Ik vind van wel. Dat blowen hoort gewoon bij je vader.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Niet je hele persoonlijkheid, dingen worden misschien versterkt of verzwakt(zoals mijn vader die zegt dat ie aardiger en gemakkelijker in de omgang is als ie blowt), maar dan ben je toch ook niet meer jezelf?
Altijd?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
precies![]()
En ik vind blowers maar sufkoppen...
Van de rook die je inademt als iemand een joint rookt, wordt je net zo stoned als van de verdampte alcohol lucht van iemand die een biertje drinkt. Niet dus.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Uhm, misschien omdat je het oprookt inplaats van opdrinkt?
Mijn vader heeft nooit kans gehad om te weten hoe hij is zonder joint.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Dat blowen hoort gewoon bij je vader.
Hij voelt zich daar fijn bij.
Hij voelt zich misschien minder gejaagd door het blowen. Een ander mens gaat voor dat gejaagde gevoel naar de dokter, en krijgt er medicijnen voor.
Als ik zou moeten kiezen tussen medicijnen, of een blowtje, dan was voor mij de keus ook niet zo moeilijk.
En toch zet ik mijn kinderen niet graag neer in een coffeshop of in een kamer waarin iedereen blowt.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:17 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Van de rook die je inademt als iemand een joint rookt, wordt je net zo stoned als van de verdampte alcohol lucht van iemand die een biertje drinkt. Niet dus.
Omdat een hele grote groep van de wereldbevolking zich krampachtig vastklampt aan een zelfverzonnen moraal.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Toch vind ik en ruime ervaring in drugsgebruik een goede toevoeging op het CV van het leven. We willen toch ook allemaal een huis, auto, partner en een kater na een gruwelijke nacht stappen? Waarom stoppen bij de opiumwet?
Ik doe het niet omdat ik er geen behoefte aan heb(ik heb een keer per ongeluk een stuk spacecake gegeten, echt per ongeluk) en vond het echt helemaal niks.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Toch vind ik en ruime ervaring in drugsgebruik een goede toevoeging op het CV van het leven. We willen toch ook allemaal een huis, auto, partner en een kater na een gruwelijke nacht stappen? Waarom stoppen bij de opiumwet?
zie hierbovenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:19 schreef krimpenrik het volgende:
heb vanaf me 15e tot een halfjaar geleden ook met veel regelmaat geblowt (lees elke dag) ben nu 19, ben met de regelmaat gestopt af en toe nog in het weekend als ik uit de kroeg kom bij een maat nachillen en een jointje roken.. Heb mezelf ertoe gedwongen van de regelmaat af te komen. Me maten blowen nog steeds dagelijks en merk dat ik hun doordeweeks een stuk minder vaak zie.
Mensen met vooroordelen over blowen heb ik verder een hekel aan. Net als mensen die zeiken over blowen en alcohol goed keuren (zonder dat ze dat doorhebben)
@ ts. Zelfs nooit het blowen ook niet 1 keertje geprobeerd?
Maar waarom maak je je zo bezorgd om hem als hij zich daar goed bij voelt?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vader heeft nooit kans gehad om te weten hoe hij is zonder joint.
Als ie een weekje niet blowt(als ik hem moet geloven doet ie dat weleens, maar ik geloof het eigenlijk niet echt) heeft ie gewoon afkickverschijnselen, dan is ie niet aardig, dus begint ie maar weer...
Mijn vader IS niet die joint... Hij denkt alleen van wel.
Nee sufferd, die ander is een lemming van deze.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:25 schreef Calibrero het volgende:
Dit topic is dus een lemming. Vader van TS blowt waarschijnlijk niet eens
Desalnietteminnochtansdochjawieder een interessante discussie.
Dan ga ik maar eens etenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:25 schreef Calibrero het volgende:
Dit topic is dus een lemming. Vader van TS blowt waarschijnlijk niet eens
Desalnietteminnochtansdochjawieder een interessante discussie.
Mijn vader is er wel ongelukkig door, elke relatie die hij heeft loopt er uiteindelijk door stuk, omdat hij geen aandacht op kan brengen voor die vrouwen en ook omdat hij blowt, dat willen ze niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar waarom maak je je zo bezorgd om hem als hij zich daar goed bij voelt?
Het is geen harddrugs.
Hij functioneert goed.
Hij is er niet ongelukkig door.
Als ik je zo hoor, dan schaam je je ook niet voor hem.
Het is zijn eigen vrije keuze om te blowen.
En als hij echt zou willen, dan kan die heus wel stoppen met blowen. De afkickverschijnselen van softdrugs vallen reuze mee.
Maar dat zal niet eerder gebeuren dan dat hij er volledig zelf achter staat.
Oh, hehehe... tja stoned hèquote:Op donderdag 13 december 2007 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee sufferd, die ander is een lemming van deze.
Hehe nee sry, ik zal me verwijderen van dit topicquote:Op donderdag 13 december 2007 19:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Ehm...
Dit is geen lemming?
Een topic over bowlende vaders dat een eindje achterloopt klinkt in jouw oren logischer dan een topic over blowende vaders?
De wereld kan die gast missen, shit zegquote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
ben ik de enige die hieraan moest denken?-----> http://youtube.com/watch?v=0qmCdkuk5e4
O, je mag best blijven hoor...quote:Op donderdag 13 december 2007 19:32 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Oh, hehehe... tja stoned hè
[..]
Hehe nee sry, ik zal me verwijderen van dit topic
Meen je dat nou? In de zomer als ik binnen een jointje rookte, had ik toch echt het idee dat de vliegen en muggen trager werden en makkelijker te vangenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:17 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Van de rook die je inademt als iemand een joint rookt, wordt je net zo stoned als van de verdampte alcohol lucht van iemand die een biertje drinkt. Niet dus.
Ik denk dat de eerste vliegen en muggen die stoned kunnen worden nog geboren moeten wordenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Meen je dat nou? In de zomer als ik binnen een jointje rookte, had ik toch echt het idee dat de vliegen en muggen trager werden en makkelijker te vangen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |