quote:kleinzusje
Andy ( tegen kind) : " Ho ho ho..... kereltje, de kerstman en GOD bestaan niet "
quote:Beschouw
Wesley Sneijder nu ook al gesignaleerd op tennisbaan
quote:Tim86
Zesjarig jongetje shockeert Roddick met de mededeling dat de Kerstman niet bestaat.
OP van dit topicquote:PietjePuk007
Roddick: "zeg kleinzusje, die vermomming is wel erg doorzichtig hoor ".
Onder anderequote:Op dinsdag 18 december 2007 21:29 schreef Rumille het volgende:
Laat me raden, mijndes was slecht?
Ook niet alle leden uit deze competitie zijn actief in het Roddick topic. Sowieso, A-Rod? Please, geef die jongen niet teveel creditsquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alweer de poedel, die VBL'ers hebben geen flauw benul van de relatie kleinzusje & Roddick
. Iets met stalken, obsessief gedrag, enz. zie volgespamde A-rod topic
Prima jury verder.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ook niet alle leden uit deze competitie zijn actief in het Roddick topic. Sowieso, A-Rod? Please, geef die jongen niet teveel credits
Jaquote:Op woensdag 19 december 2007 00:34 schreef Tim86 het volgende:
bedankt voor het plaatsen van een nieuwe..deze moet ik jureren toch?
winnaar zat in de kroeg, maar mijn dank is grootquote:Op woensdag 19 december 2007 00:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
De winnaar laat het afweten??
Schiet me net een veel betere te binnenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:10 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Net bevallen Hingis: 'Kijk mama, het is een tennisracket!'
Niet eens de jury bedanken??quote:Op woensdag 19 december 2007 00:34 schreef Tim86 het volgende:
holy shit ik heb gewonnen
Ik wil graag mijn ouders bedanken, mijn manager, mijn huisdieren en alle mede onderschrifters
bedankt voor het plaatsen van een nieuwe..deze moet ik jureren toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |