal niet gastvrij zijn. dus beste arnhemmmers zet je beste beetje voor en smile. een goede tip: ga eens de stad uit en kijk welke steden er nog meer zijn in nederland.
True, ernemmers zijn stug. Maar milanezen zijn nog veel erger hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 16:13 schreef AsianTiger het volgende:
Arnhem bestaat uit mensen die ongelooflijk stug en sjagrijnig zijn . verder denken in arnhem dat zij het cenrtum van het universum zijn en dat ze de enige zijn die de oorlog hebben meegemaakt. bovendien is het een stad waarvan de inwoners totaal niet gastvrij zijn. dus beste arnhemmmers zet je beste beetje voor en smile. een goede tip: ga eens de stad uit en kijk welke steden er nog meer zijn in nederland.
Hier past maar één smiley bij...quote:Op zondag 13 januari 2008 16:13 schreef AsianTiger het volgende:
quote:
quote:
Jawohl!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef remlof het volgende:
Ernemmers zijn dan ook halve duitsers he?
Geburtsort ofzoquote:Op maandag 14 januari 2008 00:06 schreef LasTeR het volgende:
Mein gebörte Ort liegt noch weiter nach Osten.
Ofzo.
Doetinchem.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geburtsort ofzo
Maar veel oostelijker kan toch niet, of je moet richting Enschede komen
HAN FEM!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:15 schreef donroyco het volgende:
Weet iemand een goedkope en snelle copyshop in Arnhem te zitten? Liefst in PresikhaafOh ja.. en niet dat je zelf iets moet gaan inbinden en dat het meteen gedaan kan worden
Portfolio's en school...
Geen zin in wachttijdenquote:
neen, ik begeef mij niet in krakerspanden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:18 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Nog mensen naar Bosch vanaaf?
Het ging om gisteravondquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:50 schreef -skippybal- het volgende:
Ik misschien. Eerst verjaardag en dan misschien dus....
goed bereikbaar en totaal geen bouwput die beste binnenstad...quote:Arnhem mag zich de komende twee jaar “Beste Binnenstad” van Nederland noemen. Het Platform Detailhandel Nederland, het Platform Binnenstadsmanagement en het Hoofdbedrijfschap Detailhandel hebben de binnenstad van Arnhem uitgeroepen tot Beste Binnenstad 2007 in de categorie “grote”steden. De jury noemt Arnhem een complete stad met een knusse uitstraling waar de vriendelijke atmosfeer zorgt voor een prettig verblijfsklimaat. Maar ook de diversiteit in horeca- cultuur- en winkelaanbod in combinatie met de historische omgeving maakt deze stad zo bijzonder. Deze kenmerken, in combinatie met de sterke lokale samenwerking van alle betrokkenen op het gebied van veiligheid, mobiliteit en promotie, hebben Arnhem de titel opgeleverd.
Goeie timing, dat is de eerste avond van het EK voetbalquote:Op maandag 21 januari 2008 23:02 schreef Tha_Mars het volgende:
stil?
Voor de festivalgangers, toevallig dacht ik aan zon zee en strand, en ontdekte dat Free Your Mind op 7 juni 2008 wordt gehouden! Zet het alvast in je agenda (voorverkoop : 1 maart. Laat maar komen die Lente/Zomer
de lente... Zoals ik het zie zitten we nu in de herfst, en krijgen we eerst nog een winter voordat er ook maar korte jurkjes te zien zullen zijnquote:Op maandag 21 januari 2008 23:26 schreef -skippybal- het volgende:
Zou dat Brtise indie-festivalletje ooit nog eens komen? Zal wel niet he
Maar laat die Lente inderdaad maar komen. Lekker biertjes tikken in Sonsbeek
Kut, begint die ellende ook weer?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Goeie timing, dat is de eerste avond van het EK voetbal
Mensen die nootjes in je bier gooien...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:01 schreef Garisson72 het volgende:
nou ja ik weet niet, er ontstonden toch groepjes binnen de groep toen er werd voorgesteld om gezellig rond een tafel te gaan zitten waar iederéén tenminste kon zitten, maar er bepaalde figuren waren (ik noem verder geen namen hoor) die maar gewoon ijzerenheinig aan die sta-tafel bleven omdat zij daar wél een kruk hadden bemachtigd.het was idd leuk!
Vind ik ook irritant jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die nootjes in je bier gooien...
We waren niet in Bosch maar in Nescio.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Vind ik ook irritant ja
Maar ik heb je gisteren niet gezien
Heldinquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga misschien Schultenbrau drinken![]()
Electro sucks
Ik ga misschien ook wel even kijken. Maar wel laat dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:24 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga misschien wel even en Bosch kijken. (Goeie) Electro schopt kont! Misschien, misschien ook niet...
Gister trouwens karaoke gedaan in tokkiekroeg De Tijd
Laat of laat? Niet dat ik misschien daar weer om half 3 aan kom en dan weer een "jah, ik ben al thuis" krijgquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook wel even kijken. Maar wel laat dan.
Ik was ook niet in Bosch hoor, maar in de 3arron..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
We waren niet in Bosch maar in Nescio.
Nah, als ik ga ben ik er om half drie welquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Laat of laat? Niet dat ik misschien daar weer om half 3 aan kom en dan weer een "jah, ik ben al thuis" krijg
Das een relaxte kroeg! Jupilerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik was ook niet in Bosch hoor, maar in de 3arron..
*grin* als ze zo van drie kanten bestookt wordt zal ze wel denken dat er echt heul wat aan de hand is, maar goed...quote:
Oh zo! :0quote:Op maandag 28 januari 2008 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. als ze 28 uur nodig hebben en daar kan 12 uur stage bijgewoon proberen
even mailen naar info apenkringel vivare punt nl
Nee hoor, je hebt er goed aan gedaan! Wie heeft je aangepraat dat het slecht zou zijn dan? Die vieze Nijmegenaren zeker!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoi,
Nieuwe Arnhemmer meldt.
Ik woonde hiervoor wel in Nijmegen, is dat erg en word ik nu gelijk verstoten?
Zit ik in Malburgen nog wel goed, je weet toch.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:28 schreef Adelante het volgende:
arnhem-zuid is bijna elst is bijna nijmegen
Geitenkampquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:26 schreef LasTeR het volgende:
Wat is nu dan de kútste buurt van Arnhem?
Zuidquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:26 schreef LasTeR het volgende:
Wat is nu dan de kútste buurt van Arnhem?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Yeah,
Anti-Arnhem-Zuid huilies ook
Ga ik toch lekker in Nijmegen studeren als die lui uit noord zo verwaand doen
Presikhaaf was een paar jaar geleden ook zo. Veel Turken, bejaarden en studenten en eigenlijk was het prima. Alleen wat er nu woont bestaat voor een aanzieknlijk deel aan mensen die er tijdelijk wonen. De wijk wordt gesloopt (mijn flat gaat in juli plat) en veel mensen hebben hier dus een tijdelijk huurcontract om wat voor reden dan ook. Dit zorgt dus voor overlast met name troep en geluid van mensen die weinig band hebben met de wijk, maar ook sloperijen en braak komt naar mijn idee ook steeds meer voor. Achteruitgang is dus merkbaar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
LOL
Een mooie uitleg.
Na nog geen maand hier te wonen, heb ik mijn scheldvocabulaire ook al flink uit kunnen breiden dankzij het aanhoren van een gezellige burenruzie van de overburen (nabespreking van een incidentje met iemand uit de buurt in een coffeeshop).
Qua mopperen op allochtonen valt het hier wel mee, maar dat is ook niet gek met een percentage allochtonen van 37% natuulijk. Dat vind ik zelf wel gezellig.
Verder is het een mengeling van volks en studenten, erg ok.
Jij kwam binnenkort ook naar Klarendal?
Dan zit je nog wel 5 jaar in Arnhem vastquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[me=motorbloempje] verlaat binnenkort ook deze toko voor Nijmegen..maargoed.. eerst maar eens een huis vinden in Nijmegen
![]()
Zeg je gaat niet ruzieën met ijsmeis op de poolmeet hequote:maar ik vind het wel leuk om te borrelen met Fok!ArnhemAls ik in Nijmegen woon krijg je ineens ijsmeis er gratis bij
![]()
kom ik wel eens in de zoveel tijd op de motor scheuren naar Arnhem
Bosch dusquote:Vrijdag 8 februari (concert/punk)
Karel Anker en de Joden, The Sausage Party, The Vlerken
open: 21:00 entree: ¤ 4,-
Nu de Goudvishal haar deuren gesloten heeft is er een punk-gat gevallen in Arnhem maar geen nood; wij gooien dat gat wel even dicht! Drie keiharde gruizige punkhardcore bands voor de echte liefhebbers! Karel Anker en de Joden..... wat een rare naam hebben deze manen gekozen, veel weten we niet over deze band behalve dat de Amsterdammers hardcore uit de spaekers laten gieren als een dolleman! Wat een ontzettend harde band! dit mag je niet missen! Ook The Sausage party is enigsinds onvindbaar op het internet maar dat mag de pret niet drukken. De songs die we gehoord hebben zijn vet! Duidelijk niet onbekend; The Vlerken! Uit ons eigenste Arnhem! Lekker punk!
Zeker nog aan het bier, die punkersquote:Vrijdag 8 februari (concert/punk)
Karel Anker en de Joden, The Sausage Party, The Vlerken
open: 21:00 entree: ¤ 4,-
Nu de Goudvishal haar deuren gesloten heeft is er een punk-gat gevallen in Arnhem maar geen nood; wij gooien dat gat wel even dicht! Drie keiharde gruizige punkhardcore bands voor de echte liefhebbers! Karel Anker en de Joden..... wat een rare naam hebben deze manen gekozen, veel weten we niet over deze band behalve dat de Amsterdammers hardcore uit de spaekers laten gieren als een dolleman! Wat een ontzettend harde band! dit mag je niet missen! Ook The Sausage party is enigsinds onvindbaar op het internet maar dat mag de pret niet drukken. De songs die we gehoord hebben zijn vet! Duidelijk niet onbekend; The Vlerken! Uit ons eigenste Arnhem! Lekker punk!
Misschien zie je Joran nog.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zeker nog aan het bier, die punkers
Ik kom in ieder geval nietZou eerder te vinden zijn in de Manhattan, qua muziekstijl dan, niet qua bezoekers
Karel Anker en dan krijgt ie post, zo van dhr. K. Ankerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Karel Anker en de Joden
Wat een niveau
Zozo, jij bent bij de pinkenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Karel Anker en dan krijgt ie post, zo van dhr. K. Anker
woar?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:13 schreef -skippybal- het volgende:
Hier zitten wel wat Punk-liefhebbers, toch?
[..]
Bosch dus
Ik weet het nog niet. Moet dan tot 2200 uur werkenMisschien in één keer door.
Nijmegen (bite mequote:
huis in nijmegen gaat ons met bijna 6 jaar meettijd wel lukken deze zomerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dan zit je nog wel 5 jaar in Arnhem vast
[..]
Zeg je gaat niet ruzieën met ijsmeis op de poolmeet heWat je probleem met haar ook mag zijn
Ze woont ook niet in nijmgen hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
huis in nijmegen gaat ons met bijna 6 jaar meettijd wel lukken deze zomer
en he, ik heb niets tegen ijsmeis, maar ook niets métdus tsja... heb liever m'n Arnhem-vriendjes
Van mij geen klachten over Nijmegen hoorquote:
Een paar schoenen = tweequote:Op donderdag 7 februari 2008 01:06 schreef -skippybal- het volgende:
En een paar tientjes is toch niet nodig? Twintig is genoeg, toch?
Whehehe je wordt oudquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:06 schreef -skippybal- het volgende:
Lol
Nou ik had jou dat smsje gestuurd, en daarna ben ik op de bank in slaap gevallenBier over m'n broek en wakker geworden met Nickelodeon
En om 8 uur leek het me niet meer nodig om te smsen/bellen dat ik niet meer kwam
quote:Maar wat heb ik dan gemist?
Dat dus.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik heb over dat gothfest gehoord dat het kwa outfits wel heel extreem was, alsof je in een andere wereld liep
Ja, als ik dat heb kom ik wel.quote:En een paar tientjes is toch niet nodig? Twintig is genoeg, toch?
Whehehe, er stond 'word'quote:
In de kreog is gewoon normale, relaxte muziek om bij te ouwehoerenquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik zal er niet te vinden zijn, helaasch niet mijn muziek
Ja lekkerquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:10 schreef Vork het volgende:
Bier, iemand?
Au revoir, zie MEDquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:09 schreef DenFranscheSlag het volgende:
allo alloooooooooooooo allo allooooooo, allo allooooo-oooooo, allo allooooo!!!
Whehehe [14.GIF]quote:
Dat komt me bekend voor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:09 schreef DenFranscheSlag het volgende:
allo alloooooooooooooo allo allooooooo, allo allooooo-oooooo, allo allooooo!!!
Welkom in Klarendal, aanstaande bijna-buurmanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:59 schreef Vork het volgende:
Goed nieuws, de woningbouw heeft me nu al een woning aangeboden. Ik moet 'm nog wel bekijken, maar het moet wel heel erg zijn wil ik dat niet gaan accepteren. Met andere woorden, ik heb wrs. per eind maart dan eindelijk een niet-sloop woning in een van de beste wijken van Arnhem.
Hoe is het onder die steen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:43 schreef -skippybal- het volgende:
Waar zit de Nescio?
Wat ben jij aan het puffen? Toch niet zwanger?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
heu.. *puf* vel *steun* op *kreun*
wie weet.. heb volgens mij zaterdagavond niets te doen
hallo die bult oplopen pfffquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:53 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het puffen? Toch niet zwanger?
Weer met nakende meisjes dansend op de bar?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:38 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Zo hoest hier?
Wisten jullie dat de komende zaterdagen er erg leuke livemuziek is in Nescio?Ik wil wel ff kijken eigenlijk, misschien ff na m;n werk.... meer geintereseerden?
Ik wil best even voor je op de bar gaan staan hoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Weer met nakende meisjes dansend op de bar?
En wat voor een muziek is het?
Je moeder.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:02 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
hallo die bult oplopen pfff
nog een dagje en dan weekend,3arron uiteraard weer
Als je een goede geluidsman hebt ja. Ik gok dat de Nescio dat niét heeftquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan rock toch ook acoustisch spelen?
Nee, maar ze hebben wel Erdinger op de tapquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als je een goede geluidsman hebt ja. Ik gok dat de Nescio dat niét heeft
Vast wel, moet nog even zien.quote:Ik kom trouwens zaterdag misschien wel even kijken
Iemand trouwens nog meer volgende week vrijdag naar Creature With The Atom Brain in Bosch? Geniale vuige Belgische experimentele noise. Dat is pas rock9 euro.
Da's idd rock die creaturenquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als je een goede geluidsman hebt ja. Ik gok dat de Nescio dat niét heeft
Ik kom trouwens zaterdag misschien wel even kijken
Iemand trouwens nog meer volgende week vrijdag naar Creature With The Atom Brain in Bosch? Geniale vuige Belgische experimentele noise. Dat is pas rock9 euro.
Oeh, dat klinkt wel goed! Misschien toch maar even naar Bosch volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:11 schreef Doc het volgende:
[..]
Da's idd rock die creaturen
check 'n maaispees: http://www.myspace.com/creaturewiththeatombrain
Gezellig! Ik heb gehoord dat Quickie_Butt Jerney_Kaagman naakt op de bar gaat dansenquote:Ik ben misschien ben zaterdag ook in Nescio te vinden.
alwéér!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:29 schreef remlof het volgende:
Gezellig! Ik heb gehoord dat Quickie_Butt Jerney_Kaagman naakt op de bar gaat dansen
yay! gefelischap, Vorruk!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 04:47 schreef Vork het volgende:
O, in dat geval... Nee misschien kom ik ook wel kijken.
Oh, de woning heb ik gewoon geaccepteerd, dus per april woon ik strategisch vlakbij Bosch, Nescio, centrum Sonsbeek, remlof, Jerney kaagman en Garisson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |