Doe toch gewoon morgen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vanavond
( bij meer dan 3 inzendingen
)
Okquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Doe toch gewoon morgen.
Een beetje meer tijd mag wel.
Dan hoef ik sowieso niet te jureren, morgen zit ik in Utrecht.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
OkBrucert, je hebt gelijk
![]()
Morgenavond tussen 18.00 en 20.00 uur it is
ps. heb mn post ge-edit![]()
Al een beetje teruggelezen ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:46 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
'He verrek, ik héb knieeën.'
Vanavond al jury?
Jij solliciteert naar een poedelquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:01 schreef Tim86 het volgende:
ik vind de jury elke ronde nog matig eigenlijk...doel dan niet op hoe mijn onderschrift beoordeeld werd maar meer wie er hoog eindigden tov anderen die veel leuker waren in mijn ogen..
Maar ach..het is maar een spelletje
Als ik een keer winquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:01 schreef Tim86 het volgende:
ik vind de jury elke ronde nog matig eigenlijk...doel dan niet op hoe mijn onderschrift beoordeeld werd maar meer wie er hoog eindigden tov anderen die veel leuker waren in mijn ogen..
Maar ach..het is maar een spelletje
alleen als ik ze verdien hequote:Op zondag 16 december 2007 11:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als ik een keer win!!!!!!
krijg jij punten
Komt goedquote:
Nog nooit van Excel gehoord, je staat bovenaan en links staan de kolomrijnummers ipv de rankingquote:
Amateursquote:Op zondag 16 december 2007 17:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nog nooit van Excel gehoord, je staat bovenaan en links staan de kolomnummers ipv de ranking.
Hoezo 2e ??quote:
quote:Bruce117
El Aynaoui : "Ik hoop dat TheVulture deze hint begrijpt, anders stop ik er echt mee."
quote:Blawh
Zijn er nu nog mensen die mij geen gravelbijtertje durven te noemen?
quote:BonJovi
Tenniser says hello to his little friend
quote:Norrage
Tennisser in de knoop bij bal door de benen
Heel leuk idee Timmie !!!quote:Op zondag 16 december 2007 19:26 schreef Tim86 het volgende:
misschien leuk als degene die het plaatje heeft gepost na zijn/haar jurering het eigen onderschrift plaatst...iedereen heeft wel een bepaald doel of iets in gedachten bij het plaatsen van een foto..wel leuk om te zien wat de gedachte was
Sorryquote:
Dik verdiend.quote:Op zondag 16 december 2007 19:54 schreef kleinzusje het volgende:
Oh my god........... BonJovi winnaar
Motivatie graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |