quote:Op donderdag 13 december 2007 21:48 schreef Blawh het volgende:
Jongens, als we snel zijn kunnen we allemaal over Maria heen!
Stand wordt na het weekend bekend gemaakt door Pietje, Bruce of kleinzusjequote:Op donderdag 13 december 2007 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
Gay: "Waar kijken jullie naar, trekken!"
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:42 schreef BonJovi het volgende:
Sharapova weer oeh maak me gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Oh jeequote:Op donderdag 13 december 2007 23:13 schreef ZoneKill het volgende:
Ha, gewonnen.![]()
@ Beschouw, bedankt voor het posten van de foto.
Helaas kan ik morgen niet jureren, ik ga naar het voetbal.![]()
![]()
Kan ook, als Zonekill dan kanquote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
We vinden wel iemand, wie wil er hier nou niet jureren.
Sparta? Is dat tegenwoordig voetbal?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:30 schreef Bayswater het volgende:
Sorry, ik ga ook naar het voetbal.
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Sparta? Is dat tegenwoordig voetbal?
Had jij gedacht dat hij helemaal naar het zuiden komt om naar sparta te kijken!?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Sparta? Is dat tegenwoordig voetbal?
Ik ga zometeen wintersportenquote:Op donderdag 13 december 2007 23:32 schreef Bayswater het volgende:
XL moet eigenlijk dan, of zit die op de filmset morgenavond?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:18 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Had jij gedacht dat hij helemaal naar het zuiden komt om naar sparta te kijken!?
pwnedquote:
Helemaal nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:13 schreef Blawh het volgende:
Topic loopt goed, nu al juryproblemen.
quote:Ambrosius
Gay: "Waar kijken jullie naar, trekken!"
quote:Blawh
Jongens, als we snel zijn kunnen we allemaal over Maria heen!
quote:Beschouw
Meeste rechtse: "Hé jongens, jullie kunnen onder zeil. Ik dek jullie wel toe."
quote:BonJovi
Persoon helemaal rechts Beschouw: "Hey wat kijken jullie naar me kleine zusje"
Feli met je 2e plaatsquote:
Vanavond al? Wil je het niet tot morgenavond geven?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Feli met je 2e plaats![]()
Als die Slurf vanavond te lam is om te jureren moet jij het doen![]()
Dankje, werd tijd.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vanavond al? Wil je het niet tot morgenavond geven?
[..]
Doe toch gewoon morgen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vanavond
( bij meer dan 3 inzendingen
)
Okquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Doe toch gewoon morgen.
Een beetje meer tijd mag wel.
Dan hoef ik sowieso niet te jureren, morgen zit ik in Utrecht.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
OkBrucert, je hebt gelijk
![]()
Morgenavond tussen 18.00 en 20.00 uur it is
ps. heb mn post ge-edit![]()
Al een beetje teruggelezen ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:46 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
'He verrek, ik héb knieeën.'
Vanavond al jury?
Jij solliciteert naar een poedelquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:01 schreef Tim86 het volgende:
ik vind de jury elke ronde nog matig eigenlijk...doel dan niet op hoe mijn onderschrift beoordeeld werd maar meer wie er hoog eindigden tov anderen die veel leuker waren in mijn ogen..
Maar ach..het is maar een spelletje
Als ik een keer winquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:01 schreef Tim86 het volgende:
ik vind de jury elke ronde nog matig eigenlijk...doel dan niet op hoe mijn onderschrift beoordeeld werd maar meer wie er hoog eindigden tov anderen die veel leuker waren in mijn ogen..
Maar ach..het is maar een spelletje
alleen als ik ze verdien hequote:Op zondag 16 december 2007 11:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als ik een keer win!!!!!!
krijg jij punten
Komt goedquote:
Nog nooit van Excel gehoord, je staat bovenaan en links staan de kolomrijnummers ipv de rankingquote:
Amateursquote:Op zondag 16 december 2007 17:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nog nooit van Excel gehoord, je staat bovenaan en links staan de kolomnummers ipv de ranking.
Hoezo 2e ??quote:
quote:Bruce117
El Aynaoui : "Ik hoop dat TheVulture deze hint begrijpt, anders stop ik er echt mee."
Zijn er nu nog mensen die mij geen gravelbijtertje durven te noemen?
quote:BonJovi
Tenniser says hello to his little friend
quote:Norrage
Tennisser in de knoop bij bal door de benen
Heel leuk idee Timmie !!!quote:Op zondag 16 december 2007 19:26 schreef Tim86 het volgende:
misschien leuk als degene die het plaatje heeft gepost na zijn/haar jurering het eigen onderschrift plaatst...iedereen heeft wel een bepaald doel of iets in gedachten bij het plaatsen van een foto..wel leuk om te zien wat de gedachte was
Sorryquote:
Dik verdiend.quote:Op zondag 16 december 2007 19:54 schreef kleinzusje het volgende:
Oh my god........... BonJovi winnaar
Motivatie graagquote:
hmm je zegt bijna precies wat ik wilde doen hahaquote:
jij in lingerie?quote:Op maandag 17 december 2007 12:37 schreef kleinzusje het volgende:
ps. BonJovi........... Ik heb al een super leuke foto klaarliggen voor mn overwinning, trouwens![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef BonJovi het volgende:
Sorry ging Hollands next top model finale kijken![]()
paar dames zijn zeker wel strak.
Becker probeert ontdoken belasting ludiek te verstoppen
Boris probeert zijn Duitse helm te verbergen.
quote:vrolijke-frits
Verwarde scholier gaat op Wimbeldon met de beker aan de haal
ik wist niet of ik moest huilen of lachen om de poedelprijsquote:[b]Rumille/b]
Boris Beker
quote:Op maandag 17 december 2007 22:38 schreef erkel het volgende:
Drama jury![]()
Ik had een hele andere top3 gekozen.
Doe je ding!quote:Op maandag 17 december 2007 22:38 schreef kleinzusje het volgende:
Mag ik de nieuwe plaatsen ?
Ahhhhhhhhhh, toe
Ja prima hoorquote:Op maandag 17 december 2007 22:40 schreef kleinzusje het volgende:
Deze ??![]()
[ afbeelding ]
Als wraak op de jury![]()
Geen punten, te laat
![]()
Omdat ik van Andy houen de feestdagen voor de deur staan
en ik kerst haat !!!
Ik vond mezelf echt erg goedquote:Op maandag 17 december 2007 22:41 schreef BonJovi het volgende:
Ik hou van kerst dus die foto is goed, leuk als je een andere top 3 had gekozen niveau was erg laag deze ronde.
Waarom staat 'ie niet in de uitslag dan? Net als bij VBL?quote:Op maandag 17 december 2007 22:44 schreef BonJovi het volgende:
is er wel een hoor kijk maar in de OP
quote:Op maandag 17 december 2007 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Er is zeker nog geen Tennisuitslag wiki? Dus plaatjes kopieren en plakken?
Wiki is helemaal aangepast vandaag en wordt nog veeeeeeeeeeeeeeel mooierquote:Op maandag 17 december 2007 22:44 schreef BonJovi het volgende:
is er wel een hoor kijk maar in de OP
Schat ik ben er druk mee bezigquote:Op maandag 17 december 2007 22:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom staat 'ie niet in de uitslag dan? Net als bij VBL?
Vond Norrage ook goedquote:Op maandag 17 december 2007 22:46 schreef erkel het volgende:
[..]
![]()
Colplay had ik sowieso een podiumplaats gegeven.
Natuurlijk is die er. Anders zou het voor een aantal users waarschijnlijk te moeilijk wordenquote:Op maandag 17 december 2007 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Er is zeker nog geen Tennisuitslag wiki? Dus plaatjes kopieren en plakken?
Geen beïnvoeding van jury aubquote:Op maandag 17 december 2007 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
Fritsie pleaseeeeeeee laat 1 x een tennisfan winnen![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geen beïnvoeding van jury aub![]()
[ afbeelding ]
Voor frits.
zomaar
Die hang ik dan maar weer boven mijn bedquote:Op maandag 17 december 2007 23:15 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik vond jou onderschrift wel een eervolle vermelding waard
Hehe, nog steeds over de SC??quote:Op maandag 17 december 2007 22:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schat ik ben er druk mee bezig
gelukt: OPlink nu in de OP wiki en in de uitslagwiki![]()
Sjow sjat![]()
[..]
Vond Norrage ook goeden nog veel meer anderen
Zegt andy dat nou tegen die jongetjes, of die jongetjes het tegen andy???quote:Op maandag 17 december 2007 23:16 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Andy: " Ho ho ho..... kereltje, de kerstman en GOD bestaan niet "
quote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zegt andy dat nou tegen die jongetjes, of die jongetjes het tegen andy???
Ik bedoelde meer dat ik niet verbaasd zou opkijken als kleine jongetjes dat soort openbaringen nog aan Andy zouden moeten mededelenquote:
Ik snapte hemquote:Op maandag 17 december 2007 23:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik niet verbaasd zou opkijken als kleine jongetjes dat soort openbaringen nog aan Andy zouden moeten mededelenEven roddick plagerijtje
(ok, omdat je hem op een andere manier editte dan ik dacht dat je dan ging doenquote:Op maandag 17 december 2007 23:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik snapte hem![]()
Deelnemers 8e ronde:
vrolijke-frits, Rumille , PietjePuk007 , kleinzusje , Blawh , erkel , Chriz2k , Bruce117 , Bayswater , _GdR_ , Ambrosius , Beschouw , Norrage , Colplay
En wie zegt dat er nog geen tennisfan gewonnen heeft!?quote:Op maandag 17 december 2007 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
Dank je wel vriendquote:Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geen beïnvoeding van jury aub![]()
[ afbeelding ]
Voor frits.
zomaar
Als zij een goed onderschrift plaatsen wel jaquote:Op maandag 17 december 2007 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
dat doen we permanent, maar die jury hequote:Op dinsdag 18 december 2007 00:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als zij een goed onderschrift plaatsen wel ja
Daar is ie dan eindelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:35 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zesjarig jongetje shockeert Roddick met de mededeling dat de Kerstman niet bestaat.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:35 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zesjarig jongetje shockeert Roddick met de mededeling dat de Kerstman niet bestaat.
Hij was er al eventjes hoorquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 23:16 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Andy ( tegen kind) : " Ho ho ho..... kereltje, de kerstman en GOD bestaan niet "
edit: Voor de VBL, Roder Federer wordt door enkelen ook wel GOD genoemd![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:40 schreef Norrage het volgende:
daar had ik ook al een gesprek MENING over als je de posts hier had gelezenHet is juist de grap dat Roddick een beetje dom is (een beetje zoals Heitinga he, voetballertje?
)
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:58 schreef Rumille het volgende:
Ik ben trouwens zielig, want mijn onderschrift verdiende geen poedel
quote:kleinzusje
Andy ( tegen kind) : " Ho ho ho..... kereltje, de kerstman en GOD bestaan niet "
Wesley Sneijder nu ook al gesignaleerd op tennisbaan
quote:Tim86
OP van dit topicquote:PietjePuk007
Roddick: "zeg kleinzusje, die vermomming is wel erg doorzichtig hoor ".
Onder anderequote:Op dinsdag 18 december 2007 21:29 schreef Rumille het volgende:
Laat me raden, mijndes was slecht?
Ook niet alle leden uit deze competitie zijn actief in het Roddick topic. Sowieso, A-Rod? Please, geef die jongen niet teveel creditsquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alweer de poedel, die VBL'ers hebben geen flauw benul van de relatie kleinzusje & Roddick
. Iets met stalken, obsessief gedrag, enz. zie volgespamde A-rod topic
Prima jury verder.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ook niet alle leden uit deze competitie zijn actief in het Roddick topic. Sowieso, A-Rod? Please, geef die jongen niet teveel credits
Jaquote:Op woensdag 19 december 2007 00:34 schreef Tim86 het volgende:
bedankt voor het plaatsen van een nieuwe..deze moet ik jureren toch?
winnaar zat in de kroeg, maar mijn dank is grootquote:Op woensdag 19 december 2007 00:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
De winnaar laat het afweten??
Schiet me net een veel betere te binnenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:10 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Net bevallen Hingis: 'Kijk mama, het is een tennisracket!'
Niet eens de jury bedanken??quote:Op woensdag 19 december 2007 00:34 schreef Tim86 het volgende:
holy shit ik heb gewonnen
Ik wil graag mijn ouders bedanken, mijn manager, mijn huisdieren en alle mede onderschrifters
bedankt voor het plaatsen van een nieuwe..deze moet ik jureren toch?
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:55 schreef Tim86 het volgende:
...en natuurlijk wil ik de jury bedanken...zonder deze fantastische persoon, vrolijke-frits, bekend van zijn vrolijk- en fritsheid, was dit nooit gelukt..
* Tim86 huilt van blijdschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:12 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Derdsttttttttttt !!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat al onder de fotoquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelijk maar een nieuwe?
edit - vorige was misschien een photoshop, dat is niet leuk![]()
[ afbeelding ]
Martina Hingis, gestopt met tennissen en verdacht van cokegebruik.
2quote:Op woensdag 19 december 2007 09:44 schreef Colplay het volgende:
[ afbeelding ]
Cocaine niet enige verslaving Hingis
En 3quote:Op woensdag 19 december 2007 13:12 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is ook een manier om coke binnen te brengen.
Grapjas, het is ook de bedoeling dat de uitslag de volgende dag tussen 18.00 en 20.09 uur gepost wordtquote:Op woensdag 19 december 2007 21:38 schreef Tim86 het volgende:
ik ga vanavond maar even jureren..ben morgen de hele dag + avond niet thuis dus dat gaat 'm niet worden..uitslag rond 22.00
Hingis test nieuw product Kim Holland in het openbaar
quote:kleinzusje
Hinges "komt" uit voor nieuw schandaal
quote:PietjePuk007
Martina neemt aanwijzing "probeer te genieten op de baan" wel erg serieus.
OP van dit topicquote:ZoneKill
Martina test nieuwe vibrator 'Roacket rodDick'.
ehm ja dat bedoel ik...ben inconsequent dyslectisch als het me uitkomtquote:
Volgens mij nu al de winnaarquote:Op woensdag 19 december 2007 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
[ afbeelding ]
"Nieuw polsbandje Nike nog niet met passende print"
ploepquote:Op donderdag 20 december 2007 15:42 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Mattek in de problemen nadat ze al haar ploep- en plaspauzes al verbruikt heeft.
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Poep
Zie d'r kijken en staan, alsof ze moet poepen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uitslag komt tegen 9en denk ik.
Je had hem toch kunnen edittenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:14 schreef wimderon het volgende:
Terechte winnaar, helaas kon ik m'n: 'Hoe moeten we nou verder spelen, zo zonder lijnen?' niet meer inzenden
WTF !!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:57 schreef Tim86 het volgende:
spoilers + smileys = een verboden liefde
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:07 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
Mattek blijkt buitenechtelijke dochter Nel Veerkamp te zijn
quote:
quote:_GdR_
OS X Leopard. Nu nog krachtiger.
quote:Bayswater
Mattek blijkt buitenechtelijke dochter Nel Veerkamp te zijn
"Nieuw polsbandje Nike nog niet met passende print"
OP van dit topicquote:Blawh
Mattek in de problemen nadat ze al haar poep- en plaspauzes al verbruikt heeft.
Jup.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
Martin en van Lottum ?
Thx Tennisfanquote:
quote:
quote:Bayswater
"Leuk joh, moet je kijken John, je vader op de tribune achter je."
quote:PietjePuk007
"John, had ff gezegd dat je wasmachine kapot was dan had je wel een paar sokken van mij kunnen lenen ."
Hier Martin, een appeltje voor de dorst voor in je minder goede periode.
OP van dit topicquote:Beschouw
"Hoor, die bal rammelt."
quote:Norrage
"Als ik nu net doe alsof ik haar heel lief vind krijg ik misschien die bloemen wel"
En de volgende dag zullen de Tabloids melden: "Henman is portemonnee kwijt."
quote:Pietjepuk007
Henman: "zeg meisje, zit jij nou aan mijn HenmanHill?"
OP van dit topicquote:Colplay
Henman in gedachten: "Een betere relatie met een vrouw zal ik waarschijnlijk niet krijgen."
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:40 schreef erkel het volgende:
[ afbeelding ]
Martin: John, alle ballen zijn voor mij! Onthoud dat!
Jij kan er ook wat van hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:41 schreef Beschouw het volgende:
Altijd goeie jury, die Blawh
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:39 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
Erkel, bedankt! Ik kan het bier van mijn toetsenbord gaan drogen!
Lieverd je mag een foto plaatsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |