Ik zit op een boekingskantoor voor artiesten. Ben nu allemaal studentenverenigingen aan het bellen. Saai werk.quote:
Ik doe wat ik moet doenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:07 schreef KaheemSaid het volgende:
OOk heel netjes weer 1 geopent, dus alle respect naar Eer-ik
Zijn! Dislect die je bentquote:Op donderdag 13 december 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hey hey stelletjes achterbakse mensen die op kosten van de baas aan het genieten is!morgen vlieg ik naar Nederland toe!
sorry ik kon geen andere tvp bedenken
mag ik dislect zijn?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn! Dislect die je bent
Goedemorgen
Heb je je mok terug dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
Oi, weet je hoe je je dat als stagiair prettiger en spannender houdt?
Ik wel. Ik ninja warme chocomel van andere afdelingen omdat ik geen koffie meer wil vandaag en onze warme chocomel op is.
Mijn god wat een excitement, niet normaal, ik verwacht elk moment de ME om mijn chocomelstelende ass op mijn rechten te wijzen...
teveelquote:Op donderdag 13 december 2007 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
Oi, weet je hoe je je dat als stagiair prettiger en spannender houdt?
Ik wel. Ik ninja warme chocomel van andere afdelingen omdat ik geen koffie meer wil vandaag en onze warme chocomel op is.
Mijn god wat een excitement, niet normaal, ik verwacht elk moment de ME om mijn chocomelstelende ass op mijn rechten te wijzen...
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hey hey stelletjes achterbakse mensen die op kosten van de baas aan het genieten is!morgen vlieg ik naar Nederland toe!
sorry ik kon geen andere tvp bedenken
Ja ja!! Een of andere onverlaat heeft dat ding dus gebruikt, schoongemaakt en terug op mijn buro gezet... Heel vreemd dat ik niet heb gezien wie, wat ik was een van de laatste weg gisteren... En toen ik vanochtend hier kwam stond mijn gitzwarte mok triomfantelijk te glinsteren bij het windows logo...quote:
Ja... ik drink geen gewone koffie hier, die is te slap, dus drink ik espresso, maar dan wel dubbele of driedubbele omdat ik anders te vaak moet lopenquote:
ah ja is ook zoquote:Op donderdag 13 december 2007 11:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zit op een boekingskantoor voor artiesten. Ben nu allemaal studentenverenigingen aan het bellen. Saai werk.
quote:Op donderdag 13 december 2007 11:09 schreef HansU het volgende:
leuk website voor iemand die van een lekker drankje houdt: http://www.cocktailmaking.co.uk/viewed.php
Paar weken geleden was hier ook een collega d'r groene Hema mok voor haar pennen kwijt. Stuurt ze een emailtje naar het hele bedrijf of ze hem terug kan krijgen omdat ze hem mist. Ze heeft hem nog terug gekregen ookquote:Op donderdag 13 december 2007 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ja!! Een of andere onverlaat heeft dat ding dus gebruikt, schoongemaakt en terug op mijn buro gezet... Heel vreemd dat ik niet heb gezien wie, wat ik was een van de laatste weg gisteren... En toen ik vanochtend hier kwam stond mijn gitzwarte mok triomfantelijk te glinsteren bij het windows logo...
inderdaad ja..quote:Op donderdag 13 december 2007 11:21 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Thanks HansU, alleen beetje grove site voor op een stage plek.
Orgasm, Cock sucking etc?
Als er een gebruikte mok op iemands bureau staat, zou jij die wegsnatchen??quote:Op donderdag 13 december 2007 11:21 schreef HansU het volgende:
[..]
Paar weken geleden was hier ook een collega d'r groene Hema mok voor haar pennen kwijt. Stuurt ze een emailtje naar het hele bedrijf of ze hem terug kan krijgen omdat ze hem mist. Ze heeft hem nog terug gekregen ook![]()
Maar wat een interne tijdsverspilling, als je je spul niet kwijt wilt raken, hang je het maar aan een ketting
er is hier een flink mokken tekort (sommige afdelingen sparen ze denk ik)quote:Op donderdag 13 december 2007 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als er een gebruikte mok op iemands bureau staat, zou jij die wegsnatchen??
Ik ga mijn mok niet zo McGuyveren dat niemand anders er van kan drinken
Tuulk !quote:
Ik ben gewoon een uur te laat op mijn stage aangekomen vandaagquote:Op donderdag 13 december 2007 11:21 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Thanks HansU, alleen beetje grove site voor op een stage plek.
Orgasm, Cock sucking etc?
ik een kwartier te vroeg, wat is er erger?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een uur te laat op mijn stage aangekomen vandaag
Ja oke, je moet dan natuurlijk ook voor je eigen mok zorgen... Niet uit het oog verliezen of ergens anders neerzetten dan je eigen bureau, dan wordt een mok namelijk public domain...quote:Op donderdag 13 december 2007 11:28 schreef HansU het volgende:
[..]
er is hier een flink mokken tekort (sommige afdelingen sparen ze denk ik)
Daarom gaat er zo nu en dan ff iemand een rondje doen om de vaatwassers te vullen. Als er dan een lege pennenmok wordt meegenomen kan ik begrijpen.
Hoe zou dat nou komen ????quote:Op donderdag 13 december 2007 11:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een uur te laat op mijn stage aangekomen vandaag
oh bahquote:Op donderdag 13 december 2007 11:21 schreef Trigalti het volgende:
Stelletje baggeraars.. ik ben een SLA aan het schrijven..
dat valt hier mee geloof ik, maar op onze redactie hebben er ook niet veel een eigen mok. en verder durf ik 'm gewoon te laten staan 's avondsquote:Op donderdag 13 december 2007 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja oke, je moet dan natuurlijk ook voor je eigen mok zorgen... Niet uit het oog verliezen of ergens anders neerzetten dan je eigen bureau, dan wordt een mok namelijk public domain...
Mok-Stage politics 101 met Hostimeister en HansU
Voor ?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:21 schreef Trigalti het volgende:
Stelletje baggeraars.. ik ben een SLA aan het schrijven..
Filmpjes op youtube zetten?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:35 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou komen ????
* Loontjah roept iets van cam / msn / filmpjes op youtube zetten
Service level agreementquote:
ben je al ver? heb het 1x met een project moeten doen, wat een drama zegquote:Op donderdag 13 december 2007 11:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Service level agreement
Overeenkomst dus
Ik ben niet bezig met een SLA. Die laten ze hier vast niet door een stagiair opstellenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben je al ver? heb het 1x met een project moeten doen, wat een drama zeg
Gewoon bestaande kopieren en aanpassen..quote:Op donderdag 13 december 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben je al ver? heb het 1x met een project moeten doen, wat een drama zeg
Er kan wat copy/paste werk inzitten soms jaquote:Op donderdag 13 december 2007 11:45 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Gewoon bestaande kopieren en aanpassen..
Maar belangrijk.... heel erg belangrijk!quote:
goed puntquote:Op donderdag 13 december 2007 11:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben niet bezig met een SLA. Die laten ze hier vast niet door een stagiair opstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |