Heb je lol?quote:
Zoek je ruzie ?quote:
Hij is veranderd in een eekhoorn die een kerstlampje vastdraait!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:27 schreef wyccie het volgende:
Tokay, wat heb jij met je cavia uitgespookt?
Praatjesmaker.quote:
Eekhoorn?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hij is veranderd in een eekhoorn die een kerstlampje vastdraait!
Vind je het een leuke icon, of zal ik het toch maar gewoon bij mijn eigen plaatje houden?
Je hebt niks aan mijn mening. Ik ben niet zo van de tekenfilmbeestjes.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:29 schreef Tokay het volgende:
Hij is veranderd in een eekhoorn die een kerstlampje vastdraait!
Vind je het een leuke icon, of zal ik het toch maar gewoon bij mijn eigen plaatje houden?
Met de kerst eten we cavia haasjes !quote:
Ja, eentje van het eekhoornduo Chip 'n Dale.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Eekhoorn?
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:33 schreef fotoloog het volgende:
Met de kerst eten we cavia haasjes !
Die van Tokay.....quote:Op donderdag 13 december 2007 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke nieuwe avatar?
Hij is leuk hè?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
Tokay, ik vind je nieuwe avatar erg leuk![]()
Hmmmmmm. Vreemd. Zie jij mijn nieuwe plaatje niet?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Die is nieuw? De rups is gewoon van de kop van de cavia af.
Er is een avatarmaker van FOK!, Diaan!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Heb jij een avatarmaker?? Wow![]()
Hij is geweldig zelfs.... gewoon houden.
Dan gebruik je toch elke dag een andere? Leuk en afwisselend....aftellen naar het einde van het jaar.
Huh, hoe kan dat nou? Misschien gebruik je een andere lay out, of zo?quote:
Gewoon de bagger-layout.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Huh, hoe kan dat nou? Misschien gebruik je een andere lay out, of zo?
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:07 schreef Gellius het volgende:
Zal ik al gaan slapen?
Thnx!! Daar ga ik vandeweek eens mee aan de slag.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Er is een avatarmaker van FOK!, Diaan!
Ik zal je de link geven; kun je zelf ook plaatjes verkleinen tot avatargrootte:
http://iconresizer.phserver.net/
Gellikay!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:07 schreef Gellius het volgende:
Zal ik al gaan slapen?
Ho! Wacht!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu ja, dan ga ik ook maar in slaapstand.
Hmmm, daar zeg je wat, Z. Ik mis mijn vertrouwde cavia eigenlijk ook heel erg (raar toch, hoe je je aan een plaatje kunt hechten...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:07 schreef Z het volgende:
Het is juist lekker fris! En ik vind het maar niks die nieuwe avatar van je Tokay, ik herken je niet meer.
Ik dacht, ik gooi het eens over een andere boeg.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:41 schreef Gellius het volgende:
Ik lees dat jij de nieuwe onzin-mod wordt, Z?
Er is dan ook vaak geen bal op de tv.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
ik ben ook helemaal weg van haar film Calamity Jane, heb ik zóó vaak gezien.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is dan ook vaak geen bal op de tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |