Verhip, zo reageerde 'mevrouw' ook!quote:Op donderdag 13 december 2007 10:07 schreef Tokay het volgende:
(En waarom is dit plaatje speciaal bedoeld voor mij, Z?? Kan dat gedonder nu eens afgelopen zijn, ja??)
Ach gossie.. hij is inderdaad ook niet online op MSN... die heeft hij normaal altijd aan staan.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:13 schreef pyl het volgende:
Het zit 'm niet mee deze week, Tong80. Weer een tijd zonder Fok!:
[ afbeelding ]
Zwartgemaakt? Hmmm.... door te beweren dat mevrouw een meneer was?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:35 schreef Z het volgende:
Fannie Blankers-Koen en vooral haar man (Jan Blankers) hebben naar verluidt mevrouw 'kapot gemaakt'.
Wie is DE GENIE?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:13 schreef pyl het volgende:
Het zit 'm niet mee deze week, Tong80. Weer een tijd zonder Fok!:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:29 schreef Z het volgende:
De Genie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Genie_%28legereenheid%29
Tijdens het lezen dacht ik al even dat ze ingenieur bedoelden (soms vallen letters uit op Teletekst), maar de spatiëring klopte wel.quote:Het woordt genie is verwant aan het woordt ingenieur of het Engelse engineering.
Niet veel mensen weten dit.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:35 schreef pyl het volgende:
Het is een grote misvatting te veronderstellen dat het allemaal genieën zijn bij de Genie. Dat geldt trouwens ook voor diegenen die de Genie niet kennen.
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie is DE GENIE?![]()
En Diaan: heb je bij de DigiD wel gelet op hoofd- en kleine letters?
Soekieloekiequote:Op donderdag 13 december 2007 14:21 schreef Tokay het volgende:
Foekje, wil je een koekje?
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:21 schreef Tokay het volgende:
Ah, een schaakmeisje. Toch?
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Grootmeester. Bij de dames én bij de heren.
En daar sluit ik me van harte bij aan.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:11 schreef Tokay het volgende:
Ik ben niet zo thuis in de wereld van genderdysforie.
Droog Brood heten ze. De mimiek van die donkerharige jongen is echt geweldig.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:38 schreef Tokay het volgende:
Geweldig, wat zijn dat voor een malloten, joh? Ik ken ze niet.
Ze hebben anders wel héél rare stemmetjes, hoor!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef pyl het volgende:
Dat zijn helemaal geen malloten.
Nou, inderdaad, toen hij op het laatst heel beteuterd ging kijken moest ik echt vreselijk lachen!!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Droog Brood heten ze. De mimiek van die donkerharige jongen is echt geweldig.
Valt dit binnen het 'Correct Schaak Kostuum' beleid? Ik vind de jurk op z'n minst insinuerend!quote:
Het is een jurkje dat verwart en afleidt, jawel. Maar wat insinueert het volgens jou?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:31 schreef Z het volgende:
Valt dit binnen het 'Correct Schaak Kostuum' beleid? Ik vind de jurk op z'n minst insinuerend!
Tssssssssk ... pas op wat je zegt, Tokay. Alexandra is het stadium van de Flair al láng voorbij:quote:Op donderdag 13 december 2007 15:49 schreef Tokay het volgende:
Ja ja, bedek haar wansmaak maar met de mantel der liefde, pyl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |