Oh, moet ik dat er ook bij vertellen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:15 schreef Mainport het volgende:
En wat vind je ervan, Viking84?
Erg mee eensquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
As it is in heaven is echt een mooie film. Op de één of andere manier kan ik films uit Scandinavische hoek altijd erg waarderen. Ik weet niet wat het is. De films komen op één of andere manier heel puur en oprecht over.
Brødre mag je zeer zeker niet vergeten Falcoquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Erg mee eens. Probeer ook eens Deense films van Susanne Bier, die hebben dat misschien nog meer. Aanraders zijn Open Hearts en vooral After the Wedding.
Ook erg mee eens.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:26 schreef Falco het volgende:
Erg mee eens. Probeer ook eens Deense films van Susanne Bier, die hebben dat misschien nog meer. Aanraders zijn Open Hearts en vooral After the Wedding.
*Noteertquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Ben zelf ook behoorlijk veel Scandinavische Cinema aan het kijken de laatste tijd, begon begin dit jaar dankzij After the Wedding. Verder de laatste tijd Lilja 4-ever, Direktøren for det hele en Brødre gezien. En als het goed is komt deze vandaag binnen;quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ook erg mee eens.
Nog een Deense tip, in dit topic nog genoemd: De Pusher-trilogie.
Uit Zweden, een ijzersterk drama: Daybreak (Om jag vänder mig om).
Of uit Finland, ook zo'n realistisch drama: Frozen Land (Paha maa)
Noteer dan ook maar Idioternequote:Op vrijdag 28 december 2007 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*Noteert.
'Festen' vond ik ook erg goed.
Volgens mij heb jij een iets andere definitie van een akte dan ik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:59 schreef Gorro het volgende:
Atonement (Joe Wright, 2007)
Na Pride & Prejudice bewijst Joe Wright wederom met veel elegantie een kostuumdrama te kunnen regisseren. Met name de eerste helft is erg sterk. Saoirse Ronan zet een prachtige rol neer als 13-jarige Briony, het verhaal is boeiend met een goede opbouw naar het einde van de eerste akte en de film is een mooi samenspel tussen beeld en geluid. De tweede akte is minder, hoewel de scenes op het strand bij Duinkerken erg indrukwekkend is. Gelukkig is de slot akte weer van het niveau van de eerste. ****½
quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
As it is in heaven is echt een mooie film. Op de één of andere manier kan ik films uit Scandinavische hoek altijd erg waarderen. Ik weet niet wat het is. De films komen op één of andere manier heel puur en oprecht over.
*hint*hint*quote:Op woensdag 26 december 2007 12:31 schreef Roi het volgende:
De Grønne slagtere / The Green Butcher
Geniaal! Heerlijke zwarte en sublieme humor en een geweldig verhaal. Deze moet iedereen zien!
- 8
maar niet geyl.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:50 schreef Cyclonist het volgende:
Moordwijven was m'n laatste film, verhaal is vrij slap - zoals verwacht - maar verder wel een leuke film om in een melige bui te bekijken met een stel vrienden. Bracha was weer leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |