Volgens mij is pyl een beetje verliefd op Alexandra met de plaknagels.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:11 schreef Z het volgende:
Schattig hè, hoe hij haar verdedigd.
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:38 schreef Tokay het volgende:
Geweldig, wat zijn dat voor een malloten, joh? Ik ken ze niet.
Overigens: ik doelde met 'wat zijn dat voor malloten' niet op de lange rij foto'squote:Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef pyl het volgende:
Dat zijn helemaal geen malloten.
Twee belangrijke wezenskenmerken van een jurkje. Niet iedereen realiseert zich dat.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Het is een jurkje dat verwart en afleidt, jawel.
Yep, Patricia Paay toen ze nog leuk was.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Mevrouw Paay?
Ik vond haar altijd al een dom tiepje.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Yep, Patricia Paay toen ze nog leuk was.
Dat zeg ik....quote:Op donderdag 13 december 2007 21:59 schreef fotoloog het volgende:
Paul it is
In Twente wel, joh!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Kerstmarkt? Het is nog lang geen Kerst man
wat ben jij een lol broekquote:Op donderdag 13 december 2007 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Kerstmarkt? Het is nog lang geen Kerst man
I'm driving home for Christmas....quote:Op donderdag 13 december 2007 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Chris Rea?
Blaffen tegen de baas?quote:
Jij hebt de boom al staan, de krans op de deur en het "trappetje" al in de vensterbank?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
I'm driving home for Christmas....
Uhuh.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt de boom al staan, de krans op de deur en het "trappetje" al in de vensterbank?
Tcoh wel zonder lichtjes he?!, anders is het niet herkenbaar voor ze....quote:Op donderdag 13 december 2007 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik schenk mijn kerstboom dit jaar aan de slachtoffers van de ramp in de Bommelerwaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |