Dat begrijp ik, maar doen ze als je niet betaald. Dan ben je het haasje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:55 schreef RSie het volgende:
[..]
hetzelfde als bij een lening. je krijgt een overzicht van de openstaande kosten en die worden over een X aantal jaren uitgesmeerd.
hoe gaat dat normaal gesproken bij een incasso?
zoals ik dus al aangaf kunnen ze onder geen beding mijn auto komen ophalen omdat die niet als reden voor lening staat opgegeven.
dit is wel het geval bij een PL.
Zelfs als je dat niet hebt kun je een nette wagen bij elkaar sparen zonder alteveel kosten aan onderhoud.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is makkelijk om slap te lullen met een goed inkomen of een rijke pa
Het wordt voor mij me enige vervoersmiddel dus ik ben die 1 van de 10quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:33 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Geld lenen voor een motor
Dat is nog erger als geld lenen voor een auto gezien een motor 9 vd 10x puur voor recreatief gebruik is.
Ik ben zelf fanatiek motorrijder (heb 3 motoren) maar ik zal er nooit ook maar een cent voor lenen.
Jij hebt makkelijk lullen met je 3 wagens voor de deur.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:12 schreef draaijer het volgende:
Ik begrijp werkelijk nog steeds niet waarom mensen willen lenen en achter de feiten aan lopen. Stel je doet niet aan sparen en je hebt geen geld en je wasmachine gaat kapot. Dat is een primaire behoeft. Om daar Euro 500,- voor te lenen, dat kan ik nog begrijpen, maar voor luxe spullen zoals auto's, computer, tv, wasdroger etc. vind ik het persoonlijk echt te dom voor woorden. Alleen maar om te laten zien dat je een beetje nette auto hebt.. Te treurig
Die komen er niet vanzelf hoor. Dat is gewoon niet zeiken en snoeihard werken. En allen zijn 2e handsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen met je 3 wagens voor de deur.
Wat stoord je?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:43 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
Het wordt voor mij me enige vervoersmiddel dus ik ben die 1 van de 10
Een lening is verder verschillend per persoon, denk aan uitgave patronen etc.
@Draaijer
Kan je misschien wat normaler tegen de mensen hier praten?
En jij denkt dat dat voor iedereen weggelegd is, door alleen maar snoeihard te werken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:51 schreef draaijer het volgende:
Die komen er niet vanzelf hoor. Dat is gewoon niet zeiken en snoeihard werken. En allen zijn 2e hands
Het begint allemaal met uit de excuus modus te komen. Open een topic en ik zal het je uitleggenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:55 schreef Modus het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat voor iedereen weggelegd is, door alleen maar snoeihard te werken?
Dat kan gewoon hier hoor. Zou niet weten waarom dat in een nieuw topic moest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:13 schreef draaijer het volgende:
Het begint allemaal met uit de excuus modus te komen. Open een topic en ik zal het je uitleggen
Ha ha, ik ben zo dyslectisch als de pest. Maar nu weer ontopic. Waarom zou men geld lenen voor een auto en niet sparenquote:
Kom eens uit je excuus mode!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:29 schreef draaijer het volgende:
Ha ha, ik ben zo dyslectisch als de pest.
Ik vroeg wat er confronterend isquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
Klopt, ik begrijp nog steeds niet waarom je zou moeten lenen.
Ik kan wel redenen verzinnen waarom mensen het doen. Dat een opel corsa diesel niet groot genoeg is voor je ego en dat je liever je buren laat denken dat je een auto hebt gekocht begrijp ik inmiddels
Confronterend dat je 1-0 achter staat als je gaat lenen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vroeg wat er confronterend is
Maar inmiddels snap ik dat je er niks aan kan doan maar aan je woordblindheid ligt. Is domheid ook je excuus?
Voor de 2e keer: waarom kan die vraag alleen in een apart topic beantwoord worden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:59 schreef draaijer het volgende:
Gaap open een topic en ik leg het je uit waarom dit geen excuus is en de rest wel
Een aandoening is anders dan een keuze.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor de 2e keer: waarom kan die vraag alleen in een apart topic beantwoord worden?
ik rij ook zo'n 40.000km per jaar prive, wat neerkomt op bijna 110km per dag. Als je elke avond met vrienden ergens heen gaat & een paar keer per jaar op reis met de wagen dan zit je daar snel hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:02 schreef RSie het volgende:
[..]
dat is wat mij betref ook echt een uitzondering die de regel bevestigd en is in jouw geval een leasebak inderdaad voordeliger. maar vrijwel niemand rijdt elke avond 80 km prive. (snap ook niet dat jij dan niet gewoon in brabant gaat wonen, maar dat terzijde)
En bretels gaat dragenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef Modus het volgende:
Je hebt een aandoening waardoor je 3 auto's hebt kunnen kopen?.
Waar hèb je het over?
Hij heeft wel gelijk. Als je niet in staat bent 150 euro per maand te sparen, dan moet je ook niet geen lening aangaan met potentiele lasten van 150 euro per maand.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen met je 3 wagens voor de deur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |