quote:kleinzusje
Andy ( tegen kind) : " Ho ho ho..... kereltje, de kerstman en GOD bestaan niet "
quote:Beschouw
Wesley Sneijder nu ook al gesignaleerd op tennisbaan
quote:Tim86
Zesjarig jongetje shockeert Roddick met de mededeling dat de Kerstman niet bestaat.
OP van dit topicquote:PietjePuk007
Roddick: "zeg kleinzusje, die vermomming is wel erg doorzichtig hoor ".
Onder anderequote:Op dinsdag 18 december 2007 21:29 schreef Rumille het volgende:
Laat me raden, mijndes was slecht?
Ook niet alle leden uit deze competitie zijn actief in het Roddick topic. Sowieso, A-Rod? Please, geef die jongen niet teveel creditsquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alweer de poedel, die VBL'ers hebben geen flauw benul van de relatie kleinzusje & Roddick
. Iets met stalken, obsessief gedrag, enz. zie volgespamde A-rod topic
Prima jury verder.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ook niet alle leden uit deze competitie zijn actief in het Roddick topic. Sowieso, A-Rod? Please, geef die jongen niet teveel credits
Jaquote:Op woensdag 19 december 2007 00:34 schreef Tim86 het volgende:
bedankt voor het plaatsen van een nieuwe..deze moet ik jureren toch?
winnaar zat in de kroeg, maar mijn dank is grootquote:Op woensdag 19 december 2007 00:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
De winnaar laat het afweten??
Schiet me net een veel betere te binnenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:10 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Net bevallen Hingis: 'Kijk mama, het is een tennisracket!'
Niet eens de jury bedanken??quote:Op woensdag 19 december 2007 00:34 schreef Tim86 het volgende:
holy shit ik heb gewonnen
Ik wil graag mijn ouders bedanken, mijn manager, mijn huisdieren en alle mede onderschrifters
bedankt voor het plaatsen van een nieuwe..deze moet ik jureren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |