Komt goedquote:
Nog nooit van Excel gehoord, je staat bovenaan en links staan de kolomrijnummers ipv de rankingquote:
Amateursquote:Op zondag 16 december 2007 17:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nog nooit van Excel gehoord, je staat bovenaan en links staan de kolomnummers ipv de ranking.
Hoezo 2e ??quote:
quote:Bruce117
El Aynaoui : "Ik hoop dat TheVulture deze hint begrijpt, anders stop ik er echt mee."
quote:Blawh
Zijn er nu nog mensen die mij geen gravelbijtertje durven te noemen?
quote:BonJovi
Tenniser says hello to his little friend
quote:Norrage
Tennisser in de knoop bij bal door de benen
Heel leuk idee Timmie !!!quote:Op zondag 16 december 2007 19:26 schreef Tim86 het volgende:
misschien leuk als degene die het plaatje heeft gepost na zijn/haar jurering het eigen onderschrift plaatst...iedereen heeft wel een bepaald doel of iets in gedachten bij het plaatsen van een foto..wel leuk om te zien wat de gedachte was
Sorryquote:
Dik verdiend.quote:Op zondag 16 december 2007 19:54 schreef kleinzusje het volgende:
Oh my god........... BonJovi winnaar
Motivatie graagquote:
hmm je zegt bijna precies wat ik wilde doen hahaquote:
jij in lingerie?quote:Op maandag 17 december 2007 12:37 schreef kleinzusje het volgende:
ps. BonJovi........... Ik heb al een super leuke foto klaarliggen voor mn overwinning, trouwens![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef BonJovi het volgende:
Sorry ging Hollands next top model finale kijken![]()
paar dames zijn zeker wel strak.
quote:Ambrosius
Becker probeert ontdoken belasting ludiek te verstoppen
quote:Blawh
Boris probeert zijn Duitse helm te verbergen.
quote:vrolijke-frits
Verwarde scholier gaat op Wimbeldon met de beker aan de haal
ik wist niet of ik moest huilen of lachen om de poedelprijsquote:[b]Rumille/b]
Boris Beker
quote:Op maandag 17 december 2007 22:38 schreef erkel het volgende:
Drama jury![]()
Ik had een hele andere top3 gekozen.
Doe je ding!quote:Op maandag 17 december 2007 22:38 schreef kleinzusje het volgende:
Mag ik de nieuwe plaatsen ?
Ahhhhhhhhhh, toe
Ja prima hoorquote:Op maandag 17 december 2007 22:40 schreef kleinzusje het volgende:
Deze ??![]()
[ afbeelding ]
Als wraak op de jury![]()
Geen punten, te laat
![]()
Omdat ik van Andy houen de feestdagen voor de deur staan
en ik kerst haat !!!
Ik vond mezelf echt erg goedquote:Op maandag 17 december 2007 22:41 schreef BonJovi het volgende:
Ik hou van kerst dus die foto is goed, leuk als je een andere top 3 had gekozen niveau was erg laag deze ronde.
Waarom staat 'ie niet in de uitslag dan? Net als bij VBL?quote:Op maandag 17 december 2007 22:44 schreef BonJovi het volgende:
is er wel een hoor kijk maar in de OP
quote:Op maandag 17 december 2007 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Er is zeker nog geen Tennisuitslag wiki? Dus plaatjes kopieren en plakken?
Wiki is helemaal aangepast vandaag en wordt nog veeeeeeeeeeeeeeel mooierquote:Op maandag 17 december 2007 22:44 schreef BonJovi het volgende:
is er wel een hoor kijk maar in de OP
Schat ik ben er druk mee bezigquote:Op maandag 17 december 2007 22:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom staat 'ie niet in de uitslag dan? Net als bij VBL?
Vond Norrage ook goedquote:Op maandag 17 december 2007 22:46 schreef erkel het volgende:
[..]
![]()
Colplay had ik sowieso een podiumplaats gegeven.
Natuurlijk is die er. Anders zou het voor een aantal users waarschijnlijk te moeilijk wordenquote:Op maandag 17 december 2007 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Er is zeker nog geen Tennisuitslag wiki? Dus plaatjes kopieren en plakken?
Geen beïnvoeding van jury aubquote:Op maandag 17 december 2007 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
Fritsie pleaseeeeeeee laat 1 x een tennisfan winnen![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geen beïnvoeding van jury aub![]()
[ afbeelding ]
Voor frits.
zomaar
Die hang ik dan maar weer boven mijn bedquote:Op maandag 17 december 2007 23:15 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik vond jou onderschrift wel een eervolle vermelding waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |