Verhip, zo reageerde 'mevrouw' ook!quote:Op donderdag 13 december 2007 10:07 schreef Tokay het volgende:
(En waarom is dit plaatje speciaal bedoeld voor mij, Z?? Kan dat gedonder nu eens afgelopen zijn, ja??)
Ach gossie.. hij is inderdaad ook niet online op MSN... die heeft hij normaal altijd aan staan.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:13 schreef pyl het volgende:
Het zit 'm niet mee deze week, Tong80. Weer een tijd zonder Fok!:
[ afbeelding ]
Zwartgemaakt? Hmmm.... door te beweren dat mevrouw een meneer was?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:35 schreef Z het volgende:
Fannie Blankers-Koen en vooral haar man (Jan Blankers) hebben naar verluidt mevrouw 'kapot gemaakt'.
Wie is DE GENIE?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:13 schreef pyl het volgende:
Het zit 'm niet mee deze week, Tong80. Weer een tijd zonder Fok!:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:29 schreef Z het volgende:
De Genie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Genie_%28legereenheid%29
Tijdens het lezen dacht ik al even dat ze ingenieur bedoelden (soms vallen letters uit op Teletekst), maar de spatiëring klopte wel.quote:Het woordt genie is verwant aan het woordt ingenieur of het Engelse engineering.
Niet veel mensen weten dit.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:35 schreef pyl het volgende:
Het is een grote misvatting te veronderstellen dat het allemaal genieën zijn bij de Genie. Dat geldt trouwens ook voor diegenen die de Genie niet kennen.
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie is DE GENIE?![]()
En Diaan: heb je bij de DigiD wel gelet op hoofd- en kleine letters?
Soekieloekiequote:Op donderdag 13 december 2007 14:21 schreef Tokay het volgende:
Foekje, wil je een koekje?
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:21 schreef Tokay het volgende:
Ah, een schaakmeisje. Toch?
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Grootmeester. Bij de dames én bij de heren.
En daar sluit ik me van harte bij aan.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:11 schreef Tokay het volgende:
Ik ben niet zo thuis in de wereld van genderdysforie.
Droog Brood heten ze. De mimiek van die donkerharige jongen is echt geweldig.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:38 schreef Tokay het volgende:
Geweldig, wat zijn dat voor een malloten, joh? Ik ken ze niet.
Ze hebben anders wel héél rare stemmetjes, hoor!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef pyl het volgende:
Dat zijn helemaal geen malloten.
Nou, inderdaad, toen hij op het laatst heel beteuterd ging kijken moest ik echt vreselijk lachen!!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Droog Brood heten ze. De mimiek van die donkerharige jongen is echt geweldig.
Valt dit binnen het 'Correct Schaak Kostuum' beleid? Ik vind de jurk op z'n minst insinuerend!quote:
Het is een jurkje dat verwart en afleidt, jawel. Maar wat insinueert het volgens jou?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:31 schreef Z het volgende:
Valt dit binnen het 'Correct Schaak Kostuum' beleid? Ik vind de jurk op z'n minst insinuerend!
Tssssssssk ... pas op wat je zegt, Tokay. Alexandra is het stadium van de Flair al láng voorbij:quote:Op donderdag 13 december 2007 15:49 schreef Tokay het volgende:
Ja ja, bedek haar wansmaak maar met de mantel der liefde, pyl!
Nee, serieus. Echt. Héél schattig.quote:
Volgens mij is pyl een beetje verliefd op Alexandra met de plaknagels.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:11 schreef Z het volgende:
Schattig hè, hoe hij haar verdedigd.
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:38 schreef Tokay het volgende:
Geweldig, wat zijn dat voor een malloten, joh? Ik ken ze niet.
Overigens: ik doelde met 'wat zijn dat voor malloten' niet op de lange rij foto'squote:Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef pyl het volgende:
Dat zijn helemaal geen malloten.
Twee belangrijke wezenskenmerken van een jurkje. Niet iedereen realiseert zich dat.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Het is een jurkje dat verwart en afleidt, jawel.
Yep, Patricia Paay toen ze nog leuk was.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Mevrouw Paay?
Ik vond haar altijd al een dom tiepje.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Yep, Patricia Paay toen ze nog leuk was.
Dat zeg ik....quote:Op donderdag 13 december 2007 21:59 schreef fotoloog het volgende:
Paul it is
In Twente wel, joh!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Kerstmarkt? Het is nog lang geen Kerst man
wat ben jij een lol broekquote:Op donderdag 13 december 2007 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Kerstmarkt? Het is nog lang geen Kerst man
I'm driving home for Christmas....quote:Op donderdag 13 december 2007 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Chris Rea?
Blaffen tegen de baas?quote:
Jij hebt de boom al staan, de krans op de deur en het "trappetje" al in de vensterbank?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
I'm driving home for Christmas....
Uhuh.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt de boom al staan, de krans op de deur en het "trappetje" al in de vensterbank?
Tcoh wel zonder lichtjes he?!, anders is het niet herkenbaar voor ze....quote:Op donderdag 13 december 2007 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik schenk mijn kerstboom dit jaar aan de slachtoffers van de ramp in de Bommelerwaard.
Heb je lol?quote:
Zoek je ruzie ?quote:
Hij is veranderd in een eekhoorn die een kerstlampje vastdraait!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:27 schreef wyccie het volgende:
Tokay, wat heb jij met je cavia uitgespookt?
Praatjesmaker.quote:
Eekhoorn?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hij is veranderd in een eekhoorn die een kerstlampje vastdraait!
Vind je het een leuke icon, of zal ik het toch maar gewoon bij mijn eigen plaatje houden?
Je hebt niks aan mijn mening. Ik ben niet zo van de tekenfilmbeestjes.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:29 schreef Tokay het volgende:
Hij is veranderd in een eekhoorn die een kerstlampje vastdraait!
Vind je het een leuke icon, of zal ik het toch maar gewoon bij mijn eigen plaatje houden?
Met de kerst eten we cavia haasjes !quote:
Ja, eentje van het eekhoornduo Chip 'n Dale.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Eekhoorn?
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:33 schreef fotoloog het volgende:
Met de kerst eten we cavia haasjes !
Die van Tokay.....quote:Op donderdag 13 december 2007 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke nieuwe avatar?
Hij is leuk hè?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
Tokay, ik vind je nieuwe avatar erg leuk![]()
Hmmmmmm. Vreemd. Zie jij mijn nieuwe plaatje niet?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Die is nieuw? De rups is gewoon van de kop van de cavia af.
Er is een avatarmaker van FOK!, Diaan!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Heb jij een avatarmaker?? Wow![]()
Hij is geweldig zelfs.... gewoon houden.
Dan gebruik je toch elke dag een andere? Leuk en afwisselend....aftellen naar het einde van het jaar.
Huh, hoe kan dat nou? Misschien gebruik je een andere lay out, of zo?quote:
Gewoon de bagger-layout.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Huh, hoe kan dat nou? Misschien gebruik je een andere lay out, of zo?
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:07 schreef Gellius het volgende:
Zal ik al gaan slapen?
Thnx!! Daar ga ik vandeweek eens mee aan de slag.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Er is een avatarmaker van FOK!, Diaan!
Ik zal je de link geven; kun je zelf ook plaatjes verkleinen tot avatargrootte:
http://iconresizer.phserver.net/
Gellikay!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:07 schreef Gellius het volgende:
Zal ik al gaan slapen?
Ho! Wacht!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu ja, dan ga ik ook maar in slaapstand.
Hmmm, daar zeg je wat, Z. Ik mis mijn vertrouwde cavia eigenlijk ook heel erg (raar toch, hoe je je aan een plaatje kunt hechten...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:07 schreef Z het volgende:
Het is juist lekker fris! En ik vind het maar niks die nieuwe avatar van je Tokay, ik herken je niet meer.
Ik dacht, ik gooi het eens over een andere boeg.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:41 schreef Gellius het volgende:
Ik lees dat jij de nieuwe onzin-mod wordt, Z?
Er is dan ook vaak geen bal op de tv.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
ik ben ook helemaal weg van haar film Calamity Jane, heb ik zóó vaak gezien.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is dan ook vaak geen bal op de tv.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
Een vervolgplaatje op Doris Day?
Twee zelfs. En nee.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Had meneer ook een broer? Hield hij van honden?
Ja hoor 's:quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:56 schreef Tokay het volgende:
't Is geen Doris maar een Boris.
Ach, wat is acrobatiek, vraag ik me altijd af bij het lezen van zo'n vraag.quote:
Dan zal het wel een Hongaar geweest zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:08 schreef pyl het volgende:
Meneer beleefde zijn mannelijkheid vol overgave door het kweken van een fikse knevel, Z.
Niet veel mensen weten dat.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:22 schreef pyl het volgende:
Ehm ... ik heb even moeten nagaan waarop dat antwoord slaat, Scrutinizer.
Nazi-sympathieën?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:28 schreef pyl het volgende:
Ik las laatst nog wel een vreemd feitje rond Doris Day, dat volgens mij veel mensen inderdaad niet weten. Belangstelling?
Ja.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:39 schreef Gellius het volgende:
Dit is Johann Strauss mensen.
Gelezen.... idd vreemd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:28 schreef pyl het volgende:
Ik las laatst nog wel een vreemd feitje rond Doris Day, dat volgens mij veel mensen inderdaad niet weten. Belangstelling?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Die ziet er uit als een Frans-Jozef.
Ik snap er niets van....quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:54 schreef Gellius het volgende:
Nu weet iedereen weer hoe 't precies zit.
Dat vervolg snap ik idd nu. Ow laat maar... kwartje valt nuquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:08 schreef pyl het volgende:
Dat zulthoofd van Gellius is de Duitse politicus Frans-Jozef Strauss, Diaan. Biedt dat soulaas?
Én een zulthoofd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:19 schreef Z het volgende:
Frans Josef Bauer.
Nogal veel mensen weten dat hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:30 schreef tong80 het volgende:
Leuke anekdote ze werd gevolgd door het Oost-Duitse spionage systeem.
Stond er in haar rapport :
'Mevrouwhad tussen 20.01 uur en 20.08 uur sex met een voor ons onbekende man.'
Hè bah, pyl.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:54 schreef pyl het volgende:
Smelten hier ook hobbies samen, Gellius?
Ja, toch?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:31 schreef Gellius het volgende:
Plaatje van Tokae?
Ow ja, die was eerder....quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:38 schreef Z het volgende:
Plaatje van Gellius?
Dat zei ik al....quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:47 schreef pyl het volgende:
O jee, het is weer vrijdagmiddag.
Neee, dat was nu Franz Joseph, diaan!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, die was eerder....
Amerikaanse actrice?
Is daar 'n school voor eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:06 schreef Z het volgende:
verticuleren
De Frans en Jozefien op mijn plaatje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:16 schreef Diaan73 het volgende:
Welk plaatje moeten we nu nog raden dan???![]()
Ja, ja.quote:Pyl, graag gedaan.![]()
Ze duiken allemaal onder de dekens, vandaar die een babyboom 9 maanden na een stroomstoring.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:56 schreef pyl het volgende:
Da's anders wel koud hoor, zo'n stroomstorinkje.
Torvill & Dean zijn goed, zelfs Olympisch Kampioen, meen ik.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog nooooooit van ze gehoord.
Dag Diaan, veel plezier. Ik ben nu wel erg benieuwd waarméé Twan gaat optreden op de kerstmarkt, maar dat horen we later vast nog wel van je.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
Dame en heren... ik heb weekendTwan gaat straks "optreden" met zn op de kerstmarkt van school... lijkt me zo aandoenlijk
![]()
Nee volgens mij niet, maar ik was toen nog wel erg jong en zeker niet geïnteresseerd in ijsdansen....quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:00 schreef pyl het volgende:
[..]
Was er gedurende de jaren tachtig wellicht een stroomstoring in Enschede, Diaan?
Ah, maar dat geldt voor mij ook.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
... maar ik was toen nog wel erg jong en zeker niet geïnteresseerd in ijsdansen....
Het leek me ook al sterk dat de pil een geëlektrificeerd voorbehoedsmiddel was.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:05 schreef Z het volgende:
Ik moet even melden dat babybooms na stroomstoringen niet bestaan. Een broodje aap is het.
Dat is er ook niet. Gwaenlios. Zoek er niets achter.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:24 schreef Gellius het volgende:
Ik euh... hm. Ik zie het verband niet helemaal. Tokay.
Joan Haanappel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:00 schreef Gellius het volgende:
Mevrouw Haanappel, wed ik. Eigenaardige achternaam: Haanappel. Is het een soort haan? Is het een soort appel? Is het een aandoening?
I just suggested her to put some sparkles on her costume.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:03 schreef Gellius het volgende:
Heb jij op enigerlei wijze dan hand gehad in het ontwerp van Sasha's website, Took?
quote:New fan mail address
Due to Sasha training at different rinks in the Northeast and considering moving, she has asked all fan mail to be sent to:
Sasha Cohen
c/o www.sashacohen.com
132 Waterford Park Drive
Greer, S.C. 29650
Sasha will be forwarded the fan mail and will be able to reply more quickly.
O.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:09 schreef Gellius het volgende:
Nee, nee, ik doe niet aan kerstkaartjes. Ik doe zelfs helemaal niet aan kerst, eigenlijk.
"Het komt er niet van." Hahaha.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:14 schreef Gellius het volgende:
Och. Het komt er niet van.
Ok, houen zo kerel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:53 schreef Tokay het volgende:
Ik heb altijd pret, Gwaen.
Ik voel me een Foekje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:54 schreef Gellius het volgende:
Ok, houen zo kerel.
Ik heb begrepen dat er n.a.v. de stroomstoring vorig jaar in Haaksbergen een heuse babyboom is ontstaan... tja ik heb het ook maar van horen zeggen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:05 schreef Z het volgende:
Ik moet even melden dat babybooms na stroomstoringen niet bestaan. Een broodje aap is het.
Je gaat toch naar Friesland? Of niet??quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:09 schreef Gellius het volgende:
Nee, nee, ik doe niet aan kerstkaartjes. Ik doe zelfs helemaal niet aan kerst, eigenlijk.
Gellius stuurt natuurlijk zijn boxershirt naar dat arme meisje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:06 schreef Tokay het volgende:
Gwaen!! Je kunt haar een kerstkaartje sturen! DOEN!![]()
![]()
Je wilt toch niet dat ik je vraag wat je draagt, hè?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:51 schreef Gellius het volgende:
Mijn boxershirt?
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:16 schreef wyccie het volgende:
Het duurde even voordat ik snapte waarom je me wycciewyccie en wyccie2 noemde.
Hola! Welk geheimpje?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Jij moet je oren dichthouden. Gellius gaat alleen mij een geheimpje vertellen. Want ik was hier eerst.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:09 schreef Gellius het volgende:
Kan jij een geheimpje bewaren, wyccie2?
M'neer is de voorzitter van de ranke gymnasiummeisjeskunstrijschaatstersbond?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:54 schreef Tokay het volgende:
Hier heb je een plaatje van een meneer.
De bedoeling is dat je zijn naam raadt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |