Ik zit op een boekingskantoor voor artiesten. Ben nu allemaal studentenverenigingen aan het bellen. Saai werk.quote:
Ik doe wat ik moet doenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:07 schreef KaheemSaid het volgende:
OOk heel netjes weer 1 geopent, dus alle respect naar Eer-ik
Zijn! Dislect die je bentquote:Op donderdag 13 december 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hey hey stelletjes achterbakse mensen die op kosten van de baas aan het genieten is!morgen vlieg ik naar Nederland toe!
sorry ik kon geen andere tvp bedenken
mag ik dislect zijn?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn! Dislect die je bent
Goedemorgen
Heb je je mok terug dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
Oi, weet je hoe je je dat als stagiair prettiger en spannender houdt?
Ik wel. Ik ninja warme chocomel van andere afdelingen omdat ik geen koffie meer wil vandaag en onze warme chocomel op is.
Mijn god wat een excitement, niet normaal, ik verwacht elk moment de ME om mijn chocomelstelende ass op mijn rechten te wijzen...
teveelquote:Op donderdag 13 december 2007 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
Oi, weet je hoe je je dat als stagiair prettiger en spannender houdt?
Ik wel. Ik ninja warme chocomel van andere afdelingen omdat ik geen koffie meer wil vandaag en onze warme chocomel op is.
Mijn god wat een excitement, niet normaal, ik verwacht elk moment de ME om mijn chocomelstelende ass op mijn rechten te wijzen...
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hey hey stelletjes achterbakse mensen die op kosten van de baas aan het genieten is!morgen vlieg ik naar Nederland toe!
sorry ik kon geen andere tvp bedenken
Ja ja!! Een of andere onverlaat heeft dat ding dus gebruikt, schoongemaakt en terug op mijn buro gezet... Heel vreemd dat ik niet heb gezien wie, wat ik was een van de laatste weg gisteren... En toen ik vanochtend hier kwam stond mijn gitzwarte mok triomfantelijk te glinsteren bij het windows logo...quote:
Ja... ik drink geen gewone koffie hier, die is te slap, dus drink ik espresso, maar dan wel dubbele of driedubbele omdat ik anders te vaak moet lopenquote:
ah ja is ook zoquote:Op donderdag 13 december 2007 11:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zit op een boekingskantoor voor artiesten. Ben nu allemaal studentenverenigingen aan het bellen. Saai werk.
quote:Op donderdag 13 december 2007 11:09 schreef HansU het volgende:
leuk website voor iemand die van een lekker drankje houdt: http://www.cocktailmaking.co.uk/viewed.php
Paar weken geleden was hier ook een collega d'r groene Hema mok voor haar pennen kwijt. Stuurt ze een emailtje naar het hele bedrijf of ze hem terug kan krijgen omdat ze hem mist. Ze heeft hem nog terug gekregen ookquote:Op donderdag 13 december 2007 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ja!! Een of andere onverlaat heeft dat ding dus gebruikt, schoongemaakt en terug op mijn buro gezet... Heel vreemd dat ik niet heb gezien wie, wat ik was een van de laatste weg gisteren... En toen ik vanochtend hier kwam stond mijn gitzwarte mok triomfantelijk te glinsteren bij het windows logo...
inderdaad ja..quote:Op donderdag 13 december 2007 11:21 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Thanks HansU, alleen beetje grove site voor op een stage plek.
Orgasm, Cock sucking etc?
Als er een gebruikte mok op iemands bureau staat, zou jij die wegsnatchen??quote:Op donderdag 13 december 2007 11:21 schreef HansU het volgende:
[..]
Paar weken geleden was hier ook een collega d'r groene Hema mok voor haar pennen kwijt. Stuurt ze een emailtje naar het hele bedrijf of ze hem terug kan krijgen omdat ze hem mist. Ze heeft hem nog terug gekregen ook![]()
Maar wat een interne tijdsverspilling, als je je spul niet kwijt wilt raken, hang je het maar aan een ketting
er is hier een flink mokken tekort (sommige afdelingen sparen ze denk ik)quote:Op donderdag 13 december 2007 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als er een gebruikte mok op iemands bureau staat, zou jij die wegsnatchen??
Ik ga mijn mok niet zo McGuyveren dat niemand anders er van kan drinken
Tuulk !quote:
Ik ben gewoon een uur te laat op mijn stage aangekomen vandaagquote:Op donderdag 13 december 2007 11:21 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Thanks HansU, alleen beetje grove site voor op een stage plek.
Orgasm, Cock sucking etc?
ik een kwartier te vroeg, wat is er erger?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een uur te laat op mijn stage aangekomen vandaag
Ja oke, je moet dan natuurlijk ook voor je eigen mok zorgen... Niet uit het oog verliezen of ergens anders neerzetten dan je eigen bureau, dan wordt een mok namelijk public domain...quote:Op donderdag 13 december 2007 11:28 schreef HansU het volgende:
[..]
er is hier een flink mokken tekort (sommige afdelingen sparen ze denk ik)
Daarom gaat er zo nu en dan ff iemand een rondje doen om de vaatwassers te vullen. Als er dan een lege pennenmok wordt meegenomen kan ik begrijpen.
Hoe zou dat nou komen ????quote:Op donderdag 13 december 2007 11:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een uur te laat op mijn stage aangekomen vandaag
oh bahquote:Op donderdag 13 december 2007 11:21 schreef Trigalti het volgende:
Stelletje baggeraars.. ik ben een SLA aan het schrijven..
dat valt hier mee geloof ik, maar op onze redactie hebben er ook niet veel een eigen mok. en verder durf ik 'm gewoon te laten staan 's avondsquote:Op donderdag 13 december 2007 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja oke, je moet dan natuurlijk ook voor je eigen mok zorgen... Niet uit het oog verliezen of ergens anders neerzetten dan je eigen bureau, dan wordt een mok namelijk public domain...
Mok-Stage politics 101 met Hostimeister en HansU
Voor ?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:21 schreef Trigalti het volgende:
Stelletje baggeraars.. ik ben een SLA aan het schrijven..
Filmpjes op youtube zetten?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:35 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou komen ????
* Loontjah roept iets van cam / msn / filmpjes op youtube zetten
Service level agreementquote:
ben je al ver? heb het 1x met een project moeten doen, wat een drama zegquote:Op donderdag 13 december 2007 11:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Service level agreement
Overeenkomst dus
Ik ben niet bezig met een SLA. Die laten ze hier vast niet door een stagiair opstellenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben je al ver? heb het 1x met een project moeten doen, wat een drama zeg
Gewoon bestaande kopieren en aanpassen..quote:Op donderdag 13 december 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er kan wat copy/paste werk inzitten soms jaquote:Op donderdag 13 december 2007 11:45 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Gewoon bestaande kopieren en aanpassen..
Maar belangrijk.... heel erg belangrijk!quote:
goed puntquote:Op donderdag 13 december 2007 11:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben niet bezig met een SLA. Die laten ze hier vast niet door een stagiair opstellen
SLA's zijn veelal het zelfde ja, ik ben er ook mee bezig op mijn stage.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:45 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Gewoon bestaande kopieren en aanpassen..
Dan komt er tenminste 1 keer per dag nog eens een exclusief plaatje voorbijquote:Op donderdag 13 december 2007 11:47 schreef Deansensitized het volgende:
Kom ik na een klusje weer ons kantoortje binnen, drie keer raden wat ik hoor
Slam FM
Weet ik nog wel.. maar weet verder niets over youtube en uploaden?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:43 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Vergeten wat je gisteren stuurde?
Mwoah... Ben nu bezig met Tarieven en kosten.. Hoofdstuk 4 van de 12 ofzo..quote:Op donderdag 13 december 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar de rest van de dag dezelfde inwisselbare trance/dance meuk.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan komt er tenminste 1 keer per dag nog eens een exclusief plaatje voorbij
Toen ik gister 2 uur bij de kapper was geweest heb ik 3x Mika met Lollipop gehoord op star.fmquote:Op donderdag 13 december 2007 11:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan komt er tenminste 1 keer per dag nog eens een exclusief plaatje voorbij
Hier toch echt de hele dag 538.. + kerstmeuk...quote:Op donderdag 13 december 2007 11:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar de rest van de dag dezelfde inwisselbare trance/dance meuk.
Lekker weer op 3FM gezet
2 uur bij de kapper ?? hoe krijg je dat voor elkaar ?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Toen ik gister 2 uur bij de kapper was geweest heb ik 3x Mika met Lollipop gehoord op star.fm
Niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 11:54 schreef Loontjah het volgende:
[..]
2 uur bij de kapper ?? hoe krijg je dat voor elkaar ?
Eerst mama in de verf (30 min), toen ik in de verf (30 min), toen mama uitwassen + knippen, toen ik uitwassen en knippen.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:54 schreef Loontjah het volgende:
[..]
2 uur bij de kapper ?? hoe krijg je dat voor elkaar ?
quote:Op donderdag 13 december 2007 11:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hier toch echt de hele dag 538 sky .. + kerstmeuk...
je ging toch alleen laten bij kleuren?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Toen ik gister 2 uur bij de kapper was geweest heb ik 3x Mika met Lollipop gehoord op star.fm
Ja hoor. Zo veel is er niet geknipt, alleen de uiteinden bijgewerkt.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:00 schreef HansU het volgende:
[..]
je ging toch alleen laten bij kleuren?
... ik zie al... gezellig geweest met je mama?
niet veel geknipt, wel veel gekletst zekersquote:Op donderdag 13 december 2007 12:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja hoor. Zo veel is er niet geknipt, alleen de uiteinden bijgewerkt.
Dat kan ook samenquote:Op donderdag 13 december 2007 12:34 schreef HansU het volgende:
[..]
niet veel geknipt, wel veel gekletst zekers
En de Tokkies?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:38 schreef Deansensitized het volgende:
Bianca Ryan al gehad Etc?
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:38 schreef Deansensitized het volgende:
?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:38 schreef Deansensitized het volgende:
Geen idee, Youtube wil hier nietquote:Op donderdag 13 december 2007 12:49 schreef Etcetera het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dV8IE_vtTq8 deze dan zeker
Dat nummerquote:Op donderdag 13 december 2007 12:49 schreef Etcetera het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dV8IE_vtTq8 deze dan zeker
Dat pakjequote:Op donderdag 13 december 2007 12:55 schreef eer-ik het volgende:
alleen driving home for christmas vind ik een goed kerstnr.
De rest suckt
Ohnee, die van katja en de jeugd van tegenwoordig is ook wel ftw.
Live??quote:Op donderdag 13 december 2007 12:56 schreef PieterBas het volgende:
Bianca Ryan straks op 538
wat is er mee?quote:
Ik vroeg me dus hoe dat nummer nou heettequote:
En ik wie het zongquote:Op donderdag 13 december 2007 13:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vroeg me dus hoe dat nummer nou heette
Gewoon op bandquote:Op donderdag 13 december 2007 13:15 schreef Deansensitized het volgende:
Bianca Ryan op 538 inderdaad
Net op tijd, doet ze dit nu live of niet?
ik vind het maar saai eigenlijk, ben ondertussen gewend geraakt aan bellende mensen enzo op de achtergrond.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:24 schreef Deansensitized het volgende:
Lekker Hans
Ja, viel me wat tegen, had gehoopt op live...
Dat zou eigenlijk niet mogenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:23 schreef KaheemSaid het volgende:
In het ERP systeem bezig, dat zit nogal vol dus erg snel gaat het niet.
Daar kan ik me wat bij voorstellen jaquote:Op donderdag 13 december 2007 13:31 schreef KaheemSaid het volgende:
Aftrekken ook, maar uitrekken wordt door mijn collegeas beter gewaardeerd.
Ik denk dat de meeste ERP pakketen wat langzaam worden als je voor een maand lang gegevens eruit haaltquote:
Zo'n showtje van het jongste persoon van de afdeling, dat mag toch wel gewardeerd worden...quote:Op donderdag 13 december 2007 13:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar kan ik me wat bij voorstellen ja
Hoe weet je datquote:Op donderdag 13 december 2007 13:31 schreef KaheemSaid het volgende:
Aftrekken ook, maar uitrekken wordt door mijn collegeas beter gewaardeerd.
Chick?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste ERP pakketen wat langzaam worden als je voor een maand lang gegevens eruit haalt
[..]
Zo'n showtje van het jongste persoon van de afdeling, dat mag toch wel gewardeerd worden...
Er zit hier trouwens een vrijgezelle vrouw van 56 tegenover me, ik weet niet of die er echt problemen mee heeft!![]()
De query duurt lang dus je SQL server is aan het rammelen, dus het systeem reageert traag. Dat kan wel kloppen ja.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste ERP pakketen wat langzaam worden als je voor een maand lang gegevens eruit haalt
Om zelf op te boekenquote:
Zoals deze gozert Tiener rijdt 112 km/u op bromfietsquote:
Prachtig toch....quote:Op donderdag 13 december 2007 13:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zoals deze gozert Tiener rijdt 112 km/u op bromfiets
als je over een paar jaartjes 70 bent, dan piep je wel anders!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:37 schreef jackson het volgende:
56
+1quote:
Ja, dan is die 6jaar verschil met mijn vriendin ook niet veel meerquote:Op donderdag 13 december 2007 13:44 schreef HansU het volgende:
[..]
als je over een paar jaartjes 70 bent, dan piep je wel anders!
Denk niet dat dit met een SQL server werkt.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:36 schreef jackson het volgende:
[..]
De query duurt lang dus je SQL server is aan het rammelen, dus het systeem reageert traag. Dat kan wel kloppen ja.
Ooh... ok.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Denk niet dat dit met een SQL server werkt.
neem een huisdier gozerquote:Op donderdag 13 december 2007 13:47 schreef Deansensitized het volgende:
Wil ook nog wel weer eens een scooter of brommer ofzo, gewoon voor de leuk
Eerst maar uit huis en geld verdienen, dan een Puchje of Tomosje ofzo.
Nee man, vreten, stinken, slapen en schijten alleen maar, en moet je als het tegenzit nog uitlaten ookquote:
AAUWWWquote:Op donderdag 13 december 2007 13:48 schreef Loontjah het volgende:
Nee dit is Trig !
http://www.dumpert.nl/med(...)e_jampa_wheelie.html
een Tomos ook, behalve slapenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man, vreten, stinken, slapen en schijten alleen maar, en moet je als het tegenzit nog uitlaten ook
Bwhehe... hij had best even kunnen remmen jaquote:Op donderdag 13 december 2007 13:48 schreef Loontjah het volgende:
Nee dit is Trig !
http://www.dumpert.nl/med(...)e_jampa_wheelie.html
Op het stinken na zijn het net vrouwenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man, vreten, stinken, slapen en schijten alleen maar, en moet je als het tegenzit nog uitlaten ook
Zo is dat... Auto's zijn overrated hehquote:Op donderdag 13 december 2007 13:52 schreef Deansensitized het volgende:
Zit ook wat in
Maar toch liever een Tomosje
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Op het stinken na zijn het net vrouwen
[..]
[..]
quote:
Ik ken iemand die als ode aan zijn brommertijdperk nu een MB8 op motorkentekenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:47 schreef Deansensitized het volgende:
Wil ook nog wel weer eens een scooter of brommer ofzo, gewoon voor de leuk
Eerst maar uit huis en geld verdienen, dan een Puchje of Tomosje ofzo.
Tsja, waarom niet. Als die knaap dat tof vindtquote:Op donderdag 13 december 2007 13:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ken iemand die als ode aan zijn brommertijdperk nu een MB8 op motorkenteken
Oude Volkswagensquote:Op donderdag 13 december 2007 13:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat... Auto's zijn overrated heh
Thuis met de buurvrouw dan maar wijn zuipenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:57 schreef Houniet het volgende:
kerstborrel gaat niet door [ afbeelding ]
Dat is klotequote:Op donderdag 13 december 2007 13:57 schreef Houniet het volgende:
kerstborrel gaat niet door [ afbeelding ]
met dit type hoef je niet bang voor SOA's te zijn en zwanger wordt zulk iets oook niet meer.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:03 schreef Deansensitized het volgende:
Die vrijgezelle collega van Kaheem wil wel denk ik
auto'squote:Op donderdag 13 december 2007 13:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat... Auto's zijn overrated heh
als dat zou kunnen!!!!!!!!!!!!!111111quote:Op donderdag 13 december 2007 13:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Thuis met de buurvrouw dan maar wijn zuipen
Mee eens! (autofreak is)quote:
Is de buurvrouw lekker?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
als dat zou kunnen!!!!!!!!!!!!!111111
Vanmorgen 6:00 eraf en dan zonder slaap tot morgen 18:00 werken, lijkt je dat niet iets te veel van het goede? Ik had laatst 20 uur op een dag, dat ging best goed. Alleen daarna moet je niet meer op stage moeten want dat werkt niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:07 schreef Deansensitized het volgende:
Aannemen man, dan meteen door naar Meppel! Bikkelen!
Lijkt me ook net ff te gek. Je wil wat hebben aan je weekend nog natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 14:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vanmorgen 6:00 eraf en dan zonder slaap tot morgen 18:00 werken, lijkt je dat niet iets te veel van het goede? Ik had laatst 20 uur op een dag, dat ging best goed. Alleen daarna moet je niet meer op stage moeten want dat werkt niet.
Tis weer eens tijd om in een hele dikke auto te rijden voor mij. Maar eens langs die kerel met die nieuwe RS4quote:
Weekend doet me niet zoveel ben toch bankroet. Maar ik kan me denk ik na 19 uur niet meer genoeg consentreren voor een nieuwe dag stage! Verder zou ik ergens onderweg moeten douchen omdat je stinken gaat van dat werkquote:Op donderdag 13 december 2007 14:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Lijkt me ook net ff te gek. Je wil wat hebben aan je weekend nog natuurlijk
Een vent waar ik vaak thuis kom heeft ook zo'n ding, maar die is gechipt zodat die niet begrenst is en wat extra pk's heeft!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Tis weer eens tijd om in een hele dikke auto te rijden voor mij. Maar eens langs die kerel met die nieuwe RS4
Over bankroet gesproken. Ik zal mijn saldo is bekijken voordat ik morgen afreis naar het altijd toffe eindhoven voor een goed feestquote:Op donderdag 13 december 2007 14:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Weekend doet me niet zoveel ben toch bankroet. Maar ik kan me denk ik na 19 uur niet meer genoeg consentreren voor een nieuwe dag stage! Verder zou ik ergens onderweg moeten douchen omdat je stinken gaat van dat werk
Voor mij ook welquote:Op donderdag 13 december 2007 14:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Tis weer eens tijd om in een hele dikke auto te rijden voor mij. Maar eens langs die kerel met die nieuwe RS4
Ik heb ook bijna niks meerquote:Op donderdag 13 december 2007 14:22 schreef jackson het volgende:
Hmm, niet veel meer op rekening zie ik maar had 100 euro teveel gepind vorige week en aan mijn vader gegeven. Die 100 euro moet mijn moeder nog even overmaken naar mij zo te zien. Ooh, en ik krijg nog 45 euro voor een besteld kaartje van iemand.
Valt dus erg mee![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:24 schreef KaheemSaid het volgende:
De maand beginnen met 350 euro aan kleding, was iets te fanatiek inschatten!
Krijg je auto's mee bij Hessing ?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voor mij ook wel
Binnenkort maar weer eens bezoekje brengen aan hessing, staan paar nieuwe karren ook
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Vanmorgen in de trein, zat er een man vlakbij me aan het bierWat zijn dat toch helden, om 8 uur 's ochtends...
Nee, nog niet geluktquote:Op donderdag 13 december 2007 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Krijg je auto's mee bij Hessing ?
140 tot de 21ste dat moet te doen zijn, ik heb nog 150 euro aan schulden die ik moet betalen en heb geen cent meer (dit is exclusief rekening in de kroeg trouwens).quote:Op donderdag 13 december 2007 14:25 schreef jackson het volgende:
[..]
!
Herkenbaar... heb nu nog 140 op lopende rekening maar dus nog 140 die ik moet ontvangen voordat ik rond de 21ste er weer geld bij krijg. Ik ga alleen morgen uit en die het zaterdagavond rustig aan denk ik.
Ik had dat ook wel eens toen ik nog in r'dam op school zat.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Vanmorgen in de trein, zat er een man vlakbij me aan het bierWat zijn dat toch helden, om 8 uur 's ochtends...
Ik heb nog 30 ofzo tot 21quote:Op donderdag 13 december 2007 14:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
140 tot de 21ste dat moet te doen zijn, ik heb nog 150 euro aan schulden die ik moet betalen en heb geen cent meer (dit is exclusief rekening in de kroeg trouwens).
Oke, ik doelde op zelf dikke auto's rijdenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, nog niet gelukt
Zou wel uber zijn
vorige keer dat ik daar was, zat ik in een phantom, komt er een verkoper aangerend zo van: jongens, jongens, jullie moeten eruit![]()
![]()
De eigenaar komt er zo aan, deze wagen is net verkocht
Ja, is dus eigenlijk 280 exclusief spaarrekening van mezelfquote:Op donderdag 13 december 2007 14:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
140 tot de 21ste dat moet te doen zijn, ik heb nog 150 euro aan schulden die ik moet betalen en heb geen cent meer (dit is exclusief rekening in de kroeg trouwens).
je moest eens wetenquote:
30 euro... da's een halve tank benzinequote:Op donderdag 13 december 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb nog 30 ofzo tot 21
Ben dat niet gewend
Voor mij volle tankquote:Op donderdag 13 december 2007 14:31 schreef jackson het volgende:
[..]
30 euro... da's een halve tank benzine. Daar zou ik het niet mee redden alleen al qua benzine tot de 21ste
Ah, oude type S4 heb ik gereden, zie foto: http://www.xs4all.nl/~cbburgk/106_0623.JPGquote:Op donderdag 13 december 2007 14:30 schreef eer-ik het volgende:
Ja, ik wil dat ook weer, wel tijdje geleden.
Half jaar geleden S4 cabrio van m'n oom, maar dat is wel het laatste
Ik wil een keer in een echte supercar rijden
Hessing is hier trouwens op fietsafstand, dus ga er nog wel eens kijken af en toe.
quote:
Anorexic?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:32 schreef Houniet het volgende:
Don’t you wanna come with me?
Don’t you wanna feel my bones on your bones?
It’s only natural
Dat je om 8 uur aan de drank zat?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had dat ook wel eens toen ik nog in r'dam op school zat.
Erg vet ja! Dik geluid ook zegquote:Op donderdag 13 december 2007 14:33 schreef eer-ik het volgende:
dat model, maar dan de cabrio heb ik in gereden
> fotoboekquote:
Geen idee welke het is of is het allemaal dezelfde vrouwquote:Op donderdag 13 december 2007 14:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
> fotoboek
van me kapster niet inbegrepen
zijn verschillende hequote:Op donderdag 13 december 2007 14:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee welke het is of is het allemaal dezelfde vrouw?
Ja, zie editquote:Op donderdag 13 december 2007 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
zijn verschillende hedrie dames
quote:
buurrvrouw ook?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
> fotoboek
van me kapster niet inbegrepen
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat je om 8 uur aan de drank zat?
Zonde ja.... Wel een muscle-carquote:
Ik drink een pilsje omdat het lekker is... smorgens om 8uur vind ik het niet zo lekkerquote:
Ben ook niet boos op je.....quote:
Groetenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:42 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ben weg
Te gaar om nog wat te doen|
Ja, daar zit wat in.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik drink een pilsje omdat het lekker is... smorgens om 8uur vind ik het niet zo lekker
quote:
Ik mot de mustang niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonde ja.... Wel een muscle-car
Ja, is ook weer wat voor te zeggen. Afgelopen vakantie geen 1 keer gedaan eigenlijk. Ach, als je in een dikke villa zit staat alles koudquote:Op donderdag 13 december 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat in.
Maar ik drink op vakantie 's ochtends pils om:
1. er is niks anders koud
2. kater wegzuipen
Dag Dean!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:42 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ben weg
Te gaar om nog wat te doen![]()
true, truequote:Op donderdag 13 december 2007 14:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, is ook weer wat voor te zeggen. Afgelopen vakantie geen 1 keer gedaan eigenlijk. Ach, als je in een dikke villa zit staat alles koud
Weer teveel gedronken? Of de hele nacht harde sex bedreven met je chick uit Hallum?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:42 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ben weg
Te gaar om nog wat te doen|
8 uur kan het best lekker zijn, een pilsje!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik drink een pilsje omdat het lekker is... smorgens om 8uur vind ik het niet zo lekker
Evenals Tranquilize, ook een tof nummerquote:
Het heeft wel iets vets zo'n bak maar ik moet er ook weinig van hebbenquote:
Als je nog niet geslapen hebt inderdaadquote:Op donderdag 13 december 2007 14:45 schreef KaheemSaid het volgende:
8 uur kan het best lekker zijn, een pilsje!
nah, die was bij mijquote:Op donderdag 13 december 2007 14:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Weer teveel gedronken? Of de hele nacht harde sex bedreven met je chick uit Hallum?
[..]
's avonds jaquote:Op donderdag 13 december 2007 14:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Weer teveel gedronken? Of de hele nacht harde sex bedreven met je chick uit Hallum?
[..]
Als je op de bank wakker wordt ofzo ook wel hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 14:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je nog niet geslapen hebt inderdaad
Wat heb je?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om nu bier te drinken.
Heb wel het btw
Mr Brightsidequote:Op donderdag 13 december 2007 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Evenals Tranquilize, ook een tof nummer
Movee e Awayy !quote:
Dr zijn zoveel goede The Killers nummers.quote:
Wat voor muziek?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dr zijn zoveel goede The Killers nummers.
Ik vind de Thin White Deluxe remix van Mr Brightside ook echtquote:Op donderdag 13 december 2007 14:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dr zijn zoveel goede The Killers nummers.
Blikjes... da's nooit grappigquote:Op donderdag 13 december 2007 14:52 schreef eer-ik het volgende:
heb nu alleen nog maar 1 blikje heineken
Iets anders hadden ze niet bij de snackbar.
Bitpop? Dat is een nieuwe term voor mijquote:
Ik heb eigenlijk altijd wel bier in huis.... Niet dat ik veel drink door de week, eigenlijk nauwelijks. Heel af en toe eens een biertje tijdens voetbal of als ik thuis kom na stage.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
blikjes zijn ook ftl.
Heb liever flesjes maar goe,d ide hadden ze niet
Ik heb preventief geen drank in huisquote:Op donderdag 13 december 2007 14:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd wel bier in huis.... Niet dat ik veel drink door de week, eigenlijk nauwelijks. Heel af en toe eens een biertje tijdens voetbal of als ik thuis kom na stage.
Indie Rock.quote:
Ik gooi het allemaal onder de noemer punk of emoquote:Op donderdag 13 december 2007 15:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Indie Rock.
Ze komen uit Las Vegas.. dus het kan geen Britpop zijn
SLA's... heb je nog verdomd lang volgehoudenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:59 schreef jackson het volgende:
Mijn motivatie is weer compleet vertrokken voor vandaag
Laat ik het zo zeggen er lopen hier genoeg emo's en gothic in Zweden rond.. en het schijnt hier algemeen geaccepteerd te zijn..quote:Op donderdag 13 december 2007 15:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik gooi het allemaal onder de noemer punk of emo
zwaar alcohilist, ik hoor het al. Jij kijkt iedere avond voetbal herhalingen en zuipt je helemaal lamquote:Op donderdag 13 december 2007 14:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd wel bier in huis.... Niet dat ik veel drink door de week, eigenlijk nauwelijks. Heel af en toe eens een biertje tijdens voetbal of als ik thuis kom na stage.
Is het zo schandalig met je ?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb preventief geen drank in huis
It's just not my kind of musicquote:Op donderdag 13 december 2007 15:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen er lopen hier genoeg emo's en gothic in Zweden rond.. en het schijnt hier algemeen geaccepteerd te zijn..
yeah.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is het zo schandalig met je ?
Ik weet niet hoe iedereen erbij komt dat ik met Sla's bezig ben vandaagquote:Op donderdag 13 december 2007 15:03 schreef HansU het volgende:
[..]
SLA's... heb je nog verdomd lang volgehouden
Je hebt daar wel hele leuke Death Metal weg, uit het Zweedse. Zal het dan toch komen doordat het van oorsprong Heidens is?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen er lopen hier genoeg emo's en gothic in Zweden rond.. en het schijnt hier algemeen geaccepteerd te zijn..
Zou een goed excuus zijn maar neequote:Op donderdag 13 december 2007 15:05 schreef HansU het volgende:
[..]
zwaar alcohilist, ik hoor het al. Jij kijkt iedere avond voetbal herhalingen en zuipt je helemaal lam
had je het vanochtend toch over? maar toen ging het nogal snel hier, dus 100% lezen en ook nog onthouden gaat moeilijkquote:Op donderdag 13 december 2007 15:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe iedereen erbij komt dat ik met Sla's bezig ben vandaag
Volgens mij was T daar mee bezig ja. Maar ik ben druk met afstudeerverslag en niet met Sla'squote:Op donderdag 13 december 2007 15:09 schreef HansU het volgende:
[..]
had je het vanochtend toch over? maar toen ging het nogal snel hier, dus 100% lezen en ook nog onthouden gaat moeilijk
heb ik nu aanquote:Op donderdag 13 december 2007 14:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind de Thin White Deluxe remix van Mr Brightside ook echt![]()
Zeker ook niet de mijne. Veel rock muziek kan ik best waarderen.quote:
Metal is hier inderdaad vrij groot.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hebt daar wel hele leuke Death Metal weg, uit het Zweedse. Zal het dan toch komen doordat het van oorsprong Heidens is?
quote:Hallo Ilona,
Hoe gaat het met je ? Ik hoop dat het niet al te saai is zo zonder het lawaai dat Leon produceert.
Alles onder controle neem ik aan, we hebben immers nog geen noodbericht ontvangen
Hier is het ook allemaal onder controle, tenminste tot nu toe want vanmiddag wordt een sneeuwstorm
verwacht en zou er wel eens 20-30 cm sneeuw kunnen vallen. Gelukkig zit het hotel op minder dan 2 kilometer van
het pand van Equallogic.
Verder niet veel spannends te melden, dus ik ga me weer klaarmaken om naar de cursus te gaan. Het is nu 8 uur in
de ochtend en we beginnen om half negen.
Als er nog dingen zijn laat het me (of ons) weten
Groeten
20-30 cm sneeuw? Waar zitten ze dan?quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:11 schreef PieterBas het volgende:
Metal is hier inderdaad vrij groot.
Maroccoquote:Op donderdag 13 december 2007 15:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
20-30 cm sneeuw? Waar zitten ze dan?
Heeft ook Coldplay's Talk geremixed.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:13 schreef jackson het volgende:
Thin white duke
Had ook zo'n modder vette remix van " what else is there " van trentemoller
volgens mij wel, ze gingen toch zand skieen daar?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:17 schreef Loontjah het volgende:
Ergens in Amerika ofzo
Ja HansU zou het ?
Ja, wie heeft die plaat niet geremixedquote:Op donderdag 13 december 2007 15:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heeft ook Coldplay's Talk geremixed.
Nashua zitten ze, dat is noord Amerikaquote:Op donderdag 13 december 2007 15:23 schreef KaheemSaid het volgende:
In midden Amerika was het toch hondenweer!
Ik ben voor de verandering vandaag wel iets aan het doen.quote:
Huldequote:Op donderdag 13 december 2007 15:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben voor de verandering vandaag wel iets aan het doen.
Zoalsquote:Op donderdag 13 december 2007 15:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben voor de ve?randering vandaag wel iets aan het doen.
wat deed je ook al weer?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:28 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben hier halve dagen bezig met mijn LOI cursus lekker handig.
Snap er nog geen reet van hoor!
Welke cursus moge dat zijn?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:28 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben hier halve dagen bezig met mijn LOI cursus lekker handig.
Snap er nog geen reet van hoor!
dat is toch belgies?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:32 schreef eer-ik het volgende:
de pfaffs is echt een polenprogramma
Nog steeds studentenverenigingen bellen.quote:
Jij mag niet klagen, jhe hebt altijd vrij!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:32 schreef eer-ik het volgende:
Zijn wel halvegare lui ja.... Soms wel vermakelijk maar zie het dan ook bijna nooitquote:Op donderdag 13 december 2007 15:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar het is overal op tv tegenwoordig lijkt het wel
Rijden ze dan ook met liters wodka op in gare ouwe golfjes door een pauperwijk en lopen ze erbij als zwervers? Anders ga ik vanaf vanaaf kijkenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:32 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen, jhe hebt altijd vrij!
en het wordt nog niet eens uitgezonden op de campingzender.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:32 schreef eer-ik het volgende:
Neequote:Op donderdag 13 december 2007 15:36 schreef HansU het volgende:
[..]
Rijden ze dan ook met liters wodka op in gare ouwe golfjes door een pauperwijk en lopen ze erbij als zwervers? Anders ga ik vanaf vanaaf kijken
Hugo Boss heeft een tijdelijke Limited Editionquote:Op donderdag 13 december 2007 15:39 schreef Trigalti het volgende:
Kmoet een nieuw luchtje hebben.. iemand suggesties?
Prijs maakt niet veel uit... 80- ofzo..
Hmm klinkt goed, zal straks eens bij ici gaan kijkenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hugo Boss heeft een tijdelijke Limited Edition
die is echt
+- 30 euro [ afbeelding ]
klinkt goedquote:Op donderdag 13 december 2007 15:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hugo Boss heeft een tijdelijke Limited Edition
die is echt
+- 30 euro [ afbeelding ]
Lekkerquote:Op donderdag 13 december 2007 15:42 schreef Loontjah het volgende:
[ afbeelding ]
Kies maar uit....
Ik ga voor de basisdiploma Fotografie !
Dat dan weer niet.... Pfaff, die bekende keeper van vroegerquote:Op donderdag 13 december 2007 15:36 schreef HansU het volgende:
[..]
Rijden ze dan ook met liters wodka op in gare ouwe golfjes door een pauperwijk en lopen ze erbij als zwervers? Anders ga ik vanaf vanaaf kijken
ik heb wel is gekeken, weg gezapt toen ze begonnen te pratenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat dan weer niet.... Pfaff, die bekende keeper van vroeger
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:42 schreef HansU het volgende:
loopt er hier een of andere vrouw in een colbert, beetje mannen model over IP blokkades te lullen met d'r telefoon. Echt zo níét sexy..
Er heeft een tijd iedereen mee gelopen maar Jean Paul Gaultier doet het weer goed bij mij sinds een aantal maanden. Daarnaast is DKNY helemaal geweldigquote:Op donderdag 13 december 2007 15:39 schreef Trigalti het volgende:
Kmoet een nieuw luchtje hebben.. iemand suggesties?
Prijs maakt niet veel uit... 80- ofzo..
ik ken mensen die dat gebruiken als geurtje...quote:Op donderdag 13 december 2007 15:42 schreef Loontjah het volgende:
[ afbeelding ]
Kies maar uit....
Ik ga voor de basisdiploma Fotografie !
Kut belgen inderdaadquote:Op donderdag 13 december 2007 15:44 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb wel is gekeken, weg gezapt toen ze begonnen te praten
You want me to believe you?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:45 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ken mensen die dat gebruiken als geurtje...
stelletje paupers
die heb ik ook.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:44 schreef Trigalti het volgende:
Hoe heet die geur? Die limited edition?
Ik had voorheen acqua di gio.. maar die hebben al 300.000 mensen..
dan niet, maar sommige studenten geven alleen geld uit aan bier, voor de rest lopen ze in een juten zak en stinken naar luchtverfrissers van een openbaar toiletquote:
Redelijk wat mensen hebben die... dan hoef ik hem eigenlijk al niet meer. Enige geurtje wat ik heb waar de hele wereld mee loopt is hugo boss (die orginal of zo)quote:Op donderdag 13 december 2007 15:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
die heb ik ook.
de limited edition heet geloof ik gewoon limited edition
Deze: http://www.parfumerie.nl/(...)tion-/prod_2456.htmlquote:Op donderdag 13 december 2007 15:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
die heb ik ook.
de limited edition heet geloof ik gewoon limited edition
die ja ! die is echtquote:Op donderdag 13 december 2007 15:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Deze: http://www.parfumerie.nl/(...)tion-/prod_2456.html
Heb thuis ook Hugo Boss staanquote:Op donderdag 13 december 2007 15:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Redelijk wat mensen hebben die... dan hoef ik hem eigenlijk al niet meer. Enige geurtje wat ik heb waar de hele wereld mee loopt is hugo boss (die orginal of zo)
Grootste online parfumstore... leuk leuk maar ze missen een hoopquote:Op donderdag 13 december 2007 15:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Deze: http://www.parfumerie.nl/(...)tion-/prod_2456.html
Calvin Klein One heb ik en een Diesel, maar weet de naam niet meer, een moeilijke iig in een wit flesje.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:53 schreef jackson het volgende:
Oohja.. Calvin Klein Truth heb ik.... erg lekker ook. Niet zo zwaar, lekker fris
Ik heb laatst die nieuwe van boss gekocht.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb thuis ook Hugo Boss staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |