Dank! Heb een paar dagen geleden derde BO gehad, dus productie is opeens heel snel omlaag geggaan. Nu nog ff paar dagen ochtendvoeding (al is het maar om e zeggen dat eli in 2008 ook bv gehad heeft) en dan is het klaar. Maar als ik jullie posts hier zo lees, mis ik het nu al. De BO's niet, de rest wel. maar het is een keuze, en die is gemaakt. Klaar.quote:Op zondag 30 december 2007 20:31 schreef chacama het volgende:
Beterschap met Pepijn en hopelijk kanpt ie snel op van de natuurlijke ORS. Goed om te weten...heb Maud in de periode toen ze zo ziek was en bijna niet dronk dus ook de beste ORS gegeven.... Is dat even fijn om te weten.
Davina succes met afbouwen.
Ik behandel Maud ook nog steeds als een bv-kindje. Dus als ze 'snachts wakker wordt, dan krijgt ze gewoon te drinken. En dat is dan in dit geval BV van P-iglet. Zo weet ik dat ik de max. aantal scheppen niet overga en zij slaapt er lekker op verder.
Ik val nog niet echt onder de langvoedsters, maar toch een reactie van hier.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:14 schreef Jelief het volgende:
Vraagje voor de langvoedsters. Drinken jullie pukkies nog voor het slapen gaan (in de zin van in slaap vallen aan de borst).
We proberen het steeds weer maar Emma maakt een enorme stampij als zE niet mag drinken voor het slapen gaan. Soms gaat het goed maar vaker niet. Als ze bij oma slaapt is er helemaal niks aan de hand.
De Daktarin creme die je bij de drogist kunt kopen is ook miconazolnitraatcreme.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:43 schreef Moonah het volgende:
Pixels, het klinkt mij heel bekend in de oren. Bij ons was het spruw die al in de melkkanaaltjes was gaan zitten. Mijn zoon had ook geen tekenen van spruw. Daarom waren we er dus te lang mee doorgelopen.
Als je naar de HA gaat en hij onderschrijft dit, vraag dan of je meteen Diflucan krijgt voorgeschreven voor jezelf. Dat moet je slikken. Voor je kind Daktaringel (geen Nystohupeldepup, ben de naam even kwijt, maar dat werkt minder goed). Daktarin moet je volgens recept 4x per etmaal geven, maar beter is om het vaker, maar dan wat minder te geven. En koop voor jezelf meteen een tube miconazolnitraatcreme (is zonder recept). Die smeer je op je tepels (werkt beter dan de Daktarin). Je moet die er wel goed afwassen voor het voeden.
Sterkte ermee!
Jawel, maar de Daktarin orale gel die voor het kind wordt voorgeschreven, moet je ook op je tepels smeren. En dat werkt minder goed (plus is een enorme plakzooi) dan 'gewone' miconazolnitraat huidcreme.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:58 schreef Macka66 het volgende:
[..]
De Daktarin creme die je bij de drogist kunt kopen is ook miconazolnitraatcreme.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:17 schreef Moonah het volgende:
Och die Simon!
Hij is echt een knap menneke aan het worden PM!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:29 schreef p_iglet het volgende:
Overigens staat op het apotheek etiket van de neusspray "1 spray in een neusgaat 2-5 minuten voor zogen"
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:16 schreef nebelung het volgende:
Heb je nog behoefte aan tips wat betreft kolven/tsr opwekkken?
quote:Dat is ook de rede dat ze bij ons op de kamer nog op haar zij ligt. Wat het cb weer niet wil omdat ze dat gevaarlijker vinden dan op de rug en spugen omdat er nog NOOIT volgens hun een kind gestikt is.
ja maar 'papa' heeft doos met handleiding en al wegggegooid.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:50 schreef Iksje het volgende:
Amaranta,
Heb je al een AVENT flessenwarmer?
Ik heb even gekeken in de handleiding van de mijne, en daarin staat een tabel met richtlijnen voor opwarmtijd, de potjes staan erin vermeld.
En ook twee 'stappenplannen':
a) voor AVENT zuigflessen en VIA bekers (gebruikt als zuigfles)
b) voor potjes en blikjes babyvoeding en VIA bekers (gebruikt als voedingspotje)
Dat zijn letterlijk de bewoordingen van de handleiding. Kan dus prima.
We vriezen hier ook in de potjes in, adapter met speen erop en dan de flessenwarmer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |