Hehe, nog steeds over de SC??quote:Op maandag 17 december 2007 22:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schat ik ben er druk mee bezig
gelukt: OPlink nu in de OP wiki en in de uitslagwiki![]()
Sjow sjat![]()
[..]
Vond Norrage ook goeden nog veel meer anderen
Zegt andy dat nou tegen die jongetjes, of die jongetjes het tegen andy???quote:Op maandag 17 december 2007 23:16 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Andy: " Ho ho ho..... kereltje, de kerstman en GOD bestaan niet "
quote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zegt andy dat nou tegen die jongetjes, of die jongetjes het tegen andy???
Ik bedoelde meer dat ik niet verbaasd zou opkijken als kleine jongetjes dat soort openbaringen nog aan Andy zouden moeten mededelenquote:
Ik snapte hemquote:Op maandag 17 december 2007 23:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik niet verbaasd zou opkijken als kleine jongetjes dat soort openbaringen nog aan Andy zouden moeten mededelenEven roddick plagerijtje
(ok, omdat je hem op een andere manier editte dan ik dacht dat je dan ging doenquote:Op maandag 17 december 2007 23:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik snapte hem![]()
Deelnemers 8e ronde:
vrolijke-frits, Rumille , PietjePuk007 , kleinzusje , Blawh , erkel , Chriz2k , Bruce117 , Bayswater , _GdR_ , Ambrosius , Beschouw , Norrage , Colplay
En wie zegt dat er nog geen tennisfan gewonnen heeft!?quote:Op maandag 17 december 2007 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
Fritsie pleaseeeeeeee laat 1 x een tennisfan winnen![]()
Dank je wel vriendquote:Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geen beïnvoeding van jury aub![]()
[ afbeelding ]
Voor frits.
zomaar
Als zij een goed onderschrift plaatsen wel jaquote:Op maandag 17 december 2007 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
Fritsie pleaseeeeeeee laat 1 x een tennisfan winnen![]()
dat doen we permanent, maar die jury hequote:Op dinsdag 18 december 2007 00:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als zij een goed onderschrift plaatsen wel ja
Daar is ie dan eindelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:35 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zesjarig jongetje shockeert Roddick met de mededeling dat de Kerstman niet bestaat.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:35 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zesjarig jongetje shockeert Roddick met de mededeling dat de Kerstman niet bestaat.
Hij was er al eventjes hoorquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 23:16 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Andy ( tegen kind) : " Ho ho ho..... kereltje, de kerstman en GOD bestaan niet "
edit: Voor de VBL, Roder Federer wordt door enkelen ook wel GOD genoemd![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:40 schreef Norrage het volgende:
daar had ik ook al een gesprek MENING over als je de posts hier had gelezenHet is juist de grap dat Roddick een beetje dom is (een beetje zoals Heitinga he, voetballertje?
)
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:58 schreef Rumille het volgende:
Ik ben trouwens zielig, want mijn onderschrift verdiende geen poedel
quote:kleinzusje
Andy ( tegen kind) : " Ho ho ho..... kereltje, de kerstman en GOD bestaan niet "
quote:Beschouw
Wesley Sneijder nu ook al gesignaleerd op tennisbaan
quote:Tim86
OP van dit topicquote:PietjePuk007
Roddick: "zeg kleinzusje, die vermomming is wel erg doorzichtig hoor ".
Onder anderequote:Op dinsdag 18 december 2007 21:29 schreef Rumille het volgende:
Laat me raden, mijndes was slecht?
Ook niet alle leden uit deze competitie zijn actief in het Roddick topic. Sowieso, A-Rod? Please, geef die jongen niet teveel creditsquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alweer de poedel, die VBL'ers hebben geen flauw benul van de relatie kleinzusje & Roddick
. Iets met stalken, obsessief gedrag, enz. zie volgespamde A-rod topic
Prima jury verder.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ook niet alle leden uit deze competitie zijn actief in het Roddick topic. Sowieso, A-Rod? Please, geef die jongen niet teveel credits
Jaquote:Op woensdag 19 december 2007 00:34 schreef Tim86 het volgende:
bedankt voor het plaatsen van een nieuwe..deze moet ik jureren toch?
winnaar zat in de kroeg, maar mijn dank is grootquote:Op woensdag 19 december 2007 00:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
De winnaar laat het afweten??
Schiet me net een veel betere te binnenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:10 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Net bevallen Hingis: 'Kijk mama, het is een tennisracket!'
Niet eens de jury bedanken??quote:Op woensdag 19 december 2007 00:34 schreef Tim86 het volgende:
holy shit ik heb gewonnen
Ik wil graag mijn ouders bedanken, mijn manager, mijn huisdieren en alle mede onderschrifters
bedankt voor het plaatsen van een nieuwe..deze moet ik jureren toch?
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:55 schreef Tim86 het volgende:
...en natuurlijk wil ik de jury bedanken...zonder deze fantastische persoon, vrolijke-frits, bekend van zijn vrolijk- en fritsheid, was dit nooit gelukt..
* Tim86 huilt van blijdschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:12 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Derdsttttttttttt !!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat al onder de fotoquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelijk maar een nieuwe?
edit - vorige was misschien een photoshop, dat is niet leuk![]()
[ afbeelding ]
Martina Hingis, gestopt met tennissen en verdacht van cokegebruik.
2quote:Op woensdag 19 december 2007 09:44 schreef Colplay het volgende:
[ afbeelding ]
Cocaine niet enige verslaving Hingis
En 3quote:Op woensdag 19 december 2007 13:12 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is ook een manier om coke binnen te brengen.
Grapjas, het is ook de bedoeling dat de uitslag de volgende dag tussen 18.00 en 20.09 uur gepost wordtquote:Op woensdag 19 december 2007 21:38 schreef Tim86 het volgende:
ik ga vanavond maar even jureren..ben morgen de hele dag + avond niet thuis dus dat gaat 'm niet worden..uitslag rond 22.00
quote:Ambrosius
Hingis test nieuw product Kim Holland in het openbaar
quote:kleinzusje
Hinges "komt" uit voor nieuw schandaal
quote:PietjePuk007
Martina neemt aanwijzing "probeer te genieten op de baan" wel erg serieus.
OP van dit topicquote:ZoneKill
Martina test nieuwe vibrator 'Roacket rodDick'.
ehm ja dat bedoel ik...ben inconsequent dyslectisch als het me uitkomtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |