abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55250966
In mijn omgeving blowen erg veel mensen, ik ben ermee opgegroeid.

Mijn vader blowt al vanaf zijn 15e, ik heb hem voor zover ik weet, nooit "nuchter" gezien.
Mijn moeder blowt weleens, stiefvader, zusje, vriend, vrienden, kennissen, nou ja, heel veel mensen om me heen blowen weleens.

Ik niet, ik heb er geen behoefte aan en nooit een reden voor gehad.

Ik ga niet enkel om met kansloze lui (hoewel er wel een aantal tussen zitten), over het algemeen zijn het mensen die behoorlijk in de smaak vallen bij anderen. Sociale mensen die goed een gesprek kunnen voeren en genoeg aandacht krijgen. (al heb ik van bv mijn vader geen idee of ie ook sociaal is en goed in de smaak valt als ie niet geblowt heeft)

Wat is eigenlijk de mening over mensen die blowen?
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  donderdag 13 december 2007 @ 18:31:59 #2
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_55250990
de mening bestaat niet...

het is of mijn mening of jouw mening, of hun mening

De mening bestaat echt niet..
pi_55250995
Ouders die in het bijzijn van hun kinderen blowen
X
X
X
pi_55251006
De mening van de mensen die zin hebben op dit topic te reageren dan?
pi_55251017
quote:
Op donderdag 13 december 2007 18:32 schreef Frasier het volgende:
Laat me raden, drinken moet wel kunnen?
  donderdag 13 december 2007 @ 18:34:08 #6
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55251027
de VN vervalst de cijfers mbt drugsgebruik om Nederland in een kwaad daglicht te stellen. Ik blow zelf ook wel eens, meestal om druktes beter aan te kunnen. Het is belangrijk dat je met de stick opgevoed wordt
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_55251033
Mooi huishouden.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 13 december 2007 @ 18:34:29 #8
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_55251034
quote:
Op donderdag 13 december 2007 18:31 schreef makkie88 het volgende:
de mening bestaat niet...

het is of mijn mening of jouw mening, of hun mening

De mening bestaat echt niet..
topic killer.

ot; het is inderdaad per persoon anders, maar bijv. in mijn omgeving word het gezien als normaal maar ook weer iets wat niet hoort.. toch doen mensen het..
  donderdag 13 december 2007 @ 18:34:57 #9
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_55251047
nja, ik vind dat blowen een beetje voor jogneren is, (pikkies van 11 tot 20).. volwassene die blowen vind ik raar, dat zijn Junks, die horen in een afkick kliniek..
ik ben heel veel om gegaan met blowers, kep zelf ook geblowd, maar als ik die gasten nu zie spacen.. denkik.. tja.. zonde.. ze takelen door de wiet en hasj helemaal af..
pi_55251051
quote:
Tis nog erger zelfs, mijn vader dealde vanuit huis en hij perste de hasj op de drempel.
Ik had geen idee wat hij aan het doen was, maar het zag er leuk uit, dus wilde (en mocht) ik dat oook doen

Maar goed, ik ben inmiddels volwassen en heb zelf kinderen.
pi_55251059
quote:
Op donderdag 13 december 2007 18:33 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Laat me raden, drinken moet wel kunnen?
Af en toe s'avonds een biertje of een wijntje is imo. geen probleem.
X
X
X
pi_55251092
quote:
Op donderdag 13 december 2007 18:34 schreef makkie88 het volgende:
nja, ik vind dat blowen een beetje voor jogneren is, (pikkies van 11 tot 20).. volwassene die blowen vind ik raar, dat zijn Junks, die horen in een afkick kliniek..
ik ben heel veel om gegaan met blowers, kep zelf ook geblowd, maar als ik die gasten nu zie spacen.. denkik.. tja.. zonde.. ze takelen door de wiet en hasj helemaal af..
En maar vol blijven houden dat alcohol net zo erg is
X
X
X
  donderdag 13 december 2007 @ 18:37:28 #13
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_55251107
quote:
Op donderdag 13 december 2007 18:35 schreef Frasier het volgende:

[..]

Af en toe s'avonds een biertje of een wijntje is imo. geen probleem.
En wat is dan het verschil met een lage dosering wiet?
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_55251126
quote:
Op donderdag 13 december 2007 18:34 schreef makkie88 het volgende:
Ik ken twee mannen die niet zonder joint kunnen, ze worden wakker en het eerste wat ze doen, is er een draaien en oproken.

Dat zijn allebei mensen die het heel goed met iedereen voor zeggen te hebben, maar helemaal geen aandacht voor anderen op kunnen brengen. Geen concentratievermogen.
pi_55251144
Al m'n goede vrienden blowen redelijk veel, dagelijks een aantal blowtjes. Ook meer oppervlakkige vrienden blowen bijna allemaal. Ik denk dat je toch een soort van 'band' met elkaar opbouwt door de loop van de tijd met mensen die blowen, omdat je een beetje dezelfde opvattingen gaat krijgen over bepaalde dingen.

Alhoewel ik nu om persoonlijke redenen gestopt ben (nog heel af en toe een jointje 1 keer in de maand of zo), vind ik dat blowen gewoon moet kunnen. Mits je er tegen kan. Je hebt ook mensen die heel panisch of paranoide worden van wiet, die moeten er gewoon vanaf blijven, want je kan jezelf behoorlijk verneuken erdoor.

Ook m'n ouders/familie weet dat ik blow, en dat accepteren ze ook gewoon. Op verjaardagen enzo komt het wel eens ter sprake, en iedereen doet er heel normaal over.

Wel vind ik dat je in de gaten moet blijven houden of je ten eerste zonder wiet ook nog normaal kan functioneren, en ten tweede of je niet je hele leven gaat veranderen door het wiet gebruik.
Het blowen moet een toevoeging zijn op je leven en dagelijkse bezigheden, het leven moet geen aanvulling zijn op het blowen.
burnin marijuana pon di corna
it keep mi calma it mek mi smarta
burnin on di highway its di highest grade gettin
to ma head
pi_55251198
Ik heb niks tegen mensen die blowen. De een drinkt een aantal biertjes, de ander rookt een joint. Verder hoeft blowen niet perse te betekenen dat je met rode ogen in een hoekje zit, dat is iets voor pubers die hun eerste joint roken. Op een gegeven moment kan je omgaan met je stonedheid en gewoon normaal functioneren in de wereld. Sommige mensen hebben niet eens door dat je stoned bent.

En wat calibrero idd zegt, je moet er normaal door kunnen functioneren. Ik weet van mezelf dat als ik een joint heb gerookt, ik minder zin heb om te beginnen aan dingen die ik moet doen. Vandaar dat ik die eerst doe voordat ik een joint ga roken. 's ochtends of overdag blowen doe ik dus vrijwel nooit, meestal gewoon aan het eind van de dag nog even voor de tv hangen met een joint er bij. Je hebt mensen die stoned op school zitten en dan alles verneuken, maar dat is gewoon dom. Je gaat ook geen sixpack bier opdrinken in een tussenuur.
pi_55251203
quote:
Op donderdag 13 december 2007 18:37 schreef Kebab het volgende:

[..]

En wat is dan het verschil met een lage dosering wiet?
Op langere termijn duidelijk meer schade aan de hersenen. En roken in het bijzijn van je kinderen vind ik erg egoïstisch.
X
X
X
pi_55251223
quote:
Op donderdag 13 december 2007 18:39 schreef Calibrero het volgende:
Al m'n goede vrienden blowen redelijk veel, dagelijks een aantal blowtjes. Ook meer oppervlakkige vrienden blowen bijna allemaal. Ik denk dat je toch een soort van 'band' met elkaar opbouwt door de loop van de tijd met mensen die blowen, omdat je een beetje dezelfde opvattingen gaat krijgen over bepaalde dingen.

Alhoewel ik nu om persoonlijke redenen gestopt ben (nog heel af en toe een jointje 1 keer in de maand of zo), vind ik dat blowen gewoon moet kunnen. Mits je er tegen kan. Je hebt ook mensen die heel panisch of paranoide worden van wiet, die moeten er gewoon vanaf blijven, want je kan jezelf behoorlijk verneuken erdoor.

Ook m'n ouders/familie weet dat ik blow, en dat accepteren ze ook gewoon. Op verjaardagen enzo komt het wel eens ter sprake, en iedereen doet er heel normaal over.
Ik vind er niets mis me om eens een keer te blowen.
Maar dagelijks meerdere joints

Als ik zie hoe mijn vader is en die andere man... En ik weet niet of het puur aan het blowen ligt, maar ik vind het wel typisch dat deze mensen beide heel veel moeite hebben met aandacht geven aan anderen.
Mijn vader zegt dat hij vriendelijker en gemakkelijker in de omgang is als ie blowt en dat ie daarom niet ophoudt. Ach ja
pi_55251287
quote:
Op donderdag 13 december 2007 18:42 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik vind er niets mis me om eens een keer te blowen.
Maar dagelijks meerdere joints

Als ik zie hoe mijn vader is en die andere man... En ik weet niet of het puur aan het blowen ligt, maar ik vind het wel typisch dat deze mensen beide heel veel moeite hebben met aandacht geven aan anderen.
Hmm dat verschilt denk ik toch wel veel per persoon, hoe je karakter is.

Er zijn genoeg mensen die als ze blowen opeens heel veel praten, vele malen socialer zijn, en zich ook veel beter in anderen kunnen inleven. Daarentegen heb je natuurlijk ook mensen die zich in een eigen wereldje wanen, en zich als het ware afsluiten van de rest.

Ik denk dat het heel erg persoonsgebonden is.
burnin marijuana pon di corna
it keep mi calma it mek mi smarta
burnin on di highway its di highest grade gettin
to ma head
pi_55251298
quote:
Op donderdag 13 december 2007 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb niks tegen mensen die blowen. De een drinkt een aantal biertjes, de ander rookt een joint. Verder hoeft blowen niet perse te betekenen dat je met rode ogen in een hoekje zit, dat is iets voor pubers die hun eerste joint roken. Op een gegeven moment kan je omgaan met je stonedheid en gewoon normaal functioneren in de wereld. Sommige mensen hebben niet eens door dat je stoned bent.

En wat calibrero idd zegt, je moet er normaal door kunnen functioneren. Ik weet van mezelf dat als ik een joint heb gerookt, ik minder zin heb om te beginnen aan dingen die ik moet doen. Vandaar dat ik die eerst doe voordat ik een joint ga roken. 's ochtends of overdag blowen doe ik dus vrijwel nooit, meestal gewoon aan het eind van de dag nog even voor de tv hangen met een joint er bij. Je hebt mensen die stoned op school zitten en dan alles verneuken, maar dat is gewoon dom. Je gaat ook geen sixpack bier opdrinken in een tussenuur.
Dat weet ik dus...Maar ik heb het idee dat dat wel een beeld is dat veel mensen hebben, dat vroeg ik me dus af..
pi_55251351
Is dit soms een lemming?
pi_55251352
Ik merk trouwens wel dat je van blowen meer in een soort ei zit en contact met mensen om je heen vaak wat stroever verloopt. Het ligt wel heel erg aan de situatie, maar toch blow ik nooit voordat ik me in het openbaar moet begeven, anders voel je je zo vaag niet op de wereld. Blowen voor het uitgaan is ook niet heel chill. Tijdens het uitgaan is het wel okay, in ieder geval als je aan het dansen bent en een beetje actief blijft. Als je aan een tafeltje in een kroeg zit val je na een half uur in slaap.
  donderdag 13 december 2007 @ 18:48:21 #23
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_55251379
dat soort mensen zijn goed in de omgang in kun sociale klasse en zoeken een uitvlucht. Goed van je dat jij er niet aan begint
pi_55251405
quote:
Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Dat weet ik dus...Maar ik heb het idee dat dat wel een beeld is dat veel mensen hebben, dat vroeg ik me dus af..
Ligt ook maar aan de mensen die je ziet doen als ze stoned zijn. Als iedereen in je omgeving als ze stoned zijn dood in een hoekje liggen dan zie je dat na een tijdje wel als logisch gevolg. Terwijl ze misschien genoeg andere mensen spreken die ook stoned zijn, maar waarbij ze het niet weten omdat het niet opvalt.
pi_55251438
quote:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')