Dat is goed om te weten.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:26 schreef remlof het volgende:
Samenvatting: FOK!kers weten zich niet te gedragen IRL.
Nee, dat is juist ongeveer het enige positieve aan die kroeg.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:28 schreef bolivian het volgende:
Klacht: Ze schenken Paulaner in mijn kroeg,.
Sterker, FOK!kers weten zich zelf op FOK! niet te gedragen!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:26 schreef remlof het volgende:
[...]
Samenvatting: FOK!kers weten zich niet te gedragen IRL.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:29 schreef bolivian het volgende:
[..]
Sterker, FOK!kers weten zich zelf op FOK! niet te gedragen!
Iets met het eigen nest vervuilen...
Dan sta jij niet in het echte leven en neem ik bij dezen jouw klacht als "minder serieusTM ".quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is juist ongeveer het enige positieve aan die kroeg.
Dat quote ik maar even, voordat het wordt geëdit.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:30 schreef remlof het volgende:
Ow, ik noem trouwens geen namen verder
Niemand edit mijquote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat quote ik maar even, voordat het wordt geëdit.
Dat was het eerste inactieve account wat hij kon vinden.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat quote ik maar even, voordat het wordt geëdit.
Heul niet, het is een kloonquote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:34 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Dat was het eerste inactieve account wat hij kon vinden.
Mits olijfolie.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:36 schreef bolivian het volgende:
[..]
Remlof: zelfbevlekker eerste klas!
Ja duh, anders giet je het zo moeilijk in je slokdarm he?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:37 schreef Koenholio het volgende:
ík drink nu lekker bier zonder dopjes [ afbeelding ]
Toch niet 'over' een biertje he? Toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja daar hebben we het ook nog over gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |