Naja in France zeker wel met alle YELLE Techtonik boysquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:54 schreef Z het volgende:
[..]
Volgens miuj verkopen ze voor gene meter. Ik kom ze ook op behoorlijk wat sites tegen. Maar ik heb er nauwelijks verstand van natuurlijk
Ventilators zijn dope als men salaris binnen is ga ik deze duidelijk kopenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:14 schreef Z het volgende:
Ik heb over die blauwe getwijfeld. Nog steeds een beetje. Ventilators lopen fantastisch.
Ja, toen ik die steel/purple haalde stond ik eerst ook met deze in mijn handen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:26 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Ventilators zijn dope als men salaris binnen is ga ik deze duidelijk kopen![]()
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:26 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Ventilators zijn dope als men salaris binnen is ga ik deze duidelijk kopen![]()
[ afbeelding ]
hahah omdat ik van me eigen eigelijk al geen sneakers meer even mocht kopen en toch nog paar adidas ZXZ koopquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:30 schreef thebeat het volgende:
[..]
Ja, toen ik die steel/purple haalde stond ik eerst ook met deze in mijn handen.
waarom niet allebei?
Bij mijn hoge reeboks een skinny.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:50 schreef poffu het volgende:
ik vraag me af wat voor broek jullie bij hoge pattas aandoen, ik heb gwn een brede diesel broek beetje baggy maar als ik me broek voor me lip doe ziet het er aan de achterkant beetje raar uit alsof ik zon dikke flap achter heb
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:20 schreef thebeat het volgende:
[..]
Bij mijn hoge reeboks een skinny.
Ben benieuwd nog tijdje zitten nadenken om die trainer dunks halloween te kopen maja toch maar nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:53 schreef HenkBenzinetank het volgende:
yesyesyesyes heb mn trainer dunks. pickup pic volgt
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:54 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Ben benieuwd nog tijdje zitten nadenken om die trainer dunks halloween te kopen maja toch maar nietLow of high henk?
onder een skinny pak ik vaak een smallere high zoals een normale high dunkquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:50 schreef poffu het volgende:
ik vraag me af wat voor broek jullie bij hoge pattas aandoen, ik heb gwn een brede diesel broek beetje baggy maar als ik me broek voor me lip doe ziet het er aan de achterkant beetje raar uit alsof ik zon dikke flap achter heb
Mm jah ik weet niet hoor, apart. Wel gedurfd :p..quote:
die van Henk valt nog wel mee, die zou ik ook wel rocken. Maar deze is erger:quote:Op woensdag 19 december 2007 02:39 schreef Broezer het volgende:
[..]
Mm jah ik weet niet hoor, apart. Wel gedurfd :p..
DGK RBK Pumps binnen, alleen heb ik ze bij een vriendin achter gelaten, beter neemt ze die kicks morgen mee.
Zijn trouwens bijna helemaal wit met, met een blauwe onderzool en wat blauwe lijnen.
Ik heb ze gevonden opquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:09 schreef Sneaksjit het volgende:
[..]
Ja ik Vin zwart met rood vet,. Wit blauw ook,. die bruine minder, en rasta pack ook,.
DUs liefst zwart+rood / Wit+blauw
In het echt zien je trainer dunks er wel beter uit.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Die high is echt naar
En broezer check ze over een half uurtje maar, dan zie je het vanzelf
Als je ze als GIFT laat versturen kun je misschien de douna ontlopne maar een site zoals amazon doet dat niet. alleen particuliere verkopersquote:Op woensdag 19 december 2007 16:02 schreef Sneaksjit het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden op
http://www.amazon.com/gp/product/B000QYGHKW/ref=s9_asin_image_3?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=center-1&pf_rd_r=0ABWG007SPGYA0C035MH&pf_rd_t=101&pf_rd_p=292858701&pf_rd_i=507846
maar ff gegoogeld en ze zeggen dat je Bij Amazon eigeiljk bij de duane uitkomt
Op hoeveel euro zou ik dan uitkomen?
En dat je soms wel 2 weken moet wachte:S
Als alternatief noemen ze www.amazon.fr of amazon.co.uk maar die verkopen geen schoenen.
Please help,. kmoet die sneakers hebbe;
EDIT: Zenden toch ook niet die schoenen naar nederland![]()
Shit man,. IEMAND ?
Dat dacht ik ook, zit te denken om een paar hawaii's daar te halen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zien er legit uit. Emn ze hebben leuuk spul staan
Ja ff zoeken dan op ebay,.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:18 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Als je ze als GIFT laat versturen kun je misschien de douna ontlopne maar een site zoals amazon doet dat niet. alleen particuliere verkopers
Dan je kan ze ook bestellen heb je kans dat douna ze eruit pikt dan betaal je:
19% btw over de prijs van je schoen + 10 inklarings kosten + 10 Invoerrechten (dus je bent standaard 20 euro extra kwijt)![]()
EDIT ebay?![]()
Als je ze op ebay kan kopen vragen aan de verkoper of hij die value kan verlagen en ze als gift kan later versturen
Zitten er ook andere veters bij?!quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:02 schreef MelissJa het volgende:
[..]
Zitten er ook andere veters bij?!
Ik heb bij mijn adidas ook lint veters, ik vond het super leuk maar het zat voor geen meter.
Ze gaan heel de tijd steeds losser dus na een tijdje word je echt gek
Ik vind ze gaaafquote:Op woensdag 19 december 2007 00:01 schreef Noddie het volgende:
[..]
onder een skinny pak ik vaak een smallere high zoals een normale high dunk
bij een wat bredere high een 19 cm pijp
vandaag:
[ afbeelding ]
Mooi hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:06 schreef demonseeker14 het volgende:
Nieuwe sneakertjes gekocht vanmiddag
[ afbeelding ]
Een skinny bij high's staat echt dom tbhquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:32 schreef Sneaksjit het volgende:
Aight,. Kga deez wel kopen denk
Wat voor jeans zou ik hier op aan moeten doen,.
gewoon 'n skinny?
Kheb namelijk allemaal
Energie Chasin Replay Iceberg --> jeans,. alemaal beetje smal
gat hier goed op tog?
sowieso Replay en sneaker in 1 zin.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:46 schreef schatje het volgende:
Ik zou niet blij zijn als mijn man met die Replay sneakers zou thuiskomen.
volstaat ---> dikke urbanquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:19 schreef Noddie het volgende:
ja mar dan geen dikke urban patta pakken anders ziet t er ook ni uit
high dunk volstaat!
sneakersquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:06 schreef demonseeker14 het volgende:
Nieuwe sneakertjes gekocht vanmiddag
[ afbeelding ]
nog eensquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:42 schreef Sneaksjit het volgende:
[..]
volstaat ---> dikke urban
-----> Volstaat met skinny jeans?:P
eind jaren 80 begin jaren 90 stalla ja, ik vind t allemaal niets.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:52 schreef berkum2step het volgende:
nee man een skinny bij highs is dope die eckte white man en can't jump steelo!
Heb hem wel eens voorbij zien komen in deze serie, ik zal eens zoeken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:45 schreef T.a.b. het volgende:
Hey, ik ben op zoek naar deze schoenen, de bovenste. Nu zijn deze volgensmij in beperkte oplage verkrijgbaar..
Als ik ze wil kopen word ik via andere sites doorgelinkt naar de site van urbanoutfitters.com waar ie is uitverkocht. En urbanoutfitters verzendt niet overzee, dus daar heb ik nog niet veel aan.
Dus: weet iemand (toevallig) waar deze schoenen verkrijgbaar zijn? Ik vind ze zooo mooi!
Edit: de volledige naam van de schoen (de bovenste dus) is: "Asics Onitsuka Tiger Samatore".
Urban Outfitters zit sinds kort in Antwerpen ja.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:18 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Heb hem wel eens voorbij zien komen in deze serie, ik zal eens zoeken.
En zit er geen Urban Outfitters in antwerpen? Anders moet je daar eens kijken!
Succes!
netjes Stansfieldquote:Op zondag 23 december 2007 02:55 schreef Stansfield het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gekocht voor 40 euro.
eerst een rechte lijn, daarna kruislings omhoog (andere schoen de andere kant op) speciaal voor De_Brandweer post ik ook mijn Stussy's <3!quote:Op zondag 23 december 2007 15:42 schreef Fliepke het volgende:
Hoe doen jullie de veters het liefst?
Mmmmmm, moet weer kwijlen ook al heb ik ze zelf. Mooie foto's altijd shootoquote:Op zondag 23 december 2007 16:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
eerst een rechte lijn, daarna kruislings omhoog (andere schoen de andere kant op) speciaal voor De_Brandweer post ik ook mijn Stussy's <3!
[ afbeelding ]
Ik doe ze ook altijd zo. Dan valt je broek ook beter achter de tong, wat altijd wel doper staat.quote:Op zondag 23 december 2007 16:24 schreef thaWarhead het volgende:
Ik lace de bovenste twee gaatjes niet:
[ afbeelding ]
Ja moet misschien wel waar is zoiets te koop voor hoe duur?quote:Op zondag 23 december 2007 16:55 schreef SHOOOTO het volgende:
dang, De_Brandweer..misschien Jason Markk setje ergens halen?
[ afbeelding ]
Dipendere: mooi rijtje schoenen bij elkaar
nou het wordt gewoon schoon met water. nooit problemen mee gehadquote:Op zondag 23 december 2007 17:38 schreef thaWarhead het volgende:
Water gebruiken op nubuck, ben je wel lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |