Laat me raden, drinken moet wel kunnen?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:32 schreef Frasier het volgende:
Ouders die in het bijzijn van hun kinderen blowen
topic killer.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:31 schreef makkie88 het volgende:
de mening bestaat niet...
het is of mijn mening of jouw mening, of hun mening
De mening bestaat echt niet..
Tis nog erger zelfs, mijn vader dealde vanuit huis en hij perste de hasj op de drempel.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:32 schreef Frasier het volgende:
Af en toe s'avonds een biertje of een wijntje is imo. geen probleem.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:33 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Laat me raden, drinken moet wel kunnen?
En maar vol blijven houden dat alcohol net zo erg isquote:Op donderdag 13 december 2007 18:34 schreef makkie88 het volgende:
nja, ik vind dat blowen een beetje voor jogneren is, (pikkies van 11 tot 20).. volwassene die blowen vind ik raar, dat zijn Junks, die horen in een afkick kliniek..
ik ben heel veel om gegaan met blowers, kep zelf ook geblowd, maar als ik die gasten nu zie spacen.. denkik.. tja.. zonde.. ze takelen door de wiet en hasj helemaal af..
En wat is dan het verschil met een lage dosering wiet?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Af en toe s'avonds een biertje of een wijntje is imo. geen probleem.
Ik ken twee mannen die niet zonder joint kunnen, ze worden wakker en het eerste wat ze doen, is er een draaien en oproken.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:34 schreef makkie88 het volgende:
nja, ik vind dat blowen een beetje voor jogneren is, (pikkies van 11 tot 20).. volwassene die blowen vind ik raar, dat zijn Junks, die horen in een afkick kliniek..
ik ben heel veel om gegaan met blowers, kep zelf ook geblowd, maar als ik die gasten nu zie spacen.. denkik.. tja.. zonde.. ze takelen door de wiet en hasj helemaal af..
Op langere termijn duidelijk meer schade aan de hersenen. En roken in het bijzijn van je kinderen vind ik erg egoïstisch.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:37 schreef Kebab het volgende:
[..]
En wat is dan het verschil met een lage dosering wiet?
Ik vind er niets mis me om eens een keer te blowen.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:39 schreef Calibrero het volgende:
Al m'n goede vrienden blowen redelijk veel, dagelijks een aantal blowtjes. Ook meer oppervlakkige vrienden blowen bijna allemaal. Ik denk dat je toch een soort van 'band' met elkaar opbouwt door de loop van de tijd met mensen die blowen, omdat je een beetje dezelfde opvattingen gaat krijgen over bepaalde dingen.
Alhoewel ik nu om persoonlijke redenen gestopt ben (nog heel af en toe een jointje 1 keer in de maand of zo), vind ik dat blowen gewoon moet kunnen. Mits je er tegen kan. Je hebt ook mensen die heel panisch of paranoide worden van wiet, die moeten er gewoon vanaf blijven, want je kan jezelf behoorlijk verneuken erdoor.
Ook m'n ouders/familie weet dat ik blow, en dat accepteren ze ook gewoon. Op verjaardagen enzo komt het wel eens ter sprake, en iedereen doet er heel normaal over.
Hmm dat verschilt denk ik toch wel veel per persoon, hoe je karakter is.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind er niets mis me om eens een keer te blowen.
Maar dagelijks meerdere joints
Als ik zie hoe mijn vader is en die andere man... En ik weet niet of het puur aan het blowen ligt, maar ik vind het wel typisch dat deze mensen beide heel veel moeite hebben met aandacht geven aan anderen.
Dat weet ik dus...Maar ik heb het idee dat dat wel een beeld is dat veel mensen hebben, dat vroeg ik me dus af..quote:Op donderdag 13 december 2007 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb niks tegen mensen die blowen. De een drinkt een aantal biertjes, de ander rookt een joint. Verder hoeft blowen niet perse te betekenen dat je met rode ogen in een hoekje zit, dat is iets voor pubers die hun eerste joint roken. Op een gegeven moment kan je omgaan met je stonedheid en gewoon normaal functioneren in de wereld. Sommige mensen hebben niet eens door dat je stoned bent.
En wat calibrero idd zegt, je moet er normaal door kunnen functioneren. Ik weet van mezelf dat als ik een joint heb gerookt, ik minder zin heb om te beginnen aan dingen die ik moet doen. Vandaar dat ik die eerst doe voordat ik een joint ga roken. 's ochtends of overdag blowen doe ik dus vrijwel nooit, meestal gewoon aan het eind van de dag nog even voor de tv hangen met een joint er bij. Je hebt mensen die stoned op school zitten en dan alles verneuken, maar dat is gewoon dom. Je gaat ook geen sixpack bier opdrinken in een tussenuur.
Ligt ook maar aan de mensen die je ziet doen als ze stoned zijn. Als iedereen in je omgeving als ze stoned zijn dood in een hoekje liggen dan zie je dat na een tijdje wel als logisch gevolg. Terwijl ze misschien genoeg andere mensen spreken die ook stoned zijn, maar waarbij ze het niet weten omdat het niet opvalt.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik dus...Maar ik heb het idee dat dat wel een beeld is dat veel mensen hebben, dat vroeg ik me dus af..
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:32 schreef Frasier het volgende:
Dat vast OOK.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Hmm dat verschilt denk ik toch wel veel per persoon, hoe je karakter is.
Er zijn genoeg mensen die als ze blowen opeens heel veel praten, vele malen socialer zijn, en zich ook veel beter in anderen kunnen inleven. Daarentegen heb je natuurlijk ook mensen die zich in een eigen wereldje wanen, en zich als het ware afsluiten van de rest.
Ik denk dat het heel erg persoonsgebonden is.
Toch raar dat er meer mensen door alcohol dood gaan (denk aan autorijden), maar daar hoor je ze niet over.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Op langere termijn duidelijk meer schade aan de hersenen. En roken in het bijzijn van je kinderen vind ik erg egoïstisch.
Dat vind ik weer zo'n vreemde opmerking.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:32 schreef Frasier het volgende:
Waarvan?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:47 schreef jslavenburg het volgende:
Is dit soms een lemming?
MIjn ex hoopte ook altijd dat ik er geil van werdquote:Op donderdag 13 december 2007 18:53 schreef OldJeller het volgende:
Het vreemde is dat alle vrouwen die ik ken en weleens blowden, van blowen altijd wilden gaan slapen of geil werden...
Ik doe het idd ook alleen op dat soort momenten. Vooral naar de supermarkt gaan vind ik altijd erg. Als je in je eentje bent in ieder geval, dan loop je zo halfgaar daar rond en heb je het idee dat iedereen je aan kijkt enzoquote:Op donderdag 13 december 2007 18:53 schreef Strychnine het volgende:
Ik blow ook regelmatig, maar alleen als ik alleen ben en geen verplichtingen heb. Ik zal nooit een blowtje roken terwijl ik een uur of 3 uur daarna naar de supermarkt moet of op bezoek bij iemand. Ik vind een blowtje lekker ´s avonds voor het slapen gaan. Nog even achter de pc met m´n stonede hoofd een spelletje spelen of tv kijken (Comedy Central) en dan lekker mijn bed in.
Of in de zomer lekker op het strand of in het bos. Heerlijk
Ik ken anders iemand die ik in het dagelijks leven heel leuk vind, maar een ongelooflijk irritant mannetje als ie blowt of drinkt...quote:Op donderdag 13 december 2007 19:00 schreef mazaru het volgende:
Er blowen meer mensen dan je denkt.
En de meningen over die mensen zijn net zo verdeeld als de mening over mensen die drinken, of mensen die graag uitgaan, of mensen die postzegels verzamelen.
Ieder mens is verschillend, de 1 is leuk, de ander niet. En blowen of drinken of postzegels verzamelen verandert daar niets aan.
Dat kan ik altijdquote:Op donderdag 13 december 2007 18:56 schreef Strychnine het volgende:
[..]
MIjn ex hoopte ook altijd dat ik er geil van werd
Jammer genoeg gebeurde dat niet erg vaak
Maar, ik ben dus ook vrouwelijk, en ik heb het geen van beiden. Ik word gewoon erg tevreden. Lachkicks heb ik ook niet echt meer (vroeger wel) mara het is meer... tja, puur een gevoel van tevredenheid. Ik heb dan geen ergernissen over de zoveelste reclame op tv of de zoveelste keer dat de pc vast loopt, ik kan dan gewoon glimlachend denken dat binnen 3 minuten de reclame voorbij is of de pc weer is opgestart, and that's it.
ben ik de enige die hieraan moest denken?quote:Mijn vader blowt al vanaf zijn 15e, ik heb hem voor zover ik weet, nooit "nuchter" gezien
Die ken ik ook wel een aantal.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken anders iemand die ik in het dagelijks leven heel leuk vind, maar een ongelooflijk irritant mannetje als ie blowt of drinkt...
Dan moet dat irritante er ook in zitten als die nuchter is.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken anders iemand die ik in het dagelijks leven heel leuk vind, maar een ongelooflijk irritant mannetje als ie blowt of drinkt...
Denk je?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Die ken ik ook wel een aantal.
Maar daarentegen ken ik ook mensen die wiet roken alsof het sigaretten zijn (lees: joint op? meteen nieuwe draaien) en die gewoon 100% 'normaal' en sociaal zijn, en gewoon functioneren zoals het hoort.
Die ken ik niet.. ik stoorde me er soms alleen aan als ze gingen slapen, maar anders.. hele vreemde taferelen, net zoals écht héél dronken vrouwen.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:56 schreef Strychnine het volgende:
[..]
MIjn ex hoopte ook altijd dat ik er geil van werd
Jammer genoeg gebeurde dat niet erg vaak
Maar, ik ben dus ook vrouwelijk, en ik heb het geen van beiden. Ik word gewoon erg tevreden. Lachkicks heb ik ook niet echt meer (vroeger wel) mara het is meer... tja, puur een gevoel van tevredenheid. Ik heb dan geen ergernissen over de zoveelste reclame op tv of de zoveelste keer dat de pc vast loopt, ik kan dan gewoon glimlachend denken dat binnen 3 minuten de reclame voorbij is of de pc weer is opgestart, and that's it.
Niet je hele persoonlijkheid, dingen worden misschien versterkt of verzwakt(zoals mijn vader die zegt dat ie aardiger en gemakkelijker in de omgang is als ie blowt), maar dan ben je toch ook niet meer jezelf?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet dat irritante er ook in zitten als die nuchter is.
En ik heb het ook niet over blowen of drinken tot je er van omvalt. Maar gewoon een blowtje of een borreltje.
Voor mijn part zelfs iedere dag, daar verandert volgens mij je persoonlijkheid niet door.
Ik dacht niet specifiek aan dat filmpje, wel de serie docu's 'Probleemwijken'.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
ben ik de enige die hieraan moest denken?-----> http://youtube.com/watch?v=0qmCdkuk5e4
Mijn vader is een vrouwenversierder, ze vallen bij bosjes voor hem(bij wijze van spreken) mooie vrouwen, intelligente vrouwen, zijn vorige vriendin had een eigen bedrijf en een hoop geld, dus hij zal echt wel aandacht aan hen schenken, alleen het is vaak van zo'n korte duur.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
ben ik de enige die hieraan moest denken?-----> http://youtube.com/watch?v=0qmCdkuk5e4
Uhm, misschien omdat je het oprookt inplaats van opdrinkt?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:52 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Dat vind ik weer zo'n vreemde opmerking.
Wat is er erger aan dan in het bijzijn van je kinderen een biertje/wijntje drinken?
Ja, van Mensen die bowlenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:47 schreef jslavenburg het volgende:
Is dit soms een lemming?
preciesquote:Op donderdag 13 december 2007 18:32 schreef Frasier het volgende:
Ik vind van wel. Dat blowen hoort gewoon bij je vader.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Niet je hele persoonlijkheid, dingen worden misschien versterkt of verzwakt(zoals mijn vader die zegt dat ie aardiger en gemakkelijker in de omgang is als ie blowt), maar dan ben je toch ook niet meer jezelf?
Altijd?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
precies![]()
En ik vind blowers maar sufkoppen...
Van de rook die je inademt als iemand een joint rookt, wordt je net zo stoned als van de verdampte alcohol lucht van iemand die een biertje drinkt. Niet dus.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Uhm, misschien omdat je het oprookt inplaats van opdrinkt?
Mijn vader heeft nooit kans gehad om te weten hoe hij is zonder joint.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Dat blowen hoort gewoon bij je vader.
Hij voelt zich daar fijn bij.
Hij voelt zich misschien minder gejaagd door het blowen. Een ander mens gaat voor dat gejaagde gevoel naar de dokter, en krijgt er medicijnen voor.
Als ik zou moeten kiezen tussen medicijnen, of een blowtje, dan was voor mij de keus ook niet zo moeilijk.
En toch zet ik mijn kinderen niet graag neer in een coffeshop of in een kamer waarin iedereen blowt.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:17 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Van de rook die je inademt als iemand een joint rookt, wordt je net zo stoned als van de verdampte alcohol lucht van iemand die een biertje drinkt. Niet dus.
Omdat een hele grote groep van de wereldbevolking zich krampachtig vastklampt aan een zelfverzonnen moraal.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Toch vind ik en ruime ervaring in drugsgebruik een goede toevoeging op het CV van het leven. We willen toch ook allemaal een huis, auto, partner en een kater na een gruwelijke nacht stappen? Waarom stoppen bij de opiumwet?
Ik doe het niet omdat ik er geen behoefte aan heb(ik heb een keer per ongeluk een stuk spacecake gegeten, echt per ongeluk) en vond het echt helemaal niks.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Toch vind ik en ruime ervaring in drugsgebruik een goede toevoeging op het CV van het leven. We willen toch ook allemaal een huis, auto, partner en een kater na een gruwelijke nacht stappen? Waarom stoppen bij de opiumwet?
zie hierbovenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:19 schreef krimpenrik het volgende:
heb vanaf me 15e tot een halfjaar geleden ook met veel regelmaat geblowt (lees elke dag) ben nu 19, ben met de regelmaat gestopt af en toe nog in het weekend als ik uit de kroeg kom bij een maat nachillen en een jointje roken.. Heb mezelf ertoe gedwongen van de regelmaat af te komen. Me maten blowen nog steeds dagelijks en merk dat ik hun doordeweeks een stuk minder vaak zie.
Mensen met vooroordelen over blowen heb ik verder een hekel aan. Net als mensen die zeiken over blowen en alcohol goed keuren (zonder dat ze dat doorhebben)
@ ts. Zelfs nooit het blowen ook niet 1 keertje geprobeerd?
Maar waarom maak je je zo bezorgd om hem als hij zich daar goed bij voelt?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vader heeft nooit kans gehad om te weten hoe hij is zonder joint.
Als ie een weekje niet blowt(als ik hem moet geloven doet ie dat weleens, maar ik geloof het eigenlijk niet echt) heeft ie gewoon afkickverschijnselen, dan is ie niet aardig, dus begint ie maar weer...
Mijn vader IS niet die joint... Hij denkt alleen van wel.
Nee sufferd, die ander is een lemming van deze.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:25 schreef Calibrero het volgende:
Dit topic is dus een lemming. Vader van TS blowt waarschijnlijk niet eens
Desalnietteminnochtansdochjawieder een interessante discussie.
Dan ga ik maar eens etenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:25 schreef Calibrero het volgende:
Dit topic is dus een lemming. Vader van TS blowt waarschijnlijk niet eens
Desalnietteminnochtansdochjawieder een interessante discussie.
Mijn vader is er wel ongelukkig door, elke relatie die hij heeft loopt er uiteindelijk door stuk, omdat hij geen aandacht op kan brengen voor die vrouwen en ook omdat hij blowt, dat willen ze niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar waarom maak je je zo bezorgd om hem als hij zich daar goed bij voelt?
Het is geen harddrugs.
Hij functioneert goed.
Hij is er niet ongelukkig door.
Als ik je zo hoor, dan schaam je je ook niet voor hem.
Het is zijn eigen vrije keuze om te blowen.
En als hij echt zou willen, dan kan die heus wel stoppen met blowen. De afkickverschijnselen van softdrugs vallen reuze mee.
Maar dat zal niet eerder gebeuren dan dat hij er volledig zelf achter staat.
Oh, hehehe... tja stoned hèquote:Op donderdag 13 december 2007 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee sufferd, die ander is een lemming van deze.
Hehe nee sry, ik zal me verwijderen van dit topicquote:Op donderdag 13 december 2007 19:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Ehm...
Dit is geen lemming?
Een topic over bowlende vaders dat een eindje achterloopt klinkt in jouw oren logischer dan een topic over blowende vaders?
De wereld kan die gast missen, shit zegquote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
O, je mag best blijven hoor...quote:Op donderdag 13 december 2007 19:32 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Oh, hehehe... tja stoned hè
[..]
Hehe nee sry, ik zal me verwijderen van dit topic
Meen je dat nou? In de zomer als ik binnen een jointje rookte, had ik toch echt het idee dat de vliegen en muggen trager werden en makkelijker te vangenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:17 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Van de rook die je inademt als iemand een joint rookt, wordt je net zo stoned als van de verdampte alcohol lucht van iemand die een biertje drinkt. Niet dus.
Ik denk dat de eerste vliegen en muggen die stoned kunnen worden nog geboren moeten wordenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Meen je dat nou? In de zomer als ik binnen een jointje rookte, had ik toch echt het idee dat de vliegen en muggen trager werden en makkelijker te vangen
Hoeveel THC denk je dat zo'n miniscuul insect nodig heeft?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Meen je dat nou? In de zomer als ik binnen een jointje rookte, had ik toch echt het idee dat de vliegen en muggen trager werden en makkelijker te vangen
Als je daar problemen mee hebt zou ik beginnen met het verbieden van religie.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:19 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Omdat een hele grote groep van de wereldbevolking zich krampachtig vastklampt aan een zelfverzonnen moraal.
Schopje R&P alstublieftquote:Op donderdag 13 december 2007 19:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vader is er wel ongelukkig door, elke relatie die hij heeft loopt er uiteindelijk door stuk, omdat hij geen aandacht op kan brengen voor die vrouwen en ook omdat hij blowt, dat willen ze niet.
Ik schaam me niet voor mijn vader, ik stoor me aan hem.
Hij kan het niet opbrengen om interesse te tonen, vraagt hoe het gaat en als ik dat vervolgens vertel, begint ie halverwege ineens over iets anders.
Ik ben ook heel erg benieuwd hoe dat is als ie NIET geblowt heeft, hoe is mijn vader dan? Wie is mijn vader dan?
En die afkickjverschijnselen?
Ik weet het niet, kennelijk kan dat best erg zijn. Kennis van ons kreeg koorts, vreetkick, werd overal kwaad om, kon niet werken(dat DACHT ie in elk geval)...
Zijn vrouw was blij dat ie weer begon
Het kan natuurlijk ook mijn eigen verwrongen waarneming zijn, dat is niet uit te sluitenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:37 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste vliegen en muggen die stoned kunnen worden nog geboren moeten worden
Dit topic heb ik geopend, dat andere iemand anders.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:50 schreef nicoo het volgende:
idioot 2 keer hetzelfde topic openen met een lettertje verschil
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:39 schreef Calibrero het volgende:
Al m'n goede vrienden blowen redelijk veel, dagelijks een aantal blowtjes. Ook meer oppervlakkige vrienden blowen bijna allemaal. Ik denk dat je toch een soort van 'band' met elkaar opbouwt door de loop van de tijd met mensen die blowen, omdat je een beetje dezelfde opvattingen gaat krijgen over bepaalde dingen.
Alhoewel ik nu om persoonlijke redenen gestopt ben (nog heel af en toe een jointje 1 keer in de maand of zo), vind ik dat blowen gewoon moet kunnen. Mits je er tegen kan. Je hebt ook mensen die heel panisch of paranoide worden van wiet, die moeten er gewoon vanaf blijven, want je kan jezelf behoorlijk verneuken erdoor.
Ook m'n ouders/familie weet dat ik blow, en dat accepteren ze ook gewoon. Op verjaardagen enzo komt het wel eens ter sprake, en iedereen doet er heel normaal over.
Wel vind ik dat je in de gaten moet blijven houden of je ten eerste zonder wiet ook nog normaal kan functioneren, en ten tweede of je niet je hele leven gaat veranderen door het wiet gebruik.
Het blowen moet een toevoeging zijn op je leven en dagelijkse bezigheden, het leven moet geen aanvulling zijn op het blowen.
Dat is het ook. Er gaan in Nederland nog steeds meer mensen de vernieling in door drank dan door wiet.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
En maar vol blijven houden dat alcohol net zo erg is
Ken er best veel en ik vind ze slomer!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Altijd?
Iedereen die weleens een jointje rookt?
Waarom?
thc waarden in nederland blaatquote:Op donderdag 13 december 2007 22:40 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat is het ook. Er gaan in Nederland nog steeds meer mensen de vernieling in door drank dan door wiet.
Er zit geen THC in "harddrugs"quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
thc waarden in nederland blaat
zijn al net zo hoog als in harddrugs dus...
Ik denk dat je het dan hebt over mensen die regelmati blowen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ken er best veel en ik vind ze slomer!
wenie?
saai
Hij functioneert dus niet goed, kan geen relatie houden, heeft de aandachtsspanne van een goudvis...quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:10 schreef GuyFawkes het volgende:
Als je wil blowen moet je het doen, ga alleen wel normaal functioneren in de maatschappij ipv Haagse Sjonnie. Jouw vader blowt en functioneerd goed, dus fuck it. Bevalt het je niet hoe hij is? Stel een ultimatum. Wilt hij er niet aan toegeven? Fuck him, ook al is het je vader.
Maar BEN je ook echt zo?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:46 schreef bmen het volgende:
Hoe er tegen blowen wordt aangekeken verschilt volgens mij echt in wat voor omgeving en plaats je woont.
Bijvoorbeeld in boeren dorpen vindt men het normaal om zich elk weekend helemaal vol te laten lopen, maar als je over blowen begint wordt je al snel als een “junk” betiteld.
Die mensen hebben er gewoon geen ervaring mee, maar hebben wel een oordeel klaar.
Ook grappig is dat sommigen mensen in mijn omgeving ’s weekends zwaar aan de harddrugs zitten, maar blowen dan weer veroordelen.
Vroeger blowde ik niet waar andere mensen bij waren, maar op een gegeven moment dacht ik gewoon van fuck it.
Mensen moeten me maar nemen zoals ik ben, en anders niet.
Al zou ik nooit voor mijn moeder een dikke stick gaan roken.
Officieel weet ze het ook niet, en dat laat ik gewoon liever zo.
Grootste onzin ever. Bier beschadigd meer hersenen dan een joint.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Op langere termijn duidelijk meer schade aan de hersenen. En roken in het bijzijn van je kinderen vind ik erg egoïstisch.
Het is allebei niet gezond als het daarover moet gaan...quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Grootste onzin ever. Bier beschadigd meer hersenen dan een joint.
Ik denk dat niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:55 schreef bmen het volgende:
Tuurlijk ben ik echt zo, op dit punt in mijn leven.
Ik kies er toch voor om het te doen, maar ik moet wel zeggen dat ik alleen ’s avonds en in het weekend blow (niet de hele dag hoor).
In die mate dat ik een gebruiker ben kan ik zeggen dat het niet mijn emoties versterkt.
Ik weet ook dat heel veel mensen niet zichzelf zijn, en dat zijn ook de niet blowers.
Dat jou vader zo is, dat zegt volgens mij echt iets over hoe iemand gewoon is (persoonlijkheid).
Dat zou die volgens mij ook zijn zonder te blowen.
Kijk als je elke dag stonend rondloopt, heb je gewoon een probleem (verslaving).quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:59 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat niet.
Wel dat ie zo toch is, maar ik denk dat het minder erg zou zijn als ie niet de hele dag, elke dag stoned rondliep.
Maar als je een biertje pakt(of vijf of tien weet ik veel wat je nodig hebt om aangeschoten/dronken te worden) ben je toch ook niet echt jezelf?
Ik weet wel dat ik me helemaal niet mezelf voelde toen ik een stukje spacecake had gehad.
Ik moest lachen, was moe, had geen zin meer om dingen te doen...
Ligt aan de dosis van deze genotmiddelen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, dat zeg ik helemaal niet.
Ik zeg alleen dat ik met bier of die spacecake(is mijn enige ervaring) helemaal niet meer mezelf kon zijn, al had ik dat gewild.
Tuurlijk ben je dan wel jezelf, als je elke dag 5 of 10 bier drinkt ben je niet anders dan die keer dat je er ook 5 of 10 drinkt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:59 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat niet.
Wel dat ie zo toch is, maar ik denk dat het minder erg zou zijn als ie niet de hele dag, elke dag stoned rondliep.
Maar als je een biertje pakt(of vijf of tien weet ik veel wat je nodig hebt om aangeschoten/dronken te worden) ben je toch ook niet echt jezelf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |