Het leek me ook al sterk dat de pil een geëlektrificeerd voorbehoedsmiddel was.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:05 schreef Z het volgende:
Ik moet even melden dat babybooms na stroomstoringen niet bestaan. Een broodje aap is het.
Dat is er ook niet. Gwaenlios. Zoek er niets achter.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:24 schreef Gellius het volgende:
Ik euh... hm. Ik zie het verband niet helemaal. Tokay.
Joan Haanappel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:00 schreef Gellius het volgende:
Mevrouw Haanappel, wed ik. Eigenaardige achternaam: Haanappel. Is het een soort haan? Is het een soort appel? Is het een aandoening?
I just suggested her to put some sparkles on her costume.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:03 schreef Gellius het volgende:
Heb jij op enigerlei wijze dan hand gehad in het ontwerp van Sasha's website, Took?
quote:New fan mail address
Due to Sasha training at different rinks in the Northeast and considering moving, she has asked all fan mail to be sent to:
Sasha Cohen
c/o www.sashacohen.com
132 Waterford Park Drive
Greer, S.C. 29650
Sasha will be forwarded the fan mail and will be able to reply more quickly.
O.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:09 schreef Gellius het volgende:
Nee, nee, ik doe niet aan kerstkaartjes. Ik doe zelfs helemaal niet aan kerst, eigenlijk.
"Het komt er niet van." Hahaha.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:14 schreef Gellius het volgende:
Och. Het komt er niet van.
Ok, houen zo kerel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:53 schreef Tokay het volgende:
Ik heb altijd pret, Gwaen.
Ik voel me een Foekje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:54 schreef Gellius het volgende:
Ok, houen zo kerel.
Ik heb begrepen dat er n.a.v. de stroomstoring vorig jaar in Haaksbergen een heuse babyboom is ontstaan... tja ik heb het ook maar van horen zeggen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:05 schreef Z het volgende:
Ik moet even melden dat babybooms na stroomstoringen niet bestaan. Een broodje aap is het.
Je gaat toch naar Friesland? Of niet??quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:09 schreef Gellius het volgende:
Nee, nee, ik doe niet aan kerstkaartjes. Ik doe zelfs helemaal niet aan kerst, eigenlijk.
Gellius stuurt natuurlijk zijn boxershirt naar dat arme meisje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:06 schreef Tokay het volgende:
Gwaen!! Je kunt haar een kerstkaartje sturen! DOEN!![]()
![]()
Je wilt toch niet dat ik je vraag wat je draagt, hè?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:51 schreef Gellius het volgende:
Mijn boxershirt?
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:16 schreef wyccie het volgende:
Het duurde even voordat ik snapte waarom je me wycciewyccie en wyccie2 noemde.
Hola! Welk geheimpje?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Jij moet je oren dichthouden. Gellius gaat alleen mij een geheimpje vertellen. Want ik was hier eerst.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:09 schreef Gellius het volgende:
Kan jij een geheimpje bewaren, wyccie2?
M'neer is de voorzitter van de ranke gymnasiummeisjeskunstrijschaatstersbond?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:54 schreef Tokay het volgende:
Hier heb je een plaatje van een meneer.
De bedoeling is dat je zijn naam raadt.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |