quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:17 schreef Moonah het volgende:
Och die Simon!
Hij is echt een knap menneke aan het worden PM!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:29 schreef p_iglet het volgende:
Overigens staat op het apotheek etiket van de neusspray "1 spray in een neusgaat 2-5 minuten voor zogen"
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:16 schreef nebelung het volgende:
Heb je nog behoefte aan tips wat betreft kolven/tsr opwekkken?
quote:Dat is ook de rede dat ze bij ons op de kamer nog op haar zij ligt. Wat het cb weer niet wil omdat ze dat gevaarlijker vinden dan op de rug en spugen omdat er nog NOOIT volgens hun een kind gestikt is.
ja maar 'papa' heeft doos met handleiding en al wegggegooid.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:50 schreef Iksje het volgende:
Amaranta,
Heb je al een AVENT flessenwarmer?
Ik heb even gekeken in de handleiding van de mijne, en daarin staat een tabel met richtlijnen voor opwarmtijd, de potjes staan erin vermeld.
En ook twee 'stappenplannen':
a) voor AVENT zuigflessen en VIA bekers (gebruikt als zuigfles)
b) voor potjes en blikjes babyvoeding en VIA bekers (gebruikt als voedingspotje)
Dat zijn letterlijk de bewoordingen van de handleiding. Kan dus prima.
We vriezen hier ook in de potjes in, adapter met speen erop en dan de flessenwarmer in.
Ok, dank je! Dus die siliconen dingen werken wel?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:01 schreef p_iglet het volgende:
Tegen het lekken in het begin die koffiepads. En tijdens het voeden spuugdoekje aan de kant waarbij je niet voed.
Na een tijdje die siliconen pads. Werkt prima als je geen enorme hoeveelheden meer lekt.
Maar in het begin ontkom je niet aan die koffiepads, die je dan nog na iedere voeding moet wisselen ook. Tegen het doorschijnen, wijder shirtje aan doen. En als je nog kraamvrouw bent maakt het niemand wat uit als je er niet al te flateus bij zit.
Hier zijn ze nu gelukkig zindelijk. Behalve bij flinke stuwing, dan lekt de kant waaraan ik niet voed.
Die siliconen dingen werkten bij mij prima.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ok, dank je! Dus die siliconen dingen werken wel?
Ik had zelf al zoiets van de eerste weken maakt het me geen reet uit dat iedereen de koffiepads kan zien. Alleen als ik dus naar de stad ga (na een paar weken) lijkt me dat gewoon niets.
Ze blijven ook niet lekken??
Niets eigenlijk. Ik had echt zin zin in ook nog maandverband voor mijn borsten... En eigenlijk had ik alleen de eerste weken af en toe last van een druppeltje. Fons dronk ook wel erg veel.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:57 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb hier een vraagje:
Wat doen jullie tegen lekken? Ik heb van die wasbare "koffiepads" aangeschaft, maar volgens mij zie je die hartstikke zitten...
Ik had ook nog van die siliconen plakkers gezien... Maar ik heb niet echt het idee dat dat fijn zit.
Hoe doen jullie dat?
Die andere twee zaten aan de andere kant?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:51 schreef YPPY het volgende:
(met twee van haar beentjes aan dezelfde kant)
Ik moet nog ergens wasbare zoogcompressen hebben, die voorgevormd zijn (Jippie's). Ik heb laatst gelet of ik ze nog in de winkel zag liggen, maar daar zag ik inderdaad geen voorgevormde liggen. Maar ik zag net op de site dat je ze wel kunt bestellen:quote:Op maandag 7 januari 2008 19:48 schreef amaranta het volgende:
Die wasbare heb ik ook ja. En die vormen niet mee met je beha. Verder heb ik all merken al geprobeerdl Er gaat niets boven die van bibi, maar die zijn stervens duur.
Krampjes heeft Eva voor zover ik weet geen last van.
babies HEBBEN helemaal geen darmflora in de baarmoeder.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:27 schreef Kersjes het volgende:
al tijdens de zwangerschap verstoord geraakte darmflora,
Nou ja, misschien verwoord ik het niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:27 schreef anneja het volgende:
[..]
babies HEBBEN helemaal geen darmflora in de baarmoeder.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:41 schreef Jelief het volgende:
Emma zegt onderhand gewoonweg dat de linker beter is dan de rechter
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:04 schreef PM-girl het volgende:
[..]Er is geen duidelijke voorkeur, maar meneer neemt telkens hier dan weer daar een slok...
Ook moeders hebben geen darmflora in de baarmoederquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:27 schreef anneja het volgende:
[..]
babies HEBBEN helemaal geen darmflora in de baarmoeder.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef owlet het volgende:
overigens heeft mijn CB-/huisarts toch gelijk gekregen met haar idiote theorie dat kinderen die lopen niet meer aan de borst zouden moeten. Sinds vandaag rent Ronja namelijk ineens de hele kamer door![]()
wat een ondeugende blikquote:Op maandag 7 januari 2008 21:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Hij heeft er nog steeds lol in.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |