SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en er is potverdikke niet eens functioneel naakt ...
Een 2 omdat ik het twisteinde wilde zien en het vol heb gehouden
Cijfer 2 / imdb 5.3
[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 26-12-2007 17:46:49 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Vind je het gek na 14 jaar als constant als briljanste film uitgemaakt te worden. Kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen. Ik snap de hele hetze niet zo over dit standaardfilmpje. Met wel wat grappig taal-interactie hier en daar.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:32 schreef ikMark het volgende:
Pulp Fiction - 7.5
Toffe film, ik had er alleen nog net iets meer van verwacht na de recensies.
Hier ben ik het volkomen mee eens. Doodzonde van dat middenstuk. Nu is het wel deels noodzakelijk, maar het zorgt er toch een beetje voor dat het niet als 1 geheel voelt. Met wat meer tempo en cohesie had dit makkelijk één van de beste films van het jaar kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:40 schreef Kw4Kje het volgende:
Atonement
Een mooie drama film, met prachtige beelden (scene in Duinkerk) en muziek. Wel vond ik dat in het midden van de film het een beetje inzakte (paar overbodige scene's naar mijn inzien) Maar het einde maakte dat weer goed.
Cijfer: 8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 6 / imdb 4.9
[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 27-12-2007 18:44:52 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 4 / imdb 4.4Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Vertel het maar gewoon, anders wordt het zo'n raadspelletje.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:08 schreef DaggerNL het volgende:
Als er één (of meerdere) comedyfilm is waar je zo hard lacht tijdens het kijken,
dan is het ..... ?
Nou ik heb eigenlijk zin om een film te kijken waar ik hard kan lachen, dus vraag ik hetquote:Op donderdag 27 december 2007 23:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Vertel het maar gewoon, anders wordt het zo'n raadspelletje.
This is Spinal Tap.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:08 schreef DaggerNL het volgende:
Als er één (of meerdere) comedyfilm is waar je zo hard lacht tijdens het kijken,
dan is het ..... ?
Ik las over het vraagteken heen.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:30 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Nou ik heb eigenlijk zin om een film te kijken waar ik hard kan lachen, dus vraag ik het
aan de rest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:23 schreef Karina het volgende:
I am Legend
Het gegeven vind ik op zich spannend en ik ben gek op zombies e.d. Helaas gebeurt er niet zo veel in de film. Het was redelijk op zijn best.Heb je dan niet die tig generators gezien tijds een scene toen hij eten aan het maken was voor hemzelf en de hond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Oh, moet ik dat er ook bij vertellen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:15 schreef Mainport het volgende:
En wat vind je ervan, Viking84?
Erg mee eensquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
As it is in heaven is echt een mooie film. Op de één of andere manier kan ik films uit Scandinavische hoek altijd erg waarderen. Ik weet niet wat het is. De films komen op één of andere manier heel puur en oprecht over.
Brødre mag je zeer zeker niet vergeten Falcoquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Erg mee eens. Probeer ook eens Deense films van Susanne Bier, die hebben dat misschien nog meer. Aanraders zijn Open Hearts en vooral After the Wedding.
Ook erg mee eens.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:26 schreef Falco het volgende:
Erg mee eens. Probeer ook eens Deense films van Susanne Bier, die hebben dat misschien nog meer. Aanraders zijn Open Hearts en vooral After the Wedding.
*Noteertquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Ben zelf ook behoorlijk veel Scandinavische Cinema aan het kijken de laatste tijd, begon begin dit jaar dankzij After the Wedding. Verder de laatste tijd Lilja 4-ever, Direktøren for det hele en Brødre gezien. En als het goed is komt deze vandaag binnen;quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ook erg mee eens.
Nog een Deense tip, in dit topic nog genoemd: De Pusher-trilogie.
Uit Zweden, een ijzersterk drama: Daybreak (Om jag vänder mig om).
Of uit Finland, ook zo'n realistisch drama: Frozen Land (Paha maa)
Noteer dan ook maar Idioternequote:Op vrijdag 28 december 2007 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*Noteert.
'Festen' vond ik ook erg goed.
Volgens mij heb jij een iets andere definitie van een akte dan ik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:59 schreef Gorro het volgende:
Atonement (Joe Wright, 2007)
Na Pride & Prejudice bewijst Joe Wright wederom met veel elegantie een kostuumdrama te kunnen regisseren. Met name de eerste helft is erg sterk. Saoirse Ronan zet een prachtige rol neer als 13-jarige Briony, het verhaal is boeiend met een goede opbouw naar het einde van de eerste akte en de film is een mooi samenspel tussen beeld en geluid. De tweede akte is minder, hoewel de scenes op het strand bij Duinkerken erg indrukwekkend is. Gelukkig is de slot akte weer van het niveau van de eerste. ****½
quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
As it is in heaven is echt een mooie film. Op de één of andere manier kan ik films uit Scandinavische hoek altijd erg waarderen. Ik weet niet wat het is. De films komen op één of andere manier heel puur en oprecht over.
*hint*hint*quote:Op woensdag 26 december 2007 12:31 schreef Roi het volgende:
De Grønne slagtere / The Green Butcher
Geniaal! Heerlijke zwarte en sublieme humor en een geweldig verhaal. Deze moet iedereen zien!
- 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |