quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Arnhem, dat is ook geen stad om alleen heen te mogen
remlof woont er, dat zegt toch genoeg!!!![]()
je moeder heeft vast groot gelijk!![]()
Je neemt jezelf mee?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en als je tóch mag, zeg dan even wanneer en waar precies, dan zorg ik dat je moeder gelijk heeft
(en dan neem ik remlof mee! en Vork! en Garisson72! en Faithy! en Jerney_Kaagman! en Jerney_Klaagman! )
Het verklaard die dronkelappen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Oud genoegquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:20 schreef rulerofdeath het volgende:
hoe oud ben je dan?
Jij woont er ook en maakt de straten daar onveilig met je motor (als ze al niet onveilig zijn vanzichtzelf...)quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik gok 9quote:
Bedankt dat je Nederland helpt met het aanvullen van mensen met syndroom van down.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:35 schreef DJSmurf het volgende:
Nou bedankt voor die opbouwende reacties..
Graag gedaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bedankt dat je Nederland helpt met het aanvullen van mensen met syndroom van down.
Graag gedaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:35 schreef DJSmurf het volgende:
Nou bedankt voor die opbouwende reacties..
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Gewoon zeggen dat je buiten gaat spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |