SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Tis nog erger zelfs, mijn vader bouwde een bowlingbaan in zijn huis en hij schuurde kegels op de drempel.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:12 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Tis nog erger zelfs, mijn vader bouwde een bowlingbaan in zijn huis en hij schuurde kegels op de drempel.
Ik had geen idee wat hij aan het doen was, maar het zag er leuk uit, dus wilde (en mocht) ik dat oook doen
Maar goed, ik ben inmiddels volwassen en heb zelf kinderen.
Ik ken twee mannen die niet zonder strike kunnen, ze worden wakker en het eerste wat ze doen, is kegels neerzetten en omgooien.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:12 schreef remlof het volgende:
Mensen die bowlen zijn cool:
[ afbeelding ]
en dan post je de Village People?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:12 schreef remlof het volgende:
Mensen die bowlen zijn cool:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:12 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Tis nog erger zelfs, mijn vader bouwde een bowlingbaan in zijn huis en hij schuurde kegels op de drempel.
Ik had geen idee wat hij aan het doen was, maar het zag er leuk uit, dus wilde (en mocht) ik dat oook doen
Maar goed, ik ben inmiddels volwassen en heb zelf kinderen.
Ik vind er niets mis me om eens een keer te bowlen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:13 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
altijd goed voor lichaamsbeweging
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en dan post je de Village People?
En de mensen die naar gtst kijken dan, da's toch ook een achterstandsgroep ?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:16 schreef LudoSanders het volgende:
Er bowlen meer mensen dan je denkt.
En de meningen over die mensen zijn net zo verdeeld als de mening over mensen die darten, of mensen die graag sjoelen, of mensen die postzegels verzamelen.
Ieder mens is verschillend, de 1 is leuk, de ander niet. En bowlen of darten of postzegels verzamelen verandert daar niets aan.
Ik kijk geen GTST, ik speel in GTST.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:18 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
En de mensen die naar gtst kijken dan, da's toch ook een achterstandsgroep ?
Dat vast OOK.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:16 schreef LudoSanders het volgende:
Er bowlen meer mensen dan je denkt.
En de meningen over die mensen zijn net zo verdeeld als de mening over mensen die darten, of mensen die graag sjoelen, of mensen die postzegels verzamelen.
Ieder mens is verschillend, de 1 is leuk, de ander niet. En bowlen of darten of postzegels verzamelen verandert daar niets aan.
quote:ik heb hem voor zover ik weet, nooit zonder ballen gezien.
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:18 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
En de mensen die naar gtst kijken dan, da's toch ook een achterstandsgroep ?
Ja je speelt dat je acteur bent of zoiets toch ?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kijk geen GTST, ik speel in GTST.
Mijn nederige excuses...quote:Op donderdag 13 december 2007 19:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
geen verstandelijke gehandicapten dissen he?
Ik wilde helemaal geen discussie opwekken over het verschil tussen bowlen en GTST.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kijk geen GTST, ik speel in GTST.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |