Laat me raden, drinken moet wel kunnen?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:32 schreef Frasier het volgende:
Ouders die in het bijzijn van hun kinderen blowen
topic killer.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:31 schreef makkie88 het volgende:
de mening bestaat niet...
het is of mijn mening of jouw mening, of hun mening
De mening bestaat echt niet..
Tis nog erger zelfs, mijn vader dealde vanuit huis en hij perste de hasj op de drempel.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:32 schreef Frasier het volgende:
Af en toe s'avonds een biertje of een wijntje is imo. geen probleem.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:33 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Laat me raden, drinken moet wel kunnen?
En maar vol blijven houden dat alcohol net zo erg isquote:Op donderdag 13 december 2007 18:34 schreef makkie88 het volgende:
nja, ik vind dat blowen een beetje voor jogneren is, (pikkies van 11 tot 20).. volwassene die blowen vind ik raar, dat zijn Junks, die horen in een afkick kliniek..
ik ben heel veel om gegaan met blowers, kep zelf ook geblowd, maar als ik die gasten nu zie spacen.. denkik.. tja.. zonde.. ze takelen door de wiet en hasj helemaal af..
En wat is dan het verschil met een lage dosering wiet?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Af en toe s'avonds een biertje of een wijntje is imo. geen probleem.
Ik ken twee mannen die niet zonder joint kunnen, ze worden wakker en het eerste wat ze doen, is er een draaien en oproken.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:34 schreef makkie88 het volgende:
nja, ik vind dat blowen een beetje voor jogneren is, (pikkies van 11 tot 20).. volwassene die blowen vind ik raar, dat zijn Junks, die horen in een afkick kliniek..
ik ben heel veel om gegaan met blowers, kep zelf ook geblowd, maar als ik die gasten nu zie spacen.. denkik.. tja.. zonde.. ze takelen door de wiet en hasj helemaal af..
Op langere termijn duidelijk meer schade aan de hersenen. En roken in het bijzijn van je kinderen vind ik erg egoïstisch.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:37 schreef Kebab het volgende:
[..]
En wat is dan het verschil met een lage dosering wiet?
Ik vind er niets mis me om eens een keer te blowen.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:39 schreef Calibrero het volgende:
Al m'n goede vrienden blowen redelijk veel, dagelijks een aantal blowtjes. Ook meer oppervlakkige vrienden blowen bijna allemaal. Ik denk dat je toch een soort van 'band' met elkaar opbouwt door de loop van de tijd met mensen die blowen, omdat je een beetje dezelfde opvattingen gaat krijgen over bepaalde dingen.
Alhoewel ik nu om persoonlijke redenen gestopt ben (nog heel af en toe een jointje 1 keer in de maand of zo), vind ik dat blowen gewoon moet kunnen. Mits je er tegen kan. Je hebt ook mensen die heel panisch of paranoide worden van wiet, die moeten er gewoon vanaf blijven, want je kan jezelf behoorlijk verneuken erdoor.
Ook m'n ouders/familie weet dat ik blow, en dat accepteren ze ook gewoon. Op verjaardagen enzo komt het wel eens ter sprake, en iedereen doet er heel normaal over.
Hmm dat verschilt denk ik toch wel veel per persoon, hoe je karakter is.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind er niets mis me om eens een keer te blowen.
Maar dagelijks meerdere joints
Als ik zie hoe mijn vader is en die andere man... En ik weet niet of het puur aan het blowen ligt, maar ik vind het wel typisch dat deze mensen beide heel veel moeite hebben met aandacht geven aan anderen.
Dat weet ik dus...Maar ik heb het idee dat dat wel een beeld is dat veel mensen hebben, dat vroeg ik me dus af..quote:Op donderdag 13 december 2007 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb niks tegen mensen die blowen. De een drinkt een aantal biertjes, de ander rookt een joint. Verder hoeft blowen niet perse te betekenen dat je met rode ogen in een hoekje zit, dat is iets voor pubers die hun eerste joint roken. Op een gegeven moment kan je omgaan met je stonedheid en gewoon normaal functioneren in de wereld. Sommige mensen hebben niet eens door dat je stoned bent.
En wat calibrero idd zegt, je moet er normaal door kunnen functioneren. Ik weet van mezelf dat als ik een joint heb gerookt, ik minder zin heb om te beginnen aan dingen die ik moet doen. Vandaar dat ik die eerst doe voordat ik een joint ga roken. 's ochtends of overdag blowen doe ik dus vrijwel nooit, meestal gewoon aan het eind van de dag nog even voor de tv hangen met een joint er bij. Je hebt mensen die stoned op school zitten en dan alles verneuken, maar dat is gewoon dom. Je gaat ook geen sixpack bier opdrinken in een tussenuur.
Ligt ook maar aan de mensen die je ziet doen als ze stoned zijn. Als iedereen in je omgeving als ze stoned zijn dood in een hoekje liggen dan zie je dat na een tijdje wel als logisch gevolg. Terwijl ze misschien genoeg andere mensen spreken die ook stoned zijn, maar waarbij ze het niet weten omdat het niet opvalt.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik dus...Maar ik heb het idee dat dat wel een beeld is dat veel mensen hebben, dat vroeg ik me dus af..
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:32 schreef Frasier het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |