Ik zit op een boekingskantoor voor artiesten. Ben nu allemaal studentenverenigingen aan het bellen. Saai werk.quote:
Ik doe wat ik moet doenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:07 schreef KaheemSaid het volgende:
OOk heel netjes weer 1 geopent, dus alle respect naar Eer-ik
Zijn! Dislect die je bentquote:Op donderdag 13 december 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hey hey stelletjes achterbakse mensen die op kosten van de baas aan het genieten is!morgen vlieg ik naar Nederland toe!
sorry ik kon geen andere tvp bedenken
mag ik dislect zijn?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn! Dislect die je bent
Goedemorgen
Heb je je mok terug dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
Oi, weet je hoe je je dat als stagiair prettiger en spannender houdt?
Ik wel. Ik ninja warme chocomel van andere afdelingen omdat ik geen koffie meer wil vandaag en onze warme chocomel op is.
Mijn god wat een excitement, niet normaal, ik verwacht elk moment de ME om mijn chocomelstelende ass op mijn rechten te wijzen...
teveelquote:Op donderdag 13 december 2007 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
Oi, weet je hoe je je dat als stagiair prettiger en spannender houdt?
Ik wel. Ik ninja warme chocomel van andere afdelingen omdat ik geen koffie meer wil vandaag en onze warme chocomel op is.
Mijn god wat een excitement, niet normaal, ik verwacht elk moment de ME om mijn chocomelstelende ass op mijn rechten te wijzen...
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hey hey stelletjes achterbakse mensen die op kosten van de baas aan het genieten is!morgen vlieg ik naar Nederland toe!
sorry ik kon geen andere tvp bedenken
Ja ja!! Een of andere onverlaat heeft dat ding dus gebruikt, schoongemaakt en terug op mijn buro gezet... Heel vreemd dat ik niet heb gezien wie, wat ik was een van de laatste weg gisteren... En toen ik vanochtend hier kwam stond mijn gitzwarte mok triomfantelijk te glinsteren bij het windows logo...quote:
Ja... ik drink geen gewone koffie hier, die is te slap, dus drink ik espresso, maar dan wel dubbele of driedubbele omdat ik anders te vaak moet lopenquote:
ah ja is ook zoquote:Op donderdag 13 december 2007 11:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zit op een boekingskantoor voor artiesten. Ben nu allemaal studentenverenigingen aan het bellen. Saai werk.
quote:Op donderdag 13 december 2007 11:09 schreef HansU het volgende:
leuk website voor iemand die van een lekker drankje houdt: http://www.cocktailmaking.co.uk/viewed.php
Paar weken geleden was hier ook een collega d'r groene Hema mok voor haar pennen kwijt. Stuurt ze een emailtje naar het hele bedrijf of ze hem terug kan krijgen omdat ze hem mist. Ze heeft hem nog terug gekregen ookquote:Op donderdag 13 december 2007 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ja!! Een of andere onverlaat heeft dat ding dus gebruikt, schoongemaakt en terug op mijn buro gezet... Heel vreemd dat ik niet heb gezien wie, wat ik was een van de laatste weg gisteren... En toen ik vanochtend hier kwam stond mijn gitzwarte mok triomfantelijk te glinsteren bij het windows logo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |